Niin vallattoman hauskalla tuulella olen, vaikka ei mitään erikoista ole aamussani, paitsi ihan oma musiikki soi sisimmässä.
Lueskelin kirjoituksia ja nyt teki mieleni toivottaa iloista aamupäivää, kun kuplii ihan hyvänolon tunne sisuksissa!
Terve sitten, karkuun lähen jos turpiin tulee:D
Onkohan täällä ketään hyväntuulista?
16
166
Vastaukset
Hiukan arveluttavalta tuntuu tuo "oma musiikki". Ettei vaan kyseesä ole tuo housu-ukkoseksikin nimetty, joskus aika sointuvakin, takasoitto.
Ehhei rummut ei kumise eikä vingu!
Usein minulla soi sävelet mielessä, Ramonan kanssa on todettu tuo ilmiö.
Kaikki vanhat kauniit sävelmät vain kumpuaa mieleen: *Ken on nähnyt kevään, silloin kun se herää* ja monta muuta,...
Ei sentään tullut turpiin heti :D
Kaupungille on lähdettävä taas, kiva kun oli edes yks' hyväntuulinen *skoijari*
jaaatkuuu
- Ramoona*
Olen hyvällä mielellä, vähän harmistumista purin joulukuusiketjuun, kun nyt hiilinielusta mittelöidään. Ei mieli suorastaan kupli tai mettä keitä, mutta hymyillen väreilee kuin oikeaoppinen teevesi. Säätiedot eivät lupaile valkeaa joulua, mutta otetaan viheriöivistä nurmista kaikki irti, ollaan kuin ensimmäisen joulun todistajat , paimenet kedollaan. Ei nyt onnistu jäälyhdyt, mutta laitetaan myrskylyhtyjä oksiin .
Katselin ja kuuntelin läpi positiivarien joulukalenterin, sain sen aikoja sitten sähköpostilinkkinä ystävältä. Siinä ilahduttaa herkät akvarellit, hyvin valitut tekstit ja musiikki. Kuvissa on talvisten lisäksi kesän ruusuja ja merimaisemaa. Minullakin muutama punaruusu nuokkuu ja pitää pintansa kukkapenkissä, meri aaltoilee vapaana varmaan yli joulukuun.
Nyt on aamu sen verran valjennut, että lähdetään koiran kanssa ulkoilemaan...eikä liukastuta.
http://joulukalenteri.positiivarit.fi/ - O
Varovaisesti nyt, luutijat ovat aina liikkeellä. He pelkäävät että tartutat hyväntuulisuutesi toisiinkin. Peitä johonkin se, että ja jos sinulla on jokin asia hyvällä tolalla. Tuo esiin ne asiat missä olet surkeasti epäonnistunut, ellei sinulla ole niitä epäonnisia asioita, olet jo epäiltyttävien teeskentelijöiden kirjoissa.
Kirjoitukseni edellä ei pidä paikkaansa, näin joulun alla täällä on vain hyviä, iloisia ihmisiä. Nyt kirjoitukseni näyttää jo paremmalta Juu, hyvin varovainen olen, katsos kun ei saa musiikkilinkkejä toisten harmiksi, niin ne tulee lupaa kysymättä soimaan omaksi riemukseni, kumma kyllä ei joululaulut nytten.
Nauratti tuo Ruunen kommentti, eikä ihme kun kirjoitin *kuplii sisimmässä* sitäkin joskus:D- katleija
Tässä jouluaskareita tehdessä on kiva kuunnella jouluradiota taustalla joko läppäristä tai radiosta.
Radiotaajuudet luetavissa linkistä.
http://www.jouluradio.fi/
ps. kiitos positiivarit Texanell Ramoona. Hyvällä mielellä olen ,koti kutakuinkin rempattu,rampattu rautakaupassa ja tampattu eilen mattoja.Yllätys,yllätys vettä satelee ihan maahan asti.
Kuudet aikuistensukat kudottu ja yhdet tumput.Alkää sanoko laiska töitään laskee,tiedän sen itsekkin,väärinhän se on täällä kehuskella aikaansaanoksillaan.
Onnentunteen voi tuoda niin pieni asia,kuin kirpputorilta ostettu Luhtatoppis kahdeksalla eurolla,ihana väri ja aivan kuin uusi.
Kirpputori kamaa on myös pitkä untuvatakki joka nyt menettänyt väriään,kun pilkillä olen sitä pitänyt.Väri oli kirkkaanpunainen,sanoin sille myyjälle aikoinaan,kun sen ostin ettei ne ahvenet sitä jään alle nää.
Kiitos texsanell positiivisestä aloituksesta ja kaikkea hyvää teidän päiväänne Ama- he
Hyvåå joulua ja voimia,myös uuteen vuoteen,RITULIINI.
- kiinostaa
Millä lääkkeelä noin ilosen ilmeen saa aikaan ?
- repe ll
Helismaan Souvaripoikien sanat.
http://lirama.net/song/188465http://lirama.net/song/188465 Tässäpä toivomasi:)
http://www.youtube.com/watch?v=GYg4jKazF4k- astian makua
ei tuo tex nyt ihan noin ylivoimainen ole, että ihan kymmenen peukkua. Mutta minkäs sille voi kun TOISET peukuttaa, kuka sitä nyt itse kehtaisi.
Ihmettelen minäkin mikä tarkoitus tuolla on? Tuntee itsensä ihan hämmentyneeksi, miks joku noin paljon viitsii!
Ei pä silti en aina niitä huomaakaan:)
Reipas jenkka tuo souvareiden rallatus!- Atolfia
Minäpä olin tänään kirkossa kauneimpia joululauluja laulamassa. Olipa hauska kirkkoreissu. Pappi oli niin vitsikkäällä päällä, että kertoeli laulujen välillä elämänsä varrelta hauskoja juttuja. Kirkko oli täynnä ja armoton naurun hyrähdys kävi läpi koko kansan aina kun pappi oli juttunsa kertonut.
Oli siinä pakko olla hyvällä tuulella ja kauan vielä kotonakin.
Olen unohtanut nuo positiivarit. Täytyykin mennä sinne katsomaan ajankohtaisia juttuja.
Tuli juuri yksi lukemani juttu lapsen suusta: Pieni tyttö sanoi äidilleen: "Olisi kiva olla imulissa". Äiti siihen: "Miksi olisi? "No, siellä saisi hyöliä ja pyöliä"
Tässä on kyllä saanut hyöriä ja pyöriä ihan olan takaa. Nyt tuli hetken pysähdys.
"Mitä on elo tää, jos niin huolten täyttämää, ettei aikaa pysähtyä, ihmetellä jää?
(W.H.Davies)
Lukaisin tuon ja pysähdyin. Aloin ihmettelemään.
HYVÄÄ YÖTÄ! Niinhän se hyrrähäärää, että kun ruoka ja uni maittaa, päivästä voi tulla 'jonniinmoinen'.
Tänään päivän tuhosuhde 55/45. Eka lukema-arvio on onnistumisia, 45 isompaa ja pienempätä hasardii. Yleensä toisin päin tää hyötysuhde.- ullamirjami****
Kiitos Ramona joulukalenterista , olen jokavuosi tämän avannutkin . Nyt oli tosi hyvä --Kuuntelin ihan ensimmäisestä luukusya ,taisi olla 14 menossa kun sain vieraan , naapurin italialainen poikani ikäinen mies tuli lainaan jerryn timmivehkeitä , saa laittaa oman koiransa Jouluksi hienoksi.
Ja Rituliinillakin on ollut hyvä päivä.
Minä en ole tehnyt oikein mitään mainittavaa--paistoin Pikkuleipiä , Taikina on valmiiksi tehty ,sitä riittää vielä huomiseksikin ,leivottavaa. Teen sellaista Taateli kakkuja aina jouluksi , Nyt tein Ekolokisista Taateleista , ja pähkinöitä on taikinassa myös --ne onnistuu aina ,
Niitä riittä aina antaa "joululahjaksi "muillekkin .
Sitä Joulukalenteria meinaan avata taas, kun on sopivaa aikaa ,ja kuunnella niitä kauniita Joululauluja, muuten ne Akvarellimaalaukset oli kauniita , sivut oli tosi kauniit Laitoin sen muistiin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912