Tukea tarvitaan!

Etelä-Ranta kutsuu!

Aloitin South-Beach-"dietin" vajaa kuukausi sitten. Olen edistynyt mainiosti, mutta...

Jatkuvasti jään jostakin syystä samaan painoon roikkumaan. Olen lisännyt liikuntaa. Ja pyrkinyt pitämään hiilarit mahdollisimman alhaalla, niiden lisäys ohjeista huolimatta, silti panoni pysyy samana.

Elän tällähetkellä suht. kiireellistä elämää, enkä kaamosaikaan ole aamupalan ystävä, silti olen yrittänyt syödä aamupalankin. Päivisin 1 lämmin ateria/ iso salaatti, ja iltapalaksi todella vähän hiilareita. lähinnä lihaa ja kananmunan. Joo tiedän että ruoka määrä tuntuu pieneltä, mutta nälkää en pode, korkeintaan päivällä koska uin paljon työnivuoksi.

Mitä luulette. Oisko kyse ketoosista vai mikä avuksi?

Kun alotin "karppauksen" pudotin keskimäärin 0,5 kiloa päivässä, enkä pidä sitä tavoitteena vaan haluaisin hitaan tasaisen pudotuksen. Kun nyt sama paino saattaa pysyä viikon ruokalistan muuttamisesta huolimatta.. (eli ei samaa ruokaa joka päivä)

(155cm alkupaino 76,8kg nyt 71,5kg)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkospolttaja

      Mikä on kyseinen dietti ? never heard.
      Tuosta painosta sen verran että ihmisellä on se ominaispainonsa, jonka alle on vaikea päästä, tai se pikimmiten tulee takaisin. Elimistö pyrkii siihen mikä on geeneissä.
      Ennemminkin pitäisi hyväksyä itsensä semmoisena kun on, ne grammat ja sentit voi unohtaa.

      Jos tuota 0,5 kg / päivä tahtia oot pudottanut, kyse on nesteistä, ei rasvasta.

      Jos mahdollista- käy mittauttamassa rasvaprosentti.
      Jos haluat polttaa rasvaa--- >pitkä matalasykkeinen lenkki aamulla heti herättyä, suuhun sitä ennen korkeintaan vettä ja hammasharja. Ei varsinkaan kahvia, se sotkee insuliinitasapainon, eikä mitään ruokaa. Noin 20-25 min kun olet liikkunut niin elimistö alkaa hyödyntää omaa rasvavarastoaan , sen jälkeen kaikki mitä jaksat, polttaa sitä enempi. Muista matalasykkeisyys : kevyt hölkkä, reipas kävely. Uinti, mutta ilman saunaa. Kaksi tuntia lenkin jälkeen sulla toimii aineenvaihdunta vielä turbolla, eli jos sitten syöt vaikka aamupalan / lounaan se tavallaan palaa välittömästi.

      Itte en ole koskaan uskonut mihinkään diettehin, mutta aikonaan urheiluvuosina halusin painoa alas koska keveydestä oli etua.
      Ruoan kanssa oli välillä aikamoista viilaamista, varsinkin ennen suoritusta, mutta sopivanlainen liikunta ajoitettena oikein syömisien suhteen pudotti rasvaprosentin viiteen.
      No nykysellään on noussut mutta lihasmuisti toimii, ja teen / olen tekemättä niin pituus 170 paino 65 . Alimmillaan oli 55, joka sotki jo hormoonitoimintaa. Ennemin pitää kuunnella kroppaansa; kun näitä diettihäröjä.

      Endorfiini on palkaa siitä kun jaksat vaikka tikut silmissä vetää sen aamurundin ja muista pitää myös palautumispäiviä, ei ihan joka päivä tarvia lähteä.

      Mulle oli iso apu väsymysaamuina koirasta ja mp3 soittimesta.
      Pipo silmille, poppi soimaan nappeihin ja koiran kanssa hölkyttelemään ulkoilmaan.
      Kyllä se sullakin onnistuu, luota vaan itseesi, älä ruokavalioihin !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1690
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1268
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1132
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      161
      1044
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe