Olen 19 vuotta juuri täyttänyt poika ja etsin itselleni ainakin naista ystäväksi, haaveissa olisi löytää todellinen rakkaus... Tätä en ole vielä kokenut mutta olen hyvin romanttinen ja haaveileva tyyppi jota kiehtoo ajatus ihmisestä joka haluaisi olla lähelläni.
Olen vähän päälle 180cm pitkä, hyvin normaalinnäköinen nuorimies. Tykkään urheilla paljon, soitan kitaraa ja sähköpianoa, pidän myös luonnosta ja eläimistä sekä vaikkapa television katselusta. Olen raitis enkä ole edes maistanut mitään päihteitä. En myöskään pidä juhlimisesta vaan olen hyvin tasainen ja rauhallinen persoona. Tarkoituksena olisi pyrkiä yliopistoon keväällä...
Ja asuinpaikka on siis Kuopio. Toivoisin sinun olevan aivan normaali, nykyaikainen, naisellinen nuori nainen. Eli jos näet peilistä naisen, olet varmasti mieleiseni :) Ei sinun täysin samanlainen kanssani tarvitse olla, mutta tiedät varmaan esim. hirveän juopottelusi tai tupakointisi olevan minulle sitten ongelma. Jos kiinnostais tutustua, niin pistä tähän alle viestiä ja annan sitten sähköpostiosoitteeni tai mesen =)
Ketään nuorta naista joka haluaisi tutustua?
20
234
Vastaukset
- OHHOOHHOOO
Tupakointi tai alkoholin kohtuu käyttökö voi olla kaveruuden esteenä?? No johan on tänä päivänä vaatimukset jo kavereille. Voin kuvitella "Dissaan sua ku vedät röökiä!!" Ei oo todellista, saati sit ku miettii kuin moni 19 vuotias ottaa vkloppu kännit??
- tyttönen
Moikka :) Kuulostat kivalta tyypiltä ja hyvältä juttuseuralta, joten olisi kiva tutustua, vaikken itse Kuopiosta päin olekaan! Jos tämä on ok niin voit lähettää viestiä:
[email protected]
Hehe, väänsin ton tilin tässä just pikapikaa, kun en kovinkaan innoissani levittele tälläsille palstoille mun oikeeta s-postiosotetta :DD - ?
m1985 hakee uusia lapsinaisia meseen?
- Hirmuhomokki
Ja täällä homomiehet vastailevat miehen seuranhakuilmoitukseen x''D
- <3
Ihanalta kuulostat! Mut oon vasta 15 eli varmaan liian nuori sulle? Jokatapauksessa onnee paljon etsintään ja löydät kyllä omasi
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Olen vajaa kolmekymppinen AT-mies, etkä ole lainkaan liian nuori minulle. Nam!
- KirsiMaaria18v.
Hei,
Kuullostat mukavalta ja tutustumisen arvoiselta.
Olen 18 vuotias lukiolainen samalta paikkakunnalta (Kallaveden lukio). Voitaisiinko aluksi tavata jossain? Tai laita sähköpostiosoite niin sovitaan tarkemmin.- 562572572
Pistä vaan viestiä tulemaan, vaikka en varmasti ihan samana päivänä vielä ole valmis tapaamaan ;D [email protected]
- 376342
562572572 kirjoitti:
Pistä vaan viestiä tulemaan, vaikka en varmasti ihan samana päivänä vielä ole valmis tapaamaan ;D [email protected]
Unohtu muuten sanoa, että olemme samassa lukiossa :) Olen vain aikuispuolella...
- Normit normaalit
Normaali nainen: juo siideriä, katsoo BB:tä ja shoppailee.
- normimiehet yäk
Jos etsii jotain normaalista poikkeavaa kannattaisi mainita se niin ei tule yllätyksiä.
Siksi naisillakin ne hakukriteerit on jotain muuta kuin normaali-mies koska silloin saat sen sohvaperuna-kalja vaihtoehdon jolle elämän tärkeysjärjestyksessä jääkiekko ja formulat menee kaiken muun edelle. normimiehet yäk kirjoitti:
Jos etsii jotain normaalista poikkeavaa kannattaisi mainita se niin ei tule yllätyksiä.
Siksi naisillakin ne hakukriteerit on jotain muuta kuin normaali-mies koska silloin saat sen sohvaperuna-kalja vaihtoehdon jolle elämän tärkeysjärjestyksessä jääkiekko ja formulat menee kaiken muun edelle.Tällä palstalla paistaa kyllä katkeruus läpi, viihdyttävää luettavaa kuitenkin =)
- tttnz
Hei, tämähän näyttää toimivan. Pitäisikö itsekin kokeilla joskus vähän myöhemmin? Irvokkaalta kuin se kuulostaakin, tuntuu että palstalla on paremmat tyypit kuin treffit-osiossa.
- m1985
Minähän olen aina sanonut... Täältä löytää niin paljon mukavaa seuraa ettet edes nyt usko! Joskus se vaatii, että väännät jokaisella persoonallasi palstalle profiileja yötä myöten, jopa töissä, mutta vaiva palkitaan viimeistään seuraavana lauantai-iltana ;)
- hölmöläinen935
mistä lähtien m85 on alkanut hymiöitä käyttää?
- Sen fani
En tiedä m1985:stä kun ei ole tuttu tyyppi, mutta Mies1985 ei kyllä niitä käytä. Varmaan pelkää, että hänen mukaälykkö-imagonsa murenee, jos niitä käyttää. Eipä hänellä kyllä kovin kummoinen huumorintajukaan ole.
- m1985
Siitä lähtien kun hölmöläinen syntyi maapallolle ensimmäistä kertaa
- Turhaa, aivan turhaa
Et löydä tältä palstalta mitään muuta kuin naisiin vittuuntuneita aateeämmiä, ei siis mitään ämmiä vaan miehiä tietenkin. Yhtään naista täällä ei käy koska he ovat kaikki suhteissaan onnellisina
- gsdagasgds
Toivottavasti poju on tekstinsä veroinen tyyppi ja hyvä naiselle ja vuorovastaisesti nämä naiset hyviä sille.
Luuserit jää rannalle ruikuttamaan kateellisena ja katkerana:" Miks toi saa, mut mä en":D
Ilmottakaahan tytöt oliko poika sitä mitä lupas ja kertokaahan muillekin täällä, että josko vielä tällä palstalla on terveitäkin tyyppejä/naisia. - asdqwe
täällä ei kukaan ole hyvä toiselle ja naisia tältä palstalta ei varmasti löydy. varo aloittaja, saatat joutua lööppeihin treffiesi takia jossa vastassa olikin joku hullu :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939