Kvanttitason ilmiöt sotivat rajusti vastaan evoluutioteorian "vahvin selvityy heikoin karsiutuu" mekanismin pääprinsiippiä joka perustuu ei - muuhun kuin serkkunsanaijan rotu-opin kehitysPäällikön charles Darwinin houreisiin kuumeuniin, jotka mies kehitti syötyään sienä kalapagossaarilla.
Ei evoluutio ole oppi otettavissa tosi perustein sillä niinhän Sanakin sanoo että ei ovuluutiota ole
Evoluutioteoria ei pysty selittämään kvanttitason ilmiöitä.
huhuu evo-0
3
123
Vastaukset 3
Kiitos tästä kreationistisen päättelyn näytteestä. Jos ei kaikille vielä selvinnyt, niin otetaan toinenkin esimerkki:
-Molekyylien avaruusgeometriaa selittävä ja ennustava valenssielektroniparien repulsioteoria (VSEPR) ei pysty selittämään kasvimorfologisia ilmiöitä, joten VSEPR-teoria on virheellinen.>niinhän Sanakin sanoo että ei ovuluutiota ole
Sana sanoo ettei ovulaatiota ole, näin on tosi ja piste. Aammeen.- tappakaa kuksaa2
Näyttää siltä että tiede-palstojen terroristi kuksaa2 on tunkenut tännekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4371875- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39804Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29744- 55721
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht436710- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37581Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi39573- 63563