Maailmankaikkeuden syntyteorian ongelma.

uusi teoria !

Nykyään uskotaan,että maailmankaikkeus on syntynyt joidenkin kvarkkihiukkasten tai pimeän aineen äärinopeasta törmäyksestä toisiaan vasten,jota yritetään simuloida hiukkaskiihdyttimien avulla.Mutta tässä teoriassa on ongelma,mistä nämä kvarkit tai pimeä aine on saanut alkunsa.
Parempi tie olisi etsiä kaikkeuden alkua olotiloista.
Uskon,että jos lämoötila ja paine saadaan kumpikin absoluuttiseen nollapisteeseen,tuolloin ensin tapahtuu sietämätön olotila ja seuraavaksi käänteisreaktio eli räjähdys,jota big bangiksikin kutsutaan.
Tuolloin maailmankaikkeuden syntyyn ei tarvita mitään olemassa olevaa vaan se voi syntyä tyhjästä.
Ja koska aboluuttisiin nollapisteisiin on erittäin hankala päästä,jota on yritetty eri laboratorioissa ympäri maailmaa,se ei voi tapahtua tuosta vaan uudestaan.
Tätä ajatusta puoltaa,että avaruuden lämpötila ei ole absoluuttinen nollapiste vaan n. 3-astetta sen yläpuolella,paineen kuitenkin ollessa lähellä nollaa.
Joskus kauan sitten ,ennen ei mitään ,lämpötila ja paine on pudonnut absoluuttiseen nollapisteeseen,jolloin ko. reaktio on tullut mahdolliseksi ja maailmankaikkeus on saanut alkunsa.
Teoriaa pitäisi tutkia,ja paljastaa totuus.

10

178

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12

"Nykyään uskotaan, että maailmankaikkeus on syntynyt" oli ainoaa järkevää tuossa aloituksessa. Sen jälkeen mopo keuli ja karkasi totaalisesti käsistä suoraan lepikkoon. Sairaiden aivojen houretta. Eihän tuollaista kukaan ole koskaan väittänyt.

• valtavavesi

eipä taida edes olla syntynyt. pari päivää sitten kosmetologi usko lirinoro esitti radiossa väittämän, että viimeisimmät tiedot tukisivat maailmankaikkeuden olevan kooltaan ääretön.
        ja eihän ääretön voi syntyä ja laajentua missään ajassa, joten sen on täytynyt aina olla olemassa. (tämä päätelmä on omani)

• Spöts

"väittämän, että viimeisimmät tiedot tukisivat maailmankaikkeuden olevan kooltaan ääretön"

Niinpä niin ja aika vaikeeta antaa mitään esimerkkejä, että mihin se voisikaan loppua.

• Kun maailmankaikkeus on pois niin aruutta ei silloin ole, eikä pimeä aine ole ainetta vaan elävää energiaa joka on kaiken energian summa
      Kvanttimeganiikka kyllä lähestyy tuota maailmankaikkeuden syntypistettä materiasta käsin mutta ei voi ymmärtää sitä ennenkuin kuin ymmärtää mitä tuo tuntematon pimeä aine on
      sillä se ei ole ollenkaan ainetta eikä sillä ole syytä eikä aiheuttajaa

Tämä ajaton kuolematon pimeä aineeton on kaiken energian summa, jonka sisäpuolella maailmankaikkeus laajenee, niin kauan kuin sillä on kehittymismahdollisuutta, jonka jälkeen se palaa takaisin lähtökohtaansa, syntyäkseen jossain toisessa muodossa uudelleen

• kommentinjättäjä

"Nykyään uskotaan,että maailmankaikkeus on syntynyt joidenkin kvarkkihiukkasten tai pimeän aineen äärinopeasta törmäyksestä toisiaan vasten,jota yritetään simuloida hiukkaskiihdyttimien avulla.Mutta tässä teoriassa on ongelma,mistä nämä kvarkit tai pimeä aine on saanut alkunsa."

Missä näin on sanottu?

Tuopa esille tutkimus, jossa on noin todettu!

Vai oliko tuo sittenkin omaa kuvitelmaasi ns. alkuräjähdyksestä?

• Porvarillisilla

tiedemiehillä on kulttuuri-imperialistisia päiväunia,niinpä he puhuu muka jostain
      "alkuräjähdyksestä" (big bang).

Siitä huolimatta jumala (god) on ajaton ja ääretön henki!

• Luoja jumala ei voi olla ääretön henki koska luodakseen sen on oltava persoona kuten ihminen joten silloin se ei ole yhtään mitään

Alkuräjähdys on oikean suuntainen päätelmä, mutta tutkijoiten tämänhetkiset päätelmät ovat vielä kuvitelmia,ja teorioita
      koska ei tiedetä alkuun vaikuttavia tekijöitä, mutta kvanttimekaniikka on tutkimuksissaan oikeilla jäljillä jos kykenee tunnustamaan, että on muitakin tekijöitä kuin aika ja materia
      TÄllä hetkellä hetkellä on pimeän aineen olemassaolo tutkimuksen alla, mutta tuo ns, pimeä aine ei ole ainetta lainkaan, ja siihen tyssää tutkimus kun siilä ei ole keinoja tutkia sitä
      Vasta sitten kun tajutaan ettå elämä fyysinen elämä maailmankaikkeudessa on osa tätä ns, pimeää ainetta

• No, no porvarispelle arjuuna.Kaikki ihmisetkin on jumalia,mutta kuka on kuuluisin eli
      johtaja?

--timeless god--

• 426

Maailmankaikkeus on ääretön ja ikuinen,minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe