Niin, siis mikä juttu tää on ?
Jossain uutisissa haastateltiin Jumbon K-kauppiasta ja oli kuullut jollain asiakkaalla olevan jo 200 pakettia pakkasessa voita.
Onko ihmiset noin heikkoja, että voistakin tuli muotia, jonka perässä juostaan? Vai onko voi sittenkin terveellistä?
Heh, meidän taloudessa menee voita 1-2 pkt vuodessa.
VOI-Hysteria?
123
785
Vastaukset
- Panhandle
Oli voi terveellistä tai ei, on ihan älytöntä ruveta hamstraamaan. Mikä tahansa tuote loppuu, jos sitä yhtäkkiä ruvetaan tuollaisia määriä haalimaan, ja sitten kun se loppuu, tulee hysteria.
Ilman voita tulee kyllä toimeen, vaikka se kieltämättä monien ruokien makua parantaa.
Onkohan meillä jo liian hyvä elintaso, kun muutaman päivän aukko kaupan hyllyssä aiheuttaa tällaisen reaktion? Jotkut käyttävät voita kilokaupalla viikossa, mutta eiköhän sitä aina jostain saa, jos sitä välttämättä pitää saada. Jos ei tästä kaupasta, niin tuosta, ja jos ei omasta kunnasta, niin naapurista, jos ei suomalaista, niin virolaista.... jne. Eikä siihen ihan oikeasti kuole, jos vähän aikaa vaikka olisi ihan ilmankin.- Floora
Tuntus että jotkut kuolee. Varsinkin jouluna voin puute näyttää aiheuttavan monta monta kuolemaa. Ite oonkin siirtynyt pitkälle maustevoihin, se käy ruoanlaittoonkin. Todella huvittavaa tänään ruokakaupassa kun voihyllyn kohta ammotti tyhjyyttään ja siinä sitä ihmiset pällisteli sormi suussa että mitä nyt tehdään. Sattuneista syistä nyt ite liikun nelivedolla vielä parisen viikkoa ja koitin keplotella oivariiniä ostoskoriin ... hyvä ettei tarvinnut kyynäreillä huitoa että voisko nyt joku sen verran siirtyä et saisin sen paketin siitä kohasta hyllyä. Siinä mahton mietintä päällä ja systeemit sekasin mummeleilla....
- en ymmärrä hysteriaa
Minä karppasin tänä vuonna. Voita on menossa kolmas paketti, joten älä ainakaan minua syytä. En ole nähnyt mitään hysteriaa. Närkästyneitä ilmeitä vaan ihmisillä, jotka hiljaisina poimivat kärryynsä 2 kpl virolaista 250 g voipakettia. Jotkut menevät ohi, mutta hysteriaa en ole nähnyt missään.
- voi on valioo
Siis ei jumankauta, jotain virulaista kärrynrasvaa, ei kuuna päivänä meikäläinen sitä sontaa suuhunsa laita, samoin kuin muitakaan virulaisia jätteitä. Jokin tolkku kerjätessäkin.
- hoitoonohjaaja
Et siis vieläkään ole hakeutunut hoitoon?
- voi on valioo
hoitoonohjaaja kirjoitti:
Et siis vieläkään ole hakeutunut hoitoon?
Sinä ilmeisesti olet hakeutunut jo, se siitä virulaisen jätteen syönnistä seuraa, hulluksi tulee ja hoitoon joutuu.
- Krematorio
voi on valioo kirjoitti:
Sinä ilmeisesti olet hakeutunut jo, se siitä virulaisen jätteen syönnistä seuraa, hulluksi tulee ja hoitoon joutuu.
Säälittävä vieraskammoinen persu!
Taatusti et ole edes koskaan päässyt Viroon halpaa viinaa ostamaan ja siitä katkeroituneena täällä joka välissä Viroa mollaat!
Vedä itsesi hirteen, pelle! Lääkkeet ja hoito eivät sinuun enää auta. Krematorio auttaa! - voi on valioo
Krematorio kirjoitti:
Säälittävä vieraskammoinen persu!
Taatusti et ole edes koskaan päässyt Viroon halpaa viinaa ostamaan ja siitä katkeroituneena täällä joka välissä Viroa mollaat!
Vedä itsesi hirteen, pelle! Lääkkeet ja hoito eivät sinuun enää auta. Krematorio auttaa!Toki minun ei tarvitse itseäni tietoisesti myrkyttää, minä olen erittäin tyytyväinen kotimaisiin tuotteisiin, niin ruokiin kuin juomiinkin, siksi en pöytääni mitään virulaista myrkkyä ja skeidaa halua enkä kaipaa. Minulla on varaa ostaa oikeita suomalaisia tuotteita suomesta.
- Voitaeimikäänvoita
Olen syönyt koko ikäni voita, kermaa, kermajuustoja ja rasvaista possunlihaa ja kolesterolitasoni on hyvä. Olen tarkka siitä mitä suuhuni laitan. En syö mitään kovetettua kasvisrasvaa kuten kaupan keksejä, en ruokakermoja yms. luonnottomia kasvisrasvasotkuja. Ravintoni on luonnonmukaista. Eineksiä en ole syönyt koskaan ja teen ruokani alusta asti itse ja tietysti hyvistä aineksista vanhoilla kunnon ruokaohjeilla. Makeasta en myöskään piittaa. Oliivi- ja rypsiöljy ja rasvaiset kalat kuuluvat myös ruokavaliooni. Mulla ei ole koskaan ollut hinkua kevyttuotteisiin ja näillä mennään jatkossakin, oli se sitten muotia tai ei.
Puolisoni on syönyt aiemmin kevyttuotteita, kumijuustoa, rasvatonta maitoa, ruokakermoja, margariineja, kevytlevitteitä. Kaupan keksit, suklaa ja kesäisin pehmytjäätelö ovat olleet hänen suurinta herkkuaan. Kolesteroli on hänellä niin korkea, että lääkäri ihmetteli kuinka hän oli vielä hengissä. No nyt hän syö samaa kuin minä ja arvot ovat parantuneet lähelle normaalia.
Sen verran on voita nytkin jääkaapissa, että uuteen vuoteen asti pärjätään. Eiköhän siihen mennessä Valiokin ole tajunnut, mitä pitää tuotantoon tehdä. Toivottavasti se kurri eli rasvaton maito lähtee pois kouluruokailusta, koska sillä on jo saatu monen lapsen terveys pilattua.- aikoihin eletty
Niin minäkin, kakarana -50 luvulla syötiin voita ja läskiä. Vielä ollaan hyväkuntoisia, kolesteroolit kohillaan, mitäpä sitä muuta.
Pikkuhiljaa alkaa ihmiset ymmärtämään taas että voi on voita.
Sitten ihmettelen tuota maitovalikoimaa, riittäisi yksi laji, kulutusmaito kun ei enää tinkimaitoa saa. Ei ollut ennenkään pennut kipeitä ja maitoa juotettiin. Nyt maitoa sata eri lajiketta.
- täysmaito
mulla menee yksin paketti voita kahdessa viikossa.. ei ihminen ilman rasvaa pärjää. ja punanen maito kunniaan. jos haluun vettä juoda niin sitä saan omasta kaivosta. ei tarvi kaupas euroo maksaa siitä että ostaa tölkin maitoo mikä ei ole maitoo vaan vettä. ja miks ihmiset hamstraa voita niin vastaus löytyy EU:usta!
- KUKAKÄSKIOLLALÄSKI
PUNASTA MAITOO JA VOITA! JA MITÄHÄN VIELÄ?
- Varma tieto.....
Siksi voi on kortilla Suomessa, kun on maitopula, ja kaikki voi myydään ryssille.
- Kiire kiire
Samaa hösötystä ja ryntäilyä, kuin kaikki muukin nykyään.
Parin vuoden päästä taas jotain muuta.- DNA jasoo
Ruotsissa tämä karppaus on jo vanha juttu, siellä uskotaan nyt DNA-testeihin ja niiden mukaiseen laihdutukseen..., eli lisää hikiliikunta ja kevyempää syömistä.
- Mielummin keijua
Minullapa on noussut kolesteroli ja paino nimenomaan voin,muiden rasvaisten syönnistä ja punaisen maidon juonnista ja sainkin kehoituksen välttää niitä,niin että ei ne kevyt tuotteet turhia ole.Mielummin käytän rasvatonta maitoa,kevytlevitettä ja muita vähä rasvaisia kevytjuttuja,kun olen jo tottunut niihin ja että saan veriarvoni ja painoni kohilleen.
- ...........
Keiju tappaa.
- Keiju parasta
........... kirjoitti:
Keiju tappaa.
Voi tappaa.
- näin meitä viedään
Nyt on voita kaupoissa kun väki alkoi laihduttamaan ja kukaan ei uskalla voita ostaa. Kaikki on kuntosaleilla nämä ensimmäiset kaksi viikkoa. Sitten jäädään sohvan pohjalle ja sitten alkaa taas voikin maistua.
- Mielummin keijua
Riippuu kuka tykkää voista ja kuka taas ei.Voi on p*ska rasvamälli,joka tukkii verisuonet.
- läskiä voilla
Mielummin keijua kirjoitti:
Riippuu kuka tykkää voista ja kuka taas ei.Voi on p*ska rasvamälli,joka tukkii verisuonet.
Voi on terveellistä, kaikenmaailman keijut sun muut kärrynrasvat ovat kemiallisia tuotteita, siis myrkkyä, voita se olla pitää ja läskiä päälle, pysyyy ihmiset terveinä.
- kurkkua keijulla
läskiä voilla kirjoitti:
Voi on terveellistä, kaikenmaailman keijut sun muut kärrynrasvat ovat kemiallisia tuotteita, siis myrkkyä, voita se olla pitää ja läskiä päälle, pysyyy ihmiset terveinä.
Voi on myrkkyä ja epäterveellistä.Keiju on terveellisempää,keijua sen olla pitää ja kurkkuviipaleita päälle,pysyy ihmiset terveinä.Työntäkee se voi p*rseeseenne.
- voimakassuolaista
kurkkua keijulla kirjoitti:
Voi on myrkkyä ja epäterveellistä.Keiju on terveellisempää,keijua sen olla pitää ja kurkkuviipaleita päälle,pysyy ihmiset terveinä.Työntäkee se voi p*rseeseenne.
Olehan sinä vegaani vai mikä leguaani olet arvostelematta oikeita ruoka-aineita.
- Vähäsuolaista
voimakassuolaista kirjoitti:
Olehan sinä vegaani vai mikä leguaani olet arvostelematta oikeita ruoka-aineita.
Nimimerkki voimakassuolaista voi itse pitää sen turpavärkkinsä kiinni ja työntää sen voin sinne peräaukkoonsa.Minä aion arvostella niin paljon kun minua huvittaa,eikä se kuulu kenellekään.Voi ei ole mikään ruoka-aine,se on p*ska rasvamälli ja sitä ilmankin pärjää.
- voimakassuolaista
Vähäsuolaista kirjoitti:
Nimimerkki voimakassuolaista voi itse pitää sen turpavärkkinsä kiinni ja työntää sen voin sinne peräaukkoonsa.Minä aion arvostella niin paljon kun minua huvittaa,eikä se kuulu kenellekään.Voi ei ole mikään ruoka-aine,se on p*ska rasvamälli ja sitä ilmankin pärjää.
Voimakassuolaista voita laitetaan sentinkerros leivänpäälle ja läskiä vielä enempi, siitä tulee hyvä ja terveelinen olo, ei tarvitse notkua tohtorin luona kun on syönyt oikeata voita, ei mitää kemikaalilooraa eikä keljua. Ne on joittenkin piipertäjien ja velkuaanien moskaa jotka sitten valittaa kun on jatkuvasti kipeenä, milloin mitenkin.
Joten lopetahan oikean elintarvikkeen arvostelu. Sinä voit sillä kärrynrasvalla voidella turpasi ja hanurisi kummaltakin puolelta. Ilman voita tulee sairaaksi ja kärttyisäksi. - Vähäsuolaista
Voimakassuolaista voita laitetaan sentinkerros leivänpäälle ja läskiä vielä enempi, siitä tulee hyvä ja terveelinen olo, ei tarvitse notkua tohtorin luona kun on syönyt oikeata voita, ei mitää kemikaalilooraa eikä keljua. Ne on joittenkin piipertäjien ja velkuaanien moskaa jotka sitten valittaa kun on jatkuvasti kipeenä, milloin mitenkin.
Joten lopetahan oikean elintarvikkeen arvostelu. Sinä voit sillä kärrynrasvalla voidella turpasi ja hanurisi kummaltakin puolelta. Ilman voita tulee sairaaksi ja kärttyisäksi.Työnnä sinä piipertäjä se voi sinne p*rseeseesi ja voit sillä rasvamällillä voidella turpasi ja hanurisi kummaltakin puolelta.Voista tulee vaan sairaaksi ja kärttyisäksi,keijusta hyvä ja terveellinen olo.
- voimakassuolaista
Vähäsuolaista kirjoitti:
Työnnä sinä piipertäjä se voi sinne p*rseeseesi ja voit sillä rasvamällillä voidella turpasi ja hanurisi kummaltakin puolelta.Voista tulee vaan sairaaksi ja kärttyisäksi,keijusta hyvä ja terveellinen olo.
Vaikka oletkin noin hyvä matkimaan niin silti pistän sentin paksulti voita leivälle ja läskiä päälle, mutta siitä ei tule noin kärttyisäksi, kelju näköjään aiheuttaa vaikka mitä. Terveet Suomalaiset syövät terveellistä voita ja paljon, oletkos huomannut kuinka se on joistakin kaupoista tyystin loppu, mutta minäpä kehrään sitä itse.
- Vähäsuolaista
Vaikka oletkin noin hyvä matkimaan niin silti pistän sentin paksulti voita leivälle ja läskiä päälle, mutta siitä ei tule noin kärttyisäksi, kelju näköjään aiheuttaa vaikka mitä. Terveet Suomalaiset syövät terveellistä voita ja paljon, oletkos huomannut kuinka se on joistakin kaupoista tyystin loppu, mutta minäpä kehrään sitä itse.
Voi tekee kärttyisäksi ja aiheuttaa vaikka mitä.Terveet suomalaiset syövät keijua ja muutenkin terveellisesti.Minäpä laitan leivälle mieluiten keijua,kalkkunaleikettä ja kurkkua.Minua ei kiinnosta voin loppuminen,koska se ei ole minun ongelma kun en tarvitse voita.Ymmärrän sinun kärttyisyytesi,liiallisen voin ja läskin aiheuttamaa taitanet olla reilusti ylipainoinenkin,suosittelen sinulle kevyempää ruokavaliota,niin olosikin korjaantuu.
- ..........
Vähäsuolaista kirjoitti:
Voi tekee kärttyisäksi ja aiheuttaa vaikka mitä.Terveet suomalaiset syövät keijua ja muutenkin terveellisesti.Minäpä laitan leivälle mieluiten keijua,kalkkunaleikettä ja kurkkua.Minua ei kiinnosta voin loppuminen,koska se ei ole minun ongelma kun en tarvitse voita.Ymmärrän sinun kärttyisyytesi,liiallisen voin ja läskin aiheuttamaa taitanet olla reilusti ylipainoinenkin,suosittelen sinulle kevyempää ruokavaliota,niin olosikin korjaantuu.
Keiju tappaa.
- Margariini parasta
.......... kirjoitti:
Keiju tappaa.
Voi tappaa.
Tsekatkaa pari rasvaan liittyvää blogikirjoitustani. Teksteissä on vertailtu eri lähteitä ja eri mieltä näistä myös saa olla, mutta on hyvä miettiä eri näkökulmat. Suosituksetkaan eivät kokonaan ole huuhaata.
http://reinonravinto-oppi.blogspot.com/2010/12/rasvasota.html
http://reinonravinto-oppi.blogspot.com/2011/08/tyydyttynyt-rasva-on-pahasta.html- voita ei mikään voit
Mitä merkitystä joillain tyhmillä blogeilla on voin terveellisyyteen, ei sen terveysvaikutteet paremmaksi muutu kuitenkaan kun ne ovat muutenkin huipussaan.
Heh. Voihan sen näinkin ajatella :). Lisätietoa vaan sellaisille ketä kiinostaa.
- voita leivälle
Tyyppi ilmiselvästi loukkaantui ja otti hernosen nokkaansa kun ei typerä blogi ketään kiinnosta. Hehheh.
- Ei voita kiitos
Hah minuapa tuo blogi kiinnostaa,joka ei suinkaan ole typerä,vaan täyttä asiaa.
- se on voita
Voista puhumattakaan, etteikö se olisi ihmiselle erittäin teveellistä. Kyllä se on.
Ja sitten tuollaiset blogit tuppaavat olmaan jonkun yksinkertaisen älykääpiön ailahtelevia päähänpinttymiä joilla ei ole todellisuuden kannalta paskankaan merkitystä. se on voita kirjoitti:
Voista puhumattakaan, etteikö se olisi ihmiselle erittäin teveellistä. Kyllä se on.
Ja sitten tuollaiset blogit tuppaavat olmaan jonkun yksinkertaisen älykääpiön ailahtelevia päähänpinttymiä joilla ei ole todellisuuden kannalta paskankaan merkitystä.En tosin missään vaiheessa noissa kirjoituksissa ole voita vastustanut..
- Ei voita kiitos
Daniel.Jackson kirjoitti:
En tosin missään vaiheessa noissa kirjoituksissa ole voita vastustanut..
Minäpä vastustan voita.Mielestä nuo blogit eivät ole minkään yksinkertaisen älykääpiön ailahtelevia päähänpinttymiä,vaan täyttä asiaa ja kyllä niillä on todellisuuden kanssa merkitystä.
- Voita kiitos
Ei voita kiitos kirjoitti:
Minäpä vastustan voita.Mielestä nuo blogit eivät ole minkään yksinkertaisen älykääpiön ailahtelevia päähänpinttymiä,vaan täyttä asiaa ja kyllä niillä on todellisuuden kanssa merkitystä.
Voi on parasta ja runsaasti sitä laitetaan leivälle, noin sentin kerros, njam. Tuollaisilla blogeilla saa pyyhkiä persettä.
- Ei voita
Voita kiitos kirjoitti:
Voi on parasta ja runsaasti sitä laitetaan leivälle, noin sentin kerros, njam. Tuollaisilla blogeilla saa pyyhkiä persettä.
Voi on yök,ainakin mulla alkaa koskee mahaa ja tulen pahoinvoivaks jos pistän suuhuni sitä ja muutenkin kaikki rasvainen tekee äklön olon,siispä kaikki ei sovi kaikille ja voita,sekä muita rasvaisia ruokia ja herkkuja rajoitetusti,harvoin ja vähän,ainakin mulla pätee tämä.Mun puolesta voilla saa pyyhkiä persettä.
- hyvää voita
Ei voita kirjoitti:
Voi on yök,ainakin mulla alkaa koskee mahaa ja tulen pahoinvoivaks jos pistän suuhuni sitä ja muutenkin kaikki rasvainen tekee äklön olon,siispä kaikki ei sovi kaikille ja voita,sekä muita rasvaisia ruokia ja herkkuja rajoitetusti,harvoin ja vähän,ainakin mulla pätee tämä.Mun puolesta voilla saa pyyhkiä persettä.
Voi on parasta mitä maailmassa on, jos ihminen ei syö voita niin siitä tulee just tuollainen nirppanokka. Voita leivälle ja paljon, njammm.
- MielumminNirppanokka
hyvää voita kirjoitti:
Voi on parasta mitä maailmassa on, jos ihminen ei syö voita niin siitä tulee just tuollainen nirppanokka. Voita leivälle ja paljon, njammm.
Voi on pahinta mitä tiedän,jos ihminen syö liikaa voita tulee läski ja pahoinvoiva.
- voi on parasta
MielumminNirppanokka kirjoitti:
Voi on pahinta mitä tiedän,jos ihminen syö liikaa voita tulee läski ja pahoinvoiva.
Ai että oli taas maukas aamupala, runsaassa voissa paistettua pekonia ja nakkeja, kyllä voi on erinomaisen hyvää kaikessa ruuanlaitossa ja leivän päällä. Eli voita ei mikään voita, njaaaam.
- Voi on pahasta
voi on parasta kirjoitti:
Ai että oli taas maukas aamupala, runsaassa voissa paistettua pekonia ja nakkeja, kyllä voi on erinomaisen hyvää kaikessa ruuanlaitossa ja leivän päällä. Eli voita ei mikään voita, njaaaam.
Minullapa on maukkaampi,terveellisempi ja kevyempi aamupala sisältäen muroja,leipää kevytlevitteellä,kinkkuleikkeellä ja kurkkuviipaleilla,kiisseliä,tuoremehua,rasvatonta maitoa ja kahvia nam.Olokin on kevyt,hyvä ja tyytyväinen,kun syö oikein ja järkevästi.Mahtaa olla raskas,väsynyt ja kiukkuinen olo tuollaisen rasvamäärän jälkeen runsaasti voissa paistettua pekonia ja nakkeja.
- kyllä voi on parasta
Voi on pahasta kirjoitti:
Minullapa on maukkaampi,terveellisempi ja kevyempi aamupala sisältäen muroja,leipää kevytlevitteellä,kinkkuleikkeellä ja kurkkuviipaleilla,kiisseliä,tuoremehua,rasvatonta maitoa ja kahvia nam.Olokin on kevyt,hyvä ja tyytyväinen,kun syö oikein ja järkevästi.Mahtaa olla raskas,väsynyt ja kiukkuinen olo tuollaisen rasvamäärän jälkeen runsaasti voissa paistettua pekonia ja nakkeja.
Kyllä on hyvä olo voissa paistetun pekonin ja nakkien nauttimisen jälkeen, täytyy sanoa että herroiksi ollaan. Joku köyhä tyytyy tietenkin johonkin keinorasvaan mitä ei millään ilveelä meikäläinen saa suusta alas, on niin mautonta töhnää. Mikä se on ollessa kun vatsa toimii oikein ja kolesterolit on kohdillaan. Voi saa sen aikaan.
Lounaaksi on tiedossa runsaassa voissa paistettuja wienerleikkeitä (itse nuijittuja). Njaaaaaaam, kyllä kelpaa olla kun on voita käytettävissä ja runsaasti. - Kyllä voi on pahasta
kyllä voi on parasta kirjoitti:
Kyllä on hyvä olo voissa paistetun pekonin ja nakkien nauttimisen jälkeen, täytyy sanoa että herroiksi ollaan. Joku köyhä tyytyy tietenkin johonkin keinorasvaan mitä ei millään ilveelä meikäläinen saa suusta alas, on niin mautonta töhnää. Mikä se on ollessa kun vatsa toimii oikein ja kolesterolit on kohdillaan. Voi saa sen aikaan.
Lounaaksi on tiedossa runsaassa voissa paistettuja wienerleikkeitä (itse nuijittuja). Njaaaaaaam, kyllä kelpaa olla kun on voita käytettävissä ja runsaasti.Minullapa on parempi olo oikean,järkevän ja monipuolisen aamupalan jälkeen.Sinä taidat itse olla se köyhä,kun sinun täytyy tyytyä voin,pekonin,nakkien ja wienerleikkeiden ostoon pelkästään.Mikäs se on ollessa kun vatsa toimii oikein ja kolesterolit on kohdillaan,oikealla ja järkevällä syömisellä.
- ei sitä mikään voita
Kyllä voi on pahasta kirjoitti:
Minullapa on parempi olo oikean,järkevän ja monipuolisen aamupalan jälkeen.Sinä taidat itse olla se köyhä,kun sinun täytyy tyytyä voin,pekonin,nakkien ja wienerleikkeiden ostoon pelkästään.Mikäs se on ollessa kun vatsa toimii oikein ja kolesterolit on kohdillaan,oikealla ja järkevällä syömisellä.
Kuuluu ihana voin tirinä pannulta, siellä wienerleikkeet voissa mukavasti paistuu, ja aaahhh niin hyvä tuoksu valtaa koko huushollin. Kyllä kelpaa olla kun saa hyvää voissa paistettua luonasta taas nauttia, kyllä voi on parasta mitä ihminen voi saada, suosittelen kaikille voin käyttöä. On se niin hyvää ja terveellistä että.
Illalla voi taas paistaa jotain voissa, vaikka köyhiä ritareita, ai että ne ovat hyviä runsaassa voissa paistettuna. Voi on kyllä niin äärimmäisen hyvää ruuanlaitossa ja leivän päällä, sitä ei mikään voita. - Sen voittaa monikin
ei sitä mikään voita kirjoitti:
Kuuluu ihana voin tirinä pannulta, siellä wienerleikkeet voissa mukavasti paistuu, ja aaahhh niin hyvä tuoksu valtaa koko huushollin. Kyllä kelpaa olla kun saa hyvää voissa paistettua luonasta taas nauttia, kyllä voi on parasta mitä ihminen voi saada, suosittelen kaikille voin käyttöä. On se niin hyvää ja terveellistä että.
Illalla voi taas paistaa jotain voissa, vaikka köyhiä ritareita, ai että ne ovat hyviä runsaassa voissa paistettuna. Voi on kyllä niin äärimmäisen hyvää ruuanlaitossa ja leivän päällä, sitä ei mikään voita.Voi on pahaa,epäterveellistä ja ällöttävää.Kyllä kelpaa kun ei tarvi voita käyttää.Voi on pahinta mitä ihminen voi saada,suosittelen sen käytön lopettamista tai ainakin vähentämistä.On se niin pahaa ja epäterveellistä,meinaa alkaa oksettaa.
- on se niin hyvää
Sen voittaa monikin kirjoitti:
Voi on pahaa,epäterveellistä ja ällöttävää.Kyllä kelpaa kun ei tarvi voita käyttää.Voi on pahinta mitä ihminen voi saada,suosittelen sen käytön lopettamista tai ainakin vähentämistä.On se niin pahaa ja epäterveellistä,meinaa alkaa oksettaa.
Voi kun teki hyvää, siis kyllä voikin teki hyvää, otinpa tunnin tirsat lounaan päälle, kyllä oli hyvää voissa paistetut leikkeet, siis voissa paistetut wienerleikkeet.
Ja oli leivälläkin runsaasti voita, keho kehrää tyytyväisyyttään, no mikäs sen on ollessa kun saa voita. Aina niin hyvää ja terveellistä voita, sitähän ei mikään voita. - On se niin pahaa
on se niin hyvää kirjoitti:
Voi kun teki hyvää, siis kyllä voikin teki hyvää, otinpa tunnin tirsat lounaan päälle, kyllä oli hyvää voissa paistetut leikkeet, siis voissa paistetut wienerleikkeet.
Ja oli leivälläkin runsaasti voita, keho kehrää tyytyväisyyttään, no mikäs sen on ollessa kun saa voita. Aina niin hyvää ja terveellistä voita, sitähän ei mikään voita.Miten etovaa.Minullapa on paremmat herkut burgundinpataa,uuniperunoita,salaattia ja jäätelöä.Keho kehrää mielihyvästä tyytyväisyyttään,mikäs on ollessa kun saa hyvää ruokaa terveellisesti ja monipuolisesti.Nyt voi ottaa vaikka tirsat hyvän lounaan päälle.Voi on pahaa ja epäterveellistä,sen voittaa monikin asia.
- ei kun voita vaan
On se niin pahaa kirjoitti:
Miten etovaa.Minullapa on paremmat herkut burgundinpataa,uuniperunoita,salaattia ja jäätelöä.Keho kehrää mielihyvästä tyytyväisyyttään,mikäs on ollessa kun saa hyvää ruokaa terveellisesti ja monipuolisesti.Nyt voi ottaa vaikka tirsat hyvän lounaan päälle.Voi on pahaa ja epäterveellistä,sen voittaa monikin asia.
Työnnä viiittuun levittees.
Voita käytetään ruuanlaittoon ja leivälle runsaasti. - Kyllä voittaa vaan
ei kun voita vaan kirjoitti:
Työnnä viiittuun levittees.
Voita käytetään ruuanlaittoon ja leivälle runsaasti.Työnnäppä kuule omaan v*ttuus se voi.
- Kemikaali Ali
Arkisto kategorialle ‘Tyydyttynyt rasva’
Rasvamyytti: Kova rasva kohottaa veren kolesterolia ja lisää sydän- ja verisuonitautien riskiä
http://ravitsemusjaterveys.wordpress.com/rasvahypoteesin-viimeiset-oljenkorret/- Hyi v*ttu
Voi on yök,p*ska rasvamälli.
- Hyi v*ttu
Hyi v*ttu kirjoitti:
Voi on yök,p*ska rasvamälli.
V*ttu mimmosia ihmisiä noi voin kanssa mällääjät on,s*atanan rasvan kanssa mällääjä ihmiset.
- Hyi v*ttu
Hyi v*ttu kirjoitti:
V*ttu mimmosia ihmisiä noi voin kanssa mällääjät on,s*atanan rasvan kanssa mällääjä ihmiset.
No voi v*ttujen vittu enemmin olen kasvissyöjä tai vegaani,jos voita on pakko käyttää.
- luonnontuote
Hyi v*ttu kirjoitti:
No voi v*ttujen vittu enemmin olen kasvissyöjä tai vegaani,jos voita on pakko käyttää.
Ole vaikka homo mutta voita pitää syödä runsaasti. Voi on luonnontuote.
- Hyi v*ttu
luonnontuote kirjoitti:
Ole vaikka homo mutta voita pitää syödä runsaasti. Voi on luonnontuote.
Ole sinä vaan itse se homo ja työnnä se voi perseeseesi.Voi on p*skaa.
- voita ei voi voittaa
Kuten olemme palstalta saaneet lukea niin voi on ehdottomasti parasta, ruuanlaittoon ja leivälle. Sitä minäkin käytän nyt ja aina tulevaisuudessakin.
Kuten sanotaankin, voita ei mikään voita.- Voin voi voittaa
Kuten olemme palstaltalta saaneet lukea niin voi on ehdottomasti pahasta.Sitä minä en ainakaan käytä nyt,enkä tulevaisuudessakaan.Voin voittaa monikin asia,hölmöt vaan ei tajua sitä.
- voita ei voiteta
Onhan selviö että kaikki hyvinvoivat ihmiset käyttävät runsaasti voita koska sitä ei mikään voita. Voi on terveyden alusta ja perusta, kaikenmaailmen keinolevitteet pahentavat asiaa. Tämä on yleismaailmallisesti todettu, näkeehän sen noista kehitysmaitten asukkaista minkälaisia aneemisia ruipeloita ovat kun eivät ole saaneet voita. Suomessakin on paljon sellaisia "aurausmerkkejä" kun ei ole saanut voita. Mutta vielä ehtii asian korjata kun menee ostamaan voita.
- Voihan voitetaan
Onhan se selviö että kaikki lihavat ja huonosti voivat ihmiset käyttävät runsaasti voita,voiden vielä lihavemmin ja huonommin.Voi on epäterveellistä ja kaikenmaailman keinolevitteet ovat terveellisempiä ja parantavat asiaa.Onneksi ei tee mieli voita,kuvottaa ajatuskin siitä,joten ihan turha kehottaa ostamaan sitä.
- voita olla pitää
No niin kaikki maksukykyiset kauppaan ostamaan voita, sehän ei ole persaukisille tarkoitettu, kaikki hyvätuloiset ja hyvinvoivat ostavat voita kun tietävät sen terveysvaikutteet ja kuinka hyvä olo siitä tulee. Voissa ei ole mitään keinotekoisia aineita mitkä aiheuttavat anemiaa ynnä muita puutostauteja. Elimistö vaatii voita toimiakseen ja voidakseen hyvin.
- Ei pidä olla voita
En aio ostaa voita vaikka maksukykyinen olen,mielummin käytän sen rahan johonkin muuhun järkevämpään ja hyödyllisempään tai sitten säästän,teen kuten itse parhaaksi katson.Persaukinen en ole,vaan ihan riittävän hyvätuloinen ja hyvinvoiva.Kaikki tietävät myös voin haittavaikutukset,elimistö ei välttämättä vaadi voita toimiakseen ja voidakseen hyvin.
- voin hyvä vaikutus
Kuten kaikki valistuneet ihmiset tietävät ja tuntevat voin terveysvaikutteen en voi olla suosittelematta voita hiukan köyhemmillekin, se nimittäin poistaa jopa köyhyyden tunteen ja silloin ihminen näin tuntiessaan muuttuu henkisestikin pirteämmäksi eikä tarvise silloin kärsiä vesiperäisten keinolevitteiden aiheuttamasta anemiasta.
- Voin huono vaikutus
Sinä taidat itse kärsiä voin aiheuttamasta anemiasta ja olla se hiukan köyhä.En suosittele voita,tiedän sen haittavaikutukset ja vaaratekijät,joten siksi en onneksi käytä sitä.Voi lisää vaan köyhyyden tunnetta ja ihminen muuttuu henkisesti väsyneeksi,joten en suosittele voita.
- voiherkut suuhun
Voin huono vaikutus kirjoitti:
Sinä taidat itse kärsiä voin aiheuttamasta anemiasta ja olla se hiukan köyhä.En suosittele voita,tiedän sen haittavaikutukset ja vaaratekijät,joten siksi en onneksi käytä sitä.Voi lisää vaan köyhyyden tunnetta ja ihminen muuttuu henkisesti väsyneeksi,joten en suosittele voita.
Omapa on asiasi jos et hyvän päälle ymmärrä mitään, kärsi sitten anemiastasi ja muista puutostaudeista, ja ole minun puolesta henkisestikin sairas kunhan et meidän ruokapöytään tule voita norkoilemaan.
- Ei voiherkkuja
voiherkut suuhun kirjoitti:
Omapa on asiasi jos et hyvän päälle ymmärrä mitään, kärsi sitten anemiastasi ja muista puutostaudeista, ja ole minun puolesta henkisestikin sairas kunhan et meidän ruokapöytään tule voita norkoilemaan.
Kuuleppas minä ymmärrän paljonkin hyvän päälle,mutta en tuota voi hysteriaa ja sen kanssa liiallista läträämistä.Kärsippä ihan itse vaan anemiastasi ja muista puutostaudeistasi ja ole sinä vaan minun puolesta henkisesti sairas,äläkä sinä tule myöskään meidän ruokapöytään norkoilemaan tai saat äkkilähdöt.Minäpä olen hyvin voiva,ilman anemioita ja saati mitään puutostauteja,sekä henkisestikin terve.Toista se näkyy olevan teillä voin käyttäjillä,yritätte esittää vaan hyvin voivaa ja sitten kehtaatte mollata ja haukkua meitä,jotka ei halua käyttää voita.Huomaa selvästi teistä voin käyttäjistä kuka on aneeminen,puutostautinen,henkisesti sairas jne.Joten työnnä se voi lihavaan perseeseesi ja pidä vaan lihava turpasi kiinni.Taidat olla reilusti lihava,ylipainoinen ja sinusta ei taida olla ikinä laihduttamaan,vaikka kuinka haluaisit,no ymmärtäähän sen voi ja voiherkut maistuu liiankin hyvin ja niistä vaikea luopua ja taidat myöskin olla kateellinen meille hoikille,sopusuhtaisille ja niille jotka osaa syödä järkevästi.
- voilla paistettua
Ei voiherkkuja kirjoitti:
Kuuleppas minä ymmärrän paljonkin hyvän päälle,mutta en tuota voi hysteriaa ja sen kanssa liiallista läträämistä.Kärsippä ihan itse vaan anemiastasi ja muista puutostaudeistasi ja ole sinä vaan minun puolesta henkisesti sairas,äläkä sinä tule myöskään meidän ruokapöytään norkoilemaan tai saat äkkilähdöt.Minäpä olen hyvin voiva,ilman anemioita ja saati mitään puutostauteja,sekä henkisestikin terve.Toista se näkyy olevan teillä voin käyttäjillä,yritätte esittää vaan hyvin voivaa ja sitten kehtaatte mollata ja haukkua meitä,jotka ei halua käyttää voita.Huomaa selvästi teistä voin käyttäjistä kuka on aneeminen,puutostautinen,henkisesti sairas jne.Joten työnnä se voi lihavaan perseeseesi ja pidä vaan lihava turpasi kiinni.Taidat olla reilusti lihava,ylipainoinen ja sinusta ei taida olla ikinä laihduttamaan,vaikka kuinka haluaisit,no ymmärtäähän sen voi ja voiherkut maistuu liiankin hyvin ja niistä vaikea luopua ja taidat myöskin olla kateellinen meille hoikille,sopusuhtaisille ja niille jotka osaa syödä järkevästi.
Kylläpäs nyt keijua naposteleva ylipainoinen läskilösö avautui, on teillä vara mollata meitä terveellisiä voita syöviä hyvinvoivia kansalaisia. Meitä ei vaivaa mikään, toisin kuin keijua syövät aneemiset ja puutostautiset läskiinsä tukehtuvat lösöt. Olen aivan normipainoinen koska syön reilusti voita. Suosittelen sinulle myös voita niin pääset ihannemittoihisi, sitä voi nauttia ihan suun kautta ei sitä tarvitse hanuriin tunkea. Mutta jos haluat niin siitä vaan.
- Öljyssä paistettu
voilla paistettua kirjoitti:
Kylläpäs nyt keijua naposteleva ylipainoinen läskilösö avautui, on teillä vara mollata meitä terveellisiä voita syöviä hyvinvoivia kansalaisia. Meitä ei vaivaa mikään, toisin kuin keijua syövät aneemiset ja puutostautiset läskiinsä tukehtuvat lösöt. Olen aivan normipainoinen koska syön reilusti voita. Suosittelen sinulle myös voita niin pääset ihannemittoihisi, sitä voi nauttia ihan suun kautta ei sitä tarvitse hanuriin tunkea. Mutta jos haluat niin siitä vaan.
Kylläpäs nyt voita naposteleva ylipainoinen läskilösö avautui,on teillä vara mollata meitä terveellisesti syöviä hyvinvoivia kansalaisia,meitä ei vaivaa mikään toisin kuin voita syövät aneemiset ja puutostautiset läskiinsä tukehtuvat lösöt.Empä usko että sinä mikään normipainoinen olet.Ylipainoisuutesi lisäksi olet ylimielinen,ilkeä ja leuhka,joten kyllä sinunlaisesi tiedetään.Suosittelen sinulle voin vähentämistä ja diettiruokavaliota tai voithan tukehtua omiin läskeihisi.Onneksi itse en tarvitse voita,enkä aio käyttää sitä.Onneksi olen normaalipainoinen,ihannemitoissa ja tiedän mikä on järkevää syömistä.Suosittelen että tunget sen voin v*ttuusi,s*atanan läskilösö.
- voilla tuli hyvää
Nyt jaksaa taas olla ja mennä vaikka nukkumaan kun on köyhät ritarit syöty, tietenkin voissa paistettuna, ai että oli hyvää kun rasva oikein valui suupielistä ritareita syödessä, njjaaaaammmm. Eipä olisi vesikeijulla onnistunutkaan.
- Voilla tulee pahaa
Mullapa on paremmat iltapalat,lämpimät voileivät on parempaa kuin jotku köyhät ritarit ja jaksaa paremmin ja vesikeijulla onnistuu kyllä.
- voilla saa herkkuja
Taas tuli herkuteltua aamupalalla, tietenkin voissa paistettua pekonia ja nakkeja, lisäksi oli voissa kevyesti paistettuja munia sekä paahtoleipää voissa ruskistettuna, joskus kyllä oikein paahdan mutta voissa ruskistamalla tulee paljon parempaa.
Taas jaksaa ja on hyvä olo koska voi on erittäin terveellistä. Lounaaksi laitetaan taas jotain hyvää voissa tietenkin paistettuna. Ja leivälle runsaasti voita, päivällisestä ei ole vielä varmuutta mutta kyllä siihenkin sisältyy runsaasti voita.- Voilla tulee mössöä
Eipä tee mieli tuollaista rasvamössöä.Mullapa on paremmat ja monipuolisemmat herkut aamupalalla milloin mitäkin muroja tai mysliä tai puuroa ja jogurttia tai viiliä tai kiisseliä,hedelmää,tuoremehua,leipää kevytlevitteen,leikkeleen,juuston ja kasvisten kera ja kahvia rasvattoman maidon kera.Jaksaa hyvin ja olo on hyvä,koska on paremmat,monipuoliset ja terveelliset ainekset,toisin kuin tuollaiset rasvamössöt.Lounaallakin mulla on hyvää kanankoivet riisillä,salaatin ja hedelmän kera,päivällisellä hyvää kalakeittoa.
- kylläpä voi on hyvää
Voilla tulee mössöä kirjoitti:
Eipä tee mieli tuollaista rasvamössöä.Mullapa on paremmat ja monipuolisemmat herkut aamupalalla milloin mitäkin muroja tai mysliä tai puuroa ja jogurttia tai viiliä tai kiisseliä,hedelmää,tuoremehua,leipää kevytlevitteen,leikkeleen,juuston ja kasvisten kera ja kahvia rasvattoman maidon kera.Jaksaa hyvin ja olo on hyvä,koska on paremmat,monipuoliset ja terveelliset ainekset,toisin kuin tuollaiset rasvamössöt.Lounaallakin mulla on hyvää kanankoivet riisillä,salaatin ja hedelmän kera,päivällisellä hyvää kalakeittoa.
Tuollaisilla kanin ruuilla ei meikäläinen monta minuuttia eläisi, lounaaksi oli tosiaan voissa paistettuja omatekoisia jauhelihapihvejä jonka taikinassakin oli runsaasti voita koska jauhelihassa ei oikein ollut rasvaa. Perunoilla höystettynä ja voisulaa kastikkeena, nnnjjjaaammm. Päivälliseksikin on voissa kypsennettyjä kalkkunanpaloja sekä voisulassa pehmennettyä riisiä. Voileivät ovat mikrossa voikerroksen kera lämmitetty. Kyllä on hyvä taas makoilla kun on vatsa täynnä erittäin terveellistä voissa valmistettua ruokaa, illalla voi vielä tehdeä hyvän voileivän mihinkä tulee voin lisäksi vaikka metwurstia muutama viipale. Voileipiähän ei voi tehdä ilman voita. Siksi kaikkien kannattaa ostaa voita niin saa tehtyä voileipiä, se on erittäin terveellistä kuten jo mainitsin.
- Kylläpä voi on pahaa
kylläpä voi on hyvää kirjoitti:
Tuollaisilla kanin ruuilla ei meikäläinen monta minuuttia eläisi, lounaaksi oli tosiaan voissa paistettuja omatekoisia jauhelihapihvejä jonka taikinassakin oli runsaasti voita koska jauhelihassa ei oikein ollut rasvaa. Perunoilla höystettynä ja voisulaa kastikkeena, nnnjjjaaammm. Päivälliseksikin on voissa kypsennettyjä kalkkunanpaloja sekä voisulassa pehmennettyä riisiä. Voileivät ovat mikrossa voikerroksen kera lämmitetty. Kyllä on hyvä taas makoilla kun on vatsa täynnä erittäin terveellistä voissa valmistettua ruokaa, illalla voi vielä tehdeä hyvän voileivän mihinkä tulee voin lisäksi vaikka metwurstia muutama viipale. Voileipiähän ei voi tehdä ilman voita. Siksi kaikkien kannattaa ostaa voita niin saa tehtyä voileipiä, se on erittäin terveellistä kuten jo mainitsin.
Hah hah haa kaninruuat onkin mun suurinta herkkua ja tuollaiset rasvamössöruuat oksetus.On ihanan kevyt ja hyvä olo kun ei tarvitse syödä tuollaisia rasvamössöjä.Ihana makoilla kun on vatsa täynnä kevyttä ja terveellistä ruokaa,eikä tuollaisia rasvamössöjä.Illalla voi vielä tehdä hyvän leivän,johon tulee kevytlevitettä,kinkkuleikettä ja kurkkuviipaleita.Leiväthän voi tehdä myös ilman voita.Kaikkien ei kannata ostaa voita ja sen käyttöä kannattaa vähentää,se on erittäin epäterveellistä kuten jo mainitsin.
- sanomattoman hyvää
Voileipä ei ole voileipä ilman voita haahhaaahhhaaaa, eli sinä köyhä et saa syödä voileipää kun sinulla köyhällä ei ole voita, hahahhhaaa. Minäpä voin ja saan syödä voileipiä vaikka kuinka paljon koska minulla voita, hahhaaahahaaa. Siksipä minä olenkin terve koska minä syön erittäin terveellistä voita, hahhaaahhhaaa. Ja voileipiä, hahhhaaaahhhaaaa. Minä en mitään varpaanvälilevitettä leivälleni pistä, minä pistän paksulti terveellistä voita, hahhaaahhaaa.
- sanomattoman pahaa
Leipä on leipä ilman voitakin,enkä minä ole köyhä ja minä saan syödä ja ostaa mitä haluan,eikä se kuulu sinulle.Sinä itse taidat olla se köyhä jolla ei ole varaa kunnon aineksiin,vaan johonkin rasvamössöihin.Liika leipien syönti ei ole järkevää ja taidat olla viestiesi perusteella jotenkin sairas,liekö siihen syynä liiallinen voin kulutus.Minäpä laitan mielelläni varpaanvälilevitettä leivilleni ja se on minun oma asiani,niin että hahhah haa vaan sinulle itsellesi.
- ei voi olla parempaa
Voi että on mukavaa aloittaa uusi päivä kun on nauttinut hyvän ja terveellisen aaamupalan, tietenkin voissa paistettua pekonia ja nakkeja, siitähän on tullut jo perinne kuten suuressakin maailmassa, voisi toki kokeilla kaurapuuroa voisilmällä.
Paahtoleipää ja munia kuuluu myös asiaan, tietenkin voilla ryyditettynä. Kahvit voipullan kera päälle, nnjjaaamm, siis todellakin elämä maistuu kun on voita millä mällätä.- Ei voi olla pahempaa
Joo liho sie rauhassa vaan niillä rasvamössöilläs ja jätä meidät muut rauhaan,jotka osaa syödä oikein,järkevästi ja terveellisesti.Toivottavasti lihot oikein tynnyriks ja saat diabeteksen ja muut ikävät jutut päälle.Ihan turha kehuskella,koska pilkka naksahtaa enemmin tai myöhemmin omaan nilkkaan ja näin se menee.
- voikin olla missi
Olen painoindeksin mukaan aivan prikulleen missin mitoissa, ilman voita ei olisi onnistunut saamaan tällaista missinvartaloa. Eli kaikki missiksi aikovat, nyt vaan voita leivälle ja baanalle, myös ruuanlaitossa kun käytätte runsaasti voita niin menestytte ja saatte huomiota myös naapuriltanne kun se kehuu teidän missinmuotoja, sanotte vaan rehellisesti että voilla tämän aikaan saa.
- Ilman voita missi
Juu kehuskele vaan itseäsi.Tiesitkös että omakehu on itserakkautta,ylimielisyyttä,itsekästä ja kieroa?Minäpäs olenkin missinmuodoissa,ei suinkaan voilla vaan järkevällä ja oikealla syömisellä,sekä liikunnallaEnkä viitsi itseäni kehuskella,niinkuin tuo yks tollo tekee,koska se on typerää.Sanompa senkin että vaikka yrittäisit kuinka ilkkua niin en välitä siitä vaan että omapahan on ongelmasi.
- voi voi voi voi voi
Voin kulutus on onneksi nousussa pikkuhiljaa, ihmiset alkavat taas ymmärtämään sen terveysvaikutteet, huippuvuosina voita kulutettiin 18 kiloa per lärvi, nykyisin se on noin kolme kiloa, järkyttävää hengellä leikkimistä nykyisin. Ihmiset olivat hyvinvoivia 60-luvulla kun voita käytettiin runsaasti, nykyisin kaikenmaailman anemioita ja sairauksia johtuen voin vähästä käytöstä, minä kuitenkin voin oikein hyvin koska käytän runsaasti voita. Eli kansan kunto kohenee kun muistaa laittaa voita leivälle.
- Voi,yök rasvamälli
Onks sulla kusta päässä ja mitä sä yrität noilla viesteilläs saavuttaa?eipä nuo hoopot viestit mua haittaa,omapahan asias jos haluat pellen itsestäs tehdä.Mä onneks ymmärrän voin haitat ja voin oikein hyvin ilman voita ja kuntokin kohenee kun en käytä voita.
- voi on elämän ehto
Voi,yök rasvamälli kirjoitti:
Onks sulla kusta päässä ja mitä sä yrität noilla viesteilläs saavuttaa?eipä nuo hoopot viestit mua haittaa,omapahan asias jos haluat pellen itsestäs tehdä.Mä onneks ymmärrän voin haitat ja voin oikein hyvin ilman voita ja kuntokin kohenee kun en käytä voita.
Onks sulla lirahtanut pissit aivojen oletettuun sijaintikohtaan vai mitä yrität puolustella varpaanvälitöhnillä. Nuo sinun typerät jänkäämiset ei minua haittaa koska suurin osa suomalaisista syö terveellisesti voita. Mutta jos haluat olla pelle niin ole sitten, voin syönnillä pääsee pelletaudista eroon. Et sitten ymmärrä voin terveysvaikutteita jolla saa ihmiset voimaan hyvin. Käytän voita koska sen avulla kunto nousee ja elämä on muutenkin elämisen arvoista. Vielä pitää nukkua hiukan niin pääsee taas paistamaan pekonia ja nakkeja voissa aamupalaksi.
- VoiEiOleElämänEhto
voi on elämän ehto kirjoitti:
Onks sulla lirahtanut pissit aivojen oletettuun sijaintikohtaan vai mitä yrität puolustella varpaanvälitöhnillä. Nuo sinun typerät jänkäämiset ei minua haittaa koska suurin osa suomalaisista syö terveellisesti voita. Mutta jos haluat olla pelle niin ole sitten, voin syönnillä pääsee pelletaudista eroon. Et sitten ymmärrä voin terveysvaikutteita jolla saa ihmiset voimaan hyvin. Käytän voita koska sen avulla kunto nousee ja elämä on muutenkin elämisen arvoista. Vielä pitää nukkua hiukan niin pääsee taas paistamaan pekonia ja nakkeja voissa aamupalaksi.
Onkos sinulla lirahtanut ne pissit aivojen oletettuun sijaintikohtaan vai mitä yrität puolustella voilla.Nuo sinun typerät jänkäämiset voista ei minua haittaa,koska suurin osa suomalaisista ei syö terveellisesti voita,siis tiedä sen haittoja.Jos itse haluat olla se pelle,niin ole sitten.Voin vähentämisellä ja lopettamisella pääsee pelletaudista eroon,et sitten sinäkään taida ymmärtää voin haittoja,jonka takia ihmiset voi huonosti.Itse en onneksi tarvitse voita ja kunto on mitä erinomaisin ja kohenee kokoajan ja elämä on muutenkin elämisen arvoista ilman voitakin.Ikävää että on niin pölkkypää ihmisiä että tarvii aina sen voin kanssa läträtä ja hamsrata sitä ja tuokin on typerää että sitä pitää alkaa tyrkyttää muille,vaikka kaikki ei sovi kaikille ja jokainen tietää itse mitä syö,eli näin se menee.
- ei voin voittanutta
Tyypillistä matkimista varpaanvälitöhnän käyttäjälle, koita keksiä omia lauseita ettei tarvitse matkia. Ymmärrän että sinua ottaa kaaliin kun et saa voita mutta omapa on vikasi mikset osta voita, suurin osa suomalaisista syö voita, siksi he ovatkin terveitä, huomasihan sen siitä kun voin käyttö alkoi vähenemään niin alkoi ihmisetkin sairastumaan ja lihomaan, nvoionparsyt taas alkaa olemaan oikea suunta kun voin käyttö kasvaa, hyvä näin. Itse olen kyllä syönyt voita yli 50 vuotta joten minulla ei ole sikäli mitään ongelmaa. Jatkossakin syön erittäin mielelläni voita koska se on yleisestikin todettu olevan terveellisempää kuin varpaanvälitöhnä.
- Kyllä voin voittanut
Tyypillistä matkimista myös voin käyttäjälle.Koitappa kuule itse keksiä omia lauseita,ettei tarvitse matkia.Eikä minua ota kaaliin,sinua sitä vastoin taitaa ottaa kun minä en käytä voita.Minun ei tarvitse ostaa voita,koska en halua,enkä tarvitse sitä.Suurin osa suomalaisista ei syö voita ja siksi he ovat terveitä,kun alkoi voin käyttö lisääntymään niin johan alkoivat ihmisetkin sairastumaan ja lihomaan,ei hyvä juttu ollenkaan.Vaikka oletkin syönyt voita yli 50 vuotta ja syötkin mielelläsi sitä,niin kyllä sinullakin ikävä kyllä on mahdollisuussa saada diabetes ja muut ikävät jutut päälle.Tiedoksi vaan että minä kokeneena ja perehtyneenä näihin asioihin,tiedän nämä jutut ja tiedän mikä on terveellistä ja mikä ei ole terveellistä.
- Kokkipari
Kyllä voin voittanut kirjoitti:
Tyypillistä matkimista myös voin käyttäjälle.Koitappa kuule itse keksiä omia lauseita,ettei tarvitse matkia.Eikä minua ota kaaliin,sinua sitä vastoin taitaa ottaa kun minä en käytä voita.Minun ei tarvitse ostaa voita,koska en halua,enkä tarvitse sitä.Suurin osa suomalaisista ei syö voita ja siksi he ovat terveitä,kun alkoi voin käyttö lisääntymään niin johan alkoivat ihmisetkin sairastumaan ja lihomaan,ei hyvä juttu ollenkaan.Vaikka oletkin syönyt voita yli 50 vuotta ja syötkin mielelläsi sitä,niin kyllä sinullakin ikävä kyllä on mahdollisuussa saada diabetes ja muut ikävät jutut päälle.Tiedoksi vaan että minä kokeneena ja perehtyneenä näihin asioihin,tiedän nämä jutut ja tiedän mikä on terveellistä ja mikä ei ole terveellistä.
Me tehdään catering palvelua eli ruokia asiakkaiden tilauksista. 99% asiakkaista haluaa että leivonnaiset ja ruoat tehdään oikealla voilla ja punaisella maidolla sekä oikeella kermalla. Enpä ees muista että kukaan oisi halunnut vaikkapa korvapuusteja tehtynä kurriin ja kevytlevitteellä.
Toki tehdään, jos sitä toivotaan, mutta erittäin harvinaista.
Nyt menee aika paljon meidän herkku kaalikääryleitä, joiden päälle tulee siirappia ja voinokareita. Jauhelihakin ruskistetaan voissa. Jos tulee tilaus piirakoista niin eipä kävis mielessäkään voidella niitä muulla kun voi-maitoseoksella. Tai tehdä munavoita mistään keijusta.
Tietääkseni kukaan ei ole kuollut / sairastunut meidän ruuista , mutta tilauksia tulee niin ettei välillä ehdi kaikkea tekemään. - Parempi kokki
Kokkipari kirjoitti:
Me tehdään catering palvelua eli ruokia asiakkaiden tilauksista. 99% asiakkaista haluaa että leivonnaiset ja ruoat tehdään oikealla voilla ja punaisella maidolla sekä oikeella kermalla. Enpä ees muista että kukaan oisi halunnut vaikkapa korvapuusteja tehtynä kurriin ja kevytlevitteellä.
Toki tehdään, jos sitä toivotaan, mutta erittäin harvinaista.
Nyt menee aika paljon meidän herkku kaalikääryleitä, joiden päälle tulee siirappia ja voinokareita. Jauhelihakin ruskistetaan voissa. Jos tulee tilaus piirakoista niin eipä kävis mielessäkään voidella niitä muulla kun voi-maitoseoksella. Tai tehdä munavoita mistään keijusta.
Tietääkseni kukaan ei ole kuollut / sairastunut meidän ruuista , mutta tilauksia tulee niin ettei välillä ehdi kaikkea tekemään.Kokkiparille tiedoksi että minua teidän rasvaiset mössönne eivät kiinnosta ja tiedän itse mitä suuhuni laitan ja mitä en laita.
- voita ei voiteta
Voita ei mikään voita, se on parasta.
- Voi voitetaan
Voi voitetaan kyllä ja se on parasta.
- itsekirnuttua
Voi voitetaan kirjoitti:
Voi voitetaan kyllä ja se on parasta.
Niin, voimakassuolainen voi on vielä parempaa, sitähän ei todellakaan mikään voita.
- Floora on parasta
itsekirnuttua kirjoitti:
Niin, voimakassuolainen voi on vielä parempaa, sitähän ei todellakaan mikään voita.
Flooraa sen olla pitää,eikä mitään voita.Flooraahan ei mikään voita ja floora on parasta ja parempaa.
- voimakassuolaista
Floora on parasta kirjoitti:
Flooraa sen olla pitää,eikä mitään voita.Flooraahan ei mikään voita ja floora on parasta ja parempaa.
Ennen pantiin kissat multaan, nyt niistä tehdään Suvikultaa, Suvikultaa kun ei enää tehdä niin laitettiin nimeksi Floora.
Sillon voi vie voiton isolla marginaalilla, eikä mikään ihme koska voi on parhaista parhainta mitä leivälle voi laittaa, voimakassuolainen vielä parempaa. - Vähäsuolaista kiitos
Ennen pantiin kissat multaan, nyt niistä tehdään Suvikultaa, Suvikultaa kun ei enää tehdä niin laitettiin nimeksi Floora.
Sillon voi vie voiton isolla marginaalilla, eikä mikään ihme koska voi on parhaista parhainta mitä leivälle voi laittaa, voimakassuolainen vielä parempaa.Floora vie voiton ja se on on parasta mitä leivälle laittaa ja vähäsuolainen on parempaa.
- omalla kirnulla
Vähäsuolaista kiitos kirjoitti:
Floora vie voiton ja se on on parasta mitä leivälle laittaa ja vähäsuolainen on parempaa.
Siis kissanrasvaa laittaa leivänkänttyrälle, noh, minä laitan voimakassuolaista voita tuoreen ruisleivän ja hiivaleivän päälle, nnjjaaaamm, koska se on maailman parasta, parempaa ei ole eikä tule, ellei sitten kehitetä erikoisvoimakassuolaista voita.
- Omalla kirnulla myös
omalla kirnulla kirjoitti:
Siis kissanrasvaa laittaa leivänkänttyrälle, noh, minä laitan voimakassuolaista voita tuoreen ruisleivän ja hiivaleivän päälle, nnjjaaaamm, koska se on maailman parasta, parempaa ei ole eikä tule, ellei sitten kehitetä erikoisvoimakassuolaista voita.
Mielummin kissanrasvaa leivälle,koska se on nam ja se on parempaa.
- voi on aina parempaa
Omalla kirnulla myös kirjoitti:
Mielummin kissanrasvaa leivälle,koska se on nam ja se on parempaa.
Tungehan taas ihmisille kelpaamattomat kissanrasvasi anukseesi.
Arvostelukykysi on jo loppunut koska kun on maailman parasta niin parempaa ei enää voi olla, paitsi valkosipulierikoisvoimakassuolattu voi. - Floora on parempaa
voi on aina parempaa kirjoitti:
Arvostelukykysi on jo loppunut koska kun on maailman parasta niin parempaa ei enää voi olla, paitsi valkosipulierikoisvoimakassuolattu voi.Kuuleppas sinä voit myöskin tunkea ne voit omaan anukseesi.Myös sinunkin arvostelukykysi on jo loppunut.
- Voit/Margariinit
voi on aina parempaa kirjoitti:
Arvostelukykysi on jo loppunut koska kun on maailman parasta niin parempaa ei enää voi olla, paitsi valkosipulierikoisvoimakassuolattu voi.Ootko niitä miehiä,siis homo vai jotenkin sairaaloisesti perverssi,jonkin sorttinen bimbo? Voit ja margariinit laitetaan leivälle tai sitte niitä käytetään ruoanlaitossa ja leivonnassa,eikä niitä todellakaan tungeta perseeseen.
- voi, maailman paras
Voit/Margariinit kirjoitti:
Ootko niitä miehiä,siis homo vai jotenkin sairaaloisesti perverssi,jonkin sorttinen bimbo? Voit ja margariinit laitetaan leivälle tai sitte niitä käytetään ruoanlaitossa ja leivonnassa,eikä niitä todellakaan tungeta perseeseen.
Ainoastaan voita käytetään ruuanlaitossa, leivonnassa ja leivälle levitettynä, nuo varpaanvälirasvat toi tunkea anukseen. Siis voi, maailman parasta kun on niin ei sitä suinkaan tungeta anukseen, sanoohan sen järkikin.
- Voit/Margariinit
voi, maailman paras kirjoitti:
Ainoastaan voita käytetään ruuanlaitossa, leivonnassa ja leivälle levitettynä, nuo varpaanvälirasvat toi tunkea anukseen. Siis voi, maailman parasta kun on niin ei sitä suinkaan tungeta anukseen, sanoohan sen järkikin.
Myös margariinia käytetään ruoanlaitossa.leivonnassa ja leivälle.Ootko homo vai jotenkin muuten sairas perverssi kun kehotat voit ja margariinit tunkemaan anukseen,taitaa se olla sullakin arvostelukyvyssä ja järjessä paljonkin vikaa.
- voi, edelleen paras
Myös margariinia käytetään ruoanlaitossa.leivonnassa ja leivälle.Ootko homo vai jotenkin muuten sairas perverssi kun kehotat voit ja margariinit tunkemaan anukseen,taitaa se olla sullakin arvostelukyvyssä ja järjessä paljonkin vikaa.
Minäpä en ole voita kehoittanut väärinkäyttämään, päinvastoin olen suositellut sitä kaikille sen terveysvaikutteisuuden takia, olet varmaan erehtynyt nimimerkeissä, tuo yksi sairas tyyppi on voin väärinkäyttöä ehdottanut. Ja minä en kyllä syö sellaisia leivonnaisia missä ei ole voita käytetty. Eli taidat olla itse homoperverssi.
- Voit/Margariinit
voi, edelleen paras kirjoitti:
Minäpä en ole voita kehoittanut väärinkäyttämään, päinvastoin olen suositellut sitä kaikille sen terveysvaikutteisuuden takia, olet varmaan erehtynyt nimimerkeissä, tuo yksi sairas tyyppi on voin väärinkäyttöä ehdottanut. Ja minä en kyllä syö sellaisia leivonnaisia missä ei ole voita käytetty. Eli taidat olla itse homoperverssi.
Kyllä se olet sinä joka olet kehoittanut voita väärin käyttämään joka on se sairas tyyppi ja homoperverssi.
- edelleen paras, voi
Kyllä se olet sinä joka olet kehoittanut voita väärin käyttämään joka on se sairas tyyppi ja homoperverssi.
Suksi nyt vittuuun Voit/Margariinit, sinä olet se sairas sekoittaja joka tyrkyttää sitä varpaanvälirasvaa ihmisille jotka ovat päässet voin makuun joka onkin erittäin terveellistä. Joten ole hyvä ja vie ne kissanrasvasi pois täältä ihmisten ilmoilta.
- Voit/Margariinit
edelleen paras, voi kirjoitti:
Suksi nyt vittuuun Voit/Margariinit, sinä olet se sairas sekoittaja joka tyrkyttää sitä varpaanvälirasvaa ihmisille jotka ovat päässet voin makuun joka onkin erittäin terveellistä. Joten ole hyvä ja vie ne kissanrasvasi pois täältä ihmisten ilmoilta.
Sulle myös samat sanat että suksi sä itse vittuun ja sä itse olet se sairas sekoittaja.Mitäs tiedät mitä mä käytän?mä käytänkin milloin mitäkin,mitä sattuu olemaan tarjolla.Osoita kuule sanas oikealle henkilölle,koska mä tuskin se olen.
- voi on mahtavaa
Sulle myös samat sanat että suksi sä itse vittuun ja sä itse olet se sairas sekoittaja.Mitäs tiedät mitä mä käytän?mä käytänkin milloin mitäkin,mitä sattuu olemaan tarjolla.Osoita kuule sanas oikealle henkilölle,koska mä tuskin se olen.
Niin ethän olekaan oikea "henkilö", olet joku jäkättäjä millä ei ole mitään tajua mistään voista, voi on tiedoksi vaan sinulle, erittäin terveellistä, kaikki suomalaiset kun söisi voita niin ei olisi kenelläkään lääkärille mitään asiaa.
Joten ole hyvä ja poistu palstalta, häirikkö. Siinä samalla saat monta muutakin typerää nimimerkkiä mukanasi jotka jaksaa jauhaa kissanrasvaa. - Oivariini
Nimimerkki edelleen paras,voi suksikoon itse v*ttuun voinensa kanssa.Sairas sekoittaja joka kehoittaa tunkemaan voita p*rseeseen.No kaikenmaailman hulluja perverssejä riittää joka lähtöön,kuten tämä.
- Voi on mällirasvaa
voi on mahtavaa kirjoitti:
Niin ethän olekaan oikea "henkilö", olet joku jäkättäjä millä ei ole mitään tajua mistään voista, voi on tiedoksi vaan sinulle, erittäin terveellistä, kaikki suomalaiset kun söisi voita niin ei olisi kenelläkään lääkärille mitään asiaa.
Joten ole hyvä ja poistu palstalta, häirikkö. Siinä samalla saat monta muutakin typerää nimimerkkiä mukanasi jotka jaksaa jauhaa kissanrasvaa.Nimimerkille voi on mahtavaa jäkä jäkä mäkä mäkä läkä läkä vaan itsellesi idiootti.Sinä itsekään et ole mikään oikea henkilö vaan täysin turha v*ttumainen jäkättäjä ja häirikkö.Oletko niin idiootti ettet tajua ja ymmärrä ettei kaikki halua käyttää voita ja sinä kehtaat tyrkyttää sitä? Ole hyvä itse vaan ja poistu idiootti häiriköimästä palstalta,siinä saat samalla monta muutakin typerää nimimerkkiäsi mukana,jotka jaksaa jauhaa kärrinrasvaa.
- aamulla taas voita
Siis kaksi nimimerkkiä joilla on kuitenkin sama lähtökohta niin yrittää kammeta terveellisen voin kannattajan pois palstalta, no sepä ei onnistu koska terveellisen voin käyttäjänä minulla on kapasitteetia puolustautua noita vaarallisen kissanmyrkyn levittäjiä vastaan. Niinkuin kaikki terveet palstalaiset tietävät että voi on erittäin terveellistä miten tahansa nautittuna niin emme kuitenkaan sorru tuohon kissanrasvaan, se on varmaan oivaa anukseen siveltynä mutta minä en ainakaan laittaisi sitä edes sinne.
Siis kaikki järkevät suomalaiset nyt yhdessä ostamaan voita, ruuanlaittoon, leivonnaisiin ja leivälle, ei siis parempaa vaihtoehtoa ole, ajatelkaa jos jotain kissanraadosta tehtyä margariinia olisi pöydässänne niin, yäk, jäisi varmaan aamupalanne nauttimatta.- Voi on kärrinrasvaa
Sekä useammalla nimimerkillä esiintyvä,jolla on sama lähtökohta tyrkyttää tuota voita,koska kyllähän jokainen itse tietää mikä tuntuu sopivalta käyttää.Näkyy yrittävän myös meikäläistä terveellisen margariinin kannattajaa kammeta pois palstalta,mutta eipä onnistu minullapa on myös kapasiteettia puolustautua noita vaarallisen voin levittäjiä vastaan.Kaikki terveet palstalaiset tietävät että voi on erittäin epäterveellistä,ettei myöskään tuohon kärrinrasvaan kannata sortua.Myös tuo voi on varmaan oivaa perseeseen laitettuna,mutta minä en laittaisi sitä sinne.Siispä kaikki järkevät suomalaiset margariinia ostamaan.Joo todellakin jäisi minulta ainakin aamupala nautimatta jos pöydässä olisi voita,kärrinrasvaa yäk
- taas voita pannulle
Voi on kärrinrasvaa kirjoitti:
Sekä useammalla nimimerkillä esiintyvä,jolla on sama lähtökohta tyrkyttää tuota voita,koska kyllähän jokainen itse tietää mikä tuntuu sopivalta käyttää.Näkyy yrittävän myös meikäläistä terveellisen margariinin kannattajaa kammeta pois palstalta,mutta eipä onnistu minullapa on myös kapasiteettia puolustautua noita vaarallisen voin levittäjiä vastaan.Kaikki terveet palstalaiset tietävät että voi on erittäin epäterveellistä,ettei myöskään tuohon kärrinrasvaan kannata sortua.Myös tuo voi on varmaan oivaa perseeseen laitettuna,mutta minä en laittaisi sitä sinne.Siispä kaikki järkevät suomalaiset margariinia ostamaan.Joo todellakin jäisi minulta ainakin aamupala nautimatta jos pöydässä olisi voita,kärrinrasvaa yäk
Haista pitkääääääää viiiiiittu, tunge kissanrasvasi sinne.
- Voi on kärrinrasvaa
taas voita pannulle kirjoitti:
Haista pitkääääääää viiiiiittu, tunge kissanrasvasi sinne.
Sinulle myös samat sanat eli haista pitkä v*ttu ja tunge ne voit sinne ja perseeseen myös.
- voita leivälle
Voi on kärrinrasvaa kirjoitti:
Sinulle myös samat sanat eli haista pitkä v*ttu ja tunge ne voit sinne ja perseeseen myös.
Haista vagina lutkahoro, vaikka omasi kusinen kissanrasvalla rasvattu räppänä.
- voi on kärrinrasvaa
voita leivälle kirjoitti:
Haista vagina lutkahoro, vaikka omasi kusinen kissanrasvalla rasvattu räppänä.
Sinulle myös samat sanat että haista itse se vagina lutkahoro,vaikka omasikin kusinen kärrinrasvalla rasvattu rotanperse.
- Voit/margariinit
voi on kärrinrasvaa kirjoitti:
Sinulle myös samat sanat että haista itse se vagina lutkahoro,vaikka omasikin kusinen kärrinrasvalla rasvattu rotanperse.
Nimimerkki voita leivälle on sairas sekopää haistakoon itse vaan v*ttu ja taitaa olla itse se horolutka,jonka oma tavara on kärrinrasvalla rasvattu.No ei tuollaisista sekopäistä kannata välittää,hulluja on monenlaisia.
- voipas olla hyvää
Voit/margariinit on täyshorolutka joka on tullut sianperseestä, se ei ymmärrä voin päälle mitään, siksi se rasvaa perseensä kissanrasvalla, ihan oikein. Voi pistetäänkin leivälle.
- Voi on kärrinrasva
voipas olla hyvää on itse se täyshorolutka joka on tullut sianperseestä ja se ei ymmärrä voin haittoja ja siksi se rasvaa perseensä kärrinrasvalla,ihan oikein.En mä välitä tollasista sekopäistä,sanokoo mitä lystää omapahan on ongelmansa,näkee selvästi että tollakin viskaa päästä pahemman kerran.
- Luonnon rasva
Kuten tässäkin viestiketjussa huomaa, voita syövät/käyttävät ovat huomattavasti iloisemmat ja siten myös terveemmät kun kemiateollisuuden tuotteita nauttivat. Ajon pysyä samoilla linjoilla!
- Voisilmäpulla
Se on jokaisen oma asia,mitä rasvaa tykkää käyttää ja mihin on tottunut.Voi on tietenkin hyvää,erityisesti leivonnassa.Kevyttuotteitakin käyttävät ovat myöskin yhtä
iloisia ja terveitä kuin voin käyttäjät.- ...............
Paitsi, että kevyttuotteita käyttävät tukkivat verisuonensa teollisilla transrasvoilla = kovetettua kasvisrasvaa. Ruokaöljyssä paistaminen on myös epäterveellistä, koska kylmäpuristettu kasvisöljy, joka on terveellistä, ei kuitenkaan kestä kuumentamista.
- Höpö höpöä
............... kirjoitti:
Paitsi, että kevyttuotteita käyttävät tukkivat verisuonensa teollisilla transrasvoilla = kovetettua kasvisrasvaa. Ruokaöljyssä paistaminen on myös epäterveellistä, koska kylmäpuristettu kasvisöljy, joka on terveellistä, ei kuitenkaan kestä kuumentamista.
Höpö höpö.Voi se on mikä tukkii verisuonet,joka on kovetettua eläinrasvaa.Kasvisrasvat sitä vastoin ovat suositeltaviampia ja ruokaöljy on terveellisempää ja kylmäpuristettu kasvisöljy kestää kyllä kuumentamista,tiedän kun
paistanut ruokaa siinä.Aion pysyä kevytlinjalla,jotta pysyn iloisampana ja terveempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685