Ketjun tarkoituksena on kertoa, mitä asiaa et vaan pysty käsittämään/ hyväksymään vastakkaisen sukupuolen toiminnassa ja käytöksessä. Saa kommentoida muiden juttuja, mutta PITÄÄ laittaa myös oma valituksensa ekaksi.
.....................................................................................................
Aloitan itse. En voi käsittää, miksi naiset vaativat itseään huomattavasti tasokkaampia miehiä. Olen vuosien varrella oppinut naisista monia asioita, ja oppinut hyväksymäänkin useimmat niistä. Tätä en ole oppinut hyväksymään. En voi käsittää enkä hyväksyä sitä, että vaikka nainen olisi millainen (kuinka kamala) tahansa itse, niin nainen vaatii itselleen jotain aivan epätodellisen suosittua ja ihanaa ja mahtavaa miestä.
Mitä et voi toisessa sukupuolessa käsittää
131
839
Vastaukset
- ...
Sujuvaa valehtelua yhtä hyvin suurista kuin pienistäkin asioista.
- sillitrooli
Kumpi sukupuoli kyseessä?
- Sanasta miestä
sillitrooli kirjoitti:
Kumpi sukupuoli kyseessä?
Naiset tietysti.
- .nainen.
Sanasta miestä kirjoitti:
Naiset tietysti.
Itse olen nainen ja sanoisin samaa miehistä. Eiköhän niitä mätiä yksilöitä löydy molemmista sukupuolista.
Toinen asia on vastuuntunnon puute, mutta tämäkään ei ole sukupuolisidonnaista. .nainen. kirjoitti:
Itse olen nainen ja sanoisin samaa miehistä. Eiköhän niitä mätiä yksilöitä löydy molemmista sukupuolista.
Toinen asia on vastuuntunnon puute, mutta tämäkään ei ole sukupuolisidonnaista.Mitä tuolla aloituksella ikinä tarkoitetaankaan... Varmaan yhteiskunnallisesti vaikuttajaa tai vastaavaa. Niin, kaipa niitä on molemmissa sukupuolissa, jotka sekoittaa parisuhteen yhteiskunnan arvoihin. Onko se sit enemmistö vai ei. En usko olevan. Todellisuus harvemmin kuitenkaan kaupasta tai kadulta huutelee, mutta joillain palstoilla taas halutaan hehkuttaa jotain. Koitan sanoa että todellisuus näyttäytyy julmempana kuin mitä se kotioloissa on.
Se että haluaako itseään tasokkaampaa... Heh. Jännä käsite tuo tasokkaampa. Tasokkaampa parisuhteessa olisi kaiketi joku perhepsykologi tai... Ei sekään. Itsetuntemusta korostaen sanompa vaan, että sellaisessa kumppanuudessa jota itse ajattelen ei ole määritteitä tasoista. Sitä on yksilöinä jotain, mutta parina asia on aivan erillainen. Ihan eri mittapuilla mitattava homma. Aivan sama mikä se status on siellä kotona.
Mikäs nyt sitte harmittais vastapuolessa. Ehkä se, että pahuksen harva tajuaa ajatella omilla aivoillaan asioita. Toistaa vaan ajatuksia, joka on jossain mediassa väitetty, että näin asia lepää. Mielipide on oikeastaan nollan arvoinen ilman hyviä perusteluja ja logiikkaa tai fiilistä siinä takana.
- safhashdf
Oikeessa olemisen tarvetta naisella en ymmärrä ja sitä ettei voi myöntää, että on tehnyt väärin vaikka osoittaisi mustaavalkoisella.
- NNainen vaiNN
Aloittajalle vastaus eka :)
Itse en pyydystä mitään "tavoittamattomissa" olevaa miestä, en tosin tiedä millaisessa seurassa itse liikut, vai onko tämä käsite pysynyt minun korvista poissa ennen tätä palstaa ja muutamaa käytännön sivusta seuraamista. Yleensä meis tulee itse seuraani, oisinko yhden kerran mennyt miestä jututtamaan. Mut joo, toiset ei ymmärrä realiteetteja ja himoitsee jotain josta saa vain haaveilla, mun kohdalla tuo ei valitettavasti päde :)
Miehstä en ymmärrä, miksi heille on niin vaikee tunnustaa tunteensa? Näihin on moni suhde kaatunut. Se että nainen haluaa kuulla sen sanan, että välittää/tykkää toisesta..- 2
Kyllä se riittää kun kerran on mainitun asian suustaan päsätänyt, ei sitä jakuvasti viittsi raklattaa, kärsii inflaation koko sana.
- El Siete
Suhdetta muodostettaessa ei kannata olla liian innokas sanomisten kanssa, pitää nähdä että nainen on jonkin verran kiinnostunut myös.
- omaakokemusta
Miehet ei sano niitä sanoja turhaan ja mitä järkee sanookaan jos ei ole tunteistaan varma. Se on myös helppo tapa saada nainen häipymään jos kiinnostus lopahtaa.
- sillitrooli
"Itse en pyydystä mitään "tavoittamattomissa" olevaa miestä, en tosin tiedä millaisessa seurassa itse liikut, vai onko tämä käsite pysynyt minun korvista poissa ennen tätä palstaa ja muutamaa käytännön sivusta seuraamista. Yleensä meis tulee itse seuraani, oisinko yhden kerran mennyt miestä jututtamaan. Mut joo, toiset ei ymmärrä realiteetteja ja himoitsee jotain josta saa vain haaveilla, mun kohdalla tuo ei valitettavasti päde :)"
Mainitsemani ilmiö näkyykin siinä, että naiset jättävät miehiä täysin mitättömistä syistä tai antavat rukkaset jo heti alkuun. Tai pettävät omaa miestään, kun joku ihana ja mahtava komistus tulee iskemään. Kyse on siitä, että naiset luulevat ansaitsevansa jotain parempaa kuin mitä itse ovat.- Abrahamin laki
"Kyse on siitä, että naiset luulevat ansaitsevansa jotain parempaa kuin mitä itse ovat."
Kukapa ei haluaisi elämästä parasta mahdollista tarjousta. Ihan kummallisen körttiläinen ajatus tuo "ansaitseminen" ikään kuin ihminen olisi jossain luomisen alkuhämärässä lyöty jollain leimalla tiettyyn kategoriaan (AT-KT-YT) jossa pitää nöyrästi pysyä ettei riko jotain taivaan lakia.
Jokainenhan on juuri sen tasoinen kuin kykenee itse ylläpitämään. Jos nainen saa parempiatasoisia miehiä niin totta kai niitä voi sitten tavoitella. Pitää vain muistaa ettei itke ja syyllistä koko sukupuolta jos ne ihanat panoeinot ei halunnutkaan sitoutua. - NNainen vaiNN
Hmm.. Tuskin silti voit muutaman karvaan pettymyksen tai kuulopuheen takia yleistää tuota. Tuskin se SILTI sitä tarkoittaa että kaikki naiset, johon kirjoituksellasi viittaat, ovat pettäjiä tai paremman perässä juoksioita.
Edelleenkään en kuulu tuohon kategoriaan ja olen nainen, luulisin, ellei sen kriteerit ole viime aikoina muuttunut :)
Onhan miehissäkin sikoja, toiset hakkaa ja haukkuu, toiset ovat muuten vain huonoja. Pitäisikö minun yhden huonon suhteen takia yleistää kaikki miespuoliset k**ipäiksi? Vastaan itse, EI koska jokainen on yksilö.
- dfgdgfg
Naisen "se". En käsitä, että nainen voi olla kaunis ja viehättävä, mutta sillä on joku helvetin avohaava jalkojenvälissä.Ja se haju!
En silti ole homo.
Herbert Garrisonin sanoihin: " En luota kehenkään, joka vuotaa verta kerran kuukaudessa eikä kuole."- 9
Taidat olla vielä kaapissa :)
- Mies1985
Tuo tunnustaa kyllä vähän lapselliselta suhtautumiselta. Olisi kyllä kiva tietää ovatko kauhutarinat hajusta totta. Haaveet kaatuvat jos se pätee vielä teininaisiinkin.
- ...
En voi käsittää miksi naiset ei voi sietää ujoja miehiä.
- 18
En voi käsittää miksi miehet eivät voi ymmärtää itsevarmuuden puutteen olevan epäseksikästä.
- Ei näin.
18 kirjoitti:
En voi käsittää miksi miehet eivät voi ymmärtää itsevarmuuden puutteen olevan epäseksikästä.
Ujous ei ole sama asia kuin epävarmuus tai huono itsetunto.
- dfgsdfdfg
Ei näin. kirjoitti:
Ujous ei ole sama asia kuin epävarmuus tai huono itsetunto.
Mitä ujous on? Valitettavasti se taitaa usein näyttää ulospäin siltä, että uudet ihmiset saavat jännittämään.
- ...
dfgsdfdfg kirjoitti:
Mitä ujous on? Valitettavasti se taitaa usein näyttää ulospäin siltä, että uudet ihmiset saavat jännittämään.
Mutta ulospäin näkyvä itsevarmuus ei ole aitoa itsevarmuutta.
Aito itsevarmuus kumpuaa sisältäpäin.
Olen tuntenut monia ihmisiä, jotka ulospäin vaikuttavat itsevarmoilta mutta todellisuudessa ovat hyvin epävarmoja.
Yhtenä esimerkkinä voisin sanoa erään tuntemani miehen, joka ulospäin vaikuttaa kaikin puolin itsevarmalta: Miehekäs ulkonäkö, menevä, karismaattinen, sosiaallinen, saa paljon naisia jne. mutta hän kuiteskin suuttuu helposti, jos häntä arvostellaan/haukutaan ja saattaa jopa kilahtaa. Kerran on jopa turvautunut väkivaltaan.
Aidosti itsevarma ihminen ei haukuista välitä eikä turvaudu väkivaltaan.
- realismus
Kissanikin osaavat käyttää WCtä sujuvammin kuin miehet. Siitä huolimatta miehillä on otsaa vaatia tasokasta naista itselleen.
- menLover
En voi käsittää miten miehet on niin ihania.
Mikä niissä on se vetovoima, joka vetää puoleensa magneetin tavoin.
Se vahvuus ja selkärankaisuus ja rohkeus on ihailtavaa.- Rohkea Uljas Mies
Olet asian ytimessä. Vastakohdat vetää puoleensa tosiaan. Vahvuus, selkärankaisuus ja rohkeus. Mitähän niiden vastakohdat onkaan?
- 7+6
En voi käsittää _suomalaisten_ miesten kitinää. Missään muualla Euroopassa en ole törmännyt samanlaiseen pillitykseen.
- n
Riippuvuutta naisista, vaikuttaa siltä että koko elämä on siitä kiinni, että saako naisen vai ei.
- ..........
Itse taas en ymmärrä miksi miekkoset (tällä palstalla) ei ymmärrä että nainen saa päättä ketä tapailee...
- Joku jostakin
En ymmärrä, miksi naiset eivät voi myöntää virheitään ja yrittävät syyttää omistakin mokistaan miestä.
En myöskään ymmärrä naisten pakkomiellettä koulutuksen suhteen, vaikka olen itsekin korkeasti koulutettu.- ioeruoerituo
Pitää kompata tätä. En myöskään ymmärrä miksi monet naiset eivät voi myöntää, jos menee överiksi tai vikaan. Tuntuu siltä, että täytyy pitää jotain julkisivua yllä.
- ....
ioeruoerituo kirjoitti:
Pitää kompata tätä. En myöskään ymmärrä miksi monet naiset eivät voi myöntää, jos menee överiksi tai vikaan. Tuntuu siltä, että täytyy pitää jotain julkisivua yllä.
Minusta kylläkin, ja ihan yleisestikin pidetään miehiä enemmän sellaisina jäärinä, joiden aina pitää olla aina oikeassa, eikä esim. edes tietä sovi kysyä, vaikka kuinka olisi eksyksissä.
- ioeruoerituo
.... kirjoitti:
Minusta kylläkin, ja ihan yleisestikin pidetään miehiä enemmän sellaisina jäärinä, joiden aina pitää olla aina oikeassa, eikä esim. edes tietä sovi kysyä, vaikka kuinka olisi eksyksissä.
Tiedän kyllä sellaisia miehiäkin. Mutta jostain syystä ne eivät osu niin usein samoihin porukoihin mun kanssa.
- ....
En ymmärrä miksi pitää alkaa vihaamaan halunsa kohdetta, vaikka sitä ei itse saakaan.
- ATMaster
Itse en ole myöskään ikinä ymmärtänyt naisten epärealistisia vaatimuksia miesten suhteen. Onneksi kaikki naiset eivät tälläisiä ole, mutta valitettavan suuri osa ainakin netissä on tähän kastiin kuuluvia.
Toinen asia mitä en ole kyennyt käsittämään on monien naisien ylenpalttinen meikin käyttö. Itse ainakin olen aina pitänyt naisia hyvin seksikkäinä ja vakavastikkin otettavina, jos heillä ei ole meikkiä joko ollenkaan tai hyvin vähän, toisin kuin näitä jotka meikkaavat itselleen sellaisen meikkivuoren päälleen, ettei kykene enään edes hengittämään kunnolla. Onneksi tämä on vain yleistys, eikä päde kaikkiin.
Kolmas ja viimeinen asia mitä en ole kyennyt ymmärtämään on ne kengät... Siis mikä niissä kengissä on, että niitä pitää olla vähintään puoli kaapillista talon jokaisessa vaatekomerossa? Oma ehdoton maksimi on kenkäpari jokaiselle vuoden ajalle, mutta naisille pitää näköjään olla jokaiselle tunnetilallekkin vähintään 5 eri kenkäparia? Tämäkin on tietysti vain yleistys, eikä päde kaikkiin naisiin.- Kalossit
>>>
Kolmas ja viimeinen asia mitä en ole kyennyt ymmärtämään on ne kengät... Siis mikä niissä kengissä on, että niitä pitää olla vähintään puoli kaapillista talon jokaisessa vaatekomerossa? Oma ehdoton maksimi on kenkäpari jokaiselle vuoden ajalle, mutta naisille pitää näköjään olla jokaiselle tunnetilallekkin vähintään 5 eri kenkäparia? Tämäkin on tietysti vain yleistys, eikä päde kaikkiin naisiin. - kenkäkenkä
Kalossit kirjoitti:
>>>
Kolmas ja viimeinen asia mitä en ole kyennyt ymmärtämään on ne kengät... Siis mikä niissä kengissä on, että niitä pitää olla vähintään puoli kaapillista talon jokaisessa vaatekomerossa? Oma ehdoton maksimi on kenkäpari jokaiselle vuoden ajalle, mutta naisille pitää näköjään olla jokaiselle tunnetilallekkin vähintään 5 eri kenkäparia? Tämäkin on tietysti vain yleistys, eikä päde kaikkiin naisiin.Kyllä tyyli yleensä kuvastaa luonnettakin, varsinkin kengät. Huoleton tyyppi käyttää yleensä jonkinlaisia tennareita eikä haittaa, vaikka ne vähän kuluisivatkin. Perfektionisti käyttää tietty täydellisiä kenkiä. Jne..
- G.Simpleton
kenkäkenkä kirjoitti:
Kyllä tyyli yleensä kuvastaa luonnettakin, varsinkin kengät. Huoleton tyyppi käyttää yleensä jonkinlaisia tennareita eikä haittaa, vaikka ne vähän kuluisivatkin. Perfektionisti käyttää tietty täydellisiä kenkiä. Jne..
Ja mikä tärkeintä; tyylitajuinen käyttää tilanteeseen ja muuhun vaatetukseen sopivia jalkineita.
"Yhdet kengät vuodenaikaa kohti" mainitsi joku..no huh heijaa..
Kenkiä saa rahalla mutta tyylitajua ei. - Realismus
Kengät ovat elämä! Kolme koota, Kissat, Kirjat ja Kengät! Lototessani minulla on yksi päämäärä ylitse muiden, saada neljäs huone kenkiäni varten :)
- tavis
Katsos kun kumpikaan sukupuoli ei ole yksilöinä identtinen, joten vain yksilön ominaisuuksia voi arvioida, ei toisen sukupuolen.
- kala baliikki
En ymmärrä naisissa tätä haluttomuutta nähdä, että naisilla on keskimäärin joitakin erilaisia tapoja käyttäytyä tai ominaisuuksia kuin miehissä. Tietysti naisissa on eroja keskenään, mutta ei teitä ymmärrä yhtään paremmin, jos lähtee siitä, että "kaikki on yksilöitä, hiulihei".
- tavis
kala baliikki kirjoitti:
En ymmärrä naisissa tätä haluttomuutta nähdä, että naisilla on keskimäärin joitakin erilaisia tapoja käyttäytyä tai ominaisuuksia kuin miehissä. Tietysti naisissa on eroja keskenään, mutta ei teitä ymmärrä yhtään paremmin, jos lähtee siitä, että "kaikki on yksilöitä, hiulihei".
Miehet ovat ainakin jokainen yksilöitä, eikä mulla ole mitään ongelmaa nähdä miehiä erillisinä eikä massana. Mulla on ollut ainakin niin erilaisia persoonia rakkaina, ettei voi yhdistää kun fyysisesti. No, ehkä matemaattisesti keskimäärin lahjakkaita, mutta silti.
Ymmärtämiseen tarvitaan kykyä mennä toisen asemaan.
- 13
En ymmärrä lihavia naisia jotka tekevät lihavuudestaan jonninlaisen oikeuden käyttäytyä, sanotaanko lihavasti.
Olen useasti joutunut sellaisten naisten iskuyritysten kohteeksi ja se on kammottava kokemus.
Toisaalta on naisellisia lihavia naisia, joten ei voi yleistää täysin.- tavis
Yleensä lihavat naiset tuntevat olonsa vaivautuneiksi, tai ainakin mun tuttavapiirissä, eivätkä todellakaan käy ylle, vaan haluaisivat olla näkymättömiä. Itsekin häpeän itseäni,muttaolen oppinut kantamaan kiloni, jotka tulevat ja menevät sairauden tilan mukaan.
- 14
"En ymmärrä lihavia naisia jotka tekevät lihavuudestaan jonninlaisen oikeuden käyttäytyä, sanotaanko lihavasti."
LOL ;D
- miehet=mysteeri
Olen nainen. Parisuhteissa ja deittikumppaneissa olen ihmetellyt seuraavia piirteitä:
- tissit. Miksi ihmeessä ajatukset pyörii miehillä tisseissä koko ajan
- halu rypeä saastassa. Eikö ällötä, että ei pese koko viikonloppuna hampaita eikä käy suihkussa? Eikö omaan nenään haise keittiön kahden viikon pesemättömät tiskit?
- miksi TV:stä pitää seurata kaikki urheilu? Eikö kansalliset maastohiihtokisat, pesäpallo tai uppopallo voisi jäädä edes joskus väliin ja tehdä oikeasti jotakin kivaa ja viettää kumppanin kanssa laatuaikaa?
- miksei voi sanoa, että rakastaa toista? Miksi ei voi kehua ja sanoa, että näytät tänään kauniilta?
- kyky tehdä spontaaneja asioita. Voisiko joskus poimia kukkia niityltä omalle rakkaalle tai viedä nainen ulos syömään, vaikkei olekaan juhlapäivä? Voisiko saada joskus hartiahieronnan tai vaikka suukkoja ilman, että heti sen jälkeen talutetaan makuuhuoneen puolelle
- halu jutella asioista oman rakkaan kanssa. Tarkoitan, että muustakin kuin Suomen lätkän MM-kullasta tai siitä, miten tv:ssä on seksikkään näköinen misu.
- autot ja moottoriajoneuvot. Siis ketä kiinnostaa hevosvoimat, jakohihnat tai kardaaniakselit.
- ihmettelen sitä, että rankimmin naisten ulkonäköä arvostelevat ne, jotka itse ovat ylipainoisia sohvaperunoita.- tavis
Tulin juuri huomanneeksi, etten ymmärrä runsasta halua kaivaa verta nokastaan.
- Ei mee jakeluun
Ihmettelen naisten halua tapailla ylläkuvatun kaltaisia miehiä.
- Naiset=Mysteeri
Olen mies. Parisuhteissa ja deittikumppaneissa olen ihmetellyt seuraavia piirteitä:
- Parisuhteet. Miksi ajatukset pyörivät naisilla kaikkien ihmisten parisuhteiden ympärillä koko ajan? Ja miksi omasta parisuhteesta pitää koko ajan etsiä ongelmia, vaikkei niitä olisikaan?
- Miksei rauhallisuudesta ja tasaisesta ja turvallisesta elämäntilanteesta osata nauttia? Miksi jokin yksi mitätön vastoinkäyminen voi pilata muuten hyvän päivän ja miksi se pitää purkaa mieheen, joka on tapahtuneeseen täysin syytön?
- Pakkomielteinen ulkonäkökriiseily. Eikö ärsytä vetää hirveää kriisiä ulkonäöstään, vaikka siinä ei olisikaan mitään vikaa?
- Miksi TV:stä pitää seurata kaikki saippuasarjat? Eikö salkkareita, kauniita ja rohkeita tai sitä yliteatraalista espanjalaista höpönlöpöä voisi edes joskus jättää väliin ja tehdä jotain oikeasti kivaa yhdessä kumppanin kanssa?
- Miksei voi sanoa, että rakastaa toista? Miksi ei voi kehua ja sanoa, että "arvostan sinua ja olet upea mies"?
- Kyky spontaanisuuteen. Voisiko joskus joskus vain heittäytyä seksiin ilman, että mies lämmittelee sinua puolitoista tuntia etukäteen? Voisiko mies joskus saada sinulta vaikka hartiahieronnan ihan muuten vain?
- Miksi seksin pitää ylipäätään olla niin iso ongelma, johon nainen yrittää kaikkensa ollakseen innostumatta?
- Halu jutella asioista oman rakkaan kanssa. Tarkoitan muustakin kuin salkkareista, ihmissuhdekoukeroista ja ongelmista tai siitä, mitä Maija sanoi toukokuussa tuppervare-kutsuilla.
- Naapureiden ja tuttujen asiat. Ketä kiinnostaa, mitä Maijalla oli päällä firman juhlissa, miten Sarin ja Jussin suhteessa menee tai mitä Sonja aikoo tehdä lomallaan.
- Miksi kengät ovat niin hemmetin tärkeitä ja miksi kaikkien kaappien täytyy aina olla täynnä vaatteita, joita ei ikinä käytetä?- jahkut
>>>>Miksi kengät ovat niin hemmetin tärkeitä ja miksi kaikkien kaappien täytyy aina olla täynnä vaatteita, joita ei ikinä käytetä?
Koska naisen ulkonäkö on miehille hiton iso ja tärkeä juttu. Koska miehet tykkäävät naisista, ketkä panostavat ulkonäköönsä. Ja koska jos nainen ei panosta ulkonäköön, miehen kiinnostus loppuu.
Tämä on tätä ainaista soutuhuopaamista sen välillä, että jos nainen alkaa rationalisoida ulkonäköään, miehet urputtavat siitä, kun nainen ei satsaa ulkonäköönsä. Jos nainen taas panostaa siihen, sekään ei kelpaa, koska silloin kaikki hyllyt pullottavat runsauttaan.
Tasapainoile siinä sitten. - Vaatekaappi
jahkut kirjoitti:
>>>>Miksi kengät ovat niin hemmetin tärkeitä ja miksi kaikkien kaappien täytyy aina olla täynnä vaatteita, joita ei ikinä käytetä?
Koska naisen ulkonäkö on miehille hiton iso ja tärkeä juttu. Koska miehet tykkäävät naisista, ketkä panostavat ulkonäköönsä. Ja koska jos nainen ei panosta ulkonäköön, miehen kiinnostus loppuu.
Tämä on tätä ainaista soutuhuopaamista sen välillä, että jos nainen alkaa rationalisoida ulkonäköään, miehet urputtavat siitä, kun nainen ei satsaa ulkonäköönsä. Jos nainen taas panostaa siihen, sekään ei kelpaa, koska silloin kaikki hyllyt pullottavat runsauttaan.
Tasapainoile siinä sitten.Voin kertoa, että miehet eivät kiinnitä mitään huomiota naisten kenkiin. Aivan sama mitä niissä jaloissa on.
- ...........
Vaatekaappi kirjoitti:
Voin kertoa, että miehet eivät kiinnitä mitään huomiota naisten kenkiin. Aivan sama mitä niissä jaloissa on.
Ai ei vai? Onko aivan sama, onko jalassa korkkarit vai tennarit?
Jos korkkarit on oltava, niiden ON oltava laadukkaita, jotta ei pilaa jalkojaan lopullisesti.
Mieluummin toki itse kävelen tennareilla. - v kuin vierailija
........... kirjoitti:
Ai ei vai? Onko aivan sama, onko jalassa korkkarit vai tennarit?
Jos korkkarit on oltava, niiden ON oltava laadukkaita, jotta ei pilaa jalkojaan lopullisesti.
Mieluummin toki itse kävelen tennareilla.Naisella voisi olla vaikka kahdet mustat kengät, eikä 50, enkä huomaisi mitään.
- Näin on ja pysyy
Vaatekaappi kirjoitti:
Voin kertoa, että miehet eivät kiinnitä mitään huomiota naisten kenkiin. Aivan sama mitä niissä jaloissa on.
Väärin Väärin, kyllä mies kuin mies nauttii katsellesaan sorjasääri prinsessaa korkkareissa paljon enemmän kuin jos sama tyty olis läskipohja kengissä ! Ei todella ole sama mitä niitten koipien jatkona on !!!
- Kenkäfetisistimies__
jahkut kirjoitti:
Tasapainoile siinä sitten.Naisella ei voi olla koskaan liikaa kauniita kenkiä, varsinkaan korkealla korolla varustettuja :)
T: Mies joka katsoo ensimmäisenä kenkiin
Typeryyttä, rasismia, turhaa väkivaltaisuutta, muiden ihmisten pitämistä epäihmisinä, sokean uskon pitämistä luotettavampana kuin tiedettä, toisten tuomitsemista stereotypioiden mukaan (esim. odottaa minun toimivat tietyillä tavoin vain koska olen nainen), alentuvaa asennetta, minun asettamistani jalustalle, Jos ei halua painia kanssani, jos ei uskalla tehdä itsestään naurunalaista, tappaa tai on tietoisesti osallisena siihen, kaksinaismoralismia, valheellisuutta.....
Näitä en miehissä siedä.- Jööööran
"sokean uskon pitämistä luotettavampana kuin tiedettä, valheellisuutta"
Kiitos vinkeistä! Näistä en pidä naisissa. Jööööran kirjoitti:
"sokean uskon pitämistä luotettavampana kuin tiedettä, valheellisuutta"
Kiitos vinkeistä! Näistä en pidä naisissa.Naisten kanssa sama lista myös minulla :)
- glorious_dementium
Mutta siedät sitten naisissa vai? Aikamoista.
glorious_dementium kirjoitti:
Mutta siedät sitten naisissa vai? Aikamoista.
ˆEsimerkki typeryydestä, jota en siedä. Koko pointtihan oli etten siedä miehissä sitä mitä en muissakaan ihmisissä. Tuossa listassa on myös pari, joita siedän tuntemattomissa mutten potentiaalisessa kumppanissa (eli miehessä).
- rtatrret
gloriana_demeter kirjoitti:
ˆEsimerkki typeryydestä, jota en siedä. Koko pointtihan oli etten siedä miehissä sitä mitä en muissakaan ihmisissä. Tuossa listassa on myös pari, joita siedän tuntemattomissa mutten potentiaalisessa kumppanissa (eli miehessä).
Kirjoitit vähän väärään ketjuun nuo. Lue aloitusviesti uudelleen ja suksi muualle aggressioidesi ja pätemisen tarpeesi kanssa.
- glorious_dementia
Asioita joita en voi naisissa(kaan) sietää kiteytyy gloriana_demeter -nimimerkin persoonaan.
Aggressiivuus, pätemisen tarve, kinastelun ja pään aukomisen jatkuva tarve, jatkuva "olen aina oikeassa, tai ainakin oikeammassa kuin muut" -syndrooma, ja mainitsinko jo aggressiivisuuden ja pätemisenhalun ja vittuilun tarpeen ja jatkuvan väittelyn ja kinastelun halun ja "olen aina oikeassa" -syndrooman? Taisin mainita. rtatrret kirjoitti:
Kirjoitit vähän väärään ketjuun nuo. Lue aloitusviesti uudelleen ja suksi muualle aggressioidesi ja pätemisen tarpeesi kanssa.
Mitä sekoilet. Lueppas itse aloitus uudelleen.
"Ketjun tarkoituksena on kertoa, mitä asiaa et vaan pysty käsittämään/ hyväksymään vastakkaisen sukupuolen toiminnassa ja käytöksessä."glorious_dementia kirjoitti:
Asioita joita en voi naisissa(kaan) sietää kiteytyy gloriana_demeter -nimimerkin persoonaan.
Aggressiivuus, pätemisen tarve, kinastelun ja pään aukomisen jatkuva tarve, jatkuva "olen aina oikeassa, tai ainakin oikeammassa kuin muut" -syndrooma, ja mainitsinko jo aggressiivisuuden ja pätemisenhalun ja vittuilun tarpeen ja jatkuvan väittelyn ja kinastelun halun ja "olen aina oikeassa" -syndrooman? Taisin mainita.Hehheh. Vituttaako?
Minä en kykene käsittämään miten olen nyt taas muka yrittänyt päteä, vittuillut tai aukonut päätäni....Sinähän se vittuilun aloitit ja nyt et sitten kestä leikkiä, jonka itse aloitit.
Tätä en myöskään kykene käsittämään vastakkaisen sukupuolen toiminnassa...eli ei kyetä ottamaan vastaan sitä mitä itse tarjotaan.- glorium_detrimentum
Mitä sekoilet. Lueppas itse aloitus uudelleen.
"Ketjun tarkoituksena on kertoa, mitä asiaa et vaan pysty käsittämään/ hyväksymään vastakkaisen sukupuolen toiminnassa ja käytöksessä."Turhaa saivartelua, mutta ennakko-oletushan on että kirjoitetaan nimenomaan vastakkaiselle sukupuolelle ominaisista piirteistä, muutoinhan aloittaja on ihan turhaa rajannut kyselyn koskemaan nimenomaan toista sukupuolta ja olisi voinut kysyä että "mitä piirteitä et voi sietää/ymmärtää muissa ihmisissä". Miten sitten onnistut listaamaan juuri nuo mainitsemasi asiat piirteiksi joita et voi sietää miehissä, antaa ymmärtää että nämä ovat mielestäsi nimenomaan miehisiä piirteitä. Näin muodoin nokkela kommenttini tuossa yläpuolella on ihan aiheellinen ja kaikkea muuta kuin typerä. Sanoisin, että se on jopa kitkerän nerokas.
glorium_detrimentum kirjoitti:
Turhaa saivartelua, mutta ennakko-oletushan on että kirjoitetaan nimenomaan vastakkaiselle sukupuolelle ominaisista piirteistä, muutoinhan aloittaja on ihan turhaa rajannut kyselyn koskemaan nimenomaan toista sukupuolta ja olisi voinut kysyä että "mitä piirteitä et voi sietää/ymmärtää muissa ihmisissä". Miten sitten onnistut listaamaan juuri nuo mainitsemasi asiat piirteiksi joita et voi sietää miehissä, antaa ymmärtää että nämä ovat mielestäsi nimenomaan miehisiä piirteitä. Näin muodoin nokkela kommenttini tuossa yläpuolella on ihan aiheellinen ja kaikkea muuta kuin typerä. Sanoisin, että se on jopa kitkerän nerokas.
Mutta kun sellaisia piirteitä ei ole olemassakaan rakas älykääpiö. Samoinhan aloittajankin juttu sopii yhtälailla miehiin. Miksi lässytät vain minulle?
- Jööööran
Hehheh. Vituttaako?
Minä en kykene käsittämään miten olen nyt taas muka yrittänyt päteä, vittuillut tai aukonut päätäni....Sinähän se vittuilun aloitit ja nyt et sitten kestä leikkiä, jonka itse aloitit.
Tätä en myöskään kykene käsittämään vastakkaisen sukupuolen toiminnassa...eli ei kyetä ottamaan vastaan sitä mitä itse tarjotaan.Kiitos! Taas lisää asioita mitä en käsitä naisissa. Eli kun tulee palautetta omasta vit*tuilusta, sitä ei pystytä ottamaan vastaan.
- glorified_dementium
Hehheh. Vituttaako?
Tätä en myöskään kykene käsittämään vastakkaisen sukupuolen toiminnassa...eli ei kyetä ottamaan vastaan sitä mitä itse tarjotaan.Onko kyse tosiaan nimenomaan vastakkaisen sukupuolen ominaisuudesta? Kuulostaa aika seksistiseltä ja typerältä. Tuo "Hehheh. Vituttaako?" tuossa yllä on oiva osoitus luonteestasi mikä on tullut kyllä tällä palstalla valitettavan tutuksi. Toisin sanoen vittuilevaa lällättelyä ja tahallista ärsyttämiseen pyrkimistä ja riidan haastamista ja kykenemättömyyttä pysyä asiassa. Tähän tietysti tyypillisen saivartelevaan tyyliisi vastaat että itsekin teet samaa, mutta huomioisin että harvemmin jaksan aukoa päätäni muille kuin kaltaisillesi halveksintaa tihkuville pään aukojille, jotka olet kaikki kuittailut omalla toiminnallasi ansainnut. Tuohon nerokkaaseen yllä olevaan kommenttiini vastaat heti ad hominem tyyppisellä huomiolla kommentoijan typeryydestä, vaikka oma edeltävä huomioni on vain sarkastis-retorinen huomio itse asiasta eikä niinkään kirjoittajan persoonaan kohdistettu hyökkäys. Et itsekään taida huomata miten vittumainen vittuilija olet suunnilleen jokaisessa kirjoituksessasi tällä palstalla. Joko eksplisiittisesti tai kuten ensimmäisessä tämän ketjun kommentissasi implisiittisesti. Näinpä totean että se olet sinä joka "aloitti". Jos sellaisella on mitään merkitystä, ja kyllähän se tietynlaisen hiekkaloodan reunalla tapahtuvan sinulle ominaisen lapsellisen kinastelun retoriikkaan kuuluukin.
- glorium_dementia
Mutta kun sellaisia piirteitä ei ole olemassakaan rakas älykääpiö. Samoinhan aloittajankin juttu sopii yhtälailla miehiin. Miksi lässytät vain minulle?
Lapsellista ad hominemia puskee välimerkinomaisesti rakkaan tiedenaisvegaanimme näppikseltä.
Sinulle on hauska lässyttää kun voi seurata samalla miten omasta älystään ja oikeassa olemisestaan vakuuttuneen vänkyttäjän primitiivis-aggressiiviset vastakommentit tekevät tyhjäksi kaiken omaan persoonaan liitetyn glorifikaation. Glorifioitu dementia, indeed. - Mies1985
glorious_dementia kirjoitti:
Aggressiivuus, pätemisen tarve, kinastelun ja pään aukomisen jatkuva tarve, jatkuva "olen aina oikeassa, tai ainakin oikeammassa kuin muut" -syndrooma, ja mainitsinko jo aggressiivisuuden ja pätemisenhalun ja vittuilun tarpeen ja jatkuvan väittelyn ja kinastelun halun ja "olen aina oikeassa" -syndrooman? Taisin mainita.Glorianan mielestä on olemassa ihmisiä joiden uloste ei haise ja se liittyy ruokavalioon. Ehkä sama pätee paskajuttuihin?
- qqqvb
Mies1985 kirjoitti:
Glorianan mielestä on olemassa ihmisiä joiden uloste ei haise ja se liittyy ruokavalioon. Ehkä sama pätee paskajuttuihin?
En luottaisi ihmiseen, jonka p.ska ei haise.
Jööööran kirjoitti:
Kiitos! Taas lisää asioita mitä en käsitä naisissa. Eli kun tulee palautetta omasta vit*tuilusta, sitä ei pystytä ottamaan vastaan.
Eikun kysyin että mistä ihmeen vittuilusta.
glorified_dementium kirjoitti:
Onko kyse tosiaan nimenomaan vastakkaisen sukupuolen ominaisuudesta? Kuulostaa aika seksistiseltä ja typerältä. Tuo "Hehheh. Vituttaako?" tuossa yllä on oiva osoitus luonteestasi mikä on tullut kyllä tällä palstalla valitettavan tutuksi. Toisin sanoen vittuilevaa lällättelyä ja tahallista ärsyttämiseen pyrkimistä ja riidan haastamista ja kykenemättömyyttä pysyä asiassa. Tähän tietysti tyypillisen saivartelevaan tyyliisi vastaat että itsekin teet samaa, mutta huomioisin että harvemmin jaksan aukoa päätäni muille kuin kaltaisillesi halveksintaa tihkuville pään aukojille, jotka olet kaikki kuittailut omalla toiminnallasi ansainnut. Tuohon nerokkaaseen yllä olevaan kommenttiini vastaat heti ad hominem tyyppisellä huomiolla kommentoijan typeryydestä, vaikka oma edeltävä huomioni on vain sarkastis-retorinen huomio itse asiasta eikä niinkään kirjoittajan persoonaan kohdistettu hyökkäys. Et itsekään taida huomata miten vittumainen vittuilija olet suunnilleen jokaisessa kirjoituksessasi tällä palstalla. Joko eksplisiittisesti tai kuten ensimmäisessä tämän ketjun kommentissasi implisiittisesti. Näinpä totean että se olet sinä joka "aloitti". Jos sellaisella on mitään merkitystä, ja kyllähän se tietynlaisen hiekkaloodan reunalla tapahtuvan sinulle ominaisen lapsellisen kinastelun retoriikkaan kuuluukin.
Hohhoijaa...mitä juuri kirjoitin? Ei ole olemassa ominaisuuksia, jotka pätevät vain toiseen sukupuoleen. Paitsi ehkä peniksellisyys jne.
Anteeksi kun vastasin aloitukseen. Se oli ilmeisesti suurikin virhe.
Olen pahoillani että kuvittelin ihmisten tajuavan, että esim. rasismi ei ole vain miesten sairaus(varsinkin kun jo edelliselle kerroin tämän). Ja olen pahoillani että kun et moista tajunnut niin sanoin kirjoitustasi typeryydeksi. Onko nyt hyvä?
Voit toki väittää että kirjoituksesi oli viaton huomio, jonka jostain syystä kirjoitit kuitenkin vain minun tekstiini.glorium_dementia kirjoitti:
Lapsellista ad hominemia puskee välimerkinomaisesti rakkaan tiedenaisvegaanimme näppikseltä.
Sinulle on hauska lässyttää kun voi seurata samalla miten omasta älystään ja oikeassa olemisestaan vakuuttuneen vänkyttäjän primitiivis-aggressiiviset vastakommentit tekevät tyhjäksi kaiken omaan persoonaan liitetyn glorifikaation. Glorifioitu dementia, indeed.Huoh. Edelleenkin kaikki tässä keskustelussa tulleet vastaukset sopivat kumpaankin sukupuoleen. En käsitä miksi minun tekstini pitäisi päteä vain miehiin.
Mies1985 kirjoitti:
Glorianan mielestä on olemassa ihmisiä joiden uloste ei haise ja se liittyy ruokavalioon. Ehkä sama pätee paskajuttuihin?
Uloste ei haise ja uloste ei haise pahalle ovat kaksi eri asiaa rakas kulta possuseni.
Ja se ei ole mielipide vaan tosiasia.- oi_gloria_mundi
Hohhoijaa...mitä juuri kirjoitin? Ei ole olemassa ominaisuuksia, jotka pätevät vain toiseen sukupuoleen. Paitsi ehkä peniksellisyys jne.
Olen pahoillani että kuvittelin ihmisten tajuavan, että esim. rasismi ei ole vain miesten sairaus(varsinkin kun jo edelliselle kerroin tämän). Ja olen pahoillani että kun et moista tajunnut niin sanoin kirjoitustasi typeryydeksi. Onko nyt hyvä?
Voit toki väittää että kirjoituksesi oli viaton huomio, jonka jostain syystä kirjoitit kuitenkin vain minun tekstiini.Saat anteeksi tämän kerran, kunhan lupaat vähentää kirjoittelua tälle palstalle.
- Oikeasti?
Voit toki väittää että kirjoituksesi oli viaton huomio, jonka jostain syystä kirjoitit kuitenkin vain minun tekstiini."Ei ole olemassa ominaisuuksia, jotka pätevät vain toiseen sukupuoleen"
Jos oikeasti jaksat jauhaa näin lapsellista paskaa viestistä toiseen, etkö voisi siirtyä johonkin satupalstoille? Miksi hengaat täällä, kun juttusi ovat tätä tasoa, että mehän ollaan kaikki ihmisiä ja halutaan samoja asioita, ei kukaan mies pillua tahdo jne? Oikeasti? kirjoitti:
"Ei ole olemassa ominaisuuksia, jotka pätevät vain toiseen sukupuoleen"
Jos oikeasti jaksat jauhaa näin lapsellista paskaa viestistä toiseen, etkö voisi siirtyä johonkin satupalstoille? Miksi hengaat täällä, kun juttusi ovat tätä tasoa, että mehän ollaan kaikki ihmisiä ja halutaan samoja asioita, ei kukaan mies pillua tahdo jne?Mitä selität? Tottakai useat miehet tahtovat pillua mutta niin tahtovat jotkut naisetkin.
Totuus on että harvat jutut pätevät ainoastaan yhteen sukupuoleen. En käsitä miksi tämä on teille niin vaikea pala ja miksi minun kirjoitukseni ainoastaan tulisi päteä vain ja ainoastaan miehiin?
Millä perusteella miehet eivät muka valehtele tai halua itseään paremman näköistä naista? Haloo?- nimi merkki
Mitä selität? Tottakai useat miehet tahtovat pillua mutta niin tahtovat jotkut naisetkin.
Totuus on että harvat jutut pätevät ainoastaan yhteen sukupuoleen. En käsitä miksi tämä on teille niin vaikea pala ja miksi minun kirjoitukseni ainoastaan tulisi päteä vain ja ainoastaan miehiin?
Millä perusteella miehet eivät muka valehtele tai halua itseään paremman näköistä naista? Haloo?Heh. Tosi monet naiset haluavatkin...
Rasittaa tuollainen "kaikki ovat yksilöitä" -läppä.
- ooooooooooooooooihhh
Miesten epärealistiset vaatimukset ja nillitys. Siis jos on rumaakin rumempi, sossuntuella elävä tai peräkammari, niin silti kun nainen löytyisi, kitistään kun ei saada vähintään miss suomea, ja jos saadaan kaunis nainen, niin sitten nuristaan käyttöasteesta tms. tai pihtauksesta. Koskaan ei katsota peiliin, eletään haavemaailmassa ja internetin pornosivuilla samaistutaan jokaiseen miesnäyttelijään eli itse on pantu sen tasoisia mimmejä tms. vaikka totuus olisi mitä tahansa muuta. Siis tuo valivalivali, väyväy. Ja se on epämiellyttävä luonne, tinkimättömyys ja tietynlainen naurettavuus.
- Two things
Kaksi juttua menee yli ymmärryksen jotka tuli heti mieleen ja liittyy toisiinsa.
1. Itselleen sisäinen ja toisille valehtelu. Asiatt muuttuvat naisen päässä ties miksi aivan yhtäkkiä. Jälkikäteen selitellään miksi jotain on tehty tai miksi nainen on jotain mieltä. Soperretaan tarina joka soveltuu yhdistämään todellisuuden ja oman pään viritelmät sekä tunteet.
Tämä koskee myös valintoja koskien miehiä. Eihän sille mitään mahda jos pahat pojat kiehtoo edelleen vaikka on yhden kanssa oltu jo useampi vuosi avioliitossa, hankittu lapsia, erottu ja todettu että sellaiset ovat pettäviä sikoja. Eihän omalle typeryyde...anteeksi tunteilleen mitään mahda?
2. Omien tunteiden käsittely ja niiden hallinnointi. Naiset vaikuttavat olevan ns. ajopuita eli mennään sen mukaan mitä tunteet käskee. Vähän kuin lapset. Jos kyse on miehistä niin ollaan kuin karkkikaupassa. Yhtä tikkaria nuoleskellaan kunnes tulee jokin tunne, sitten on saatava joku toinen tikkari "suuhunsa". Kun naiselta asiasta kysyy niin "tunteet ja sydän sano niin, haluatko sinä vain tunteettoman järkisuhteen sitten?"
Toisin sanottuna tunne-elämän tasapainon puute ja oman elämän SISÄISEN hallinnan puute.
Usein monilla naisilla onkin ulkoiset puitteet kunnossa jota odotetaan myös mieheltä mutta sisäinen maailma sekä puitteet ovat hyvin hyvin sekaisin.- Two things
Varsinkin kun naiset kuvittelevat olevansa tunne- ja suhde-elämän asiantuntijoita verrattuina miehiin niin nämä kaksi ristiriittaa kyllä yleensä osoittaa aivan muuta.
- two-timer
Luulen että jotkut naiset oikeasti tykkäävät siitä, että miehen kanssa elämä on dramaattista ja rajua. Joskus tulee sitten vähän kuin collateral damagena turpaan.
Tuo "tunteet sanoo niin" on kyllä aina huvitusta aiheuttava hokema. Itse käytän ainakin aivojen kautta ainakin lähes kaiken mitä tunteet sanoo.
- Mies1985
En voi käsittää miltä miniseksuaalisuus ja inho tarkalleen tuntuu. Toki tiedän mistä se johtuu, älyllisellä tasolla mutta se on eri asia.
Miksi pitää murjottaa kun mies sanoo vaikka että "Huomenta" kuten minä tänään.
Miksi vaatteet ovat niin kiinnostavia.
Miksi kasvit ovat niin kiinnostavia keski-ikäisille ja vanhoille naisille.- Helppoa
"Miksi pitää murjottaa kun mies sanoo vaikka että "Huomenta" kuten minä tänään."
Koska et ollut tai ole tarpeeksi haluttava mieheksi. Olet pelkkä neutri ja hän pelkäsi että jos hän on yhtään vähemmän murjottava niin oletat että häntä voisi kiinnostaa.
"Miksi vaatteet ovat niin kiinnostavia."
Koska ne vaikuttavat ihmisten tulkoihin ihmisestä eli kertovat sosiaalisesta todellisuudesta. Sen lisäksi ne ovat nättejä ja kaikki nätti kiinnostaa naisia kuten harakoita kiinnostaa kaikki kiiltävä.
"Miksi kasvit ovat niin kiinnostavia keski-ikäisille ja vanhoille naisille. "
Koska naiset eivät osaa tuntea empatiaa miehiä kohtaan niin jäljelle jää joko toiset naiset, lapset, eläimet tai kasvit.
Toisia naisia kohtaan se voi olla hankalaa, lapset ovat jo kasvamassa/kasvaneet isoksi, eläimet omissa puuhissaan joten jäljelle jää kasvit jotka eivät pääse pakoon. - Mies1985
Helppoa kirjoitti:
"Miksi pitää murjottaa kun mies sanoo vaikka että "Huomenta" kuten minä tänään."
Koska et ollut tai ole tarpeeksi haluttava mieheksi. Olet pelkkä neutri ja hän pelkäsi että jos hän on yhtään vähemmän murjottava niin oletat että häntä voisi kiinnostaa.
"Miksi vaatteet ovat niin kiinnostavia."
Koska ne vaikuttavat ihmisten tulkoihin ihmisestä eli kertovat sosiaalisesta todellisuudesta. Sen lisäksi ne ovat nättejä ja kaikki nätti kiinnostaa naisia kuten harakoita kiinnostaa kaikki kiiltävä.
"Miksi kasvit ovat niin kiinnostavia keski-ikäisille ja vanhoille naisille. "
Koska naiset eivät osaa tuntea empatiaa miehiä kohtaan niin jäljelle jää joko toiset naiset, lapset, eläimet tai kasvit.
Toisia naisia kohtaan se voi olla hankalaa, lapset ovat jo kasvamassa/kasvaneet isoksi, eläimet omissa puuhissaan joten jäljelle jää kasvit jotka eivät pääse pakoon."Koska et ollut tai ole tarpeeksi haluttava mieheksi. Olet pelkkä neutri ja hän pelkäsi että jos hän on yhtään vähemmän murjottava niin oletat että häntä voisi kiinnostaa."
Tosin Italiassa tai Espanjassa tai jopa Ruotsissa nainen olisi voinut vastata ihan reippaasti. - Helppoa
Mies1985 kirjoitti:
"Koska et ollut tai ole tarpeeksi haluttava mieheksi. Olet pelkkä neutri ja hän pelkäsi että jos hän on yhtään vähemmän murjottava niin oletat että häntä voisi kiinnostaa."
Tosin Italiassa tai Espanjassa tai jopa Ruotsissa nainen olisi voinut vastata ihan reippaasti.Olet tuossa ihan oikeassa.
Suomessa naiset ovatkin omaan tasoonsa nähden poikkeuksellisen nirsoja, tympeitä, yrmeitä ja ylpeitä.
Jos olisit kehunut vielä kauneutta niin toisissa maissa olisit saanut hymyn, Suomessa olisi kutsuttu piipaa-auto hakemaan sinut kamarille kuulusteluihin miksi housuissasi vaikuttaa jäpittävän ja mitä aiot ladatulla aseellasi naiselle tehdä.
Se on sitä feminismiä. - LOSAABDB
Helppoa kirjoitti:
Olet tuossa ihan oikeassa.
Suomessa naiset ovatkin omaan tasoonsa nähden poikkeuksellisen nirsoja, tympeitä, yrmeitä ja ylpeitä.
Jos olisit kehunut vielä kauneutta niin toisissa maissa olisit saanut hymyn, Suomessa olisi kutsuttu piipaa-auto hakemaan sinut kamarille kuulusteluihin miksi housuissasi vaikuttaa jäpittävän ja mitä aiot ladatulla aseellasi naiselle tehdä.
Se on sitä feminismiä.teiltä kaikilta unohtui yksi joka ylivoimaisesti ylitse kaikkien edellämainittujen
nimittäin NAISTEN YLIMIELINEN PASSIIVISUUS ALOITTEIDEN TEKEMISESSÄ!!!!
uskon että tämä asia ärsyttää yli 98 prosenttia miehistä. - näinpä
LOSAABDB kirjoitti:
teiltä kaikilta unohtui yksi joka ylivoimaisesti ylitse kaikkien edellämainittujen
nimittäin NAISTEN YLIMIELINEN PASSIIVISUUS ALOITTEIDEN TEKEMISESSÄ!!!!
uskon että tämä asia ärsyttää yli 98 prosenttia miehistä.Öhöm...
Olen nainen ja voin kertoa että ihan itse seurani haen ja olen aktiivinen. Ei minulle ainankaan kukaan mies koskaan tule juttelemaan (no spurguja ei otetan lukuun)
Ovat kyllä iloisia että tulen juttelemaan, mutta eivät itse siis tee aloitetta. Että miesten passiivisuus!!! siis mitä ne oikein odottelee.. - !!!!!!!
näinpä kirjoitti:
Öhöm...
Olen nainen ja voin kertoa että ihan itse seurani haen ja olen aktiivinen. Ei minulle ainankaan kukaan mies koskaan tule juttelemaan (no spurguja ei otetan lukuun)
Ovat kyllä iloisia että tulen juttelemaan, mutta eivät itse siis tee aloitetta. Että miesten passiivisuus!!! siis mitä ne oikein odottelee..Lu tka!!!!
- hyvä suomi
Helppoa kirjoitti:
Olet tuossa ihan oikeassa.
Se on sitä feminismiä.Paitsi, ettei se tylyys nirsoudesta tai feminismistä johdu. Sisäänpäinlämpiävän kulttuurimme tyypillinen ilmiö, että hississä tuijotellaan lattiaan tai mietitään, onko hymyilevältä vastaantulijalta jäänyt lääkkeet ottamatta tai vastataan murjotuksella vieraan ystävälliseen terevehdykseen. Pätee, oli sitten kyseessä eri sukupuolten edustajat tai ei.
- Mies1985
hyvä suomi kirjoitti:
Paitsi, ettei se tylyys nirsoudesta tai feminismistä johdu. Sisäänpäinlämpiävän kulttuurimme tyypillinen ilmiö, että hississä tuijotellaan lattiaan tai mietitään, onko hymyilevältä vastaantulijalta jäänyt lääkkeet ottamatta tai vastataan murjotuksella vieraan ystävälliseen terevehdykseen. Pätee, oli sitten kyseessä eri sukupuolten edustajat tai ei.
Mutta ei juro suomimies suutu jos kaunis teininainen hyppää takaapäin kaulaan.
En voi käsittää, että miehet ei juttele keskenään juuri mitään "henkevää".
Siis esimerkkinä mies joka menee tapaamaan veljeään, joka on ollut burn outin takia kolme viikkoa sairaslomalla. Tullessaan sieltä, kysyn että no miten meni, mitä sille kuuluu? Vastauksena jotain epämääräistä mutinaan, että ei me siitä juteltu... Siis mitä ihmettä?- sillitrooli
Miehillä ei ole samanlaista halua puuttua toisten asioihin kuin naisilla.
- ........
sillitrooli kirjoitti:
"kiinnostus toisen hyvinvointiin" = "toisen asioihin puuttumista"
Siinä yksi osoitus logiikasta, jota en miehissä ymmärrä. - kaageebee
Voi olla myös, että se ei halua kertoa sulle veljensä henk. kohtaisia asioita.
- t314
kaageebee kirjoitti:
Voi olla myös, että se ei halua kertoa sulle veljensä henk. kohtaisia asioita.
tai itse epäilisin että veli ei halua puolison ystävien tietävän, eikä siksi kerro hänellekään.
naisilla on tapana puhua kaikki läheisten ja tuttujen asiat kartalle. miesten ei tarvitse, koska tietävät vaimojensa kautta jo enemmän kuin tahtoisivatkaan.
riippuu toki onko puheväleissä vaimonsa kanssa jne.
ei sitäpaitsi miehenä olisi suotavaa puhua kaverin tyttöystävästä, eikä omasta puolisostakaan halua mitään kauheuksia levittää. (nyt ei puolisoa toki minulla ole, mutta kerran oli 8v ajan. kyllä siinä jotain oppi.) . minulle selvisi vasta vuosien jälkeen, miten naisilla oli tosiaan ikäänkuin yhteinen "kartta" jota he päivittivät lähinnä puhelimitse.
ei se mikään salaisuus toki ole, mutta miehenä kai oli paljon muuta puuhaa, eikä juuri keskittynyt näihin naisten juttuihin, ennenkuin sitten yhtäkkiä tajusin, että
vaimoni ystävän puliso tietää yhtä paljon asioistani kuin minä hänen, vaikka emme miehissä koskaan olleetkaan niistä puhuneet.
oletan, että näin tapahtuu yleensäkin. - Kunhan taas sanon
sillitrooli kirjoitti:
anteeksi mutta millälailla se on toisten asioihin puuttumista jos Crazy_catwomanin esimerkkitapauksessa mies olisi masentuneelta veljeltään kysynyt vaikka että miten menee? Siinä pikemminkin tarjoudutaan kuuntelemaan toisen murheita ja lohduttamaan jos sellaseen on tarvetta. Tämä on naisen tulkinta tuosta "toisten asioihin puuttumisesta".
Sitä paitsi, naisten "toisten asioihin puuttumisella" on paremmat tulokset kuin miesten "pidän kaiken sisälläni ja murehdin yksin" taktiikalla. Naiset selviää masennuksesta nopeammin (tästä oli jokin tutkimus tai vastaava joitain kuukausia sitten) ...
- 9+9=18
En voi käsittää ihmisiä, jotka tekevät tällaisia yleistyksiä, mitä tämäkin ketju on täynnä.
- 1+2=2
En voi käsittää miesten:
-siivottomuutta, sotkuisuutta
-väkinäistä tarvetta hokea kuinka hyvät tissit minulla on vaikka jo ensimmäisen "kehun" jälkeen haistatan p*skat ihan suoraan
-miesten välistä keskustelua. Kykenevätkö miehet edes juttelemaan keskenään muusta kuin urheilusta, biletyksestä tai tisseistä?
-tarvetta päteä joka asiassa- t314
unohdit että myös tappelusta ja sen treenaamisesta on kiva miehissä pakista
- t314
t314 kirjoitti:
unohdit että myös tappelusta ja sen treenaamisesta on kiva miehissä pakista
mutta mieluusti puhun kanssasi vaikkapa taiteesta. Cézanne on suosikkini. hän oli aikaansa edellä, ja vaikutti ekspressionismin muotoutumiseen. hän pystyi luomaan syvyysvaikutelmia, vaikka käytti samoja värisävyjä sekä taustalla että etualalla!
- .........
En käsitä miesten intoa kääntää omia huonoja puoliaan vastakkaisen sukupuolen negatiivisiksi ominaisuuksiksi.
Päteminen, oikeassa olemisen tarve, itselleen valehtelu, kilpailuvietti, tunne-elämän tasapainon puute.... tässä muutamia vastauksissa mainittuja naisten ominaisuuksia, jotka kuitenkin ovat tulleet selvästi ilmi miesten omista vastauksista. Heh.- klkj
Tuo on kyllä nin totta, ihan huvittavuuteen asti.
Ja sitten on nämä; "kyllä naiset on sitten tyhmiä, kun eivät ymmärrä ottaa minunkaltaistani loistomiestä."
Tämä Hännikäinenkin ( palstalaiset tietänevät) kirjoitti, että naiset alkavat näyttäytyä vähä-älyisiltä, kun eivät olleet herraa huolineet sänkykumppaniksi :D
- Ihmettelijä-
En voi käsittää miten ihana asia p illu on ja miksi se on vain naisilla.
1. Naisilla on usein huono itsetunto, vaikka vaativat tietenkin miehiltä hyvää itsetuntoa. Naiset eivät siedä kritiikkiä, vaan ottavat usein kaiken itseensä. Olen huomannut tämän asian joillakin keskustelupalstoilla vaikka. Jos naisten jotakin ideaa tai mielipidettä kritisoidaan tai lytätään perustellusti, niin ne usein häipyvät, tai poistavat kirjoituksensa, jos siihen on mahdollisuutta. Viimeksi eilen. Miehet eivät useinkaan tee näin. Tai ainakin osaavat vastata kritiikkiin.
2. Naisilla on omituinen taipumus reagoida kaikkeen tunnepohjaisesti, faktoilla ei ole juuri merkitystä. Esim. joku ihana lääkäri, joka sanoi jotakin ihan puuta heinää, itse faktoilla ei tunnu olevan merkitystä, eikä se muuta naisten käsityksiä ihmisistä, vaikka huomauttaa asiasta (tietenkin saattavat loukkaantua taas, että on vaikka kateellinen, tai jotakin ihan muuta asiankuulumatonta hömppää).
3. Jatkuva ihmissuhteista vatvominen. Ei se johda mihinkään, uskokaa pois, ei ole ihme että faktapuoli kärsii, ja pahasti. Työasioistakin puhuminen (työtehtävät) on mielenkiintoisampaa kuunneltavaa.
Ja lopuksi on pakko sanoa, naiset ovat aika usein käsittämättömän tyhmiä :)- jgajgkjka
Tappamista.
Miksi pitää viedä koko perhe mennessään (esim. Hakunila) kun itsellä ei mene homma putkeen? Miksi pitää tappaa lapset myös?
Tai nämä kouluammuskelut yms. Hengiltä vaan mahdollisimman monta ja itse perään. Ollaan lopulta niin raukkiksia valitaan helppo tie ulos.
Siis kyllähän naisetkin tappavat mutta nämä missä monta lähtee kerralla ovat useimmiten miesten tekemiä.
Ja teille jotka olette sitä mieltä, että naisia tai miehiä voi jotenkin käsitellä massana: ei ihme että olette yksin. Ihmissuhteessa (siis jota parisuhdekin on) ollaan suhteessa toisen ihmisen kanssa, ei jonkun lauman. Jos et ole valmis ottamaan ihmistä ihmisenä, yksilöä yksilönä, haet vain objektia täyttämään jonkun tarpeesi. Vaikka miehillä ja naisilla voikin olla keskimäärin tyypillisiä piirteitä, vaihtelut ovat isompia yksilöiden, ei sukupuolten välillä. - En aina ymmärrä,
että mikä saa jotkut naiset kuvittelemaan itsensä viehättävämmäksi kuin mitä ne todellisuudessa on?
- susssuxuuu
En voi käsittää miehiä, jotka väittävät itseään hyviksi, kilteiksi ja normaaleiksi miehiksi, vaikka samaan aikaan useaan otteeseen haukkuvat naiset palstoilla.
Miehet jotka luulevat että tylsä tarkoittaa kilttiä.
Tai että mielenkiintoinen tarkoittaa rikollinen tai paha-poika.
Seksiriippuvuutta miehissä. Ja haluuttomuutta oppia tyydyttämään naista. - hyvää harvoin
En käsitä miehiä kun ne luulevat että nainen muka kykenee seksiiin milloin vain, ilman että naisen tarvitsee kiihottua lainkaan. Sitten haukutaan huonoksi sängyssä vaikka on melkoinen ponnistus antaa kehonsa "kylmänä" toisen käyttöön. Itse en siihen edes pysty, sitten haukutaan pihtariksi.
Melkein kuin pakottaisi heteromiehen nauttimaan homoseksistä!
Niinkuin miehen pitää naisenkin ensin kiihottua jos halutaan että kaksi nauttii. Miettikää miehet tätä. Et itsekään kykene ilman erektiota. - 6+14
Miehenä kysyn, että en ymmärrä miksi minun ulkonäköni on niin hyvää katseltavaa ja persoonani on mielestänne niin mahtava mutta kun haluaisin teihin tutustua olen jokin kummajainen.
Miksi ei voida tytöt ensiksi tutustua toisiin, mistä saatte sellaisen käsityksen että osaan lukea ajatuksenne seksistä? - ?????????
???
- realismus
En voi käsittää, miksi miehet kovin usein arvostelevat naisia kylpyhuoneessa vietetyn ajan pituudesta tai rahan tuhlaamisesta (heidän mielestään) turhuuteen. Mikäli mieleni on hyvä monta päivää ostettuani uuden tarpeettoman kaulakorun niin sitten ostan uuden tarpeettoman kaulakorun, sfw.
Kummallisin omituisuus on parkkeeraustapojen arvostelu. Miesten mielestä ruutuun pitää peruuttaa päästäkseen nopeasti pois (palokuntalainen vai pankkiryöstäjä?), kun taas naiset ajavat suoraan ruutuun ja peruuttavat ulos (takakontin täyttökin ostoskärryistä helpompaa). Mitä hiton väliä mutta vaan pitää sillekin irvistellä?
Ai niin, se klassikko - mies ei osaa sulkea wc:n kantta! Koulutuksella tai ammatilla ei merkitystä. Kotonaan voivat vaikka heittää koko kannen kierrätykseen, mutta vieraisilla luulisi olevan jonkinlaiset tavat hallussa. - ghjghjghj
En voi ymmärtää miksi nainen ei voi sanoa asioita suoraan, vaan pitää esim. mököttää tai tehdä jotain josta miehen pitää arvata mistä ongelma johtuu.
En myöskään ymmärrä naisia jotka ottavat elokuvista tai tv-sarjoista mallia käytökselleen.("kun siinä elokuvassa se nainen käyttäytyi silleen niin nyt mäkin käyttäydyn silleen ja sanon että "hei daa" kun se on niin coolia").
Tai jos nainen ottaa elokuvasta mallia ("kun se nainen siinä leffassa mökötti ja korjasi kädet rasvassa autoa ja näytti vihaiselta ja veti yhtä ukkoa turpaan, niin nyt mäkin oon naama norsun vidulla kun se on niin coolia"), - plyyyyy
En voi käsittää, minkä takia ei voida sanoa asioita suoraan varsinkin kysyttäessä. Sen sijaan pitää kierrellä ja kaarrella antamatta mitään varsinaista vastausta tai pahimmassa tapauksessa uskotella jotain aivan muuta kuin totuutta. Sama, jos joku asia harmittaa, niin olisi ihan hyvä mainita asiasta eikä antaa vitutuksen kasvaa sen takia, että ei osaa avata suutaan. Ihan kun toinen ei huomaisi, että jotain on vikana. Ongelmaa bonggaa ihan molemmissa sukupuolissa, mutta enemmän miehissä.
- ähähäh
En voi käsittää että mies ottaa nimimerkikseen "sillitroolin".
- Jaa ;)
saattaa olla Essihiiren johdatuksia tuo, ja yhtenä välimuotona lie ollut siilitrolli, piikikäs kun on... ao. persoona voi halutessaa vahvistaa....... :)
- sillitrooli
Jaa ;) kirjoitti:
saattaa olla Essihiiren johdatuksia tuo, ja yhtenä välimuotona lie ollut siilitrolli, piikikäs kun on... ao. persoona voi halutessaa vahvistaa....... :)
Joo Essihiiri ja Jungfrau sen siilin kai keksivät, jompikumpi.
Eli siis trolli siili = silli trooli - Mies1985
Jaa ;) kirjoitti:
Hyvä osoitus miehen johdateltavuudesta ja tahdottomuudesta. Essi kirjoitteli typeriä pöksyviestejään ja useampi mies tältä palstalta oli haltioissaan. Piikittelystä tuli tuo siili ja tuo Sillitrooli on "hauska" sanaleikki trolli siili versiosta. Kunnon aisuri meininkiä.
- Nimimerkki varmaan
Mies1985 kirjoitti:
Hyvä osoitus miehen johdateltavuudesta ja tahdottomuudesta. Essi kirjoitteli typeriä pöksyviestejään ja useampi mies tältä palstalta oli haltioissaan. Piikittelystä tuli tuo siili ja tuo Sillitrooli on "hauska" sanaleikki trolli siili versiosta. Kunnon aisuri meininkiä.
alkuperäisen feikki, mutta mitäs tuossa; palstallahan nimenomaan on ns.sosiaalinen tilaus (osalla porukkaa) tuollaiseen ajankulukkeeseen joutilaisuutensa keskellä iltapuhteina. Suosio tulee tässä automaattisesti jos vain hupiohjelman vetäjä löytyy.
- kurppa vain
Mies1985 kirjoitti:
Ehkä, mutta sillitrooli on silti tosi symppiksen oloinen, ilmeisen söpöä nimimerkkiään myöten...
- uoiuo
kurppa vain kirjoitti:
Ehkä, mutta sillitrooli on silti tosi symppiksen oloinen, ilmeisen söpöä nimimerkkiään myöten...
LoL
Noin sokea ei kukaan voi olla, että pitäisi sillitroolia synppiksenä.
- sfsfhq
En voi käsittää miksi suomalaiset naiset tekevät deittailusta niin vaikeaa. Miksei toisen luokse voi vain tulla ja pyytää saman tien treffeille ilman mitään turhaa smalltalkia. En tajua sen smalltalkin virkaa. Miksei voi vain katsoa miellyttääkö toisen ulkonäkö. Jos miellyttää voi mennä treffeille vaikkei tietäisi toisesta yhtään mitään.
Sehän nimenomaan on treffejen tarkoitus. Tutustua toiseen.
Hyvän kumppanin löytäminen olisi jokaiselle niin paljon helpompaa jos kynnys mennä treffeille olisi pienempi.- ei nyt ihan noin
Sopii miehille jotka metsästävät bimboblondeja. Pelkkä ulkonäkö riittää.... jessus sentään.
- Dancing Queer
Naiset vaativat myös heruttavaa supliikkia ja ihanaa itseluottamusta!
- sfsfhq
ei nyt ihan noin kirjoitti:
Sopii miehille jotka metsästävät bimboblondeja. Pelkkä ulkonäkö riittää.... jessus sentään.
Enhän minä niin sanonut. Eihän treffit ole lupaus mistään muusta kuin siitä että on kiinnostunut tutustumaan toiseen. Treffeillä sen näkee onko toinen oikeasti mukava ja kiinnostava ihminen...
- sfsfhq
sfsfhq kirjoitti:
Enhän minä niin sanonut. Eihän treffit ole lupaus mistään muusta kuin siitä että on kiinnostunut tutustumaan toiseen. Treffeillä sen näkee onko toinen oikeasti mukava ja kiinnostava ihminen...
Joku neropatti on näköjään miinustanutkin tuota kommenttiani, mikä on vähän kuin haukkuisi toista seläntakana. Miksei vo vain suoraan sanoa mitä vikaa kommentissani oli jos se ei miellyttänyt.
En koskaan sanonut että pelkkä ulkonäkö riittää. Mutta eiköhän jokainen kuitenkin halua kumppanikseen ihmisen jonka ulkonäkö miellyttää. Joten jos ihminen, jonka ulkonäkö miellyttää, pyytää treffeille, niin mitä järkeä on kieltäytyä vain koska ei tunne häntä. Treffejen tarkoitushan on tutustuminen.
- nainen vastaa
En voi käsittää miksi miehet syyttävät aina naista miehen vioista esim. jos mies valehtelee ja nainen uskoo sen = naisen vika, jos mies lyö = naisen vika, jos mies pettää = naisen vika, jos mies raiskaa = naisen vika jne. näitä on loputon määrä.
En voi käsittää miksi miehet luulevat olevansa oikeutettuja päättämään tuntemattomienkin naisten seksielämästä.
En voi käsittää miksi nainen joka ei suostu seksiin juuri tietyn miehen kanssa on pihtarilutka.
En voi käsittää miksi pitää kehua muita naisia ja haukkua omaansa.
En voi käsittää miksi naisen pitäisi olla innoissaan kun kuka tahansa mies on hänestä kiinnostunut (vain) seksimielessä.
En voi käsittää miksi miesten mielestä vain miesten tunteilla on väliä.- -_-
"En voi käsittää miksi miesten mielestä vain miesten tunteilla on väliä. "
Joko projisoit naisten ominaisuutta miehiin tai sitten koet näin koska olet törmännyt miehiin, joiden tunteita naiset ovat koko heidän ikänsä vähätelleet.
Itsellänikin on kokemusta siitä, kuinka emäntä ensin haukkuu tunteettomaksi ja korostaa omien tunteidensa ylimaallisen suurta merkitystä kaikissa mahdollisissa asioissa, kun olet aina yrittänyt kohdella kaikkia ihmisiä reilusti ja kaikkien tilanteet huomioonottaen, etkä ala turhista syyttelemään ja riehumaan. Ajattelet, että emännällä on vain huono päivä (365 sellaista vuodessa..) ja kyllä se siitä, mutta sitten kun alat viimein valittamaan, että ei tunnu hyvältä, kun sinun tunteitasi koko ajan poljetaan, ääni vaihtuu kellossa ja alat saada jatkuvasti haukkuja siitä, kuinka vain sinun tunteillasi on väliä.
- se se on
Tuloeroja en voi käsittää. Miehelle aina helpompaa neuvotella suurempi palkka kun nainen joutuu todella painimaan..
- ...
En voi käsittää, että miksi nettideiteissä moni nainen etsii itsensä kopiota.
- 4+9
Tässä muutamia asioita, joita en voi naisissa käsittää
- Yleinen pätemisen tarve. Näillä palstoilla on täysin ylimielisiä naisia, jotka katsovat oikeudekseen olla aina oikeassa joka asiassa. Vaikka asiassa ei olisi mitään väittelyn aihetta sen itsestäänselvyyden vuoksi, niin silti nainen katsoo oikeudekseeen kääntää asian päälaelleen ja olla aina oikeassa itsepintaisesti.
- Femakot. Tasa-arvo on hyvä asia, mutta aika monelta naiselta tämän käsitteen ymmärrys on hakusessa.
- Yleinen pinnallisuus. Naiset tekevät todella typeriä asioita ulkonäön eteen, jopa sellaisia, joita on täysin mahdoton käsittää. Naisten kilpavarustelu on sairasta.
- Kateus. Nainen ei koskaan pysty suhtautumaan toiseen naiseen neutraalisti eikä kykene arvioimaan hänen ominaisuuksiaan järkiperäisesti, koska tunnepitoisuus on koko ajan niin voimakkaasti läsnä ajattelussa. - mustispeppers
Miksi miehet antavat vääränlaisia signaaleja? Ja kun tiedän tämän yhden miehen, ettei häntä kiinnosta minunlaiseni, niin siltikin teki taas itseään tykö tänäänkin. Suoraan kyssäriin vastas, ettei kiinnosta ja siltikin kiehnää ympärillä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937