Kumman valitsisit

y.b..

Kaukomaan matkan tai jäisit kotiin nyhjöttämään netin ääreen?

19

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkakuski.

      Kyllä koti aina matkan voittaa.

      Lähetin muuten seuralaiseni postitse japaniin.

      Uusi tulee takuuna.

      He-hee! :-)

      • Ratikkakuski.

        Niin piti vielä sanoa, että kyllä minä lähtisin mielelläni Aasian-matkalle.

        Siellä päin maailmaa valmistataan parhaat kumppanit.

        He-hee! ;-)


    • Me kaikki

      nyhjötyksen tietenki.

      t. tampereen vili, anzzy, dazu, monte, kukkis ja muut ATM:t

      • kirves-Arska

        Jätähän nulikka se anzzy pois listoiltasi, tai tule keskustelemaan face to face


    • kyllä koti vie voiton juuri nyt mut kyllä kaukomatka mukavaan ja hyvin ilmastoituun hotelliin olisi nautinnollista joskus myöhemmin

      • y.b..

        Eihän lomaa vietetä hotellihuoneessa.


      • y.b.. kirjoitti:

        Eihän lomaa vietetä hotellihuoneessa.

        niinno... ;)

        joo, mut ne hetket kun aikoo nukkua lomalla on kyl mukavampi viettää siistissä ympäristössä jossa ei ole ötököitä esim hämähäkkejä


      • kyä näino

        mut siinä tapauksessa että haluaa nähdä muutakin niin voi se yösija silti olla mukava


      • lepsohokki
        xena-183 kirjoitti:

        niinno... ;)

        joo, mut ne hetket kun aikoo nukkua lomalla on kyl mukavampi viettää siistissä ympäristössä jossa ei ole ötököitä esim hämähäkkejä

        hahhaah ...............maankylän flikka,pitkä,kuin kikonmatto
        ei mahtusisikaan tropiikin moskiittoaharsosänkyyn varsinkaan gambialaisen gigolonsa kanssa.
        Eikä tajua, että hämähäkit ovat ihmisen kavereita. kun syövät vaarallisia hyönteisiä pois.Väin harva hämähäkki on on ihmiselle
        vaarallinen. Tavallisen skorpionin pistokin on kuin ampiaisen purema. Skorpionit ovat myös hämähäkkien sukua.
        Japanissa herkkua oleva jättikrapukinon hämähäkki.eikähyönteienen .

        xenan naiviius ja taikauskoisuus on kyllä ennenkin tullut esiin


      • lepsohokki kirjoitti:

        hahhaah ...............maankylän flikka,pitkä,kuin kikonmatto
        ei mahtusisikaan tropiikin moskiittoaharsosänkyyn varsinkaan gambialaisen gigolonsa kanssa.
        Eikä tajua, että hämähäkit ovat ihmisen kavereita. kun syövät vaarallisia hyönteisiä pois.Väin harva hämähäkki on on ihmiselle
        vaarallinen. Tavallisen skorpionin pistokin on kuin ampiaisen purema. Skorpionit ovat myös hämähäkkien sukua.
        Japanissa herkkua oleva jättikrapukinon hämähäkki.eikähyönteienen .

        xenan naiviius ja taikauskoisuus on kyllä ennenkin tullut esiin

        en missään tapauksessa halua tulla sinun ja kavereittesi väliin


      • YÖK-XENA
        xena-183 kirjoitti:

        en missään tapauksessa halua tulla sinun ja kavereittesi väliin

        Parempi.kun katoaisit koko palstalta selkäänpuukottaja
        Se ammattiymmärtäjä pappikin katosi jo palstalta häpeissään
        Voisi kääpiöpervo ruoskia sinua ilman palstaakin


    • Kaukomatkallakin voi ylensä käyttää nettiä. Sitäpaitsi kaukomatkat on kalliita vain köyhistä...

      • Kaljakuski

        Haista kakat juppia esittävä juoppo!1!"#¤%&
        Monet 500€ mikroeläkeläiset menevät Thaikkulaan eläkseen,kuin Kroisos.
        Kyllä Ratikkakinryystäisi tuoppeja paljon 20senntti aukillinen

        Eivät kaikkia ole Stubbeja ja Kataisia


    • Kyl voisin lähteä kaukomaille, jos siis sen koko hela hoidon joku muu maksaa. Muussa tapauksessa jään netin ääreen.

    • y.b..

      Mitä tarkoitat kaukomatkalla? Mun tutuilla on vähän huonoja kokemuksia kauhean kauas menemisestä, mutta juuri nyt sellainen kuuden tunnin lentomatka etelän suuntaan olis ihan sopiva. Tai ei juuri nyt, mutta sitten kun lomat natsaa.

    • .,lkoi

      Mitä järkeä on 10 tunnin lennoissa? Saa jonkun ilmakeuhkon ja varpaat turpoo liian pitkistä lennoista.

    • maan persreiät nähny

      anzzynkin ammattiin kuuluu olla ulkomaillla, pisimimillään yli kolme vuotta putkeen, eikä sellanenkaan mitään huvia ole, varsinkaan sotatoimialueeilla täysin uutispimennossa..........
      Vain Voice of Amerikasta kuuli maailamna tilanteesta, joka oli päivastoin, kuin Warsovan radiossa

    • Retsinan huumaa

      Ette turistimatkailija aavistakaan, mitä kohtaa maissa. joihin ei turistuna pääsekään.
      Kunhan Kreikassa on ouzo kännissä viikon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe