Mies, kerro joululahjatoiveesi. Laita vastaukseen myös ikä.
tyttöystävän roolissa kyselen, mutta voihan tänne vastata yleisemminkin, niin saavat muutkin vinkkiä.
Mitä haluat joululahjaksi?
47
405
Vastaukset
- alv-liskot
porakone ( ei akku-)
hyvä saha (katkesi viime kuusivarkaissa vuonna 2008...ko se oli)
suklaata
pullaa
uusi vesiletku vähintään 10 m
oikeastaan uus läppäri, kun nyt kerran kysyt
hieno mp3 (huono minulla jo on)
d-vitamiinipillereitä
kirjoituspöytä
siinä nyt päällimmäiset - KoppavaHoro
Mä haluaisin:
- monitoimikoneen
- pippurimyllyn
- epilaattorin
- piikkimaton
- imurin
- Mariskooleja
lisäksi:
- aikaa läheisten kanssa- gaymansaaret
Vähän gay lahjoja miehelle noi epilaattorit ja muut. Tämä on siis miesten logiikka palsta.
- KoppavaHoro
gaymansaaret kirjoitti:
Vähän gay lahjoja miehelle noi epilaattorit ja muut. Tämä on siis miesten logiikka palsta.
Ei vähän, vaan erittäin homomaista ruikutusta.
Vittu haasta mut oikeuteen, jos noin korpeaa.
Lainaus aloittajalta: "tyttöystävän roolissa kyselen, mutta voihan tänne vastata yleisemminkin, niin saavat muutkin vinkkiä" - alv-liskot
KoppavaHoro kirjoitti:
Ei vähän, vaan erittäin homomaista ruikutusta.
Vittu haasta mut oikeuteen, jos noin korpeaa.
Lainaus aloittajalta: "tyttöystävän roolissa kyselen, mutta voihan tänne vastata yleisemminkin, niin saavat muutkin vinkkiä"sitä paitsi joku metroseksuaali saattaa Mariskoolista ilahtuakin !111!!
Nyt on aloittaja varmaan mielissään poikaystävälleen saamista joululahjavinkeistä.
Tyttöystävä pelkkä tonttulakki päässä olis ihan näppärä lahja.Varekset kelpaa, jos materiaa ajatellaan. Muu menee sitte jo melko kalliiksi. Toki tuo dazun toivoma asia on kyllä kans aika kova juttu. Itse kyllä lisäisin siihen vähän muutakin röyhelöä kuin pelkän tonttulakin ja sellainen on toivottavaa muulloinkin kun jouluna.
- KoppavaHoro
Minä annan Poikaystävälle Marttiini-puukon kaiverruksella, How to marry a Finnish Girl -kirjan ja vähän kempparituotteita. Pojilta saa hiirimaton. Ja joulupukki on tilattu ylläriksi.
Uskallan sanoa, että mieluisia ovat, kun en sitä Lamborghinia voi antaa. Miehelle suurin lahja on se, etten tuhlaa liikaa, hihi.- KoppavaHoro
Ja sitten tietenkin paljon sitä, mistä dazu ja rela puhuvat. :)
KoppavaHoro kirjoitti:
Ja sitten tietenkin paljon sitä, mistä dazu ja rela puhuvat. :)
Hei, hei! Noihin juttuihin pitää aina kysyä palstan miehiltä lupa!
- KoppavaHoro
dazu kirjoitti:
Hei, hei! Noihin juttuihin pitää aina kysyä palstan miehiltä lupa!
Anteeksi! Yritän petrata!
hitsi sie oot upea nainen, kyl martini puukko on jokaisen miehen mieltä lämmittävä asia.
ei oo miulle yksikää naine ostanut martini puukkoa :(- KoppavaHoro
monte24 kirjoitti:
hitsi sie oot upea nainen, kyl martini puukko on jokaisen miehen mieltä lämmittävä asia.
ei oo miulle yksikää naine ostanut martini puukkoa :(Ei idea ihan tuulesta temmattu ole. Oltiin kesällä telttailemassa ja jossakin tilanteessa ukko sanoi "damn, i do need a knife", jonka minä pistin korvan taakse :)
Toivotaan, että tykkää! Ja kyllä mä luulen että niin on. Puukon kahva on visakoivua ja luuta ja kaikesta sellaisesta se tykkää. Kuksakin oli mieluisa yllätys ja retkeillessä paljon käytössä. Jos se sais päättää niin meillä olis hirsitalo ja kaikenlaisia visakoivu- ja pahkajuttuja siellä täällä. Ehkä joku hirventaljakin ja kaikkea sellaista. Hehe, monessa mielessä paljon suomalaisempi kuin minä. KoppavaHoro kirjoitti:
Ei idea ihan tuulesta temmattu ole. Oltiin kesällä telttailemassa ja jossakin tilanteessa ukko sanoi "damn, i do need a knife", jonka minä pistin korvan taakse :)
Toivotaan, että tykkää! Ja kyllä mä luulen että niin on. Puukon kahva on visakoivua ja luuta ja kaikesta sellaisesta se tykkää. Kuksakin oli mieluisa yllätys ja retkeillessä paljon käytössä. Jos se sais päättää niin meillä olis hirsitalo ja kaikenlaisia visakoivu- ja pahkajuttuja siellä täällä. Ehkä joku hirventaljakin ja kaikkea sellaista. Hehe, monessa mielessä paljon suomalaisempi kuin minä.jos hää sotilas on niin ihan ymmärettävää et tykkää miehisistä lahjoista kuten kunnon puukko.
niin harva nainen vain tajuaa kui rakas puukko voi olla miehille.- KoppavaHoro
monte24 kirjoitti:
jos hää sotilas on niin ihan ymmärettävää et tykkää miehisistä lahjoista kuten kunnon puukko.
niin harva nainen vain tajuaa kui rakas puukko voi olla miehille.Toivotaan, että osuu nappiin! Mä nimittäin luulen, että saan itsekin erittäin mieluisan lahjan...
- alv-liskot
monte24 kirjoitti:
ei oo miulle yksikää naine ostanut martini puukkoa :(kirves olisi muuten oikein messevä lahja. Minulla esmes ei ole lainkaan kirvestä. Ja hemmettin, sahaa ei tarvita lainkaan tähän joulusisutukseen jos on kirves!
ostin itselleni joululahjan, jonka sisältö on: ei joulua
olen ansainnut sen
;)- Klassikkovastaus
Suihinoton.
Meillä on saanut toivoa joululahjoja, joten ne harvemmin ovat mitään yllätyksiä. Ylensä toivon jotain käytännöllistä, jota sillä hetkellä satun tarvitsemaan. Eli juuri toisinpäin kuin penskana. 10-vuotiaana lenkkarit olisi vetänyt suun mutruun, mutta nyt 40:nä Superstarsit tulevat tarpeeseen.
Muita toivelahjoja on harrastusvälineet, kirjat, CD-levyt, punkkupullot jne... Seuraa, mitä miehesi harrastaa.- yksinäinen ja yksin
Elämän, en jaksa enää palstaa.. :,(
haluaisin et kaikki rikkaat sais köyhyyslahjapaketin jonka takia ne joutuis elämään viikon asunnottomana ja viikon aikana ne ei sais syödä mitään vaan eläisivät nälässä.
eli haluun tasa-arvoa tälle planeetalle- alv-liskot
olen toivonut tuollaisia kokeiluja pakollisiksi kansanedustajille ja muutamalle muulle ryhmälle
(esim. rajoitettu määrä rahaa jolla on pärjättävä, tietty aika tultava toimeen ilman asuntoa, täytettävä työkkärin paperit oikein pohjatietojen perusteella ym)
Rakkaani kutomat villasukat ovat ehkä mieluisin lahja, eikä kaksi paria niitä ole mitenkään liikaa.
Omiin harrastuksiin - siis miehen - liittyvät lahjat ovat aina arvokkaita ihan niihin sisältyvän ajatuksen vuoksi.
Extras:
Kaunista puukkoa taitaa arvostaa jokainen mies esteettisesti, vaikka ei sille käyttöäkään keksisi :-)
Useimmat arvostavat myös erikoisen hyvää konjakkia tai viskiä, mutta se on kyllä ihan miehestä kiinni.
Ikä loppu- KoppavaHoro
Meillä hoitaa sukkapuolen ja jatkaa perinnettä. Meidän suvussa anopit ovat aina pitäneet vävyt pitkissä kalsareissa ja villasukissa ja sellaiset on siis Poikaystävälle tulossa. Nyt ja jokaisena jouluna tästä eteenpäin (vaikkei sitä tiedä), hehee.
Minäkin toivoin sukkia, mutta äitillä ei oo aikaa, on niin paljon tilauksia vetämässä. Ehkä olis korkea aika itsekin opetella se kantapään tekeminen. KoppavaHoro kirjoitti:
Meillä hoitaa sukkapuolen ja jatkaa perinnettä. Meidän suvussa anopit ovat aina pitäneet vävyt pitkissä kalsareissa ja villasukissa ja sellaiset on siis Poikaystävälle tulossa. Nyt ja jokaisena jouluna tästä eteenpäin (vaikkei sitä tiedä), hehee.
Minäkin toivoin sukkia, mutta äitillä ei oo aikaa, on niin paljon tilauksia vetämässä. Ehkä olis korkea aika itsekin opetella se kantapään tekeminen.Pakko tunnustaa, että käytän mieluummin rakkaani kutomia villasukkia kuin anopin kutomia. Laadulla on tekijänsä.
Cillae
63v
Mä haluaisin maailmanrauhaa ja ihmisille sitä samaa.- haluaisin sodan
jonnekin päin maapalloa, koska niitä on mielenkiintoista seurata että miten käy.
Eikös toi kuulosta vähän sellaiselta takarivin Taavilta, joka videoi katkenneen madon kiemurtelua asvaltilla?
No en minä tiedä. Elämme hiipuvassa kulutushysteriassa sen mediaalisessa kliimaksissa.- no sanos mitä
cillae kirjoitti:
Eikös toi kuulosta vähän sellaiselta takarivin Taavilta, joka videoi katkenneen madon kiemurtelua asvaltilla?
No en minä tiedä. Elämme hiipuvassa kulutushysteriassa sen mediaalisessa kliimaksissa.kirjastostakaan voisi lainata jos ei toista maailmansotaa olisi ollut? Onhan toki hauskaa lukea kirjoja itärintaman taisteluista, tyynenmeren sodasta ja Hiroshimasta, puhumattakaan erilaisista aseista, mitä sodan aikana kehiteltiin. Ja nykyaikaista sotaa voi katsoa suorana telkkarista. Väitätkö ettet saa pientä orgasmia, kun apache-helikopteri tulittaa ihmismassaa?
no sanos mitä kirjoitti:
kirjastostakaan voisi lainata jos ei toista maailmansotaa olisi ollut? Onhan toki hauskaa lukea kirjoja itärintaman taisteluista, tyynenmeren sodasta ja Hiroshimasta, puhumattakaan erilaisista aseista, mitä sodan aikana kehiteltiin. Ja nykyaikaista sotaa voi katsoa suorana telkkarista. Väitätkö ettet saa pientä orgasmia, kun apache-helikopteri tulittaa ihmismassaa?
Olen kyllä nähnyt. Siirry vain sinne toiselle puolelle ja jätä intiaanit taivaalle niin saat toisenlaisen kuvakulman asioihin.
(pörinää)
vesi- tai jenkkisänky, ah...
niin ja suklaa.- pettynyt mies
Tavaroita minulla on jo yllin kyllin. Seksi olisi paras lahja Jouluna ja kun saisi olla rauhassa koko päivän, mutta ei toivoa. Joka Joulu tarvii mennä yökylään pariksi yöksi vaimoin vanhemmille. Sanomattakin selvää että seksiä ei siellä harrasteta koskaa :( Hyvää kuivaa Joulua kaikille.
- ~cissi~
Mitäs jos itsenäistyisit niin alkais vaimokin antaa. Ei minnekään anoppilaan jouluna.
- alv-liskot
eihän tuo ole reilua. Monet päättävät jakaa joulut vuoroihin, jolloin joka toinen vuosi tehdään toisen mukaan, eli sinä saisit joka toinen vuosi päättää missä olette.
- ~cissi~
Sitä mäkin ihmettelin. Anopinko kanssa "pettynyt mies" sitten on toivonut...
- richard gere
bmw 335 coupe automaatti
http://www.bmw48.com/bmw/bmw-335i-coupe.jpg - pudding-love
Rakensin itselleni hippibottityylin jalat ja toivon galagtiselta pukilta
Liskonnahka buutsit ja laardia saapasrasvaksi. Kirja on aina kiva. Tää esim.
http://www.tammi.fi/kirjat/ISBN/9789513160418/alue/902,914/navi/Uutuudet/navi2/9006
Eihän kukaan sitä mulle osta, eli ite joudun sen hommaamaan, mutta jos siis. Ja ikä- äkkiäää
Vastatkaa nyt kunnolla eikä mitään maailmanrauhaa!!
Alkaa olla jo kiire!- puska
Halusin yöpaidan, mutta se katosi johonkin.
- rose18
minä haluan että kaikilla on hyvä joulumieli.
niin itellä on loistavin..
kyllä sitä tietää mistä on puutetta kun juttelee muiden kanssa..
miehille on noi harrastuksiin liittyvä on kiva lahja tai sellainen mistä on puutetta,eikä yleensä halvasta kii, koska juuri sen takia jää ostamatta kun hinta on sellainen ettei raaski maksaa...
hänen mielestään, eikä meidän muiden 8D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661