Minkä ikäisenä muutit

...

vanhempiesi luota pois?

44

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26-vuotiaana. Muutamaa kuukautta ennen seuraavaa syntymäpäivääni. Muutin nykyisen ex-mieheni kanssa rakentamaamme omakotitaloon.

• Ekan kerran 18-vuotiaana, sitten menin hetkeksi takaisin, meni kämppä kesäksi alta. Opiskelujen välissä tuli jakso, että käväisin kotona pariin kertaan asumassa. Pariin kertaan myös muualla ominpäin.

Sitten tuli vaihe, että oli töissä ja ostanut omakotitalon. Joka piti remontoida asuttavaksi, joten asuin rempan ajan porukoilla. Ihan kaikkia osapuolia hyödyttäen. Eli jojoillen tullut ja mennyt, taisin olla 22-23 kun viimisen kerran läksin asumaan muualle.

Sen jälkeen olen asunut yhtä kyytiä omissa kodeissani. :-)

• Miksi yksin?

Ostit yksin talon?

• Sitten sä..

Erosit ja jouduit vuokralle..

• 17v

17v, mutta olen asunut lyhyitä jaksoja siellä tuon jälkeenkin silloin nuorempana.

• Käytännössä kirjoitusten jälkeen 19-vuotiaana. Virallisesti siirsin rojuni ja osoitteeni paria päivää ennen 20-vuotispäivääni.

• 16-17v.

• sinulle ketju

Vieläkin kuulemma asustat äitisi kanssa, eikä ihme.

• oliko tämä nyt mulle tarkoitettu vai hä? kantsis opetella vastaamaan toisen alle.

• ....

Ekan kerran 16 v. alivuokralaiseksi.
      18 v. kun sain jaokortin niin muutin takas kotio pariks vuodeks.
      Sitte menin inttiin.
      Intin jälkene puol vuotta kotona.
      Sitte menin kouluun, ja sille reissulle jäin. Eli lopullisesti jotain 21 v.

• 22-vuotiaana virallisesti...vaikka tuli varmaan enimmäkseen vietettyä aikaa hoitsuopistolla ja/tai töissä pari edellistä vuotta.

• Tarkoitin siis hoitsuopiston asuntolalla..

• Kirjat muutin armeijan jälkeen 21-vuotiaana. Olin toki tuota ennen tehnyt nelisen vuotta reissutöitä ja asuin mm. pakettiautossa jonkin aikaa.

• ...

12-vuotisena muutin vanhempieni luota pois.

• 17-vuotiaana,

mur

• 18. vuotiaana.
      Palasin 21-vuotiaana asumaan mun veljen luokse, kun ei ollut omaa asuntoa.

• 19-vuotiaana armeijan jälkeen.

• 19-vuotiaana.

• pimpeli pom timanttia, kuis hurisee?

• monte24 kirjoitti:

pimpeli pom timanttia, kuis hurisee?

Vuosi alkoi hyvin, edellinen päättyi huonosti, mutta toivottavasti tämä uusi on parempi. Mites sinulla?

• timanttia kirjoitti:

Vuosi alkoi hyvin, edellinen päättyi huonosti, mutta toivottavasti tämä uusi on parempi. Mites sinulla?

mie kärsin kuumuudesta synnyinmaassani, poltin jo naamanikin kaupungilla käppäilessäni.
        etsin kämppää jonka voisin vuokrata.

• monte24 kirjoitti:

mie kärsin kuumuudesta synnyinmaassani, poltin jo naamanikin kaupungilla käppäilessäni.
        etsin kämppää jonka voisin vuokrata.

No mutta kuulostaa tosi kivalta, että olet päässyt sinne käymään! Meinaatko olla kauan? Minäkin pääsen ensi kuussa auringon lämmitettäväksi, toiselle mantereelle vaan :)

• 20

• 17 -vuotiaana. :)

• oon koeputki lapsi, eli muutin heti ku virtsaputken kautta lensin koeputkeen

• äiti kuoli

15 vuotiaana omaan kämppään muutin.

• 19v, heti intin jälkeen.

• 18-vuotiaana, ylioppilaaksi tulon jälkeisen kesän lopulla, kun muutin satojen kilsojen päähän opiskelemaan. Sen jälkeen en ole asunut kotona, muuta kuin joskus viikonloppuisin tai lomilla kissan ruokkijana ja kukkien kastelijana, jos vanhemmat on olleet lomilla.

18v. oli hyvä ikä. Oli jo kova hinku muuttaa omilleen, että pystyi itse huolehtia asioistaan, laskuista ja muista.. Äidin kanssakin tuli paremmat välit, kun otti vähän etäisyyttä ;)

• 10+11

25v muutin uuteen rivitalokaksioon pari vuotta sitten.

• Taisin olla 16-vuotias kun pääsin opiskelemaan, muutin asuntolaan asumaan, mutta viikonloppusin olin kotona tai silloisen poikaystäväni luona. Olin 18v kun vuokrasin oman asunnon...

• Nyt jo 26v

19-vuotiaana, noin puoli vuotta kirjoitusten jälkeen. Takaisin en mennyt muuta kuin kyläilemään toisinaan lomilla ja viikonloppuina. Äidin kanssa olisin tullut hulluksi, jos ei olisi saatu vähän etäisyyttä. Halusin jo itsenäiseen elämään, että saisin määrätä itse omista asioistani.

• 29v nyt, 27v muutin

27-vuotiaana

• janicceeeee

17-vuotiaana enkä sen jälkeen oo kotona majaillut.

• 39v vanha

15-vuotiaana lähdin opiskelemaan kauemmaksi, joten asuin asuntolassa. Kotiin palasin vajaaksi vuodeksi työharjoittelun takia. Sen jälkeen opiskelin vielä vuoden muualla ja asuin myöskin silloin asuntolassa.
      16v jälkeen en siis ole kotona enää asunut.

• koti kulta

Voi miten nuorina monet muuttaa kotoa pois.

• työ myyrä

15-vuotiaana siihen aikaan oli vähän pakko.tosin olin jo kesät pois kotoa 12.vuotiaana kotiapulaisena 4 lasta hoidettavana ja kuuden hengen talous johon kuului ruuan laitto siivous ja pyykin pesu eipä ollut siihen aikaan automaatti pesukoneita.niin se elämä opettaa jos ei muuta

• Ratikkakusipää

Ei meidän ylhäisön pidä suvun kartanosta muuttaa pois!
      Palatsimme Kyröskoskella on varsinainen kotini ja ollut sukuviiri katolla jo jääkaudella..Onhan minulla tietysti pieniä viidensadan neliön pikkulukaaleja ryyppykämppinä Hesassa, pari luukkua
      Kampin "nuorisotalon" nurkilla ja kaapit täynnä karkkeja ja siideriä --siellä voin opettaa pikkupojille seksiä pikkupalveluja vastaan ja iloitella kuminukkien kanssa dominoivaltaäidiltäni salaa

Te persaukiset luuserit ette ymmärräkään mitään siitä, miten tienaan riihikuivia 500 € seteleitä näillä velkavipu sijoituksillani
      asuntokuplamarkkinoillani.

• kt

15 vuotiaana muutin koulun asuntola ja 18 vuotiaana muutin ulkomaille , elikkä suomeen ja sillä tiellä viellä olla

• rapiskarpalo

13-vuotisena ja piakkoin leikin kotileikkiä pienen ihmisalun kanssa. Tämä ihmisalku kasvettuaan aikuiseksi muutti kotoa pois 19 vanhana lähtemällä armeijaan ja sillä tiellä ollut jo reilusti yli vuoden...meinaa siellä armeijassa on edelleenkin. Tosin on kirjoilla vielä samassa talossa missä minäkin ja yöpyy kotona aina silloin tällöin, ei kyllä enää kauaa koska saa työsuhdeasunnon valtiolta.

Syytän itseäni, koska en itse elänyt nuoruutta, niin en mitenkään ymmärtänyt miksi esim.16-vuotisenkaan tarttee olla enää kahdeksan jälkeen ulkona, joten olin aikas "natsimutsi" ja siksi hää on armeijassa käskyttämässä muita *pien virne*

• det

"16-vuotiaana kotoa muutto viittaa psykopatiaan, mutta sitä esiintyy vain naisilla", kirjoittaa dazu (psykiatri olevinaan). Veikkaanpa, että olet koulutetutumpi kuin hän. :)

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10405545

• Älä syytä itseäsi. 13-vuotias on täysin lapsi, eikä sen ikäistä saisi laittaa/päästää maailmalle. Se on aikuisen vastuulla.

• gihgdh

17-vuotiaana muutin pois kotoa. (: Olen nyt 19-vuotias.

• pedarin lapsi

12-v.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2866
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1258
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe