MIES: Kumman ottaisit mielummin?

Viivi

Ottaisitko sänkyseuraksi/elämänkumppaniksi mielummin a vai b tyylisen naisen?

A)
- blondi tyttö
- villi,'kokenut'
- juo/polttaa
- bilehile
- luonteeltaan temperamenttinen ja sanavalmis, sähäkkä
- ei akateeminen

B) - kaunis brunette
- vähän ujo
- käy baarissa harvemmin
- ei polta/juo
- luonteeltaan määrätietoinen ja empaattinen
- akateeminen koulutus

Perustelut kiitos ja mukaan vastaajan ikä, luonne sekä ammatti! :)

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota ATM

      Joku omasta mielestään "sievä" harmaahiirulainen täällä hakee nostatusta huonolle itsetunnolleen.

      • Viivi

      • Ass to mouth

      • suomihuora=15nussima
        Ass to mouth kirjoitti:

        ATM on tasoisesi mies, mitä lienet myös itse.

        Sinulla taitaa olla samanalinen maaninent taipumys hymyillä typerästi vaikka nuolet vaimosi vitusta toisten miesten sperman jämiä?

        Osta selkäranka saatanan limasuinen pillunnuolija.


    • sillitrooli

      Ikä 31, luonne hankala ja kyyninen

      ___________________

      Ottaisin tietenkin vaihtoehto B:n, niin ottaisi takuulla suurin osa miehistä. Miksi laitoit noin itsestäänselvän kyselyn, vai onko tämä joku miehen tekemä trolli?

      Vaihtoehto A:ta on kokeiltu, eikä ollut kivaa. Olen tullut petetyksi, olen saanut kengästä ja harjasta päähän tullessani yöllä kämpille, olen tullut naisen julmasti haukkumaksi ja pilkkaamaksi jne.

      P.S. hiusten värillä ei kaiketi ole vaikutusta siihen, millainen parisuhde naisen kanssa tulee?

    • -.kvlfd

      B olisi ihanteellinen kumppani. Häntä en luultavasti vonkaisi baarista mukaani vaan pyytäisin mieluummin puhelinnumeroa ja sopisin treffit. Ongelma B:n kanssa on, että häntä ei koskaan tapaa sellaisessa ympäristössä, jossa voisi tehdä tuttavuutta. Eli missä B:n voisi tavata?

      A:n kanssa en varmaankaan tulisi juttuun. Ulkonäön perusteella varmasti kiinnostuisin, mutta meillä tuskin juttu luistaisi, joten lopettaisin vonkaamisen siihen.

      27-vuotias, koulutus KTM, ammatti asiantuntija.

      • -.kvlfd

        Luonteeltani olen varmaankin aika lailla B:n kaltainen.


      • sillitrooli

        Useimmat B:t menevät ns. tiskin alta, eli kaveripiirin kautta. Joku naispainotteisen kaveripiirin keskipiste tutustuttaa niitä B-tyypin naisia tuntemiinsa miehiin. Typerää tässä on se, että aivan kuten työelämässä duunitkin, niin tässä mallissa parisuhteet menevät sellaisille miehille, jotka tuntevat paljon ihmisiä ja ovat mestareita manipuloimaan ja hyväksikäyttämään tuttujaan, eikä juurikaan sellaisille miehille, jotka parhaiten sopisivat sille naiselle.


    • Mies1985

      Eivät blondit ole sen villimpiä tai kokeneempia kuin brunetitkaan. Se on vain vanha juutalainen, anti-valkoihoinen vitsi.

      Ennemmin se joka ei polta ja juo vaikka ei tuo niin vakava asia ole nuorella naisella.

      Määrittelet tuon jälkimmäisen naisen lähinnä negatiivisten eli puuttuvien piirteiden perusteella eli hän kuulostaa aika värittömältä hissukalta mutta parempi kai sekin kuin 'kokenut'.

      Koulutuksella ei ole merkitystä. Osa, ellei suurin osa ihmisistä työllistyy aivan eri hommiin kuin mihin he kouluttautuvat ja joihinkin tosi yksinkertaisiinkin hommiin vaaditaan hyvin pitkä, täysin työstä irrallinen koulutus. Sivistystä saa kirjastosta ja kansalaisopistosta, avoimesta yliopistosta jne. mutta sekään ei niin kriittistä ole. Tosin olisi ihan kiva että naisella olisi joku harrastus tai kiinnostuksen kohde joka ei liitty suoraan häneen itseensä.

    • Pitikö siis valita kumpaankin? Mut joka tapauksessa kyl se on B tapaus mun mieleen enempi. A:n kanssa menisi varmasti ns. sukset ristiin enemmän kuin muutamia kertoja.

      Miksi näin? No se on vaan sillä tavalla että rauhallisuus, empaattisuus, ym. viehättää huomattavan paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      174
      3265
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1358
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1062
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      784
    Aihe