Kerrotteko hyvälle ystävällenne jos kuulette, että joku on haukkunut tätä ystävää? vai olisiko paras jättää sanomatta kuitenkin.
Mä menin kertomaan ja mun naisystävä pahotti mielensä niin kovin, että valvo koko viimeyön ja nyt kadun kun menin kertomaan.
Kerrotteko?
26
103
Vastaukset
- Pleksi Manse
Ei sulla mitään ystäviä ole!
mieluummin kannan sen häpeän itse
Minusta tuossa seikkaillaan niin heikoilla jäillä, että pitäisin mielummin suuni kiinni. Kuten sinunkin tapauksesi osoittaa.
- puskalisko
en oikein mielelläni. Ennemmin sanon suoraan sille "haukkujalle" että ystävä on minun ystäväni enkä haluaisi kuulla tuollaista.
Ehkä pöllöintä on vaan nyökytellä ja kuunnella hiljaa sanomatta mitään "haukkumis"hetkellä ja sitten kuitenkin kertoa eteenpäin.
Mitä sä teit, kun sun ystävää "haukuttiin"?En kertonut että nyt haukut mun ystävää, koska halusin tietää mitä se sylkee vielä lisää eli olin hiljaa.
- puskalisko
ruby.nyyti kirjoitti:
En kertonut että nyt haukut mun ystävää, koska halusin tietää mitä se sylkee vielä lisää eli olin hiljaa.
mitä sit kun se oli sylkenyt lisää?
puskalisko kirjoitti:
mitä sit kun se oli sylkenyt lisää?
Ajattelin että se on kateellinen sille naiselle jota se haukkui ja jatkoin matkaani.
Mutta sitten ajattelin jos se tuollaista kertoo kaikille, se täytyy pysäyttää ja menin kertomaan eilen mun ystävälle. Ja se soitti sille naiselle ja ne riitaantui lopullisesti keskenään.
Ja nyt se nainen ei tiedä kuka se kertoja oli, koska se oli juovuksissa kun sanoi näitä juttuja. Mutta ei kännikään ole tekosyy.- puskalisko
ruby.nyyti kirjoitti:
Ajattelin että se on kateellinen sille naiselle jota se haukkui ja jatkoin matkaani.
Mutta sitten ajattelin jos se tuollaista kertoo kaikille, se täytyy pysäyttää ja menin kertomaan eilen mun ystävälle. Ja se soitti sille naiselle ja ne riitaantui lopullisesti keskenään.
Ja nyt se nainen ei tiedä kuka se kertoja oli, koska se oli juovuksissa kun sanoi näitä juttuja. Mutta ei kännikään ole tekosyy.no, riippuu mitä oikein juorutaan ja kerrotaan. Mutta miten jonkun pahantahtoisen juoruajan voi pysäyttää? Eihän muiden puheita voi kontrolloida. Voi vaan sanoa mitä mieltä niistä itse on.
Tavallaan annoit luvan sille juoruajalle, koska kuuntelit loppuun etkä sanonut mitään - se viestii sen, että puhu vaan tolleen.
Ei sillä, että millekään kännikalalle alkaisi missä tahansa tilanteessa väittää vastaan. Emmä tiiä. Olisin voinut tehdä samoin kuin sinäkin, eli sillä tavalla en halua syyllistää tai moittia. Mutta ei toi kyllä putkeenkaan mennyt.
Miksi asioita pitää juoksuttaa välikäsien kautta? Eikö riitä että itse sanoo sen mikä on sanottavaa?
- Nasduck
Eix tässä pellemaailimassa kaikki valvo sekä toisiaan että aikaa, jotta se ei mihinkään katoaisi?
(hihittävää naurua) - sen verran törkeää
Siitä olisi tullut oikeusjuttu, jos olisin kertonut.
- Nasduck
Roskaa.
Katso mitä tilastoja tahansa, niin kanteiden nosto on tilhen kevät.
Siis miksi te buustaatte tällaista sillä sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa? - Nasduck
Nasduck kirjoitti:
Roskaa.
Siis miksi te buustaatte tällaista sillä sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa?He eivät elä todellisuudessa.
Siis missä he elävät? - Nasduck
dazu kirjoitti:
Kuinka törkeää tarkalleen ottaen?
Aloita joku Dazu-keskustelu. Mä niin haluaisin.
dazu kirjoitti:
Kuinka törkeää tarkalleen ottaen?
Se haukkui sitä naista huonoksi mummuksi, eli se oli juuri saanut ekan lapsenlapsensa.
- sen verran törkeää
Nasduck kirjoitti:
Roskaa.
Siis miksi te buustaatte tällaista sillä sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa?Kysymys on tunnetusta henkilöstä ja se juttu, mitä tämä henkilö levitti, olisi pahassa ristiriidassa hänen työnsä kanssa.
Tämä jutun levittäjä /keksijä piti itseään tämän kohteensa uhrina ja kosti tällä tavoin, pyrki pilaamaan maineen. - sen verran törkeää
sen verran törkeää kirjoitti:
Kysymys on tunnetusta henkilöstä ja se juttu, mitä tämä henkilö levitti, olisi pahassa ristiriidassa hänen työnsä kanssa.
Tämä jutun levittäjä /keksijä piti itseään tämän kohteensa uhrina ja kosti tällä tavoin, pyrki pilaamaan maineen.Niin ja tämä jutun kertoja ei tiennyt minun tuntevan tätä henkilöä henkilökohtaisesti, mutta tein asian selväksi ja suunsoitto loppui siihen.
ruby.nyyti kirjoitti:
Se haukkui sitä naista huonoksi mummuksi, eli se oli juuri saanut ekan lapsenlapsensa.
ruby.nyyti kirjoitti:
kateellinen puska
No en yleensä. Just tuon takia..
Mun ihmissuhdedraamat on melkolailla rajoittuneet tähän palstaan. Luojan kiitos.
Mä en eres koskaan kuule, että joku olis joskus jotaki haukkunu.- öhkiä
nöf nöf
- En !
En kerro. En edes kuuntele kenenkään pahantahtoisia juttuja. Siinä vaiheessa kun jotakin ihmistä aletaan haukkua siirryn pois.
Jatkoit juorua kertomalla ystävällesi. En halua ystävää joka toistaa kaiken kuulemansa minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604