Olen reilu 40v sinkku yh-äiti ja minulla on saksanpaimenkoira. Nyt olen sitten saanut kuulla kuinka olen hankkinut miehenkarkottimen itselleni. Koira on minulle hyvin tärkeä kuten lapsetkin ja yleensä pidänkin koiraani mukana paljon, missä sitten liikunkin.
Miten suhtaudutte miehet tälläiseen naiseen?
En ole etsimässä miestä, siksi en kysy vaan ihan mielenkiinnosta.
Miehille kysymys?
30
273
Vastaukset
- sillitrooli
Pidätkö maastohousuja koiraa ulkoiluttaessa ja huudat sille 100 desibelin voimakkuudella?
- ap
En pidä maastohousuja ja en huuda koiralleni, kun koira kuulee kyllä ihan huutamattakin.
Olen pieni 160cm pipopäässä ja pukeudun ihan normaalisti toppa asuun tällä ilmalla.- sillitrooli
Ehkä kannattaisi kokeilla niitä maastohousuja. Jollain miehillä voi olla fetissi tappelukoiraa maastohousuissa ulkoiluttavaan naiseen.
- ??
sillitrooli kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kokeilla niitä maastohousuja. Jollain miehillä voi olla fetissi tappelukoiraa maastohousuissa ulkoiluttavaan naiseen.
Aloittajahan ilmoitti ettei ole miestä etsimässä.
- Joukahainen
?? kirjoitti:
Aloittajahan ilmoitti ettei ole miestä etsimässä.
Miksi aloittaja haluaa infoa random-miesten käsityksistä, ellei ole etsimässä miestä?
- heitän 1. kiven
Vanhalla yh:lla ei tee mitään.
- ap
En pidä sakemanneja tappelukkoirana, kiva perheenjäsen, lenkkikaveri ja mukava luonne (koulutettu), enkä pidä itseäni vanhanakaan :)
- sillitrooli
No joo, jos tosissaan... Ei kai se miehenkarkoitin ole, jos se suhtautuu miesvieraaseen arvostavasti ja ystävällisesti. Jos ei suhtaudu, niin voi hyvinkin olla karkoitin.
- realismus
Luulisin lasten olevan suurempi "miehenkarkotitin" kuin koiran. Moni mies pitää kunnollisen kokoisesta koirasta, jonka kanssa voi harrastaa ja retkeillä metsissä.
Kissoista ja kääpiökoirista pitävillä miehillä on hyvä itsetunto, koska se ei ole "miehekästä".
Kysymys oli miehille, heiitn tässä naisena pienen mutuni..."Kissoista ja kääpiökoirista pitävillä miehillä on hyvä itsetunto, koska se ei ole "miehekästä". "
Itse kyllä pidän kissoista enemmän kuin koirista, eikä tässä ole itsetunnosta kysymys. Kissat nimittäin viehättävät oveluudellaan, ja sen vuoksi koska eivät ole lauma-eläimiä, eli tulevat toimeen myös omillaan ja ovat itsenäisiä. Toisin kuin kömpelöt koirat, kissat osaavat myös saalistaa onnistuneesti (olen nähnyt omin silmin). Kissat osaavat myös olla laiskoja tarvittaessa, mikä myös viehättää."Kissoista ja kääpiökoirista pitävillä miehillä on hyvä itsetunto, koska se ei ole "miehekästä". "
Eli mitä epämiehekkäämpi mies on ja mitä epämiehekkäämmistä asioista kiinnostunut, ni sen parempi itsetuntoko hänellä on?! XD
Voe luoja anna mun kaikki kestää... X)- Naiset eivät
TheOne kirjoitti:
"Kissoista ja kääpiökoirista pitävillä miehillä on hyvä itsetunto, koska se ei ole "miehekästä". "
Eli mitä epämiehekkäämpi mies on ja mitä epämiehekkäämmistä asioista kiinnostunut, ni sen parempi itsetuntoko hänellä on?! XD
Voe luoja anna mun kaikki kestää... X)halua lihaskönttiä. Lihasköntti ei ole seksikäs vaan luonnottoman näköinen.
Paras kroppa miehellä on esim. uimarin timmi vartalo. Naiset eivät kirjoitti:
halua lihaskönttiä. Lihasköntti ei ole seksikäs vaan luonnottoman näköinen.
Paras kroppa miehellä on esim. uimarin timmi vartalo.Kummasti on vaan silti aina naisia riittänyt ja kysyntääkin yli tarjonnan.
Eli makuja on (sunkin onneksi) hyvin monia. ;)- Dr Obvious
TheOne kirjoitti:
"Kissoista ja kääpiökoirista pitävillä miehillä on hyvä itsetunto, koska se ei ole "miehekästä". "
Voe luoja anna mun kaikki kestää... X)Kun on hyvä itsetunto ei tarvitse mitään pitbullia itsetuntoaan pönkittämään ja komenneltavaksi (miehekästä?). Kissan kanssa elävät, kuten meidän perhe, nauttivat itsenäisestä ja fiksusta seurasta.
Joo ja kissa osaa myos metsästää mutta mitä koira tekee ellei sitä ruoki? Dyykkaa roskiksia ja syö liikenteen tappamia raatoja. Avuton versio sudesta.
Lapsena meillä oli toinen kissa ja kerran tuli saksanpaimenkoira kylään. Alkoi sitten haukkua kissaa kunnes tämä räppäsi sitä muutaman kerran ympäri kuonoa ja koira luikki ulisten pakoon. Kauas on tultu sudesta.
Kyllä koiratkin ovat ok mutta joillekin ne ovat vain ****n jatke.
- ap
Koira suhtautuu yleensäkkin vieraisiin hyvin, koska jos minä hyväksyn tulijan myös se hyväksyy. Totta, tuntuu kyllä että lapset ovat enemmänkin miehen "tiellä", kun vie äidin aikaa. Mutta jos mies tulee hyvin perheeseen niin sekään ei ole ongelma, koska yhteistäkin aikaa löytyy. Itse kun en koe miehen lasten olevan este.
- YH-äiti myös
Aika moni on nykypäivänä allerginen eläimille. Siksi koira on iso ongelma. Itse rakastan eläimiä, mutta monelle eläimelle allergisuus aiheuttaa sen, että en voi aloittaa seurustelua tositarkoituksella sellaisen miehen kanssa, jolla on koira, kissa tms. karvainen eläin. Enhän itsekään luovu lapsistani miehen vuoksi, joten en voi olettaa, että sinkkumieskään luopuisi itselleen rakkaasta lemmikistä minun vuokseni.
On olemassa myös ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut lemmikkiä. Silloin isokokoinen koira voi tuntua pelottavaltakin (miehestäkin) varsinkin, jos sitä ei ole koulutettu hyvin.
Sitten joskus jos olet miestä etsimässä itsellesi, niin hyvä vaihtoehto olisi mies, jolla on itselläänkin koira/koiria ja joka suhtautuu niihin positiivisesti. Esim. koirallinen ja lapsellinen YH voisi olla hyvä vaihtoehto. - ...
Kyllä naisen pitää olla koiraton ja lapseton, tai lasten ainakin jo kotoa pois muuttaneita. Kissa ei haittaa. En ole koskaan tykännyt naisista joilla on koira.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
En ole koskaan pitänyt miehistä jotka pitävät kissasta. Sellaiset miehet on ohutsormisia, työtä vieroksuvia, omituisia boheemeja höpöttäjiä.
- Boheemiton rapsodia
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt miehistä jotka pitävät kissasta. Sellaiset miehet on ohutsormisia, työtä vieroksuvia, omituisia boheemeja höpöttäjiä.
Kyllä kiitos, hyvin kelpaa ohutsorminen, omituinen höpöttäjä! Kelpaa vaikkei niin ohutsorminen olisikaan, vaikka höpöttäisi muitakin kuin omituisia, tai puhuisi vaikka ihan asiaa. Mutta kissa... niille olen allerginen.
- realismus
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Miehet, joilla on hoikat pitkät sormet ovat yleensä kiinnostavia. Töppösormet latistavat koko jutun, varsinkin jos niissä kasvaa karvoja.
- Dodiii66666666666
Ylipäätänsä "voimakasta perhe-elämää" symbolisoivat naiset ovat usein miinus miesten näkökulmasta. Mies kun (alitajunnallisesti) haluaa nauttia lähen naisen kanssa olemisesta, joten (huolenpitoa vaativat) lemmikit ja varsinkin lapset saatetaan kokea häiriötekijöiksi. Myös lasten pian hankkiminen ja "ei sitten koskaan seksiä, korkeintaan kerran vuodessa!" ovat melkoisia turn offeja miehille. Vähemmällä pääsee kun ei ole naisen puolelta jotain (arvomaailman) rasitteita.
Miinuksen voi yrittää kääntää plussaksi kaivamalla naisena itsestään enemmän seksuaalisuuttansa esiin, niin piparin voimin voi olkaa miestä kokonaispaketti enemmän kiinnostamaan. Uhkapeli on siinä, että jos kuitenkin kuvio perustuu vain pipariin, niin se myös myöhemmin lopahtaa miehen toimesta. Pitää olla myös jotain "Ihana nainen!" tunnetta miehen puolelta, jotta se kestäisi.
Totuus on että miehet ovat seksuaalisia olentoja eivätkä niinkään perhekeskeisiä kasvattajia. Usein perhe on naisille tärkeä asia.... samaantapaan kuin miehet puunaa autojansa intohimoisesti.- 8+4
Hyvin sanottu, asia on juuri noin.
Eiköhän se ole enemmän sinusta kiinni, kuin koirastasi, että kiinnostaako...
- Mies1985
Lapset = iso turn-off
Koira = Aivan normaalia. Kuka hullu vastustaa koiria?
Olet saanut aika hämyjä neuvoja. Ellet sitten ole itse synnyttänyt sitä koiraakin. Eivät nuo ole ollenkaan verrannollisia asioita. Lapset tarkoittavat miehille sitä että naisen elämässä on mukana joku mustasukkainen mies, että naisen vartalo on kärsinyt raskaudesta ja synnytyksestä ja että mies joutuu kestämään lapsia suhteessa. Koira taas tarkoittaa miehille sitä että nainen on eläinrakas ja siten ainakin vähän luotettava. - Peopleperson
Sinkut kellä on koira pistää koiran kaiken edelle ja puhuu siitä kuin se olisi lapsi.. Yleensä.. Serti/koulutusjutut = iiisooo turnoff..
Se riippuu miehestä.
Mun kirjoissa se on pelkästään plussaa jos nainen tykkää isoista koirista. =)- 10
Niinpä olet tainnut tehdä, hankkinut miehenkarkottimen.
Sinulla niitä on jo aika liuta noita miehenkarkottimia, joten etköhän elele vastaisuudessa äijiltä täysin turvassa. - SÄÄFFERI
Kuten aina, riippuu asuinpaikkakunnastasi. Jos olet keski- tai pohjois-Suomen pikkupaikkakunnalta sulla on jono entisiä, nykyisiä ja tulevia uroksia (kuten hyvin tiedät) vaikka omistaisit kirahvin.
Stadissa voi tilanne olla toinen. - ap
Kiitos mielenkiintoisista kommenteista!
Tosiaaan, en ole etsimässä miestä vaan haluan mielenkiinnosta kuulla mielipiteitä aloitusviestissä mainitsemastani aiheesta. Päästä miehen pään sisälle, tämä ajatus tosiaan lähti, kun eräs mies sanoi minulle, että olet miehenkarkottimen hankkinut, toisaalta usea mies sanonut myös että hyvä koira valinta. Kyllähän koira ja lapset aikaa vie ja sitä heille haluan antaakkin,mutta myös suhteelle joka joskus tulee anjankohtaiseksi, lapseni alkavat olla jo suht isoja, joten elämä tässä helpottuu.
Koirani ei ole '''''''jatke, vaan perheenjäsen ja harrastus kaveri. "Helppo" rotu, joka koulutuksella mitä ihanain koira, sekä persoona mahtava tällä. Tämä on mahtava sieni/marjastus kaveri.
Kokeeko mies pelottavana naisen jolla on tälläine rotu? Itse kun olen tosiaan pieni kokoinen nainen ja koirani on suht iso. Koira pysyy hyvin hanskassa ja on tosiaan koulutettu.
Mielenkiintoista lukea hyviä kommentteja. - Mies nimeltä hän
jos naisella on iso uroskoira ni kyllä mulle tulee heti mieleen että nainen harrastaa seksiä sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244555Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1063154Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2063006- 881403
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk921208Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie271144- 1561052
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril121895Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA54888Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."33737