onko kellään kyseinen kapistus? itse ostin vasta tämän ja nyt kysyisinkin että mikä se yksi osa siinä on joka on niinku lautanen? mutta mulla se ei ainakaan passaa mihinkään kohtaan kyseist6ä rengasvuokaa*? eli mikä käyttötarkotus sillä on?
tupperware rengasvuoka
7
2650
Vastaukset
- mulla myös vuoka
Sen päälle voi kumota valmiin jäädykkeen. On just passeli, ei liian suuri eikä liian pieni.
- tessa...
hm... ei oo se. ku se osa joka on paljon pienempi ku ite vuoka. se on varmaa puolet pienempi.
- lena5
Voit ottaa tuon torviosan pois ja laittaa tasaisen lautasen tilalle, niin saat ns. "umpinaisen" kakun. Vuoraa esim. käärettorttupohjalla ja laita jäätelöä sisään. Näin saat tehtyä täytekakun.
- Satunnainen leipuri
Onko kyse tästä astiasta:
http://www.huuto.net/kohteet/----uusi--rengasvuoka-tupperware-oranssi_lvalkoinen---/209856538 - jäädykevuoka
sivulla 23 näytti olevan kuva, jossa osat ja selostus, miten tuota pienempää tasaista osaa käytetään. Itselläni on se pienempi vuoka, siinä noissa "kansiosissa" on kaikissa jokin kuvio. Se vuoan vetoisuus on vain n. litra, suunnitelmissa onkin hankkia tuo rengasvuoka.
- Anonyymi
Hei mulla on rengasvuoka ja olen käyttänyt paljon. Siinä on sellainen kikka että jos teet hyydykkeen sun pitää kastella vuoka ensin kylmällä vedellä jotta se irtoaa sitten hyvin, Mikä ihmeen yks osa? siinä on vuoka ja sen kansi. Ei siinä mitään lautasta ole paitsi jos joku on laittanut sen lautaselle joka ei kuulu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1193984SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763305Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671927SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191381Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171292Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2261042Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695