Mistä aihepiireistä haluat parisuhteessa keskustella

Parisuhteeton

mieluiten?
vähiten?

Tyyliin: kotiaskareet, politiikka, musiikki, toisen harrastukset, omat harrastukset, kaverit, muiden ihmissuhteet, oma parisuhde, tv-ohjelmat, julkkikset, ihannenanainen/ihannemies, facebookin tapahtumat, tiede, taide jne.

10

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~cissi~

Ihmisten, jotka on intiimisuhteessa toisiinsa, ei pidä puhua keskenään kuin ihan välttämättömät. Jos ihan pakko noista valita niin politiikka. Missään nimessä ei pidä keskustella kotiaskareista.

• Sinulla on sitten hyvä peräpää. Kyllä.

• Eipä ole ikinä käynyt mielessä listata aiheita parhausjärjestyksessä. TIetysti jos tuo on kava kertoilemaan ihannemiehestään ja se en ole minä, niin kyllä se varmaan vituttaa asteikon kylmemmän pään kympin verran, jos vertaan vaikka siihen pikku sanan vaihtoon, jossa todetaan kuin se uusi kahvin keitin tekeekään parempaa kahvia.

• mietiskelijäN.

Mahdollisimman vähän puhetta= hyvä parisuhde. Pysyy tuoreena ja seksi maistuu.

• Tätä ei voi muutakuin kompata.

• auts

luullakseni nainen hoitaa pulinapuolen kavereidensa kaa, mies taas pelailee pelejä ystävineen. mies haluis jutella syvällisiä kumppaninsa kans mut nainen tahtookin lenkille ja kaupoille!

• Mieluiten keskustellaan rakentamisesta/sisustamisesta ja puutarhanhoidosta, sekä autourheilusta, eli yhteisistä harrastuksista.

Kummankin omat harrastukset, työ, poliittinen näkemys, tiede, taide on siellä häntäpäässä. Julkkikset toki kaikkein viimeisimpänä.

Ja sen jälkeen kun sovittiin, että minä hoidan meidän sijoitussalkkua ja vaimo käyttökassaa(saan kyllä viikkorahaa) niin ei ole kyllä tarvinnut kertaakaan keskustella rahastakaan, että se on kyllä tällä hetkelle se vähiten keskustelua aiheuttava asia.

• neiti onnellinen

Mieluiten tv-ohjelmista, tutuista ja kotiaskareista
      vähiten: politiikasta ja tieteestä ja taiteesta

• Menee tohon samaan kuin Relalla, eli eniten varmaan yhteisistä harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista.
      Remonttihommista, sisustuksesta, puutarhasta, maa- ja metsä-asioista. Tulevista matkoista tai matkahaaveista. Luontohavainnoista.Perjantaisin tulee eniten katsottua yhdessä telkkaria, joten jostain ohjelmista myös, silloin. Ai niin, yhteisistä tutuista ja niiden suhteistakin aika paljon.
      Kotiaskareista ei niin mielellään, mutta pakkohan niistäkin on :D. Politiikasta ei sen enempää kuin: "ketä äänestät? Ai sitä? Hullu! Älä kerro enempää" Tieteestä saan joskus kuulla luentoja, ne lakkaavat vasta, kun haukottelen tarpeeks monta kertaa :P Musiikista joskus, miehellä on kyllä vähän kehittymätön musiikkimaku.. :P
      Taiteesta joskus, siinä taas mies alkaa haukotella..

Vähiten: politiikka, ihannenainen/mies, julkkikset ja oma parisuhde (tai no joskus, mut sit menee jo aika huonosti..)

• Mulla ei oikeastaan ole aihetta mistä en voisi jutella. Joistain asioista vaan ei tule jostain syystä juteltua niin paljon, kun toisista asioista. Johtuu varmaan siitäkin, ettei kaikkeen ole mielenkiintoa, eikä tietoa kaikesta.

Emminä oikeen osaa pistää mihinkään järjestykseen asioita mistä juttelisin mieluiten. Ehkä ne omat arkiset kuviot on niistä mistä eniten tulee juteltua. Joku irrallinen asia sitten joskus puhututtaa ja yhdessä funtsitaan miksi mitäkin ja parannetaan maailmaa meidän näkövinkkeliä mukaillen.

Miehellä on enemmän niitä aiheita mistä se ei halua tai jaksa jutella, kun mulla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1679
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1006
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      90
      776
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      744
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe