Jääkausi euroopassa

Sähköteurastaja

Britanniakin jäätynyt siniseksi, ja pahin on tekstin mukaan vielä edessä.

http://climaterealists.com/index.php?id=9087

Ja lapsemme eivät enään tule näkemään lunta, todistaa ilmastotiede,
jäästä puhumattakaan.

Jopa -40C pakkasia, tätä ei edes limatolokia pysty selittämään.

4

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumaa kuin kuubassa

      Jeff Masters raapusti asiasta jutun myös. Libyassa saatiin lunta.
      http://www.wunderground.com/blog/JeffMasters/comment.html?entrynum=2030

      Vuosi 1956 mainittiin. VIlasimpa, että millaista säätä silloin oli, kokonaisuudesta tulee jotenkin mieleen tänhetkiset sääolot, joskin globaali lämpötila tuolloin oli alhaisempi. Sen voi todeta, ettei tämä kuitenkaan ollut ainutlaatuinen hiilidioksidin aiheuttama sääkuvio, vaan vastaavia on ollut aiemminkin.
      http://data.giss.nasa.gov/cgi-bin/gistemp/do_nmap.py?year_last=2011&month_last=12&sat=4&sst=1&type=anoms&mean_gen=02&year1=1956&year2=1956&base1=1900&base2=1980&radius=1200&pol=reg

      • Sähköteurastaja

        No mutta?
        1940 luvullahan siellä paistettiin kanamunia panssarivaunun teräksen päällä,
        kun niin porotti.

        Siintä on uutisfilmiä olemassa.

        Nyt siellä ei paisteta kananmunia panssarivaunun päällä,
        kun kananpallit ei paistu lumessa.


      • Tyhmäkonääoot?
        Sähköteurastaja kirjoitti:

        No mutta?
        1940 luvullahan siellä paistettiin kanamunia panssarivaunun teräksen päällä,
        kun niin porotti.

        Siintä on uutisfilmiä olemassa.

        Nyt siellä ei paisteta kananmunia panssarivaunun päällä,
        kun kananpallit ei paistu lumessa.

        Ja vuodenaika oli varmaan sama?
        Oletko oikeasti noin typerä, vai pitääkö sinun oikein heittäytyä.

        Ei säätila ole sama kuin globaali ilmasto. Tämä pakkasjakso selittyy helposti säätieteellä. Ääri-ilmiöt yleistyvät, kuten on ennustettu.


    • 45678

      Haluaisitko imbesilli käydä kertomassa tämän säätieteellisen selityksen etelä-europpalaislle? Siis, että kun ilmasto kylmenee niin se on ääri-ilmiö, joka lisääntyy.
      Onko sinulla tiedossa globaalissa ilmastossa tällä hetkellä lämpenemistä? Tyhmyri kyselee onko toinen tyhmä. HEH HEH HEH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe