onko kellään kyseinen kapistus? itse ostin vasta tämän ja nyt kysyisinkin että mikä se yksi osa siinä on joka on niinku lautanen? mutta mulla se ei ainakaan passaa mihinkään kohtaan kyseist6ä rengasvuokaa*? eli mikä käyttötarkotus sillä on?
tupperware rengasvuoka
7
2188
Vastaukset
- mulla myös vuoka
Sen päälle voi kumota valmiin jäädykkeen. On just passeli, ei liian suuri eikä liian pieni.
- tessa...
hm... ei oo se. ku se osa joka on paljon pienempi ku ite vuoka. se on varmaa puolet pienempi.
- lena5
Voit ottaa tuon torviosan pois ja laittaa tasaisen lautasen tilalle, niin saat ns. "umpinaisen" kakun. Vuoraa esim. käärettorttupohjalla ja laita jäätelöä sisään. Näin saat tehtyä täytekakun.
- Satunnainen leipuri
Onko kyse tästä astiasta:
http://www.huuto.net/kohteet/----uusi--rengasvuoka-tupperware-oranssi_lvalkoinen---/209856538 - jäädykevuoka
sivulla 23 näytti olevan kuva, jossa osat ja selostus, miten tuota pienempää tasaista osaa käytetään. Itselläni on se pienempi vuoka, siinä noissa "kansiosissa" on kaikissa jokin kuvio. Se vuoan vetoisuus on vain n. litra, suunnitelmissa onkin hankkia tuo rengasvuoka.
- Anonyymi
Hei mulla on rengasvuoka ja olen käyttänyt paljon. Siinä on sellainen kikka että jos teet hyydykkeen sun pitää kastella vuoka ensin kylmällä vedellä jotta se irtoaa sitten hyvin, Mikä ihmeen yks osa? siinä on vuoka ja sen kansi. Ei siinä mitään lautasta ole paitsi jos joku on laittanut sen lautaselle joka ei kuulu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.695952- 1295249
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4433173Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991586Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661209- 291029
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859