Nyt tuli stoppi Valion jäätelöihin!

gutter

Pitkästä aikaa tuli ostettua Valion jäätelöpaketti, ja täytyy sanoa, että pettymys oli suuri.

Mitä ihmeen hötyä tää nykyinen Valio-jäätelö oikein on? Ei puhettakaan enää mistään täyteläisestä ja maistuvasta jäätelöstä; haihtuu kuin hattara suuhun.

Saa Valion jäätelöt jäädä mun puolesta pakastealtaisiin.

Ei muuta kuin jäätelökonetta ostamaan ja oma tehdas pystyyn!

13

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mangokaaleppi

      kukaan, jolla on edes apukoulutasoinen makuaisti, ei syö valion mauttomia halpajäätelöitä

    • pingu.

      Varo pöpskyjä.. täällä paikallinen kotijäätelötehdas oli saanut jonkun
      ameeban ja tuotteita vedettiin pois myynnistä.
      Mutta- minä teen jätskit ihan ite- eipä sitten voi syyttää kun ihteensä jos menee pieleen. Suosikki on tällä hetkellä viinimarjajätski. Raikas ja hyvä. Valion pinviiniä ostin kun omat oli loppu ja ipanoita tuli kylään, joko vika on omassa suussa mutta eipä voi paljon kehuskella....

      • sana seppo

        aletaas tekee jädee?


    • kotokokkaaja

      Minä teen itse jäätelöt. Hyvää on, ja puuttuu vain lisäaineet, joita haluan välttää.

      • Kokkioppilas

        Millä ohjeella teette, ohjeita kaipailisin, ja paljon, ajattelin muokata resepteistä ihanampia.. :)


    • ohjeita????

      Olen itsekin huomannut ettei valion jäätelöt oikein enää jostain syystä maistu, ei ainakaan omassa suussa ;) Kuten ketjun aloittajakin totesi että mitä ihme hötyä... olen samoilla linjoilla se jokin todella puuttuu, kermasuus!

      No juu monet hehkuttaa omia koti-jäätelö ideoitaan mutta ohjeet todella loistavat poissa olollaan, harmi kyllä itsekin voisi jotain kokeilla.... Ehkä tulokset ovat olleet liian hyviä eikä haluta jakaa hyväksi havaittua ohjetta koko kansalle, kenties :)

    • Valiosta pingviiniin

      Valiojäätelö? Eihän se aikoihin ole ollu valiojäätelöä, ulkolaisethan osti sen jo ajat sitten...nyt on vaan pingviinijäätelöä.

    • pullapitko

      Ostin rainbow-vaniljajäätelöä tarjouksesta, sellanen hienompi muovirasia. Täytyy sanoa, että alle 3 eurolla/litra sai erittäin hyvän makuelämyksen. Käytiin ostamassa vielä toinenkin loota ja muksu sanoi, ettei enää huoli pingviinijäätelöä. No se olikin kalliimpaa yli 4 euroa litra.

    • Fresh meat

      Valion jäätelöt eivät mullekkaan uppoa enää. Ei ole maistunut vuosiin. Ja kun on kalleinta pakettijädeä vielä ni nou thänks. Esim pirkan lakritsijäde pesee valion mennen tullen! Ingmannin jäätelöt myös täyteläisen kermaisia.

    • mikä valiojäätelö?

      Valiöjäätelö on myyty Nestlelle jo viisi vuotta sitten. Eli Valio ei valmista enää jäätelöä ollenkaan. Ehkä tästä syystä makukin on muuttunut?

      • 2004

        Anteeksi kirjoitushärö. Yhdeksän vuotta sitte, eli vuonna 2004. Eikö kukaan ole huomannut ettei pingviini-tuutissa lue enää valio?


      • Hiilo

        Ei ne Valiojäätelöt kaksisia olleet Valionkaan aikana. Toista yhtä huonoa vaniljajäätelöä kuin Valion ei tältä planeetalta löydä. Eihän siinä ole ikinä mitään vaniljaa muistuttavaakaan ollut ja "kerma" on tuoteselosteen mukaan ollut rasvatonta maitojauhetta ja voita. Etta sellaista "vaniljakermajäätelöä".


    • Old time

      Valiojäätelöt ole kermaa enää vuosikausiin nähneetkään.
      Olen 70 luvulla syntynyt ja silloin valion jäätelöt olivat aivan erimakuisia ja kermajäätelö oli todellista kermajäätelöä.
      Pehmeää, maukasta, eikä sulaessaan ollut mitään maitomaista litkua, vaan kermavaahtomaisen jämäkkää.

      Paljon on herkullisia jäätelöitä kadonnut kauppojen pakaste altaista.
      Suklaa kirsikka tuutti on yksi sellainen, jota ei ole ollut varmaan enää kymmeneen vuoteen mistään saatavissa.
      Suklaa kirsikka tuutti oli vaniljakermajäätelöä, jossa oli paljon makeaa kirsikkahilloa ja suklaata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe