Oletko ollut pikkujouluissa ? eikö edes kutsuttu sellaisiin vai jätitkö jostakin syystä menemättä?
Sinkku & pikkujoulut
13
204
Vastaukset
- jojooo
Olen ollut työpaikan pikkujouluissa...
- 17
en
eläissään ei kovin monia ollut. no opiskeluelämässä ei niillä olekaan samaa merkitystä kuin työssä? - sbmx mario hannes
Ei kutsuttu, mutta menin paikalle. Kukaan ei valittanut.
Järjestän omat. Muihin kuin firman pippaloihin ei tänä vuonna kutsuttu.
- sbmx mario hannes
Voiko järjestämiisi tulla?
sbmx mario hannes kirjoitti:
Voiko järjestämiisi tulla?
Jos olet ystäväni, niin sinut on jo kutsuttu.
- sbmx mario hannes
gloriana_demeter kirjoitti:
Jos olet ystäväni, niin sinut on jo kutsuttu.
En usko, että olen. Minulla ei ole ystäviä.
En ole ollut eikä ole kutsuttu. Enkä menis vaikka kutsu ois tullutkin, mitäpä niissä yksin tekee? Ei mitään, kaiken lisäksi pelkkää rahan tuhlausta... kun on tärkeempiäkin menoja olemassa.
- Yks ATM
Työpaikan pikkujouluissa joissa oli tylsääkin tylsempää. Lähdin pian syömisen jälkeen.
- ilman muuta
3/4 käytynä. Kivaa ollut pääsääntöisesti. Vielä yhdet kun jaksaisi. Alkaa harrastukset haittaan kohta arkea. :D
- Vanhempi ATM
Työpaikan pikkujouluissa kyllä. Ne ovat ihan mukavat ja asialiset. Enemmistö on vähän vanhempaa väkeä eikä siellä ole mitään sikailua kenenkään taholta. Toisaalta osallistuminen on "sosiaalinen pakko", mutta eipä siinä mitään. Perinteet ovat perinteitä.
Muualle ei ole kutsuttu. Päättelen siitä, että ainakin yhdellä porukalla on hauskempaa ilman meikäläistä... Joihinkin juttuihin minäkin kelpaan, mutta ei sentään vapaamuotoiseen hauskanpitoon. Mutta se siitä. - YliATM77
Ikinä en ole pikkujouluissa ollut. Ei ole vaan ikinä ollut missään. 34-vuotias mies olen.
YliATM77 Olen ollut muutamassakin, mutta ne ovat liittyneet työkuvioihin, ja olen niissä hengaillut lähinnä itseäni vanhempien ihmisten kanssa, niin kuin jokunen viikko sitten täällä valittelinkin. "Nuorten aikuisten" kansoittamiin pikkujouluihin ei ole kuulunut kutsuja, enkä varmaan kehtaisi mennäkään kun tiedän, miten loistavaa seuraa olisin heidän seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523