Mitkä ovat mielestäsi noloimpia ostoksia mitä olet tehnyt? Mitä esinettä tai asiaa et jättäisi muiden nähtäväksi? Onko sinulla lukollinen kaappi. Esimerkiksi nenäkarvatrimmeri voisi olla nolostuttava.
Noloin esine?
13
199
Vastaukset
- iso karvainen mies
Ostin kerran hiustenkuivaajan.
Miehet eivät sellaisia käytä, joten se oli nolo hankinta.- Miten niin nolo:.?!1
.
Parempi se on kuivata hiukset kuin jäädyttää pää
Se on selkeää miehen logiikkaa
Har!
.
- pupu.
Dildot ja kondomit piiloitan muilta.
- Ei v*tun vit*u
Alkoholiton siideri
- Nasduck
Mulla on yks Abban levy (cd), mutta ei se ole mitenkään piilossa. Mä olen runtannut sen genreen.
(Kausien vaihtelevaa naurua) - Ratikkakuski.
Ei minua ostaminen ole nolottanut koskaan, mutta kerran vähän nolostuin apteekissa ostaessani Kutkasiinia satiaisten häätöön ja farmaseutti ehdotti, että säilyttäisin kumivaimoani lukkojen takana.
He-hee! ;-) tikkari ja alushousut
Joskus tuli ostettua Hongkongista sellanen pikkunen höyrypesuri jolla ei tee vittujakaan.
Tietokone on aika nolo.
- niin?
Mitä esinettä tai asiaa et jättäisi muiden nähtäväksi?
Patjoja, johon olen repinyt reiän. Ihan ostotilanteista muistan noloimmiksi sellaiset, kun olen vuosien varrella parikin kertaa ostanut ystävättärelleni muutaman savukeaskin lähikaupastani, jossa on tutut myyjät ja myös tuttuja asiakkaina.
Onhan kotona joitakin sellaisia esineitä, joita ei ole tarkoitettu vieraiden silmille ja jotkut niistä ovat tosiaan jopa lukollisessa laatikossa.- Ja mitähän ne
esineet mahtavat olla?
Ja mitähän ne kirjoitti:
esineet mahtavat olla?
esimerkiksi ase ja panokset (eri paikoissa), mutta kaikista ei tarvitse vieraitten edes tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865367- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331864
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627