Tasonmääritystesti

Tasotarkastaja

Tasosi on se, millaisen naisen tai miehen saat. Ei voi olla keskitasoa jos ei saa muita kuin alempitasoisia. Eikö ole yksinkertaista, kun sen oivaltaa! :D

18

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

Ei ole.

Kyllä tohtorillekin kuuluu tohtorintyöt eikä siivoushommat vaikka ei muuta saisikaan.

• Höpö höpö. Niin se vaan on, että jos olet joku naistutkimuksen tohtori, niin hanttihommia saat henkesi pitimiksi tehdä.

• Tohtorispiireistä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Höpö höpö. Niin se vaan on, että jos olet joku naistutkimuksen tohtori, niin hanttihommia saat henkesi pitimiksi tehdä.

Näihän se monesti menee. Tohtorin tutkinto itsessään ei riitä työmarkkinoille ja jos et ole muuten tohtorilta odotettavaa tasoa tutkinto on iso este työllistymiselle.

Aika harvalta alalta tohtorit viedään käsistä, yksittäisiä osaajia kyllä. Se mitä osaat ja se millainen olet, ratkaisee menestyksen.

• 2+1
        Tohtorispiireistä kirjoitti:

Näihän se monesti menee. Tohtorin tutkinto itsessään ei riitä työmarkkinoille ja jos et ole muuten tohtorilta odotettavaa tasoa tutkinto on iso este työllistymiselle.

Aika harvalta alalta tohtorit viedään käsistä, yksittäisiä osaajia kyllä. Se mitä osaat ja se millainen olet, ratkaisee menestyksen.

En tiedä yhtään tohtoria joka olisi valmistunut suoraan olematta ensin välissä työelämässä. Asiaan kyllä vaikuttaa se, että opiskelen tekniikkaa en mitään pehmeitä tieteitä. Tuntemani tohtoritkin ovat tekniikan alalta. Sieltä työllistyy...

• 2+1
        2+1 kirjoitti:

En tiedä yhtään tohtoria joka olisi valmistunut suoraan olematta ensin välissä työelämässä. Asiaan kyllä vaikuttaa se, että opiskelen tekniikkaa en mitään pehmeitä tieteitä. Tuntemani tohtoritkin ovat tekniikan alalta. Sieltä työllistyy...

Korjataanpa hieman kömmähdystäni: väitellyt, ei valmistunut :)

• dghgdh

Kyllähän se jossain määrin noin menee, jos puhutaan parisuhteesta. Mutta jos puhutaan seksistä, niin tuo teoria menee täysin metsään.
      Todella rumakin nainen voi saada suht helposti seksiä komeiltakin miehiltä.

• Tasoton tarkastaja

Ei ole noin yksiselitteistä. Vain yksinkertainen ihminen ajattelee noin. Pitäisikö mielestäsi tyytyä ensimmäiseen vastaantulijaan, joka osoittaa kiinnostusta? Entä jos on erilainen ja valtaosa naisista ei kelpuuta sinua sen takia? Tässä tapauksessa voisit silti mahdollisesti saada yhteensopimattomasta epätoivoisesta naisesta kumppanin. Ei kannata ja ei tämä kerro tasostasi oikeastaan mitään.

Itse etsin seuraa lähinnä netistä. Saan suurimmalta osalta nettinaisista pakit (ulkonäköön tai muihin ominaisuuksiin katsomatta). Toisaalta saan ajoittain huomiota todella tasokkailta nettinaisilta, joilla harvemmin on edes profiilia netissä. Tarkoitan korkeasti koulutettuja, hyvin tienaavia ja jumalaisen kauniita naisia. Olisin varmaan jo parisuhteessa tällaisen naisen kanssa, mutta haimme lopulta sen verran eri asioita, että jutulla ei ollut pidemmän päälle tulevaisuutta. Jos en olisi sattuman kautta tavannut näitä paria naista viimeisen kolmen vuoden aikana, voisin päätellä, että en kelpaa lähes kenellekään.

Olen kohta kolmekymppinen, sosiaalisesti rajoittunut, korkeasti koulutettu ja ihan hyvännäköinen mies.

• tunteiden tulkki

Monet naiset eivät siedä erilaisuutta kovin hyvin. Ainakaan jos ovat itse normaalisosiaalisia ja rivitalonpätkä kultainen noutaja -henkisiä tavoitteiltaan perusihmisiä.

• Tasoton tarkastaja
        tunteiden tulkki kirjoitti:

Monet naiset eivät siedä erilaisuutta kovin hyvin. Ainakaan jos ovat itse normaalisosiaalisia ja rivitalonpätkä kultainen noutaja -henkisiä tavoitteiltaan perusihmisiä.

Olet oikeassa. Mitä enemmän poikkeaa valtaväestöstä, sitä vaikeampi on löytää yhteensopivaa kumppania.

Massan mukana kulkevat ekstrovertit ovat varmaan parhaassa asemassa kumppanin löytymisen kannalta. Heillä on isot ihmissuhdeverkostot ja heidän on helppo löytää jotain yhteistä lähes kaikkien kanssa.

Irtosuhteista en osaa sanoa, koska en harrasta niitä.

• hälpätihämmä

Mitä on sitten kun ei saa huomitoa edes alempitasoisilta naisilta ? ATM-

• -------

kauniilla, hyvässä työssä olevalla ja kaikin puolin ihanalla naisella saattaa olla heikko itsetunto eikä siksi ymmärrä omaa arvoaan niinpä hän styylaa luusereitten kanssa.

tai joku menestynyt nainen saattaa ottaa matalapalkkaisen, itseään rumemman miehen jolla on ihana luonne ja huumorintaju.

tai sitten jossakin maassa on paljon kauniita/menestyneitä naisia suhteessa kauniisiinmenestyneisiin miehiin, eli osa kauniista naisista joutuu tyytymään alempitasoisiin.

lisääkin esimerkkejä keksisin mutta enpä jaksa alkaa kirjoittamaan...

• Tasoton tarkastaja

Jos viittaat minuun, niin olen muilla mittareilla elämässä kohtalaisesti menestynyt, mutta sosiaalisesti en ole kovin vahva. Sanoisin, että olen aika introvertti. No, itsetunto minulla kyllä on kohdillaan; ei kyseinen puute minusta luuseria tee. En myöskään tainnut sanoa olevani ruma, vaan päin vastoin, melko hyvän näköinen niin kropan kuin kasvojen puolesta.

Ja ihan suomalaisten tyttöjen ja naisten kanssa olen treffaillut. Kukaan treffaamistani naisista ei ole myöskään kärsinyt huonosta itsetunnosta. Itse asiassa siitä on keskusteltu joko viesteissä tai treffeillä.

Minä en keksi muita syitä saamilleni pakeille kuin sosiaalisen rajoittuneisuuden ja erilaisuuden, joka liittyy tavoitteisiin ja persoonallisuuteen.

• ...kl.....
        Tasoton tarkastaja kirjoitti:

Jos viittaat minuun, niin olen muilla mittareilla elämässä kohtalaisesti menestynyt, mutta sosiaalisesti en ole kovin vahva. Sanoisin, että olen aika introvertti. No, itsetunto minulla kyllä on kohdillaan; ei kyseinen puute minusta luuseria tee. En myöskään tainnut sanoa olevani ruma, vaan päin vastoin, melko hyvän näköinen niin kropan kuin kasvojen puolesta.

Ja ihan suomalaisten tyttöjen ja naisten kanssa olen treffaillut. Kukaan treffaamistani naisista ei ole myöskään kärsinyt huonosta itsetunnosta. Itse asiassa siitä on keskusteltu joko viesteissä tai treffeillä.

Minä en keksi muita syitä saamilleni pakeille kuin sosiaalisen rajoittuneisuuden ja erilaisuuden, joka liittyy tavoitteisiin ja persoonallisuuteen.

Vaikka on omasta mielestään hyvännäköinen, ei sitä välttämättä oikeasti ole. Ja se hyvännäköisyys menettää vähänkään fiksumpien naisten mielessä merkityksensä tyystin, jos mies on täysi torvelo. Enkä nyt nimenomaan sinusta puhu, Tasoton tarkastaja, vaan yleensäkin. Moni mies tuntuu hokevan olevansa tosi hyvännäköinen ja hyväkroppainen, mutta ihmettelee miksei silti saa naisia. Syy on sitten jossain muussa tai siinä että ei ole hyvännäköinen ainakaan niiden tapaamiensa mielestä.

Minuakin on sanottu lukuisasti hyvännäköiseksi, en sitä kuitenkaan ole. Nauraisitte katketaksenne, jos tämän "hyvännäköisen" pärstäkuvan näkisitte!

• Tasoton tarkastaja
        ...kl..... kirjoitti:

Vaikka on omasta mielestään hyvännäköinen, ei sitä välttämättä oikeasti ole. Ja se hyvännäköisyys menettää vähänkään fiksumpien naisten mielessä merkityksensä tyystin, jos mies on täysi torvelo. Enkä nyt nimenomaan sinusta puhu, Tasoton tarkastaja, vaan yleensäkin. Moni mies tuntuu hokevan olevansa tosi hyvännäköinen ja hyväkroppainen, mutta ihmettelee miksei silti saa naisia. Syy on sitten jossain muussa tai siinä että ei ole hyvännäköinen ainakaan niiden tapaamiensa mielestä.

Minuakin on sanottu lukuisasti hyvännäköiseksi, en sitä kuitenkaan ole. Nauraisitte katketaksenne, jos tämän "hyvännäköisen" pärstäkuvan näkisitte!

Selittävää tekijää on helpompi etsiä mainitsemistasi asioista, mutta sanon vaan, että erilaisuus myös riittää torjuntaperusteeksi.

Ota huomioon, että fiksun ihmisen voi myös olla vaikea löytää seuraa. Ajatusmaailma kohtaa harvan kanssa.

Lopuksi sanon vielä, että en minä perusta arviota ulkonäöstäni omaan käsitykseeni vaan esim. näiltä kauniilta naisilta saatuun palautteeseen, mutta ei siitä sen enempää. En tykkää yleensäkään korostaa asiaa, mutta keskustelu alkoi mennä siihen suuntaan, että ulkonäkö on luultavasti selittävä tekijä.

• ...kl..... kirjoitti:

"Minuakin on sanottu lukuisasti hyvännäköiseksi, en sitä kuitenkaan ole. Nauraisitte katketaksenne, jos tämän "hyvännäköisen" pärstäkuvan näkisitte!"

En epäile yhtään =)
        Onhan näitä nähty.

• olenkin tasokas

Jos asia on tosiaan noin, niin sitten olen itse katsonut tasoni huonommaksi kuin se onkaan. Olen melkein aina seukannut korkeasti koulutettujen, varakkaiden ja pitkien, hyvännäköisten miesten kanssa, vaikka itse olen amk-tasoa, pieni ja mielestäni ihan nätti, mutta tavallinen ulkonäöltäni (KTN). Muutaman kerran olen seukannut myös itseäni tyhmempien miesten kanssa, joilla on huono koulutus, mutta silti rahakas työpaikka ja suht komea ulkonäkö.

Vitsi, mikä oivallus! Minun ei täydy ikinä tulevaisuudessakaan tyytyä mihinkään luusereihin, vaikka itse sellaiseksi itseni välillä tunnen, koska en koskaan ole luusereiden kanssa seukannut. Olen arvioinut tasoni liian matalaksi, mutta sitä virhettä en enää tule tekemään, vaan tähtään YT-miehiin. Yes! :)

• ... naiset pariutuvat säännönmukaisesti itseään korkeampitasoisten miesten kanssa. Tilastoja kaivelemalla tämäkin asia on selvinnyt.

• Reipas Mies

Miehillä on sisäinen taipumus kilpailla puitteista, kuten isot autot, lelut, talot.Mies joka kieltäytyy tästä kilpajuoksusta demonisoituu siihen uskovien miesten silmissä ja on parempi olla hamppu-hippi tai jotan muuta kuin "ne" alibina jotta voi paeta siihen verukkeeseen.
      Naisten kilpailu viettiä on tälläytyä kauniiksi voittaja miehiä varten (toki meikkaus ja seksikkyys on vain naisen mielestä naista itsään miellyttämään, eli antamaan hyviä fiilareita omasta haluttavuudesta.).

Katsokaas, nämä naisasiamiehet ovat tavanomaisesti niin pässejä tässä naisvalinnoissaan että kunhan nainen on jollain ko. miehen määreillä "tasokas" eli miehen mieleen, kuten pitkät hiukset, hoikka, muodikas, yms. niin aina käy täkyyn.

Seksististä ajatella että hoikka muotimisu on YTN koska hänen kysyntää vastaavat alfa-miehet siis määrittelevät naisen? Näkisin että pelkka kauneus ei riitä vaan korkea koulutus ja korkeapalkkainen työ luo ne puitteet mitä koko pakettiin tarvitaan.

Alfan mielestä seksikäs Siwan kassa nainen voi olla YTN mutta eihän sen kuvitellun sävytetukkaisen pakettiautofiman putkimiesreiskan mielestä apteekkarin pulleampi tytär ole hottis, seksipaketti kuten siwan kassa. Ihan samalla analogialla tylsä insinööri on harmaavarpunen baarien rotunaisille jos ei ole kuin luonnon tieteiden viisautta millä tehdä vaikutus. Tulisi olla mielettömät käsi-tatuoinnit, komea, smooth naisten kanssa, hyvä seura mies, pöydän vetonaula, tanssi-stara ja iso munainenkin.

Unohdatte myös että naisilla on usein sisäinen taipumus kilpailla keskenään miehiensä laadulla- vaikka selän takana.

Täten huonolaatuinen mies sekä nolaa naisen että saa hänet huonoon asemaan kun joutuu "selittelemään" kanssa sisarilleen sitä ja tätä. Yyber-ytm sen sijaan nostaa naisen kuin naisen a-luokkaan.

En varmasti ole komea mies siinä määrin mitä nämä sävytetukkaiset stylet beckham-mies ihanteet nykyään muotinaisilla ovat, mutta tarpeeksi komea että voin ihmetellä miten nämä mahakkaat perusmasat istevät hyvin seksikkäitä muotinaisia yöelämässä- se on se hyvä supliikki joka paikkaa luonnon karmeja ihmiskehossa.

Mies on hyvin taso-armelias naiselle, vrt. alfa atn pariskunnat, nainen EI KOSKAAN katso sormiensa läpi miehen puutteita vaatimuslistaansa nähden-koska aina on tsäänssi että ensi vkl voi valkata paremman miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      7042
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6323
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2512
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      66
      2206
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1512
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe