Mikä tekee vanhasta naisesta vastenmielisen?

kysytäänpä

Mikä sinusta mies tekee vanhemmasta 35 / 40 naisesta vastenmielisen? Vai tekeekö mikään? Kelpuuttaisitko parisuhteeseen?

15

209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhan ämmän

      Haju.

      • ap

        Mahdatkohan nyt puhua vanhusikäisistä naisista (ja miehistä) joilla on jokin lääkitys joka muuttaa aineenvaihduntaa (ja hajua).


    • sillitrooli

      Jos on lapseton, ei ole maannut puolen kaupungin kanssa, ei ole pahasti rapistunut, eikä myöskään pahasti tätiytynyt, niin ei 35-40v naisissa mitään vikaa ole. Nämä ehdot täyttäviä 35-40v naisia vaan on aivan minimaalisen pieni määrä olemassa.

    • Mies1985

      Riippuu kai onko synnytyksiä/raskauksia ja muuta sellaista. Äitinaiseen en voi suhtautua seksuaalisesti kovin helpolla ja monesti raskaus aiheuttaa pysyvät ulkonäkövammat. Hoikkuuden merkitys myös korostuu. Jos naisesta näkisi luotettavasti päältä että on varmasti hoikka niin ei sitten pelottaisi nähdä alasti.

      • :))

        Teininainen vs. äitinainen 6-0


    • Näin se menee

      Ihosta häviää kimmoisuus. Lisäksi tulee usein ylipainoa, joka välillä näkyy jo kasvoistakin. Ja naisen vartalon koskettaminen ei tuota miehelle mitään hyviä eroottisia fiboja, jos joutuu tarttumaan niihin jenkkakahvoihin. Myöskään riippuvat rinnat eivät ole kovin houkuttelevat, jos niitä vertaa nuorempien naisten terhakoihin tisseihin. Takapuolen napakkuus on toinen juttu, jossa nuoret naiset vievät voiton.

      35 on tosiaan usein aika kriittinen ikäraja naiselle. Yli nelikymppisistä naisista hyvännäköisinä pysyvät lähinnä jotkut himourheilijat tai syntymästä saakka sirot ja pienikokoiset.

    • Naisasialooseri.

      Pahasti kulahtanut naama, testosteroni tuhoaa naisen kasvot hyvin nopeasti(miestä se taas komistaa), ylipaino, selluliitti, riipputissit, levinnyt löysä perse, tätimäinen olemus.

      En todellakaan kelpuuttaisi parisuhteeseen vaikka olisi neitsyt.

      • ap

        Eli jos naama ei ole kulahtanut pahasti, ei ole ylipainoinen, ei ole selluliittiä eikä riipputissejä, ei löysää persettä eikä tätimäistä olemusta, niin vanhakin nainen kelpaa hyvin.


      • Naisasialooseri.
        ap kirjoitti:

        Eli jos naama ei ole kulahtanut pahasti, ei ole ylipainoinen, ei ole selluliittiä eikä riipputissejä, ei löysää persettä eikä tätimäistä olemusta, niin vanhakin nainen kelpaa hyvin.

        99% vanhemmista naisista on tuon kuvaukseni mukaisia.


      • µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ

    • +35

      Ei mikään. Lihavuutta tosin inhoan.

    • Sehän riippuu tietysti omastakain iästä. Harva viehättyy itseään kovin paljon vanhemmasta ihmisestä. Parikymppisenä nelikymppiset näyttivät ikälopuilta. Nyt itse nelikymppisenä ikäiseni näyttävät viehättäviltä, mutta kuusikymppiset vanhoilta.

    • haaaaaaamu

      Rumuus, sukupuolitaudit, mäkätys. Kyllähän se niin on että 13-vuotias on kiihottavampi kuin 43-vuotias.

    • Ton ikähaarukan alapäässä ainakin on paljon potentiaalisia kumppaneita. Sitten 40 niin aika harvassa on.

    • Eipä mikään tee semmoista. Mut parisuhde noin paljon vanhemman kanssa on erittäin epätodennäköinen, koska elämäntilanne ja kaikki muutkin asiat on natsattava... josta päästään siihen tilanteeseen että varmasti vain aniharva vanhempi täyttää mun kriteerit asian suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe