Herkullinen lohiresepti!

organic

26

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tecnologist

      etkö vielä ole oppinut että linkittäjät on säälittäviä luuseireita ja
      kukaaan ei vaivaudu avamaan mitään noita sivuja. Tee blogi- mutta sitäkään harva avaa.

    • organic

      [x] kiinnosti.

      Ensinnäkin, mikä sä oot mua arvostelemaan säälittäväksi luuseriksi? Tämähän on keskusteluosasto kala- ja äyriäisruuille, joten miksen saisi linkittää blogissani olevaa herkullista lohiohjetta tänne? Sitäpaitsi, bloggerista näkee lähteet joista kävijät ovat tulleet blogin sivuille, ja tältä sivulta on tullut hyvinkin monta klikkausta. Taitaa sua itteä vaa V*ituttaa joku kun jaksat tollasta tänne kommentoida, eihän se sun asia oo että käykö mun blogissa ketään vai ei? Seuraavalla kerralla jätä vaikka kommentoimatta jos ei ole parempaa sanottavaa :)

    • konha vajakki

      joku teinityttöjen foorumihan tuo näyttää olevan. miksi sanoit sen olevan paras lohiresepti? ei mitään perusteita noin naurettavalle väitteelle! vanha kokki nauraa kundifjönttaansa repien naurettavalle väittelleesi! mieluummin pistän hernekeiton tulille kuin moista skeidaan syön. tiedän minkä teiniviruksen siitä saa. buahahahahahhahah! buahahhaahahha!

      t: konha vajakki (salanimen turvin entinen vanha kokki)

    • säälittävää

      Minusta bloggarit ovat säälittäviä luusereita. Kun he ovat aina blogiaan tyrkyllä, mikä on onni ja autuus että muut kävisivät katsomassa noita säälittäviä sepustuksia.

      Miksi yleensä onnettomat pitävät noita ruokablogeja, ihmiset jotka kuvittelevat osaavansa jotain, mutta totuus on sama kuin Idols-laulujen alkukarsinnassa, aivan onnettomia räpeltäjiä.

      • palaute blogiin

        samaa mieltä, ja tämä ap liittyy siihen joukkoon. oliko tuossa nyt tarkoitus näyttää sitä ruoanlaittotaitamattomuutta, lamppukorua vai mitä ? fontistakin jo näkee että on laitettu lapsi asialle. Ihan hyvä sinällään että on harrastuksia kuten shoppailu (yäk) mutta ei noilla eväillä juuri kannata itseään mainostaa ja samaan syssyyn haukkua muiden kommentteja. Otappa pikku tyttönen huomioon että ruudun tällä puolen on aikuisia, jotka oikeasti osaa laittaa ruokaa. Palaute minkä saat, on sinulle eduksi, siitä ota opiksi. Ei se kklikkausten määrä vielä kerro että osaisit asian. Ja se että heti tulee haista vee kommenttia sinulta ei todellakaan osoita aikuismaista saatikka ammattimaista käytöstä.


    • Tiskin tällä puolen

      Minä en onnistunut löytämään mitään perustavanlaatuista virhettä tuosta reseptistä, ylläpitäjän iällä tuskin on mitään merkitystä reseptien laatuun...

      Hyvä resepti on helppo ja hyvänmakuinen :)

      • 4+4

        Minä olen ihan samaa mieltä, uuniperunoita pitikin tässä laittaa ensi tilassa. Ihan lupaava alku, lisää hyviä reseptejä aloittajalta kiitos, niitä ei tällä palstalla ole liiemmin viime aikoina nähty.


      • anonyymi_YBf

    • keu,keu...itseään

      Parhaat kehut tulevat aina oman nenän alta. Varmaan olisi ap:n syytä vaihtaa harrastusta.

    • organic

      Haista sinä vanha pieru hevosen vitttua!!!!! Ketään ei kiinnosta sun kepappis. ***** että vihaan tollasia vanhoja jääriä.
      ^^ TROLLI, ei ole alkuperäinen organic . Olin tallilla klo 11-17 joten kehut on tullu iha randomeilta :)

    • hevon kakki

      Lähe sinne blogiis vinkumaan, äläkä mainosta mokomaa törkyä täällä. Onhan lapselölista touhua tuollanen. Ei ole tullut randomina vaan talleilta muiden pikkutyttöjen kanssa lähetetty kehuja itselle.

    • 18-VUOTIAS PENTU

      Hyi vittu mitä ruoq muija kuoli tähä vitun myrkyttäjä omg omg!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((

    • kohta tulella

      Onpas täällä hyvä vastaanotto nuorille yrittäjille, vanhasta kokista lähtien, ne siltähän nyt ei muuta osaa edes odottaa, jos olisi ollut takapuolesta puhe niin olisi ääni muuttunut kellossa, mutta kun tämä on kai edelleen ruokapalsta niin silloin täytynee pitäytyä asiassa.
      Aolittajalle kuitenkin menestystä uusissakin kokkailuissa.

      • kouluun siitä

        Siis tämähän on pissis. Pitkä matka vielä mihinkään ammattikokkaukseen. Liekkö ite tehnyt edes sapuskan vai äiti.


      • ota opiksesi
        kouluun siitä kirjoitti:

        Siis tämähän on pissis. Pitkä matka vielä mihinkään ammattikokkaukseen. Liekkö ite tehnyt edes sapuskan vai äiti.

        Oletkos sinä tämän palstan kuningas vai miksi täällä päätäsi auot. Mene itse sinne muksujen palstalle, siellä on sinun paikkasi. Ei tällä palstalla ole yhtään ammattikokkia, täällä on asiaan vihkiytyneitä ruuanlaiton harrastajia kokemuksistaan kertomassa, päinvastoin kuin sinä. Ei kukaan ole seppä syntyissään, et edes sinä, eikä sinusta sellaista tulisikaan. Suunaukomisen kyllä taidat.


    • organic

      kiitos teille jotka ovat pysyneet asiassa eivätkä lähettäneet asiatonta kommenttia :) Jos joku ei usko että joku random on kehunut reseptiä, eipä vois vähempää kiinnostaa sillä se ei ole uskomisen asia. ja onse kyllä kumma kun vanhat ja muka niin sivistyneet kokit jaksavat tänne haukkua reseptiä, jostainhan jokaisen pitää aloittaa. Ei heti voi olla ammattilaisen tasolla eikä se ole tarkoituskaan. Ja vielä jostain syystä moni on olettanut että tuon yhden reseptipostauksen takia haluaisin ammattikokiksi ja sitten haukutaan että ei musta edes olis siihen..
      Ja just niin, mä meen tallille 16km päähän ja sieltä pikkutyttöjen kans kehun mun reseptiä suomi24ssa et kaikki aattelis et se on hyvä resepti. voi hyvää päivää

      • bred and cheese

        No kuulehhan kun jostain se homma pitää aloittaa niin se on kyllä kokeilu eikä ittensä kehuminen. Sen kun vaan painelet tallille, saattasi olla enempi siun juttu, Se horse
        nyt ei varmaan paljonkaan piittaa vaikka kehua retostat sille itteesi oikein olan takaa.
        Yhellä resptillä et vissiin maailmoita valloita, ikävä kyllä, ja eikä se nyt oo edes mitenkään erikoinen.
        Kehity.
        Likkakavereiden klikkaukset ei paljoa hetkauta.


    • hevosmiess

      muista siellä tallilla sitten että alle 16-vuotiasta ei saa bylsiä. ne hevostytöt kyllä tyrkyttää toosaansa, mutta pysy hyvä mies vahvana.


      t. hevosmies

    • älä tyttö höpsi

      No kerran olet mainostanut omaa blogiasi postaamalla tänne osoitetietosi ja vielä kehut mokoman parhaaksi mitä onkaan, niin mitä muuta sekään on, muuta kun omakehua? Siitä on hyvin lyhyt matka vähän avittaa asiaa mukamas ulkopuolisilla kehuilla.
      Älä viitsi tulla meille selittelemään, kerta sinulla näyttää olevan tarve olla esillä.

      • Linda

        Mä luulin ihan oikeesti että täällä keskusteltaisiin ruuanlaitosta.


    • älä ole naivi

      Nyt on totuus sinullekin valjennut, joten otappa opiksesi.

    • gahtu

      joitain ihmisiä tuntuu vaa harmittavan ku toinen ihminen linkittää lohireseptin. Pitää aika surkia elämä ittellä ollla ku sellasesta jaksaa vittuuntua ja tänne tulla aukoon..

    • yhtä tyhjää kans

      aika surkeeta on elämä sellasellakin, joka linkittää tuollasia reseptejä, jotta joku tulisi hänen blogiaan lueskelemaan.

      • tulinentipu

        minun silmäni eivät nähneet mitään surkeaa tässä.. saahan sitä yrittää nuoremmat ja kokemattomatkin luoda uusia juttuja. blogia tosin en löytänyt.. melko ihmeellsiä vastauksia on aloittaja saanut täällä.. miksi?


    • joopajoo

      blogin osotetta vaihettiin ku alko päänaukojat siirtyyn sinne puolelle. Mutta siis edelleen toiminnassa ;)

    • tyhmäkö olet?

      No silti piti sitäkin tulla tänne informoimaan, että halutaan sitä päänaukomista lisää uuteen osotteeseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe