Olen siis sopinut treffit miehen kanssa joka on vegetaristi kotonani ensi viikolla. Ja olen ajatellut tehdä jotain vähän hienompaa vegeruokaa. En vain millään meinaa keksiä mitä. Ehdotuksia?
Menossa treffeille vegen kanssa, mitä ruoaksi?
7
287
Vastaukset
- pinaatti
Mites kasvispihvit ja uuniperunat?
- puolivege
Joku wok tyyppinen ruoka tofulla?
- tr7tofdu8t
Annat sille porkkanan, paksun. Jos se ei sitä syö niin voit käyttää myös......no tiiäthän sinä.....
- puoliks kasvissyöjä
Mites kasviswokki tai kasvislasagne?
- puoliks kasvissyöjä
Entäs tofu-nuudelikeitto,viikunat sinihomejuuston kera,juusto-yrttikohokkaat paistettujen sienten kera,bataatti-fetapaistikkeet,täytetyt herkkusienet,kermainen pinaatti-sienipasta,nuudeleita vokattujen kasvisten kera?
- argumentti
puoliks kasvissyöjä kirjoitti:
Entäs tofu-nuudelikeitto,viikunat sinihomejuuston kera,juusto-yrttikohokkaat paistettujen sienten kera,bataatti-fetapaistikkeet,täytetyt herkkusienet,kermainen pinaatti-sienipasta,nuudeleita vokattujen kasvisten kera?
veget taitaa lähinnä sylkäistä niihin ruokiin joissa on käytetty kermaa, juustoa ja kananmunaa.
Ottasin varman päälle ja tekisin jotakin tomaattipohjaista kasvispataa, siihenhän voi treffiruoan kyseessä ollessa laittaa jotain erikoisempaa , esim vesikastanjaa, bambunversoja, artisokkaa, chiliä. Nomu vege on hyvä mauste, vaikkakin kallis. Sopivasti valkosipulia myös. Padan lisäksi vaikkapa auringonkukka-vuokaleipää ja tofua. Jälkiruoaksi
hedelmäsalaattia.
(totuuden nimissä-- en kyllä oikein vois kuvitella treffailevani vegeä)
- Parsakaali
Ei taida olla oikeita vegejä ja kasvissyöjiä jos ruokiin tarvii sylkeä,mokomia nirppanokkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1375964Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843634- 292663
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672617- 2012325
- 1831939
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371264- 581244
Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721046