neuvoa kiitos.

pituusero 30 cm?

Jos nainen on 160 tai 162 cm pitkä, ja mies esim 190-192 cm, ovatko he naurettavannäköisiä yhdessä? Kysyn tätä ennen kun alan tutustumaan netin kautta erääseen mieheen, koska en ole nähnyt häntä livenä. Ja siis mitään tunteita ei ole vielä mukana. Mikä olisi pituuseron raja? Että voisi esim. tanssia häävalssia yhdessä ilman että se näyttää oudolta tai suudella alttarilla ilman outoa kumartelua?

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäero on hyväksi

      Paljonko ikäeroa?

      Pituusero kuulostaa hyvältä, me miehet kiihotumme lapsen kokoisista ja kasvoisista naisista. koska he muistuttavat teininaisia.

    • Tämän allaolevan tutkimuksen mukaan noin 16 cm oli ideaalpituusero, mitä naiset pitivät keskimäärin parhaana, eli keskiarvona mies/nainen: 181cm/165cm, joissakin muissa ryhmissä pienempi.

      http://research.similarminds.com/romantic-height-preferences-in-men-and-women/227

      Tämän mukaan lyhyet naiset (keskipituus 156 cm) haluavat 170 cm - 185 cm pitkän miehen, keskipitkät naiset (keskipituus 165 cm) 175 cm - 188 cm miehen, ja pitkät naiset (174 cm) 178 cm - 193 cm miehen.

      Täytyy täytyy kuitenkin muistaa että makueroja löytyy: joillekin naisille riittää että mies on samanpituinen, jotkut 160 cm pituiset naiset haluavat siis vähintään sen 180 cm pituisen miehen.

      Koomiselta tuo pituusero näyttäisi. Monet luulisivat että sinä olet lapsi, ja mies isäsi.

      • pituusero kiihottaa

        Joku taitaa olla hieman kateellinen...


      • Naisasialooseri.

        Yksi AKTM kaverini on noin 195cm pitkä honkkeli rillipää ja hänen naisensa alle 160cm ja kyllähän he näyttävät koomisilta yhdessä.

        Sänkyhommatkin ovat varmasti hankalia. Jos mies on päällä niin naisen naama on jossain miehen rinnan alapuolella.


      • Minä olen 183 ja vaimo 154 eikä kukaan taatusti luule, että vaimoni on lapseni. Ja jos pituuseromme näyttää jostain koomiselta, niin mitä väliä sillä meille on? Ei kannata miettiä niin paljon muiden mietteitä.


    • Kyllähän se esimerkiksi juurikin tuota tanssia hankaloittaa ja muutakin ellei naisella ole parinkymmenen sentin korkoja jalassa. Mutta siis istualtaan ja muuten kuin seisten sehän ei paljoa haittaa yhtään vaikka olis pituus eroa, mun mielestä siis kun itte oon tuon 192cm pitkä.

    • Vain jos miehen lisänimi on pilli ja naisen pulla.

      Ei tuossa pituuserossa ole mitään ongelmaa. Jos sä mietit kumppania sen mukaan, kenen vieressä näytät naurettavalta... En voi auttaa sua. Sun vaan pitää valita kumppani sitten sen mukaan, kenen kanssa näytät kuvissa hyvältä... eikös?

      Sulla on tosi outo perspektiivi asiaan. Häävalssi? Kumartelu alttarilla? Kuka vittuakaan välittää?

      Joo. Eli etsi kumppani sen mukaan miltä sinä näytät hänen vieressään muiden silmissä. Yritä löytää vielä sellainen jolla on sama kriteeri kumppanille. Sovitte toisillenne. Kaksi hyvin viallista ihmistä.

    • Jaska'

      Kyllä se liikaa on. Seksi toimii paremmin kun ei oo ku joku 10cm pituus eroa.
      Kyllähän se vähän typerältä näyttää muutenki ku on niin eriparia ihmiset. Toinen saa lyödä kontalleen pusua antaakseen.

      • Sinä vissiin harrastat vain pystynaintia? Minusta kun pituusero tasoittuu vaakatasossa.


    • 356jr6ty7

      Mitä helvetin väliä sillä on? :D

      Jos teillä natsaa tavatessa ja muutenkin niin mitä muiden mielipiteillä merkitystä.

      Tollo kottarainen :DDD

    • Hyvä homma

      Kysyn tätä ennen kun alan tutustumaan ... siis mitään tunteita ei ole vielä mukana ...Että voisi esim. tanssia häävalssia ... suudella alttarilla ilman outoa kumartelua?

      Noo, tuota...

      • Ihme touhua

        Miksi alat tutustumaan jos ei ole mitään tunteita?


    • Asennosta kiinni

      Ei se haittaa. Ämmän voi aina nostaa vaikka pöydälle ja naida takaapäin, hyvin sujuu.

    • 11+2

      jokainen lukija tiesi jo ensimmäisellä rivillä kysyjän olevan nainen

    • max 10cm

      Sopva pituusero kumppaneille on maksimissaan 10cm suuntaan tai toiseen.

    • ENFP-nainen

      Ihan turhaan pelkäät ja mietit. Miettisit mielummin rakkautta välillänne, henkistä yhteensopivuutta, arvomaailmoja ja mitä haluatte elämältä. Asioita, jotka tekevät sinut tyytyväiseksi vielä häidenkin jälkeen. Sitäpaitsi hääkuvan voi ottaa vaikka istuen, jos se on mielestäsi ongelma ja ison miehen vierellä näytät varmasti sirommalta kuin pienen ;-)

      Kokemusta 14cm-28 cm haitarilla. Kertaakaan en kiinnittänyt huomiota pituuteen. Siis ongelma on, vain jos sen itse tekee.

    • ~cissi~

      Erittäin kompakti lähestymistapa sinulla, tässä vaiheessa nämä käytännön asiat on mietittävä.

      30 cm pituusero on liikaa. Se on koomista, ja sinulle epämukavaa. 20 cm taas ei ole liikaa, vaan jopa seksikästä. Tässä on sama homma kuin ikäerossa, liika on vaan yksinkertaisesti liikaa. Tosirakkaudesta puhuvat voivat hakea puolisonsa sirkuksesta tai saattohoito-osastolta, muilta järjen käyttö ei ole kielletty.

    • ,....,

      Oletko ihan tosissasi? Yli 190 cm pitkän miehen kanssa seisaallaan suutelu on kyllä hankalaa 170 cm pitkällekin (ilman korkoja) naiselle. Mutta en nyt tiedä, että jos nainen on vieläkin lyhyempi niin onko sen sitten väliä jos näyttää "oudolta kumartelulta"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      203
      4582
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1558
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      52
      1450
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      132
      1212
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      65
      1165
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1059
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      1030
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      967
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      113
      963
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      933
    Aihe