Jos et ole parisuhteessa

Cupido I

miksi et ole?

11

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      mikä sai teidät kysymään noin henkilökohtaista ykstyisasioihin kuuluvaa :)

    • Paine kasvaa...

      No siksi, ettei keskellä viikkoa jaksa seurustella, kun raataa töissä. Sunnuntaina on tarkoitus olla parisuhteessa. Tosin voi olla, että lankean jo lauantaina =)

    • ol_io.

      En ole löytänyt miestä joka kiinnostuisi minusta.

    • Miks pitäis?

    • Jaa a no se kyl johtuu siittä et livenä ei kukaan kiinnostu oikeesti siis. Ja sekin on syyllinen kun en tee aloitteita, vaikka joku näyttäiskin kiinnostusta.

      Mut ikisinkkuus on mukavaa kun voi tehdä mitä lystää.

    • //Mies//
    • Vau muut vastanneet hyvin pitkälti yhdellä virkkeellä... En minäkään sitten asiaa pohdi enempiä... Ei ole naista.

    • Born this way

      Ei ole tullut vastaani sellaista jonka kanssa voisin pitää nuttuani pidempään samassa naulassa, toisen sietäminen ei mun vahvin laji ei vaikka rahaa pursuis ovista ja ikkunoista. En varsinaisesti etsiskele mutta ilman ajatusta miehistä on elämä aika tyhjänoloista vaikkakin vapaata ja yllätyksellistä.Näin kai se kaikilla menee.

    • Jos en olisi... hmm... se on johtunut varmaan siitä, ettei elämässäni ole ollut sellaista ihmistä, joka olisi sopinut kuvioihin. - Joskus on vaan parempi olla "yksin", tottua hoitamaan asiansa itse, päättää asioistaan itse, kantaa kaikki vastuu itse. - Sitten voi taas nauttia tasapainoisesta suhteesta kun se ei perustu minkäänlaiseen riippuvaisuuteen. - Haluan nimittäin olla suhteessakin itsenäinen ja se ei sovi kaikille. - Suomeksi sanottuna en ole ihan helppo kumppani ;) Tai kuten eräs tuttu kuvaa; helppo mutta hankala tapaus...

      • niinpä. tuli mieleen että oon joskus miettiny miten vedän paljolti puoleeni niitä jotka haluaa välttämättä takertua ja silleen että pitäis tyyliin kokoajan olla yhessä, tyhmempiki tajuaa että se alkaa tukahduttaa ennen pitkää eikä se oo mikään tietty sääntö että se kuuluu asiaan, jatkuva toisen naaman katsominen.. parisuhde sais olla paljo semmonen vähä kaverityylinen että tullaan ja mennään mutta kuitenki ollaan yhessä ja mikä parasta, se ei aja toista poispäin ku annetaan vapauttaki. jotenki tuntuu että jos sillä tietyllä tapaa menis "vakavammaksi", vaikka esim. just tuolla että "pitäis" alkaa nähä useammin, niin heti menee lukkoon ja alkaa hankaan vastaan, luottaminenki entistä vaikeempaa. mutta onhan meitä monenlaisia..


    • Niin. Juuri niin.. Ei parisuhdetta loihdita sormia napsauttamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe