Onkohan täällä ketään hyväntuulista?

Niin vallattoman hauskalla tuulella olen, vaikka ei mitään erikoista ole aamussani, paitsi ihan oma musiikki soi sisimmässä.
Lueskelin kirjoituksia ja nyt teki mieleni toivottaa iloista aamupäivää, kun kuplii ihan hyvänolon tunne sisuksissa!

Terve sitten, karkuun lähen jos turpiin tulee:D

16

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukan arveluttavalta tuntuu tuo "oma musiikki". Ettei vaan kyseesä ole tuo housu-ukkoseksikin nimetty, joskus aika sointuvakin, takasoitto.

• Ehhei rummut ei kumise eikä vingu!
        Usein minulla soi sävelet mielessä, Ramonan kanssa on todettu tuo ilmiö.

Kaikki vanhat kauniit sävelmät vain kumpuaa mieleen: *Ken on nähnyt kevään, silloin kun se herää* ja monta muuta,...

Ei sentään tullut turpiin heti :D

Kaupungille on lähdettävä taas, kiva kun oli edes yks' hyväntuulinen *skoijari*

jaaatkuuu

• Ramoona*

Olen hyvällä mielellä, vähän harmistumista purin joulukuusiketjuun, kun nyt hiilinielusta mittelöidään. Ei mieli suorastaan kupli tai mettä keitä, mutta hymyillen väreilee kuin oikeaoppinen teevesi. Säätiedot eivät lupaile valkeaa joulua, mutta otetaan viheriöivistä nurmista kaikki irti, ollaan kuin ensimmäisen joulun todistajat , paimenet kedollaan. Ei nyt onnistu jäälyhdyt, mutta laitetaan myrskylyhtyjä oksiin .

Katselin ja kuuntelin läpi positiivarien joulukalenterin, sain sen aikoja sitten sähköpostilinkkinä ystävältä. Siinä ilahduttaa herkät akvarellit, hyvin valitut tekstit ja musiikki. Kuvissa on talvisten lisäksi kesän ruusuja ja merimaisemaa. Minullakin muutama punaruusu nuokkuu ja pitää pintansa kukkapenkissä, meri aaltoilee vapaana varmaan yli joulukuun.

Nyt on aamu sen verran valjennut, että lähdetään koiran kanssa ulkoilemaan...eikä liukastuta.

http://joulukalenteri.positiivarit.fi/

• O

Varovaisesti nyt, luutijat ovat aina liikkeellä. He pelkäävät että tartutat hyväntuulisuutesi toisiinkin. Peitä johonkin se, että ja jos sinulla on jokin asia hyvällä tolalla. Tuo esiin ne asiat missä olet surkeasti epäonnistunut, ellei sinulla ole niitä epäonnisia asioita, olet jo epäiltyttävien teeskentelijöiden kirjoissa.

Kirjoitukseni edellä ei pidä paikkaansa, näin joulun alla täällä on vain hyviä, iloisia ihmisiä. Nyt kirjoitukseni näyttää jo paremmalta

• Juu, hyvin varovainen olen, katsos kun ei saa musiikkilinkkejä toisten harmiksi, niin ne tulee lupaa kysymättä soimaan omaksi riemukseni, kumma kyllä ei joululaulut nytten.

Nauratti tuo Ruunen kommentti, eikä ihme kun kirjoitin *kuplii sisimmässä* sitäkin joskus:D

• katleija

Tässä jouluaskareita tehdessä on kiva kuunnella jouluradiota taustalla joko läppäristä tai radiosta.
      Radiotaajuudet luetavissa linkistä.
      http://www.jouluradio.fi/

ps. kiitos positiivarit Texanell Ramoona.

• Hyvällä mielellä olen ,koti kutakuinkin rempattu,rampattu rautakaupassa ja tampattu eilen mattoja.Yllätys,yllätys vettä satelee ihan maahan asti.
      Kuudet aikuistensukat kudottu ja yhdet tumput.Alkää sanoko laiska töitään laskee,tiedän sen itsekkin,väärinhän se on täällä kehuskella aikaansaanoksillaan.

Onnentunteen voi tuoda niin pieni asia,kuin kirpputorilta ostettu Luhtatoppis kahdeksalla eurolla,ihana väri ja aivan kuin uusi.
      Kirpputori kamaa on myös pitkä untuvatakki joka nyt menettänyt väriään,kun pilkillä olen sitä pitänyt.Väri oli kirkkaanpunainen,sanoin sille myyjälle aikoinaan,kun sen ostin ettei ne ahvenet sitä jään alle nää.
      Kiitos texsanell positiivisestä aloituksesta ja kaikkea hyvää teidän päiväänne Ama

• he

Hyvåå joulua ja voimia,myös uuteen vuoteen,RITULIINI.

• kiinostaa

Millä lääkkeelä noin ilosen ilmeen saa aikaan ?

• repe ll
    • astian makua

ei tuo tex nyt ihan noin ylivoimainen ole, että ihan kymmenen peukkua. Mutta minkäs sille voi kun TOISET peukuttaa, kuka sitä nyt itse kehtaisi.

• Ihmettelen minäkin mikä tarkoitus tuolla on? Tuntee itsensä ihan hämmentyneeksi, miks joku noin paljon viitsii!

Ei pä silti en aina niitä huomaakaan:)

Reipas jenkka tuo souvareiden rallatus!

• Atolfia

Minäpä olin tänään kirkossa kauneimpia joululauluja laulamassa. Olipa hauska kirkkoreissu. Pappi oli niin vitsikkäällä päällä, että kertoeli laulujen välillä elämänsä varrelta hauskoja juttuja. Kirkko oli täynnä ja armoton naurun hyrähdys kävi läpi koko kansan aina kun pappi oli juttunsa kertonut.

Oli siinä pakko olla hyvällä tuulella ja kauan vielä kotonakin.

Olen unohtanut nuo positiivarit. Täytyykin mennä sinne katsomaan ajankohtaisia juttuja.

Tuli juuri yksi lukemani juttu lapsen suusta: Pieni tyttö sanoi äidilleen: "Olisi kiva olla imulissa". Äiti siihen: "Miksi olisi? "No, siellä saisi hyöliä ja pyöliä"

Tässä on kyllä saanut hyöriä ja pyöriä ihan olan takaa. Nyt tuli hetken pysähdys.

"Mitä on elo tää, jos niin huolten täyttämää, ettei aikaa pysähtyä, ihmetellä jää?
      (W.H.Davies)

Lukaisin tuon ja pysähdyin. Aloin ihmettelemään.

HYVÄÄ YÖTÄ!

• Niinhän se hyrrähäärää, että kun ruoka ja uni maittaa, päivästä voi tulla 'jonniinmoinen'.
      Tänään päivän tuhosuhde 55/45. Eka lukema-arvio on onnistumisia, 45 isompaa ja pienempätä hasardii. Yleensä toisin päin tää hyötysuhde.

• ullamirjami****

Kiitos Ramona joulukalenterista , olen jokavuosi tämän avannutkin . Nyt oli tosi hyvä --Kuuntelin ihan ensimmäisestä luukusya ,taisi olla 14 menossa kun sain vieraan , naapurin italialainen poikani ikäinen mies tuli lainaan jerryn timmivehkeitä , saa laittaa oman koiransa Jouluksi hienoksi.

Ja Rituliinillakin on ollut hyvä päivä.

Minä en ole tehnyt oikein mitään mainittavaa--paistoin Pikkuleipiä , Taikina on valmiiksi tehty ,sitä riittää vielä huomiseksikin ,leivottavaa. Teen sellaista Taateli kakkuja aina jouluksi , Nyt tein Ekolokisista Taateleista , ja pähkinöitä on taikinassa myös --ne onnistuu aina ,

Niitä riittä aina antaa "joululahjaksi "muillekkin .

Sitä Joulukalenteria meinaan avata taas, kun on sopivaa aikaa ,ja kuunnella niitä kauniita Joululauluja, muuten ne Akvarellimaalaukset oli kauniita , sivut oli tosi kauniit Laitoin sen muistiin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      31
      6262
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      34
      3652
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3562
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      31
      3457
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3036
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2737
    7. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      48
      2688
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      27
      2435
    9. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      125
      2408
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2215
    Aihe