http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Naisen pieru haisee pahemmalle mies pieree useammin/1135258830024
Silti naiset valittaa jos mies piereskelee kovaäänisesti mutta hajuttomasti.
Naisten pierut haisee enemmän
7
142
Vastaukset
Tämä on vanha juttu, mutta artikkeli on perusteellinen.
Muutamia poimintoja:
-Tutkimusten mukaan naisten pieru haisee kuitenkin pahemmalta kuin miesten pieru. Se on todistettu niin hajuaistiin perustuvalla mittauksella kuin kaasuanalyysilla.
-Nykyajan käytöstapoihin piereminen ei kuulu, ja pieru koetaan loukkaavaksi. Siihen voi päättyä niin seurustelu kuin työhaastatteluki
Ihmiset ovat kyllä tosikkoja. Minun ystävänikin loukkaantuu, jos pieren kunnolla, kun hän selittää jotakin asiaa yksityiskohtaisesti. Siitä voi seurata jopa kymmenien minuuttien mykkäkoulu. Eikä hänen kotonaan saa piereskellä lainkaan, vaikka hän itse joskus päästää paukkuja. Hän on luonteltaan myös INTJ.- yök
Myös naisen virtsa haisee pahemmalle. wc:ssä ihan kauhee löyhkä sen jälkeen, kun nainen on käyttänyt sitä.
En nyt sanoisi noin. Luulen kyllä että tiuettyinä kuukauden aikoina kusi haisee imelälle. Se on karmea lemu.
Ja jostain syystä miesten vessat taas haisevat kissankuselta. Johtuu varmaan sekin hormooneista.
- Jotain hyvää sentään
Mutta naisen pimppa tuntuu paremmalle kuin miehen peppureikä.
No en minä valita hajuttomista pieruista muualla kuin ruokapöydässä.
Miesten pierutkaan yleensä mitään hajuttomia kuitenkaan ole.- ...
Riippuu tietysti siitä mitä on syönyt, sitähän ei tuossa hutkimuksessa otettu mitenkään huomioon. Jos halutaan tietää sukupuooen vaikutus johonkin, niin silloin pitää muut tekijät ottaa huomioon, ruokavalio tuossa nyt ainakin.
- Wunder...
Itse kyllä yleensä pieraisen silloin kun pierettää, mutta äänettömästi. julkisissa paikoissa joissa on vähintään 3 ihmistä lähempänä niin he eivät tiedä kuka se oli. HS:sän sivuilla ei sitten mainittu sitä että toisinaan pierun pidättämisestä seuraa vatsakipua.
Mitä tulee sitten noihin hajuihin vessassa, jos jota kuta niin kovasti haittaa. Niin kotioloissa ratkaisu hajuihin vessassa on esimerkiksi wc huonetilan koosta riippuen 2-3 autoon tarkoitettua wunderbaumia. Julkisiin vessoihin ei ratkaisua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3273877Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52282- 1121694
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j141957Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101919Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79855- 86771