TUTKIMUS KYSELY

Kyselylomake tutkimukseen.

1. Sukupuoli

2. Syntymävuosi

3. Kuinka usein käytät pikaruoka ravintoloita?
- 1-2 kertaa viikossa
- 2-3 kertaa viikossa
- 3-4 kertaa viikossa
- harvemmin
- useammin

4. Kenen kanssa käyt pikaruoka ravintoloissa?
- kavereiden
- perheen
- yksin

5. Kuinka paljon rahaa käytät kuukaudessa pikaruokaan?
- 5-10 €
- 10-20 €
- 20-30 €
- enemmän
- vähemmän

7. Tiedänkö roskaruuan vaikutuksista terveyteen? (haitat, hyödyt)

8. Mitä pikaruoka ravintolaa suosit?
- Hesburger
- McDonald's
- Grilli
- Pizzeria
- jokin muu, mikä?

Kiitos osallistumisestasi !

7

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Nainen

      2. 1992

      3. Kuinka usein käytät pikaruoka ravintoloita?
      -1-2 kertaa viikossa vaihtelee. tulee kuukausia kun en käy ollenkaan

      4. Kenen kanssa käyt pikaruoka ravintoloissa?
      - yksin

      5. Kuinka paljon rahaa käytät kuukaudessa pikaruokaan?
      -10-35€

      7. Tiedänkö roskaruuan vaikutuksista terveyteen? (haitat, hyödyt)
      -lihoaa
      -verisuonet menevät tukkoon rasvasta ja suolasta
      - keho ei saa tarvitsemiaan ravintoaineita
      - verensokeri nousee ruoasta vain hetkellisesti esim. 2 tunniksi ja laskee nopeasti alas
      - ei pidä kylläisenä pitkään
      - on kallista
      siinä muutamia haittoja.

      • 8. Mäkkäri on ykkäsenä ja Hese kakkosena


    • rouva x

      1. - 3. Tämä 4-kymppinen mimmi käy "pikaruokaloissa" välillä tyyliin kerran (tai parikin) viikossa, joskus tyyliin kerran pari kuussa...

      4. Käyn välillä yksin, välillä kavereiden / sukulaisten kanssa, välillä oman puolison kanssa.

      5. Tarkoittaako toi rahan käyttö kysymys sitä että kun käy Hesessä / Mäkkärissä / grillillä / pizzeriassa - vai otetaanko siinä myös ruokakaupat - ja niiden valmistuotteet huomioon? No, joka tapauksessa se on hyvinkin vaihtelevaa esim. sen mukaan käykö missä paikassa - ja kenen kanssa.
      5. / 8. Jos käy Hesessä valkkaa yleensä vähän eri hampurilais-/salaattisysteemejä kuin esim. Mäkkärissä, pizzeriassa taas valkkaa pizzaa (joskus saattaa valkata pizzan sijaan salaattia esim. Rossossa) - ja riippuu onko siellä yksin vai puolison tai jonkun kaverin kanssa..., grillillä tulee käytyä harvemmin mutta välillä kuitenkin... Eli rahankäyttö riippuu esim. siitä onko kenen kanssa - ja missä paikassa - syömässä - tai ottaako jonkun aterian mukaansa...

      7. Tiedän kyllä että pikaruoka ei välttämättä ole terveellistä kovinkaan usein - mutta on siinä hyötynsäkin. Nykyään voi saada jossain ruiskuoria hamp./pizzaan yms. Lisäksi voi olla kasviksi mukana yms.
      Se myös välillä helpottaa tavallisen arjen pyöritystä - ja pieni herkuttelu silloin tällöin ei välttämättä ole kauhean vakavaa ;)

    • Burger hyönteinen

      1. Mies
      2. 1970
      3. 1-2, välillä vaan kerran kuukaudessa.
      4. Yksin
      5. 10-20 euroa
      6. Roskaruokaa ei ole, mutta grilliruoka mielletään roskaruoaksi.
      Grilliruoka on toki rasvaista ja herkullista, mutta voi sitäkin syödä, kun syödään harvemmin ja kohtuullisesti, niin ei se lihota, kun muistetaan liikkua.
      7. Mc Donald's, Hesburger, Scanburger, grilli

    • Jessus.

      1. Sukupuoli: Biologinen sukupuoli nainen, mutta sosiaalinen sukupuoli on androgyyni

      2. Syntymävuosi 1991

      3. Kuinka usein käytät pikaruoka ravintoloita?
      - 1-2 kertaa viikossa XXX
      - 2-3 kertaa viikossa
      - 3-4 kertaa viikossa
      - harvemmin
      - useammin

      4. Kenen kanssa käyt pikaruoka ravintoloissa?
      - kavereiden
      - perheen
      - yksin XXX

      5. Kuinka paljon rahaa käytät kuukaudessa pikaruokaan?
      - 5-10 €
      - 10-20 € XXX
      - 20-30 €
      - enemmän
      - vähemmän

      7. Tiedänkö roskaruuan vaikutuksista terveyteen? (haitat, hyödyt) Hyödyt: Tulee henkisesti parempi olo ja nälkä lähtee. Haitat on rahanmeno ja roskat..

      8. Mitä pikaruoka ravintolaa suosit?
      - Hesburger XXX
      - McDonald's XXX
      - Grilli
      - Pizzeria
      - jokin muu, mikä?

    • Neiti X

      1. Sukupuoli Nainen

      2. Syntymävuosi 1989

      3. Kuinka usein käytät pikaruoka ravintoloita?
      - 1-2 kertaa viikossa
      - 2-3 kertaa viikossa
      - 3-4 kertaa viikossa
      - harvemmin xxxx
      - useammin

      4. Kenen kanssa käyt pikaruoka ravintoloissa?
      - kavereiden XXXXX
      - perheen
      - yksin

      5. Kuinka paljon rahaa käytät kuukaudessa pikaruokaan?
      - 5-10 €
      - 10-20 € XXXX
      - 20-30 €
      - enemmän
      - vähemmän

      7. Tiedänkö roskaruuan vaikutuksista terveyteen? (haitat, hyödyt)

      Roskaruoka on yleensä ravintoarvoiltaan huonoa ja muutenkin epäterveellistä ruokaa. Haittana on myös suhteellisen kallis hinta. Tosin terveellinen ruokavaihtoehto esim ravintoloissa on yleensä kalliimpaa kuin roskaruoka. Roskaruuan hyötyny on nopeus ja helppous.

      8. Mitä pikaruoka ravintolaa suosit?
      - Hesburger
      - McDonald's
      - Grilli
      - Pizzeria XXXXX
      - jokin muu, mikä?

    • Istambul

      1. woman

      2.1967

      3. harvemmin, jos jääkaappi on toosi tyhjä tai muuten väsy niin pizeriassa

      4. perheen

      5. vähemmän

      6. En pidä sitä roskaruokana, jos kaikki raaka-aineet laitetaan eteesi pöydälle niin huomaat ettei se ole sitä
      Roskaruoka on vain sanonta.

      7. Turkkilainen pizzeria

      ja sulta muuten puuttuu kysymys numero 6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe