Minkä ikäisen kumppanin haluaisit?

YTM-28vee

Minkä ikäisen kumppanin haluaisit? Laita myös oma ikäsi ja sukupuolesi.

Itse mies 28v

Kumppani saisi olla n. 20-28v

81

701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lsdbnsdövjsndvjö

      Mies 26 ja haluaisin naisen joka olisi n. 20-25, mutta kyllä tuohon jonkin verran joustoa molempiin päihin mahtuu riippuen siitä mikä on naisen luonne ja elämäntilanne.

    • M34v

      Parisuhteeseen haluaisin naisen 22-28 v.

      Seksisuhteeseen haluaisin naisen 16-25 v.

      Itse olen mies, ikää 34 v.

      • ...

        Miksi naisen pitää olla paljon nuorempi? Miksi ei omanikäiset kelpaa?


      • Kun ei kelpaa niin e
        ... kirjoitti:

        Miksi naisen pitää olla paljon nuorempi? Miksi ei omanikäiset kelpaa?

        Älä täti niuhota, ikä on pelkkä numero.


      • yksinäisyytesioikein

        Ei ihme, että kaltaisesi tapaukset vinkuvat vuosikaupalla yksinäisyyttään näillä palstoilla..


    • N37v.

      Parisuhteeseen ideaali: 36-38 v. (nyksä 36)

      Käytännössä skaala voi venyä / on venynyt: 32-43 v., joskin noin nuori alussa hieman nikotuttaakin. Valitettavasti ikää ei aina voi suoraan päätellä ulkonäöstä ja olemuksesta. Nytkin on 32-vuotias YTM kuvainnollisesti ovella kolkuttelemassa, josko nykyisen miesystäväni kanssa parisuhde päättyisikin ja hän voisi viedä minut treffeille. Heeeiii... eipä kuvitella olemattomia! En ole kenenkään kanssa lähdössä yhtään mihinkään varattuna, en edes viattomalle kahvikupilliselle.

    • ............

      Nainen 18 itse

      Ideaali: 18-22, nuorempaan suuntaan ei jousta, vanhempaa tilannekohtaisesti.

    • @@@@@@@@@

      Haen 23-26 vuotiasta miestä. Itse olen kohta 23 v.

    • N42

      33-43

      • 30+ mies

        Olisitko valmis antamaan pelkkää pimperoa 30 miehelle?


      • niin.
        30+ mies kirjoitti:

        Olisitko valmis antamaan pelkkää pimperoa 30 miehelle?

        Laita osoite niin pistetään postissa tulemaan.


    • oon 26 ja hakisin 27-32vuotiasta noin niinku suurinpiirtein, mut ei se mikään mahdottomuus olisi vähän nuoremmasta taikka vanhemmastakin kiinnostua

      • antti

        Kelpaisko 28 v mies helsingistä olen 167 90


      • Antti

        Hei kelpaisko helsinkiläinen mies 28 167 90 lähetä mailia nii tutustutaan [email protected]


      • Antti

        Hei kerro itsestäsi


    • Itse olen 24 v. nainen. Mies sais olla suunnilleen 23-28 v. En halua kauheen suurta ikäeroo.

    • miehenkuvotus

      Itese 27. Kumppani saisi olla 24-30, tilannekohtaista joustoa jokunen vuosi molempiin suuntiin.

      • mittässsatttanaa

        Ottaisit vapaaehtoisesti jonkun mahon yhäri lehmän??


      • älä kiroile
        mittässsatttanaa kirjoitti:

        Ottaisit vapaaehtoisesti jonkun mahon yhäri lehmän??

        Missä niin lukee?


    • ATMaster

      Sukupuoli mies
      Ikä 21
      Minkä ikäinen kumppani n. 18-25

    • YTM-EVP

      Itse olen 44 ja nyksä on 34. Yhtään nuorempa en parisuhteeseen haluaisi, sillä en halua olla isähahmo puolisolleni. Yläikäraja voisi olla vaikka 50. Seksisuhteeseen käy laajempi skaala 18-50.

    • Jaa a oon samanikäinen kuin ap. Mut mulle riittää tuon iän puolesta kunhan ei ole paljoa yli 30:t ja alaspäin sit kunhan on täysi-ikäinen.

      Mut joo iällähän ei paljoa oo väliä, muut asiathan ne merkkaa enempi.

    • Mies, 42 v.

      16-25 v. naisen.

      • ...

        Voi olla aika vaikee löytää, sillä harva nainen haluaa paljon itseään vanhempaa miestä.


      • 45+2

        Saahan näitä tänne runoilla mutta totuushan on toinen.


    • M34

      16-20 vuotias tiukkavartalonen neitsyt.

      • =0=0===00

        Täällähän onkin veljekset.


    • nainen34vuotta

      Mies saisi olla /- 5 vuotta, vaikkakin olen deittaillut 8 vuotta nuorempaakin, enkä koskaan 5 vuotta vanhempaa.
      Eli voisin ajatella nuorempaakin miestä vakavammalla mielellä, mutten millään mielellä paljon vanhempaa miestä. Ehdoton 5v.
      Olen nuorekas, hyvänäköinen, rockhenkinen ja ajan hermolla. Vanhemmat miehet usein jämähtäneitä ja tylsiä sekä plösähtäneitä ulkoisesti.

    • paras--

      No, ihan sillä perusteella, että miehet kuolee yleensä nuorempina niin ois hyvä että mies ois n. 5-7 v nuorempi

    • mies28v.

      Haluaisin 16-19 v neitsytnaisen, sillä haluaisin poksauttaa pimpin.

      • Impi N, 17

        haave ylläpitää elämänhalua :)


    • teen-lover-MAN

      13-18v.

      • 45456746465+

        Mitäs Naisasialuuseri tänään tietää?


    • lkj7

      Olen 44-v nainen. Ihanne olisi /- 5 vuotta. Maksimi on /- 10 vuotta.

      Ikää tärkeämpää on samankaltainen elämänasenne, huumori ja kiinnostuksen kohteet. Myös elämäntilanne vaikuttaa aika paljon eli en välttämättä innostuisi, jos mies olisi monen pienen lapsen

      • N45

        Just kuin minun suustani.


    • N19v.

      Nainen 19v, ja voisin kuvitella seurustelevani 18-25v miehen kanssa. Tosin nykyisellä mittarissa pian 20v, ja välillä tuntuu vielä kovin poikaselta ajatusmaailmaltaan, joten siinä ja siinä miten nuoremman kanssa menisi, vaikka persoonakohtaista tämäkin varmaan.

    • 75647

      Itse mies 33v, haluaisin löytää 25-30- vuotiaan naisen...itseäni vanhemmista naisista en ole koskaan kiinnostunut. Yli kolmikymppisillä naisilla tikittää biologinen kellokin jo niin lujaa, että pitäisi hommata ne muksutkin melkein samantien.
      Naisilla se ns. viimeinen käyttöpäivä, on ikävä kyllä hyvin nuorena. Tarkoitan siis hedelmällisyyttä, 30-35- vuotiaana naiset ovat parhaimmilaan.

    • mies, 30

      25

    • Aikuinen N___

      Olen 32v nainen ja kumppani olisi ihannetilanteessa 33-42, mutta eihän sitä koskaan tiedä kehen rakastuu. Joku tuolta haarukalta oleva, kuten 36-37 olisi hyvä ikä. Oman ikäiset usein (vieläkin!) liian kakaroita. Se on ihmeellistä.

      • :)))

        Me ollaan kakaroita koko elämän. Vanhemmilla sukupolvilla vaan on eri lelut, ettet sä tajua niiden typeryyttä.


    • nainen+20

      itse nainen 21v

      mies vois olla 21-30 v. jotenkin nuo hieman vanhemmat viehättää, kai koska ne on jo niin itsevarmoja.....

    • Monettakohan kertaa tähän vastaan... No jos vielä kerran.

      Mikäli laittaisin klassisen haarukan, eli 10-vuotta, niin se olisi 25-35, mutta tuohan joustaa molempiin suuntiin kyllä.

    • ATM-35vee

      25-40v

    • Tyttönen_82

      pari vuotta nuoremmasta kymmenen vuotta vanhempaan, eli 27- n.40. Jostain syystä viime aikoina kiinnostusta ovat osoittaneet -86 -syntyneet miehet mikä tuntuu vähän hämmentävältä...Ilmeisesti sitä ei ole ainakaan pahanpäiväisesti rapistunut kun nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita.

    • N 32 v.

      /- 10 v eli 22-42 v mies. Ja tuostakin joustaa. Ei se ikä tässä nyt ollenkaan tärkein asia ole.

    • mies38vuotias

      Ottaisin 18 - 33 vuotiaan naisen ja voisin harkita 34 - 46 vuotiaita naisia.

    • ikisinkkuko koko iän

      oon 52 ja kumppani voisi olla 48-55

    • 1+19

      Olen 18v nainen ja mies voisi olla 18-23v., riippuen ihan elämäntilanteesta.

      Ihanneikä tässä vaiheessa kuitenkin olisi se pari vuotta vanhempi, intin jo todennäköisesti käynyt ja opiskeluita aloitteleva.

    • en mitään yhäkään _halua_ mutten ala poiskaan ajamaan jos tullaan toimeen. 24-35, muutama vuosi sinne tänne, ei niin nuukaa.

      f24.

    • ENFP-nainen

      Ikä ei ratkaise. Mitä paremmin muut asiat on kohdallaan, sitä pienempi painoarvo iällä on. Optimi on -5v, mutta ikähaitarin laajennus -10v ei hirveästi mietityttäisi, jos muuten kolahtaisi kovaa.

      Alle -10v tuskin kolahtaisi, koska elämänkokemus ja se mitä elämältä haluaa on luultavasti liian erilainen, eikä sen ikäinen tämän ikäistä tosissaan haluaisikaan. Reilu 10v taas mietityttäisi yhteisen vanhuuden takia, miehet kuolee keskimäärin nuorempina. Viisikymppinen voi olla myös aika erilaisessa elämänvaiheessa? Oma ikä 37v.

    • Mies 38 vuotta

      Nainen saa olla korkeintaan puolet omasta iästäni, eli max 19v. Nuorempi saa kyllä olla, se ei haittaa, mutta 20 jälkeen aletaan mennä jo tanttaosastolle, ei innosta.

    • nainen23v_

      18v-29v hakisin, oma mies on 28v.

    • 4-8 vuotta nuoremman.

      n32v.

    • tahtoo mut kun...

      Olen nainen, 34v. HALUAISIN 25-3Ov miehen mieluiten, mutta realistina pidän haarukan 30-38v miehissä, vakavaa parisuhdetta ajatellen.

    • Nuorin kumppanini oli minua 10 vuotta nuorempi ja vanhin kolme vuotta minua vanhempi. - Täytyy sanoa, että itseäni vanhemman kanssa suhde on tasapainoisempi.

      Nainen 43-v.

    • N 34

      Olen 34-vuotias nainen ja treffiprofiilissani olen ilmoittanut ihannekumppanini ikähaarukaksi 30-45. En halua liikaa tuijottaa numeroihin, kun persoonastahan se on kiinni, toimiiko homma.

      Ideaali olis ehkä n. 4-kymppinen aikuinen, itsevarma ja tasapainoinen mies.

    • hyinensyli

      Olen 21 v. nainen ja realistisesti ajatellen haluaisin muutaman vuoden itseäni vanhemman miehen suhteeseen. Ongelma tuppaa olemaan siinä että yleensä kiinnostun lähinnä vähintään 10 v. itseäni vanhemmista ja heidän silmissään olen tietenkin pelkkä kakara.

    • Nuorekas mies

      Olen 31-vuotias mies ja kumppanin ikä tulisi olla 20-30, ehkä parhaimmillaan 20-26.

      Oman ikäiset ja vanhemmat tuntuvat....vanhoilta.

    • mies 35v

      23-42v

    • hmm...ideaali 22-32. Sitä vanhemmat ja nuoremmat on yleensä ihan eri vaiheessa elämää. En ole kuitenkaan nipo.

      • 16

        minkä ikäinen sä oot


      • 16 kirjoitti:

        minkä ikäinen sä oot

        27


    • Vaikea kysymys, pitäisi olla enemmän havaintoaineistoa nuoremmasta päästä.

      Luulen, ettei minulle sovi alle 29v naiset. Älykkyyttä tässä pääasiassa haetaan (Mensa-tason muuta kivaa), mutta ulkonäkökin tulisi jotenkin miellyttää silmää tietysti. Olen itsekin sen verran nuorekas, että sopisin kyllä alle 30-vuotiaillekin. Tällä hetkellä ikä-arvio on: 29-38v. Olen itse m36.

      Vanhemmissa naisissa on se ongelma, että niitä täytyy ruveta korjailemaan kuin vanhoja autoja. No, kaikilla on vikansa, nuoremmat naiset ovat vain helpompia keskimäärin fiksailla "kuntoon". Minulla on usein tarvetta korjailla muissa ihmisissä havaitsemiani vikoja varsin konkreettisella tavalla, josta on iloa heillekin. Kyse on varsin hienovaraisista asioista, joten älyä täytyy löytyä että ymmärtää asian

      • Hupaisaa


      • Pysy sinkkuna

        Tämä tyyppi heittää aina niin legendaarisen kuraa läppää että en tiedä onko kyseessä provo vai oikeasti täysin pimeä henkilö.
        En ole varma tahdonko edes tietää.

        Se joka sun kanssa suhteeseen lähtee olettaen että olet aito saattaisi hyvinkin olla myös vastaavaa pimeää ainetta ja tiedä mikä maailmanmullistus siitä syntyisi mustine aukkoineen kun te olisitte yhdessä.

        Imisitte meidät kaikki muutkin mukaan teidän vortexiinne.


      • Pysy sinkkuna kirjoitti:

        Tämä tyyppi heittää aina niin legendaarisen kuraa läppää että en tiedä onko kyseessä provo vai oikeasti täysin pimeä henkilö.
        En ole varma tahdonko edes tietää.

        Se joka sun kanssa suhteeseen lähtee olettaen että olet aito saattaisi hyvinkin olla myös vastaavaa pimeää ainetta ja tiedä mikä maailmanmullistus siitä syntyisi mustine aukkoineen kun te olisitte yhdessä.

        Imisitte meidät kaikki muutkin mukaan teidän vortexiinne.

        "Tämä tyyppi heittää aina niin legendaarisen kuraa läppää että en tiedä onko kyseessä provo vai oikeasti täysin pimeä henkilö.
        En ole varma tahdonko edes tietää."

        En ymmärrä, mitä vikaa kirjoituksissani on.

        "Se joka sun kanssa suhteeseen lähtee olettaen että olet aito saattaisi hyvinkin olla myös vastaavaa pimeää ainetta ja tiedä mikä maailmanmullistus siitä syntyisi mustine aukkoineen kun te olisitte yhdessä."

        Tämä on kyllä ihan lapsellinen dramatisointi asioista. Itseäni vain harmittaa, etten voi ottaa kunniaa itselleni kaikista näistä asioista joista puhun täällä. Tai sanotaanko, että moni asia mistä puhun on jonkun muun keksimä. Kauan sitten. Esim. joskus 2000-luvun alussa, tai 90-luvun lopussa tapahtui monia mullistavia asioita terveyteen liittyen samanaikaisesti. Otan vain ne parhaat palat itselleni, ja parantelen niitä ideoita. Monet asiat mistä puhun, ovat jo ihan arkipäivää pienelle osalle ihmisistä, eivätkä he yllättyisi siitä mitä sanon. Ratkaisut ovat kuitenkin niin hienovaraisia, että vaikka ihmisille selittäisi mistä on kysymys, he eivät useinkaan ymmärtäisi kuitenkaan. Sen vuoksi vaatimus älykkyydelle.


      • m36-intj kirjoitti:

        "Tämä tyyppi heittää aina niin legendaarisen kuraa läppää että en tiedä onko kyseessä provo vai oikeasti täysin pimeä henkilö.
        En ole varma tahdonko edes tietää."

        En ymmärrä, mitä vikaa kirjoituksissani on.

        "Se joka sun kanssa suhteeseen lähtee olettaen että olet aito saattaisi hyvinkin olla myös vastaavaa pimeää ainetta ja tiedä mikä maailmanmullistus siitä syntyisi mustine aukkoineen kun te olisitte yhdessä."

        Tämä on kyllä ihan lapsellinen dramatisointi asioista. Itseäni vain harmittaa, etten voi ottaa kunniaa itselleni kaikista näistä asioista joista puhun täällä. Tai sanotaanko, että moni asia mistä puhun on jonkun muun keksimä. Kauan sitten. Esim. joskus 2000-luvun alussa, tai 90-luvun lopussa tapahtui monia mullistavia asioita terveyteen liittyen samanaikaisesti. Otan vain ne parhaat palat itselleni, ja parantelen niitä ideoita. Monet asiat mistä puhun, ovat jo ihan arkipäivää pienelle osalle ihmisistä, eivätkä he yllättyisi siitä mitä sanon. Ratkaisut ovat kuitenkin niin hienovaraisia, että vaikka ihmisille selittäisi mistä on kysymys, he eivät useinkaan ymmärtäisi kuitenkaan. Sen vuoksi vaatimus älykkyydelle.

        Tässä on esim. yksi esimerkki mihin tarvitsette ratkaisujani:

        Tutkimus: Henkinen suorituskyky alkaa kaikota jo 45-vuotiaana

        http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/01/09/tutkimus-henkinen-suorituskyky-alkaa-kaikota-jo-45-vuotiaana/201220553/139


    • nöösi_poika

      Olen mies 32 v.

      Kumppani mieluusti n. 25-30 v.

    • pasistisuikale

      Itselleni kaiketi optimaalisin olisi jotain 20-28v naisihminen. Ei tuo nyt sinänsä niin tarkkaa ole :o

      Olen kohtapuoliin 24v.

    • bau09

      Olen 21v. nainen, mies saisi olla vähintään 27 vuotias. Vanhemmillaan 40.

    • joos_

      mies 32v ja ihanne ikä naiselle olisi noin 10 vuotta.

    • näin täällä

      Olen 26-vuotias nainen, ja miehen pitäisi olla n. 45-55-v.

    • Oma ikäni 34 v. ja kiinnostunut olen ollut yleinsä itseäni vanhemmista miehistä. Nuorempia jotenkin arostelen, koska tykkään siitä, että mies on minua aina askeleen edellä, niin elämänkokemuksissa kuin tiedoissakin. Nautin kai siitä, että olen hiukan miehen tossun alla. ;) Kumppani saisi olla siis väliltä, 28-45 v.

      • :) Ihan jees tuokin, että mies vie ja nainen antautuu ehdoitta, mutta vain jos mies tajuaa pitää hyvää huolta. :)


    • 2012

      23v nainen ja 22-28v mies olis jees

    • tyllityttinen

      24v nainen ja tykkään 28-35v miehistä

    • Kunnon syy

      Olen 28v nainen, ja jos hakisin seuraa, skaala olisi jotain 24-40 välillä. Ikä on numeroita, henkinen kypsyys ja fyysinen vetovoima ei ole suoraan siitä kiinni.

    • 5+8

      Kuka puhuu; Mies,26v

      Minkä ikäistä etsit; 22v-29v,jos oikein kolahtaa voi tuosta venyttää pari vuodella molempiin suuntiin.

      Joskus nettitreffeissä on tarjoutunut jotain 19v neitokaisia ja tätä en ymmärrä.Ymmärrän että myöhemmin elämässä kun on oma elämä toisella tavalla reilassa ja elämän tilanteet muutenkin kohtaan niin sitten sillä iällä ei ole niin merkitystä.Mutta,nyt jollain 19v on vielä opiskelut kesken ja saa jopa vielä miettiä mitä sitä tekisi tässä elämässä.Itselläni taas on nuo asiat miettitty,koulut käytynä ja asun omistusrivarikaksiossa.Sitten,kun satun löytämään sen "onneni" niin toivon että pari-kolme vuotta siitä (viimeistään) alkaa lasten tekeminen.Ja tätä ei voi tuollaiselta tämän hetken 19v:ltä tietenkään vaatia.
      Avauduin vaan kun tuli asia nyt taas kerran mieleen lukiessani.

    • roosaa-

      ite oon 18 ja voisin olla 20-27 ikäsen miehen kanssa jotenki enemmän kiinnostaa ku ihan oman ikäset.

    • Mustispeppers

      Ikä on vain numeroita :) Etsin persoonaa, iällä ei ole väliä. Tietysti, en ihan 2-kymppistä tahdo, tai hänen pitää olla aika tavalla erikoinen tai aikuismainen. Ehkä ikä on siinä - 10 vuotta oman ikäni molemmin puolin.

    • ubiå0

      30-vuotias mies, parisuhteessa voisin olla varmaan 23-35 -vuotiaan naisen kanssa. Riippuu tietenkin paljon henkilön kypsyydestä ja elämänkokemuksesta. Itse olen jäänyt ilman merkittäviä naiskokemuksia, enkä ole ollut rakastunut koskaan. Veikkaanpa, että nousisi useimmille yli 30-vuotiaalle vähän kynnykseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      173
      3239
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1348
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1052
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      774
    Aihe