Novalla puhuttiin äsken hypergamiasta

Naisasialooseri.

20

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdjskajlsah

      Nova on paskakanava.

    • 11

      Ihmiset hakevat aina älyllisesti vertaistaan, ei se sen kummempaa ole.
      Loppuu tyhmemmän kanssa kommunikointi aika nopeasti.

    • Realistimies

      Eihän se mitään ylöspäin pariutumista ole jos koulutettu nainen tahtoo koulutetun miehen eikä huonosti koulutettua duunaria. Nainen ei vain halua pariutua alaspäin. Samantasoista siinä haetaan. Toisin kuin tälläkin palstalla nähdyt miehet jotka haluavat pariutua reilusti ylöspäin kauniiden teininaisten kanssa vaikka ovat itse pohjamutaa.

    • Niin mä oon kans ihmetellyt tätä että esim. kun musta kaveri mainitsee uudelle naistuttavuudelle että oon insinööri... niin pää kääntyy. Ainakin näin on useamman kerran tapahtunut, kun nainen ei itse ole ollut korkeammin koulutettu.

      • Ei jännää

        Insinöörit on stereotyyppisesti tylsiä ja yksioikoisia ihmisiä.


      • Amiksen käyneet miehet on yleensä lopettaneet tutustumisen siinä vaiheessa kun heille on selvinnyt, että olen insinööri. Miesten, joilla on (tai on työn alla) AMK- tai yliopistotutkinto, on jatkaneet tutustumista. Siis pääsäntöisesti noin, tietty joitain poikkeuksia löytyy.

        Nyt on treffit sovittuna lääkiksessä opiskelevan miehen kanssa. Luultavasti ko. mies koulutuksensa puolesta saisi mua korkeammin koulutetun naisen. Mutta kaikille koulutus ei ole se tärkein asia, vaan he tajuaa sen, että moni muukin asia vaikuttaa siihen kenen kanssa tulee juttuun.


    • rabgeq

      Jos stereotypioilla jatketaan koulutuksesta eteenpäin, niin todennäköisyys, että se duunarimies on edes etäisesti kiinnostunut esimerkiksi kulttuurista (kulttuurilla ei tässä tarkoiteta lätkää), on huomattavasti pienempi. Eli yhteisiä asioita on vaikeampi löytää ja koulutetumpi todennäköisimmin laittaa näille keskivertoa enemmän painoarvoa.

      En minäkään usko, että paikallisesta lähipubista (melkoinen räkälä) löytäisin itselleni sopivaa naista, mutta itse koulutuksella on aina ollut vain marginaalinen merkitys.

      • pata ja kattila

        Tuohan on yksi todennäköinen syy. Ja vielä lisää stereotypioita: korkeakoulutettujen joukossa on enemmän niitä, jotka haluavat keskustella asioista vähän pintaa syvemmältä. Tällaiseen halukkaita löytyy enemmän muista korkeakouluopiskelijoista.

        Itse en miehenä laita koulutukselle oikeastaan merkitystä, mutta sellaisia sopivanluonteisia ja samanlaisista asioista kiinnostuneita naisia on löytynyt enemmän muista korkeakouluopiskelijoista.


    • Kysyn Vaan

      Eikö tätä hullua saada millään kuriin?

    • Mies1985

      Luki on peruskoulun yläpuolella mutta yliopisto ei suoranaisesti ammattiopiston yläpuolella. Molemmat ovat taito -ja tietokoulutuksia jotka valmistavat erilaisiin työtehtäviin. Toki voidaan sanoa että lääkäri on korkeammin koulutettu kuin joku hoitaja mutta joku filosofian maisteri ei ole lineaarisessa mielessä paremmin koulutettu kuin joku mekaanikko.

      Kaikki ovat kuitenkin duunareita elleivät ole eläkkeellä, työttöminä tai haudassa. 'Duunari' tuntuu keinotekoiselta alatyylin ilmaukselta.

      • joku tyyppi

        Olennaistahan tuossa on sekin, että filosofian maisterin kanssa käydään yleensä vähän erilaisia keskusteluja kuin mekaanikon.


      • Mies1985
        joku tyyppi kirjoitti:

        Olennaistahan tuossa on sekin, että filosofian maisterin kanssa käydään yleensä vähän erilaisia keskusteluja kuin mekaanikon.

        Tai niin naiset haluavat uskotella. Joidenkin naisten pää voi räjähtää jos miehellä on sivistyneitä harrastuksia ja käy kirjastossa koska mies ei sovi tarpeellisiin stereotypioihin. Lyhyemmin koulutettuja ihmisiä on niin paljon ettei ole mikään ihme jos sivistyneiden ihmisten absoluuttinen määrä on suurempi lyhyemmin koulutettujen keskuudessa.

        Joka tapauksessa jos naisia ei kiinnosta tutustua mieheen ollenkaan vain sillä perusteella että tutkinto puuttuu (vaikka olisi 1000 opintopistettä suoritettuna sieltä täältä) niin minun mielestäni tässä ei ole mitään ongelmaa mistä naisten kannattaisi valittaa. Tämähän todistaa vain naisten miniseksuaalisuudesta ja siitä etteivät naiset voi oikeasti tarvita yhtä jos toistakaan miestä jos panostuksen taso on tuota luokkaa.


      • realismus
        joku tyyppi kirjoitti:

        Olennaistahan tuossa on sekin, että filosofian maisterin kanssa käydään yleensä vähän erilaisia keskusteluja kuin mekaanikon.

        Nykypäivän Suomessa koulutus ja yleissivistys eivät kulje käsikädessä.


      • joku tyyppi
        realismus kirjoitti:

        Nykypäivän Suomessa koulutus ja yleissivistys eivät kulje käsikädessä.

        Siksi kirjoitinkin että yleensä. Koulutusalallakin on merkitystä. Joku humanisti on todennäköisemmin sivistynyt tietyissä asioissa, VTM toisenlaisissa asioissa. Monellako mekaanikolla on yleissivistys huipputasoa? Varmasti usealla, mutta en mä niitä ole tavannut.


    • ...

      Ja kuitenkin niillä renttupaskoilla riittää naisia ihan kadehtimiseen asti ja koulutetut ja työssäkäyvät kunnon miehet ei saa naista sitten millään. Sitten voidaan aina tilaisuden tullen kääntää juttu päälaelleen. Ei mitään logiikkaa näissä jutuissa, atm-logiikkaa korkeintaan.

      • täältä tähän

        Lyhyt kooste: Komeat, sujuvapuheiset, hyvästatuksiset (sosiaalinen ja urastatus), koulutetut miehet saavat ne parhaat naiset. Kauniit, mukavaluonteiset ja muutenkin kiinnostavat.

        Komeat (tai sopivan alakulttuuriulkonäön omaavat), sujuvapuheiset drop-outit tai duunarit saavat ne hyvännäköiset naiset, jotka jäävät yli. Eli vähän bimbot, huonommin koulutetut naiset.

        Työssäkäyvät "kunnon miehet" taistelevat siitä mitä jää jäljelle. Osalle ei jää mitään.


      • ....
        täältä tähän kirjoitti:

        Lyhyt kooste: Komeat, sujuvapuheiset, hyvästatuksiset (sosiaalinen ja urastatus), koulutetut miehet saavat ne parhaat naiset. Kauniit, mukavaluonteiset ja muutenkin kiinnostavat.

        Komeat (tai sopivan alakulttuuriulkonäön omaavat), sujuvapuheiset drop-outit tai duunarit saavat ne hyvännäköiset naiset, jotka jäävät yli. Eli vähän bimbot, huonommin koulutetut naiset.

        Työssäkäyvät "kunnon miehet" taistelevat siitä mitä jää jäljelle. Osalle ei jää mitään.

        Aha, eli komeus ja hyvä supliikki tarkoittaa että ei voi olla "kunnon mies" Kunnon mies onkin siis ruma mököttäjä.


    • ....

      Eli naisen saamattomudella ei siis ole mitään tekemistä kouluksen, eikä edes työssäkäynnin kanssa, vaan yksinkertaisesti sen, että atm:t ovat joko tai sekä että rumia ja sosiaaliselta älyltään jälkijättöisiä.

    • There Is a Star

      Jätkä! Sä olet tän palstan todellinen Strara.

      Harmi vain kun emme saaneet maanantaina nauttia näistä "viisauksistasi", joten pitää nyt yön kunniaksi nostaa muutama vanhempi helmi keskusteltavaksi.

      http://www.youtube.com/watch?v=T7zAn8SW2Dc

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      166
      2770
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1268
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      929
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      926
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      89
      795
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      793
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      762
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      720
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      717
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe