Nyt kannattaa syödä voita niin saa elimistön voimaan hyvin, ei turhia vatsanväänteitä eikä muitakaan vaivoja. Kaikki ns kevytrasvat ovat vaarallisia elimistölle, eikä edes sovellu ruuanlaittoon suuren vesimäärän vuoksi, eihän vedellä voi paistaa.
Lääkäritkin ovat vihdoin huomanneet voin terveysvaikutukset.
Voi on teveellistä
8
57
Vastaukset
- rasvaa poskeen
No siksipä voi tahtoo kesken loppuakin. Heikkilä tiesi voin terveellisyyden jo paljon ennen kuin Puska oli kuullutkaan.
Tsekatkaa pari rasvaan liittyvää blogikirjoitustani. Teksteissä on vertailtu eri lähteitä ja eri mieltä näistä myös saa olla, mutta on hyvä miettiä eri näkökulmat. Suosituksetkaan eivät kokonaan ole huuhaata.
http://reinonravinto-oppi.blogspot.com/2010/12/rasvasota.html
http://reinonravinto-oppi.blogspot.com/2011/08/tyydyttynyt-rasva-on-pahasta.html- voi on voita
Siis voi on luonnontuote, siksi sitä pitää käyttää runsaasti, onhan se hyvää ja terveellistä, ilman sitä tulee kaikenmaailman anemioita ja muita vaivoja.
- Voi on p*skamälli
Voittele myös hanurisi molemmilta puolilta p*llusi ja perseesi voilla.
- ei voita sinne
Voi on p*skamälli kirjoitti:
Voittele myös hanurisi molemmilta puolilta p*llusi ja perseesi voilla.
Voitahan ei toki perseen voiteluun kannata käyttää, siihen on omat keinotekoiset tuotteet kuten margariinit soveliaampia, eihän se tietenkään varakkailla ole väliä millä voitelee, mutta ajattelin että te köyhät voite käyttää siihen vaikka flooraa tai keijua, mitä nuo vesiperäiset töhnät sitten onkin.
- Kyllä voita sinne
ei voita sinne kirjoitti:
Voitahan ei toki perseen voiteluun kannata käyttää, siihen on omat keinotekoiset tuotteet kuten margariinit soveliaampia, eihän se tietenkään varakkailla ole väliä millä voitelee, mutta ajattelin että te köyhät voite käyttää siihen vaikka flooraa tai keijua, mitä nuo vesiperäiset töhnät sitten onkin.
Kyllä nimenomaan voita sinne ja syvälle.Tiedoksi vaan että olen ihan tarpeeksi varakas,enkä suinkaan mikään köyhä.Joo ei sillä mulle ole mitään väliä,millä sitä voitelee.Taidat itse olla se köyhä.
- voita voin päälle
Tieto voin terveysvaikutteista on levinnyt ympäri maailmaa, siksi johtavista maatalousmaista kysellään jatkuvasti voin saantimahdollisuuksia, onhan selvää ettei sitä riitä kaikille halukkaille kuitenkaan. Mutta minä ja moni muukin saa tyydytettyä vointarpeet, meidän taloudessa voita menee noin 1,5 kiloa viikossa, mutta meidän taloudessa onkin kaksi henkilöä.
- Ei voita
Onneksi minä en haluakkaan voita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974389Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293263No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 152976
- 32956
- 21939
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862