ja sieltä löytyi paljon sympaattisia ja elämänmakuisia juttuja. Olen nyt viimeiset 4 vuotta lukenut ainoastaan tätä katkeran paskan täyttämää, haisevaa sinkut-palstaa. Voin sanoa ettei tämän lukemisesta ole kyllä mitään hyötyä kenellekään, ja suosittelen poistumaan täältä ellei oikeasti ole todella hyvin voiva ihminen joka voi 100% vaan naureskella näille jutuille.
Lueskelin noita muita palstoja
7
135
Vastaukset
- totta kyllä,
Täällä on paljon miesvihamielisiä kirjoituksia.
Se on kyllä säälittävää... Siis se miten tuo miesvihamielisyys tänne tulee.
Olen sen tasan yhden White Wolfin täällä nähnyt, joka oli miesvihamielinen, ES oli myös tietyissä asioissa asenne feministi, eli ei naisten puolesta vaan miehiä vastaan. Tai no yksi tapaus tulee jälkimmäiseltä mieleen, mutta sehän kertoo asenteesta.
Ja loput miesvihasta, on sinun ja 0-2 kaverisi kynästä. Se mitä se siitä saatte, kun naiseen viittaavalla nikillä letkauttelette, niin se on mysteeri ja sitä mitä säälittäväksi kuvasin.
Loppu miesviha on kovin satunnaista ja havinaista, ei mainittavaksi ole siitä.
Ja oikeastaan se sinun "miesvihasi" on sellaista kovin läpinäkyvää trollausta, ei miesvihaa. Itsesääliäsi ilmennät sillä kait vaan.
Kovin paljon ikävää ja asiatonta letkauttelua tällä palstalla harrasteaan. Järkevät kirjoittajat sitten korostuvat vielä järkevämpinä. :D
- ()_0
älä vaan mainosta täällä niitä symppispalstoja :). Tiedän myös useempiakin, mutta en halua näitä ihmisvihaajia sinne. Tää voi olla tällainen suolen viemäri ja jätelava... Ja itse tulin pari kk eka kertaa tänne ja ihmettelin, et miten jotkut jaksaa täyttää elämänsä vihaamalla ja vähän sitäkin, ettei ylläpito tee mtn :(
- kdlfgdlfkdl
Ja sitten jäit koukkuun...vähän kuin autokolari, jota tulee katsottua, vaikka tietää ettei siitä mitään hyvää seuraa.
Minusta nämä katkerat jutut ovat usein, vaikka ei välttämättä aina, hauskoja, niille voi nauraa.
- 16
Näin hardcore ATM:nä pidän tästä palstasta, täällä voi olla kaltaistensa joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054