Kaukomaan matkan tai jäisit kotiin nyhjöttämään netin ääreen?
Kumman valitsisit
19
94
Vastaukset
- Ratikkakuski.
Kyllä koti aina matkan voittaa.
Lähetin muuten seuralaiseni postitse japaniin.
Uusi tulee takuuna.
He-hee! :-)- Ratikkakuski.
Niin piti vielä sanoa, että kyllä minä lähtisin mielelläni Aasian-matkalle.
Siellä päin maailmaa valmistataan parhaat kumppanit.
He-hee! ;-)
- Me kaikki
nyhjötyksen tietenki.
t. tampereen vili, anzzy, dazu, monte, kukkis ja muut ATM:t- kirves-Arska
Jätähän nulikka se anzzy pois listoiltasi, tai tule keskustelemaan face to face
kyllä koti vie voiton juuri nyt mut kyllä kaukomatka mukavaan ja hyvin ilmastoituun hotelliin olisi nautinnollista joskus myöhemmin
- y.b..
Eihän lomaa vietetä hotellihuoneessa.
y.b.. kirjoitti:
Eihän lomaa vietetä hotellihuoneessa.
niinno... ;)
joo, mut ne hetket kun aikoo nukkua lomalla on kyl mukavampi viettää siistissä ympäristössä jossa ei ole ötököitä esim hämähäkkejäkyä näino
mut siinä tapauksessa että haluaa nähdä muutakin niin voi se yösija silti olla mukava- lepsohokki
xena-183 kirjoitti:
niinno... ;)
joo, mut ne hetket kun aikoo nukkua lomalla on kyl mukavampi viettää siistissä ympäristössä jossa ei ole ötököitä esim hämähäkkejähahhaah ...............maankylän flikka,pitkä,kuin kikonmatto
ei mahtusisikaan tropiikin moskiittoaharsosänkyyn varsinkaan gambialaisen gigolonsa kanssa.
Eikä tajua, että hämähäkit ovat ihmisen kavereita. kun syövät vaarallisia hyönteisiä pois.Väin harva hämähäkki on on ihmiselle
vaarallinen. Tavallisen skorpionin pistokin on kuin ampiaisen purema. Skorpionit ovat myös hämähäkkien sukua.
Japanissa herkkua oleva jättikrapukinon hämähäkki.eikähyönteienen .
xenan naiviius ja taikauskoisuus on kyllä ennenkin tullut esiin lepsohokki kirjoitti:
hahhaah ...............maankylän flikka,pitkä,kuin kikonmatto
ei mahtusisikaan tropiikin moskiittoaharsosänkyyn varsinkaan gambialaisen gigolonsa kanssa.
Eikä tajua, että hämähäkit ovat ihmisen kavereita. kun syövät vaarallisia hyönteisiä pois.Väin harva hämähäkki on on ihmiselle
vaarallinen. Tavallisen skorpionin pistokin on kuin ampiaisen purema. Skorpionit ovat myös hämähäkkien sukua.
Japanissa herkkua oleva jättikrapukinon hämähäkki.eikähyönteienen .
xenan naiviius ja taikauskoisuus on kyllä ennenkin tullut esiinen missään tapauksessa halua tulla sinun ja kavereittesi väliin
- YÖK-XENA
xena-183 kirjoitti:
en missään tapauksessa halua tulla sinun ja kavereittesi väliin
Parempi.kun katoaisit koko palstalta selkäänpuukottaja
Se ammattiymmärtäjä pappikin katosi jo palstalta häpeissään
Voisi kääpiöpervo ruoskia sinua ilman palstaakin
Kaukomatkallakin voi ylensä käyttää nettiä. Sitäpaitsi kaukomatkat on kalliita vain köyhistä...
- Kaljakuski
Haista kakat juppia esittävä juoppo!1!"#¤%&
Monet 500€ mikroeläkeläiset menevät Thaikkulaan eläkseen,kuin Kroisos.
Kyllä Ratikkakinryystäisi tuoppeja paljon 20senntti aukillinen
Eivät kaikkia ole Stubbeja ja Kataisia
Kyl voisin lähteä kaukomaille, jos siis sen koko hela hoidon joku muu maksaa. Muussa tapauksessa jään netin ääreen.
- y.b..
Mitä tarkoitat kaukomatkalla? Mun tutuilla on vähän huonoja kokemuksia kauhean kauas menemisestä, mutta juuri nyt sellainen kuuden tunnin lentomatka etelän suuntaan olis ihan sopiva. Tai ei juuri nyt, mutta sitten kun lomat natsaa.
- .,lkoi
Mitä järkeä on 10 tunnin lennoissa? Saa jonkun ilmakeuhkon ja varpaat turpoo liian pitkistä lennoista.
- maan persreiät nähny
anzzynkin ammattiin kuuluu olla ulkomaillla, pisimimillään yli kolme vuotta putkeen, eikä sellanenkaan mitään huvia ole, varsinkaan sotatoimialueeilla täysin uutispimennossa..........
Vain Voice of Amerikasta kuuli maailamna tilanteesta, joka oli päivastoin, kuin Warsovan radiossa - Retsinan huumaa
Ette turistimatkailija aavistakaan, mitä kohtaa maissa. joihin ei turistuna pääsekään.
Kunhan Kreikassa on ouzo kännissä viikon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435