Palstavuosi 2011

...

Jälleen yksi palstavuosi on päättymässä. Mitä jäi mieleen palstavuodesta 2011 ja mitä odotuksia sinulla on palstavuodelle 2012?

25

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

EI MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samaa sontaa sieltä tulee ensivuonnakin. Pahene vaan noi jutut!!

• ...

Voit työntää palstavuotesi vaikka / CC :si.

• Same old same old. Ja sama varmasti jatkuu. Jäi ärsyttävä fiilinki ihan viimepäivien takia mieleen päällimmäisenä. Ja varmaan tulee ensi vuonna olemaan ihan samaa paskaa palstailu.

• .........

Miksi poistit alkuperäisen viestisi, jossa itkit palstakiusaajaasi?

• ......... kirjoitti:

Koska muotoilin sen uusiksi.

• ......... kirjoitti:

Itseasiassa tämä uusi siestihän on pehmompi kuin se eka... Miksi mä tuhlaan kirjaimia sinuun... Ehkä siksi että sä olet A) et selvästikään kovin terävä, kun kerran näit sen ekan ja sit kysyt tyhmiä B) Turha C) Melkein naurettava mutta et ihan ja vaikka olisit niin se ei johtuisi siitä, että pyrit olemaan D) Kirjoita itte rekatulla nikilläs niin voit poistaa kaikki tollaset vitun idiootiksi sinut leimaavat viestit joita kirjoitat.

Mul on tylsää... siksi vastailen tässä sinulle...

• !!!

henkisesti sairas. Heti pyhien jälkeen terveyskeskukseen sieltä saat rauhoittavia pieniä pillereitä, sinisiä ja vaaleanpuhaisia.

• 13+13

Palsta on mennyt entistäkin huonommaksi, kun moni hyvin kirjoittanut nikki on lopettanut. Keskustelu ja mukava huumori kadonnut tyystin. Eiköhän palstalla jatku sama alamäki tänäkin vuonna.

• ....

noh lopetin ja jäin puskaan..
      en odota mitään tältä vuodelt 8D

• ....

mutta palstalta.. juu, odotan että tämän palstan sensuuri toimii inhimillisesti..

• Mieleen ei jäänyt muuta kuin vaimon kengät.

Odotuksia ei kamalasti ole. Palstan nykyinen taso pitää oman palsta-addiktioni kohtuullisena, joten jatkakaa vain samaa malliin.

• ....

juu minullekkin jäi mieleen, vaimosi vaaleanpunaiset kengät 8D

• 2005 Sonera Plaza teki palstauudistuksen, mikä romahdutti kirjoitusten määrän. S24:ssa Aller on yrittänyt samaa huonolla menestyksellä, mutta pahaa oloaan purkavien pikkupaskisten avulla se onnistuu täälläkin. Vaan eihän palstat tähän lopu. Kunhan muokkaa Suosikit-kansion uuteen uskoon.

• Mieleen on jääny muutama onnistunut keskusteluketju, muutaman palstalaisen uusi onnellinen elämän tilanne, muutama murheellinen tarina ja tälle vuodelle ei palstan suhteen ole odotuksia. Itselle sen verran odotuksia, että tänä vuonna olen vähemmän palstalla mitä muutamana aikaisempana.

:-)

• Vuosi meni jotenkin nopeasti, myös palstavuosi.

Odotuksia ei ole minkäänlaisia palstailun suhteen. Jatkan palstailua yhtä paljon tai vähemmän, riippuen muun tekemisen määrästä. Yritän olla toistamatta itseäni, mikä lienee vaikeaa mulle :P Koen että olen jo sanonut täällä "kaiken" ja yritän harjoittaa vähän itsekritiikkiä, etten jauhaisi samoja mielipiteitä ja asioita vuodesta toiseen. Tuskin onnistuu. Tässä paikassa on kuitenkin se hyvä puoli, että tämä ei ole esim. facebookin tavoin "velvollisuus" vaan rentoutumispaikka. Siksi tänne aina palaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1438
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      967
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      828
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      50
      619
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      608
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      574
    Aihe