"Why I Turned Against ‘Green’ Windpower
I cannot abide the suggestion that we must sacrifice our environment in order to save it."
http://www.masterresource.org/2012/01/turned-against-windpower/
Tuulivoimajuttua.
6
<50
Vastaukset
- nasumakkara
Heips! Takaisin töissä. Back in Moscow. Ja kannattaako sitä tuulivoimaa mollata enempää.
Kaunis kappale sanoo kaiken.
https://www.youtube.com/watch?v=svicELHAWyw- nasumakkara
Ensiksikin olen pahoillani. Lupasin auttaa niissä meileissä, mitä pystyn. Minulta vain paloi hermo. Taisin sanoakin.
- nasumakkara
nasumakkara kirjoitti:
Ensiksikin olen pahoillani. Lupasin auttaa niissä meileissä, mitä pystyn. Minulta vain paloi hermo. Taisin sanoakin.
Olen syntinen ihminen muutenkin. Lentämällä lensin Sheremetyevoon. En luudalla.
Miten on asiat sinun keittiössä? - Sähköteurastaja
nasumakkara kirjoitti:
Olen syntinen ihminen muutenkin. Lentämällä lensin Sheremetyevoon. En luudalla.
Miten on asiat sinun keittiössä?Kaikki mallillaan.
Ei niitten mailien kanssa oikein pystykkään avittaan.
Niitä on vain niin paljon ettei niitä kaikkia voi käsitellä samanaikaisesti, tai luulla löytävänsä sattumalta jonkuin tavallista isomman pas,kakikkareen, kun ne on lähes kaikki koiranoksennusta, mitä nyt vähän puunlustoja, puhetta käytetäänkö viittä vai vain kahta puuta globaalin lämpötilan mallintamiseen.
Eli hahmotan kokonaiskuvaa vähän laiskasti, ja näyttää että maailma ajaa noissa meileissä mun ohi, kun nekin näkyy löytävän mitä härskeimpiä huijauksia päivittän, joille media ei lotkauta korvaansa, ihan kun petos kuuluisi ilmastotieteeseen jonkinlaisena luonnonvoimana.
Tällä hetkellä seulon noita WWF viestejä, kun ne on aika paljastavia, eli miten WWF ohjaa CRU,ta ja maailman tiedemies"eliittiä".
Pikantina yksityiskohtana paljastan että jopa Oras Tynkkynen löytyy "hyväuskoisen hölmön" roolissa emaileista. - Sähköteurastaja
Sähköteurastaja kirjoitti:
Kaikki mallillaan.
Ei niitten mailien kanssa oikein pystykkään avittaan.
Niitä on vain niin paljon ettei niitä kaikkia voi käsitellä samanaikaisesti, tai luulla löytävänsä sattumalta jonkuin tavallista isomman pas,kakikkareen, kun ne on lähes kaikki koiranoksennusta, mitä nyt vähän puunlustoja, puhetta käytetäänkö viittä vai vain kahta puuta globaalin lämpötilan mallintamiseen.
Eli hahmotan kokonaiskuvaa vähän laiskasti, ja näyttää että maailma ajaa noissa meileissä mun ohi, kun nekin näkyy löytävän mitä härskeimpiä huijauksia päivittän, joille media ei lotkauta korvaansa, ihan kun petos kuuluisi ilmastotieteeseen jonkinlaisena luonnonvoimana.
Tällä hetkellä seulon noita WWF viestejä, kun ne on aika paljastavia, eli miten WWF ohjaa CRU,ta ja maailman tiedemies"eliittiä".
Pikantina yksityiskohtana paljastan että jopa Oras Tynkkynen löytyy "hyväuskoisen hölmön" roolissa emaileista.Ja miksi olisit tuhlannut juhla aikaasi typerien viestien kaluamiseen, mulla on vähän eri juttu, kun mulla on piru mielessä kun puran niitä, eli mulla on kivaa.
Eli haluan selvittää miten ilmastopaletti toimi/toimii.
Ainakin suomen osalta CRU,n Mike Hulme on ohjaillut suomen tiedemaailmaa
VYH(syke) tutkija Timothy Carterin kautta.
- nasumakkara
Ihanaa, minulla oli jo huono omatunto. Ties monnennenko kerran.
Systerin pikku peikkoja viihdyttäessä tuli jo ikävä Moskovan sumuun.
https://www.youtube.com/watch?v=TkgX_AYqyk4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164821L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634076TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932143Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2471545- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201007