Kyllästyttää!!

MinäEnn

Niii otsikko, eli minua kyllästyttää olla sinkku -.- !
Uusvuos tulossa ja pusuakaan en saa perkele :D
Joo ei elämäni nyt yhdestä pususta ole kiinni mutta alkaa jo vituttaan. Ketäään muita? =)

26

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisten pussaaja

      Kyllähän pusun saa ku pyytää vain. Mut miehiä en pussaile :)

      • naisten pussaaja

        ja kyl tää sinkkuus jo sais loppua


    • ..........

      Anna yll'ripusu random-teininaiselle. On sekin tyhjää parempi,. Uutena vuotena on paljon humalaisia tyttöjä liikkeellä.

      • MinäEnn

        hah no en nyt tiiiijä :D


    • MinäEnn

      Joo no kyllä minä varmaan tytöiltä pusun saisin sillon uutenavuotena mutta en keneltäkään mieheltä jota toivoisin :)
      No pitää varmaan sitte tyytyä olemaan ilman, kyllähän se uusvuos menee hyvässä seurassa ilman pusuja.
      Joo tämä sinkkuus sais todellakin jo loppua ja kaikki säädötkin, ihan kunnollinen parisuhde ois ihan kiva!

      • naisten pussaaja

        missäspäin maata neiti uudenvuoden pusuja etsii ?


    • MinäEnn

      Hah, no savossa päin :) ehkä ne miehet ei uskalla vaa tulla puhuun mulle :D okei tai sitten minussa on jotain vikaa :o

      • naisten pussaaja

        Ai että ku olet kaukana. Kaikissa on jotain vikaa, täydellistähän ei ole. Hyvin mahdollista et ei uskallakkaan, sinun vaan pitää rohkasta vähän sellaista miestä joka vaikuttaa otolliselta tulla jutteleen. Tai menet itse vaan suoraan jutteleen, ei siinä mitään menetäkkään.


    • MinäEnn

      No joo, tuntuu että oon aina kaikista kaukana :D noh, joo pitäis varmaa mennä vaa jutteleen mutta ku tää on niin pieni paikka nii kaikki tuntee jo minut nii tuntuis tyhmältä mennä juttelee, tai silleen ku en oo mikään suosittu täällä.

    • naisten pusuttaja

      siellä se voi kyl olla vaikeaa :( Pitäs vähän uutta ihmistä löytää ympärille jostain jos kuviot menee liian pieneksi. Eri asia sit mistä löytyy ellei muuta jonnekki ,mut se ei aina ole mukava ratkaisu.

    • MinäEnn

      Nii no oon kumminkin aika nuori vielä ja opiskelut kesken niin en mä voi kylllä minnekkään muuttaa vielä :(

      • naisten pusuttelija2

        No sit ei auta ku ottaa jotain poikaa kaulasta kiini ja pussata. Mielellään ei varattua ettei tule jälkipyykkiä.


      • MinäEnn
        naisten pusuttelija2 kirjoitti:

        No sit ei auta ku ottaa jotain poikaa kaulasta kiini ja pussata. Mielellään ei varattua ettei tule jälkipyykkiä.

        No joo, en mä uskalla vaa mennä tollein :D ois se aika hassua. Joo ja varattuihin en todellakaan koske, koska tiedän miltä se tuntuu ja en halua että kukaan joutuis sitä kokemaan :)


      • naisten pusuttelija
        MinäEnn kirjoitti:

        No joo, en mä uskalla vaa mennä tollein :D ois se aika hassua. Joo ja varattuihin en todellakaan koske, koska tiedän miltä se tuntuu ja en halua että kukaan joutuis sitä kokemaan :)

        eikö yhtään miestä tosiaan ole jolle uskaltais mennä ? ei siinä hassua ole ku se et nopeat syö hitaat :) itselle tämä on tapahtunu pari kertaa.


      • MinäEnn
        naisten pusuttelija kirjoitti:

        eikö yhtään miestä tosiaan ole jolle uskaltais mennä ? ei siinä hassua ole ku se et nopeat syö hitaat :) itselle tämä on tapahtunu pari kertaa.

        no ei ole ketään kenelle voisin vaa mennä tuolleen :D ei riitä pokka sellaseen.
        Joo no ne nopeet syö koko ajan, oon niin hidas ja liian ujo tekemään mitään tuollaista, pakko kait se on sitten kärsiä.


    • Vai kyllästyttää... no ketäpä ei niin tekis.

      Mut joo asiasta kolmanteen kyllähän sitä nyt pusun saa jos mikä vaan kelpaa. Ja miksei savostakin, on sielläkin päin tullut käytyä useastikin. Tänäkin vuonna ainaki pari kertaa käyty, siis siellä pohjois-osassa...

      • MinäEnn

        No todellakin kyllästyttää!
        Tuntuu että kun ei vaan saa pusua :o ainakin tosi hankalaa sellaisen on saada, aijaaa, oho joku on jopa käyny täällä :D ihme on tapahtunu, joo tosiaan asun just pohjois-savossa:)


      • MinäEnn kirjoitti:

        No todellakin kyllästyttää!
        Tuntuu että kun ei vaan saa pusua :o ainakin tosi hankalaa sellaisen on saada, aijaaa, oho joku on jopa käyny täällä :D ihme on tapahtunu, joo tosiaan asun just pohjois-savossa:)

        Juu käyn savossa, joskus aina ajoittain prismassa jne. Kun ei sinne oo pitkä matkakaan... ainakaan iidensalmen seutuville.


      • MinäEnn
        itmies kirjoitti:

        Juu käyn savossa, joskus aina ajoittain prismassa jne. Kun ei sinne oo pitkä matkakaan... ainakaan iidensalmen seutuville.

        Aivan aivan :) Kuopiossa minä kyllä asun, ootko täällä käyny?


      • MinäEnn kirjoitti:

        Aivan aivan :) Kuopiossa minä kyllä asun, ootko täällä käyny?

        En ihan siellä asti oo käynyt kuin pari kertaa ohi menne sitä vitostietä ja junalla... sinne on sen verran reilummasti matkaa et ei ihan noin vaan lähdetäkkään sinne päin.


      • MinäEnn
        itmies kirjoitti:

        En ihan siellä asti oo käynyt kuin pari kertaa ohi menne sitä vitostietä ja junalla... sinne on sen verran reilummasti matkaa et ei ihan noin vaan lähdetäkkään sinne päin.

        niii no onhan tämä kaukana kaikesta :D ei voi mitään :(


    • se on sen arvoista

      Tosimies matkustaa vaikka 500 kilsaa savoon yhen pusun takia.

    • MinäEnn

      no onkohan ketään tosimiehiä edes olemassa :o tuntuu tällä hetkellä että niitä ei ole tai ne on harvassa tai kukaan niistä ei ole kiinnostunut.

    • MinäEnn

      Nonni, missä ne tosimiehet on, hä? :D
      Hiljasta tuli !!

    • sajgisdigjoiejsoijdd

      ahahha ei helsingfors ku pisti hilpeeks varisnki tää tosimies matkustaa vaik 500km pusu takii D::


      mutta eip tuu pusuu tännekkää suuntaa

    • MinäEnn

      niii, näkiskin sellasia tosimiehiä jotka matkustaa pusun takii 500km :D no joo, eipä näy ei.
      No höh, on se elämä rankkaa ku minnekkää suntaan tule pusuja .___.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      172
      3024
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1318
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1002
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      956
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      94
      863
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      53
      834
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      797
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      775
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      764
    10. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      760
    Aihe