onko kellään kyseinen kapistus? itse ostin vasta tämän ja nyt kysyisinkin että mikä se yksi osa siinä on joka on niinku lautanen? mutta mulla se ei ainakaan passaa mihinkään kohtaan kyseist6ä rengasvuokaa*? eli mikä käyttötarkotus sillä on?
tupperware rengasvuoka
7
2119
Vastaukset
- mulla myös vuoka
Sen päälle voi kumota valmiin jäädykkeen. On just passeli, ei liian suuri eikä liian pieni.
- tessa...
hm... ei oo se. ku se osa joka on paljon pienempi ku ite vuoka. se on varmaa puolet pienempi.
- lena5
Voit ottaa tuon torviosan pois ja laittaa tasaisen lautasen tilalle, niin saat ns. "umpinaisen" kakun. Vuoraa esim. käärettorttupohjalla ja laita jäätelöä sisään. Näin saat tehtyä täytekakun.
- Satunnainen leipuri
Onko kyse tästä astiasta:
http://www.huuto.net/kohteet/----uusi--rengasvuoka-tupperware-oranssi_lvalkoinen---/209856538 - jäädykevuoka
sivulla 23 näytti olevan kuva, jossa osat ja selostus, miten tuota pienempää tasaista osaa käytetään. Itselläni on se pienempi vuoka, siinä noissa "kansiosissa" on kaikissa jokin kuvio. Se vuoan vetoisuus on vain n. litra, suunnitelmissa onkin hankkia tuo rengasvuoka.
- Anonyymi
Hei mulla on rengasvuoka ja olen käyttänyt paljon. Siinä on sellainen kikka että jos teet hyydykkeen sun pitää kastella vuoka ensin kylmällä vedellä jotta se irtoaa sitten hyvin, Mikä ihmeen yks osa? siinä on vuoka ja sen kansi. Ei siinä mitään lautasta ole paitsi jos joku on laittanut sen lautaselle joka ei kuulu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950