GNLD

Terve äly ja kroppa

Ketä ovat kokonaisten ruoka-aineiden asiantuntijat?
Tuo Tre-mehu vaikuttaa väkisin keksityltä tuotteelta, eräs tuttavani juotti sitä minulle viime viikolla. En millään voi uskoa että pakastimistani kaivelemia mustikoita, mustaherukoita, puolukoita, karpaloita, vadelmia, mansikoita ja mustamarja-aronioita syömällä tarvitsisin enää mitään hörhöjen kauppaamia mehuja.
Kuka GNLD:n asiantuntija kertoisi mikä kala on syvänmeren lohi? Onko se turska?

59

5655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+6

      Alat olla oikeilla jäljillä!

      • Matkalla Budaan

        GNLD on työ missä tehdään tiettyjä asioita ja saadaan tietty tulo. Nuo asiat opetetaan yrityksen järjestämissä koulutuksissa. KANNATTAA OSALLISTUA ! Näitä koulutuksia järjestetään joka vuosi usealla paikkakunnalla Suomessa. Kannattaa kuitenkin muistaa että kaikki eivät halua putkimieheksi, lääkäriksi, taksikuskikksi eikä GNLD läiseksi. Silti kaikki voivat käyttää GNLD tuotteita. Itse olen ollut mukana jo yli kymmenen vuotta ja olen saanut todella paljon tänä aikana. Ei pelkästään rahaa vaan uusia ystäviä, terveyttä, matkoja ja oppia yritys valmentajilta eri yrityksistä siis muistakin kuin GNLD omilta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan ja ottamaan osaa yrityksen järjestämiin tilaisuuksiin esimerkiksi suraava isompi tilaisuus pidetää Budapestissä syksyllä 2013. Tänne voit lähteä ilmaiseksi kumppanisi kanssa. Lisä tietoa antaa GNLD Turun toimisto.


    • GNLD tietoa

      GNLD liiketoiminta tarkoittaa sitä, että teet mitä itse haluat ja milloin haluat. GNLD liiketoiminnassa olet oma johtajasi, omistat itse liiketoimintasi ja rakennat oman tulevaisuutesi. GNLD:n uskomattoman liiketoiminnan ansiosta sinulla on valta päättää omasta tulevaisuudestasi, toteuttaa unelmasi ja olla oman liiketoimintasi johtaja.

      Mutta nyt tarkkana. Tre-mehu on bioaktiivinen ravitseva juoma, jonka ovat luoneet maailman kokeneimmat ja kunnioitetuimmat ruoka-aineiden asiantuntijat. Tre ei ole vain mehu, vaan ainutlaatuinen yhdistelmä luonnon tehokkaimpia ja terveyttä edistävimpiä ainesosia. Ne on sekoitettu voimakkaiden, ikääntymisen merkkejä hidastavien antioksidanttien kanssa muodostaman puhtaan luonnonjuoman joka perustuu tieteeseen. Toki mainitsemasi marjat sisältävät tärkeitä ja terveellisiä vitamiineja. Et kuitenkaan voi olla varma saatko juuri oikean määrän ja oikeanlaisia vitamiineja sekä antioksidantteja mitä kehosi tarvitsee. Tre-mehussa on tarkat annostusohjeet ja vain näin voidaan taata, että saat juuri tarpeellisen määrän elimistöäsi suojaavia ainesosia. Tässä on juuri se suurin ero.

      • hohoo

        ---
        Mutta nyt tarkkana. Tre-mehu on bioaktiivinen ravitseva juoma, jonka ovat luoneet maailman kokeneimmat ja kunnioitetuimmat ruoka-aineiden asiantuntijat. Tre ei ole vain mehu, vaan ainutlaatuinen yhdistelmä luonnon tehokkaimpia ja terveyttä edistävimpiä ainesosia. Ne on sekoitettu voimakkaiden, ikääntymisen merkkejä hidastavien antioksidanttien kanssa muodostaman puhtaan luonnonjuoman joka perustuu tieteeseen. Toki mainitsemasi marjat sisältävät tärkeitä ja terveellisiä vitamiineja. Et kuitenkaan voi olla varma saatko juuri oikean määrän ja oikeanlaisia vitamiineja sekä antioksidantteja mitä kehosi tarvitsee. Tre-mehussa on tarkat annostusohjeet ja vain näin voidaan taata, että saat juuri tarpeellisen määrän elimistöäsi suojaavia ainesosia. Tässä on juuri se suurin ero. ---

        Tässä kunnon pas kapuhetta.


      • Anonyymi

        Kyllä aivan mahtava juoma edistämään terveyttä. Tutkimustieto kertoo siitä.


    • GNLD realismia

      GNLD liiketoiminta tarkoittaa sitä, että teet mitä itse haluat ja milloin haluat. Rikastumaan han tällaisella hörhöilyllä ei pääse kuin ylälinja, jonne rahasi hassaat.
      GNLD liiketoiminnassa olet oma johtajasi, omistat itse liiketoimintasi ja rakennat oman tulevaisuutesi. GNLD:n uskomattoman liiketoiminnan ansiosta sinulla on valta päättää omasta tulevaisuudestasi, toteuttaa unelmasi ja olla oman liiketoimintasi johtaja. Käytännössä tämä tarkoitta epätoivoista laukkuryssäilyä, joka vie kaiken vapaa-aikasi ja ylimääräiset rahasi - tai epätoivoista uusien, vielä tyhmempien janttereoiden värväämistä.

      Mutta nyt tarkkana. Tre-mehu on bioaktiivinen ravitseva juoma, jonka ovat luoneet maailman kokeneimmat ja kunnioitetuimmat ruoka-aineiden asiantuntijat. Tämä tarkoittaa käytännössä joukkoa maksettuja taputtajia, jotka maksusta kehuvat vaikka mahorkkasätkiä mullistavina terveystuotteina.

      Tre ei ole vain mehu, vaan ainutlaatuinen yhdistelmä luonnon tehokkaimpia ja terveyttä edistävimpiä ainesosia. Ne on sekoitettu voimakkaiden, ikääntymisen merkkejä hidastavien antioksidanttien kanssa muodostaman puhtaan luonnonjuoman joka perustuu tieteeseen. Tämä on noin tuhanneskolmassadaskahdeskymmenesviides mainitunlainen vallankumouksellinen verkostomarkkinopintimehulitku, mutta usko nyt vaan, että tällä kertaa se on maaaaaaailman mullistava supersensaatio, joka tekee koko terveydenhoitojärjestelmän tarpeettomaksi.

      Luonnollisestikaan ei tätä ihmejuomaa markkinoida kuin kämäisissä verkostomarkkinointiviritelmissä. Syyn taidatkin arvata...

      Toki mainitsemasi marjat sisältävät tärkeitä ja terveellisiä vitamiineja. Et kuitenkaan voi olla varma saatko juuri oikean määrän ja oikeanlaisia vitamiineja sekä antioksidantteja mitä kehosi tarvitsee. Luonnonmarjoista ei verkostoylälinja kuitenkaan jostu pennin vertaa.


      Tre-mehussa on tarkat annostusohjeet ja vain näin voidaan taata, että saat juuri tarpeellisen määrän elimistöäsi suojaavia ainesosia. Tässä on juuri se suurin ero. Näin mekin verkostujantterit saamme lypsettyä rahaa, mitä emme siis pakastemarjoista saa. Lopputulos on tietenkin muuten sama, mutta vain Tre-litkulla voidaan rahoittaa verkostosählinkimme ylälinjalle edes jonkinlaiset tulot.

    • Terve äly ja kroppa

      No eikö kukaan GNLD:n asiantuntija osaa siis sanoa mikä on syvänmeren lohi?
      Sitähän minä kysyin. Ja kysyin sitäkin keitä ovat "maailman kunnioitetuimmat ja arvostetuimmat kokonaisten ruoka-aineiden asiantuntijat". Eikö kukaan GNDL:n liikemiehistä/naisista suostu lopulta vastaamaan? Nuo hiton liturgiat liiketoiminnan rakentamisesta ja omana pomonaan olemisesta eivät kiinnosta.

      • Sitähän sinä kysyit

        Syvänmeren lohi elää pääasiassa meressä jonka syvyys on yli 200 metriä. Sitähän sinä kysyit.

        Ps. En ole missään tekemisissä GNLD:n kanssa, mutta vastasin kun kysyttiin.


      • 66+8

        Yhtä hyvä termi kuin syvänmeren lohi on : " kokonaisten ruoka-aineiden asiantuntijat"
        Mikä hitto on kokonainen ruoka-aine?
        - kuorimaton peruna?
        - perkaamaton kala?
        - juuri teurastettu sika, jossa on vielä veret sisällä?

        jep jep, tutulta kuulostaa


      • matalanveden ahven
        66+8 kirjoitti:

        Yhtä hyvä termi kuin syvänmeren lohi on : " kokonaisten ruoka-aineiden asiantuntijat"
        Mikä hitto on kokonainen ruoka-aine?
        - kuorimaton peruna?
        - perkaamaton kala?
        - juuri teurastettu sika, jossa on vielä veret sisällä?

        jep jep, tutulta kuulostaa

        --Yhtä hyvä termi kuin syvänmeren lohi on : " kokonaisten ruoka-aineiden asiantuntijat"--

        Nämä ovat aasintuntijoita, saattavat tuntea myös muulin.


      • Aasintuntia

        Kännikala kutee kuivalla maalla.


    • _joo_

      Eli jos fisu elää puolimetrisesssä rantavedessä, mutta syvin kohta on 200m, niin voidaan käyttää myyntihypenä "syvänmeren" (syvänmeren ahven,särki,turska,silli).

      • jäämeren kiiski

        Tämä syvänmeren loho on varmaan gnld:n löytämä ihan uusi kalalaji jota ei ole ennen tavattu. Kyseistä lajia pystyy pyytämään ainoastaan gnld erikoispydyksillä.


    • Puolustaja

      Oisi kyllä kiva että nämä epäilevät tuomakset hyppäisivät ulos tuosta ahdasmielisestä katsantokannastaan ja kokeilisivat vaikkapa vuodenpäivät ajatusta verkostomarkkinoinri. Olen varma että henkilöt huomaisivat että omaa luovuuttaan saa pistää peliin ja toteuttaa itseään hyvin laajalla sektorilla.

      No ehkä meistä Suomalaisista ei ole todella ottamaan vastuuta omasta elämästään ja pistämään luovuuta peliin.

      Jos käsitin uutisoinnit oikein Suomalaiset toimivat edelleen vailla järkeä kuin toimisivat liukuhihnalla. Onhan se selvä että pelottaa kun pitää joskus jopa ajatella ja oma menestyminen on itsestä kiinni!

      Ei nykypäivän Angry Birdeja luoda tällaisella ilmapiirillä joten herätkää!

      Jos tulee jatkuvasti töissä kenkää niin kyllä sekin käy psyyken päälle.

      Verkostomarkkinoinnissa voi tienata ja silti säilyttää oman vapautensa, miettikää sitä.

      Tunnen ihmisiä jotka eivät ole ikinä olleet töissä ja tulevat silti toimeen varsin hyvin.

      • GNLD tietoa

        Olet aivan oikeassa. Verkostomarkkinoinnin parissa oman liiketoiminnan rakentaminen on paljon yksinkertaisempaa ja kaikki "palikat" on valmiina verrattuna siihen jos lähtee perustamaan yritystä niin sanotusti "puhtaalta pöydältä". Jyrki Katainen taannoin peräänkuulutti sitä, että Suomesta puutuu tällä hetkellä tekemisen meininki. Sen huomaa kyllä etenkin täällä verkostomarkkinointi-foorumilla.


    • Terve äly ja kroppa

      Noista GNLD:n tuotteista ei ole Suomessa puolueettomasti tehtyjä tutkimus/vertailutulokisa kovinkaan paljoa. Esim. tuoteselosteissa olevat määritelmät kuten "kokonaisten ruoka-aineiden asiantuntijat" on huonosti englanninkielisestä epistolasta käännetty ja hölmölta näyttävä/kuulostava ilmaus.
      Jos GNLD:n "distribuuttorit" (heh, heh, kotikylällä oli 60-luvun lopulla yksi distribuuttori, hän distribuuttasi kundeille muutamalla markalla)
      haluaisivat uskottavuutta myyntityöhönsä, he kävisivät vähemmän hengen nostatuskokouksissa, lukisivat amerikkalaisten GNLD-myyntigurujen alkuperäistekstejä tarkemmin ja opettelisivat selkeäitä ja uskottavia suomenkielisiä ilmauksia noiden höhlien amerikkalaisfraasien hölmöille suomalaiskäännöksille. Luulen että se "syvänmeren lohi" tarkoittaa esim norjalaista kassilohta, koska kyseiset lohialtaat ovat syvemmällä kuin esim saaristomeren kirjolohialtaat.
      Luin kerran jostain lehdestä vertailutuloksia joissa oli todettu että jotkut GNLD:n tuotteet ovat yhtä hyviä kuin useat muiden markkinayhtiöiden vastaavat, vain hinnat ovat korkeammat.
      Jokainen tukoon onnelliseksi omassa uskossaan. Vaikka se tulisi kuinka kalliiksi.

    • 301371

      Itse kokeilin tämän gnld .nimisen puljan tuotteita kymmenisen vuotta sitten ex naisystäväni "ansiosta"olin myös hiukan toiminnassa mukana,mutten innostunut sen enempää.Gnld on lähinnä hämäräbisnekseksi luokiteltavaa huijaus toimintaa
      Luvataan mukamas suuria voittoja mutta eipä niitä ole kuulemma tullut kenelkkään,
      moni kavereistani on saanut nokillee ja rajusti .En suosittele gnld touhuja kenellekkään täysi järkiselle,gnld tuotteita laadukkaampia saa valinta myymälöistä kun kyse on pesuaineista ja mitä lisäravinteisiin ym tulee niin apteekista saa c ja b ynnä muita vitamiineja edullisemmin ja niistä on hyötyä toisin kun epämääräisistä gnld mömmöistä joten kannattaa poissa gnld;n kaltaisista hommeleista.

      • hohoh-hahahaa

        "moni kavereistani on saanut nokillee ja rajusti"

        Hohohoo...mitä pullsittiä!!! Eipä ihme, että on nokilleen tullut, jos on vähänkään samanlaisia kuin sinä. Ala vaan mielummin ajamaan vaikka taksia, siinä kun ei aivoja tarvita...

        hohohoooooo, mikä pelle!!!


      • moro hei
        hohoh-hahahaa kirjoitti:

        "moni kavereistani on saanut nokillee ja rajusti"

        Hohohoo...mitä pullsittiä!!! Eipä ihme, että on nokilleen tullut, jos on vähänkään samanlaisia kuin sinä. Ala vaan mielummin ajamaan vaikka taksia, siinä kun ei aivoja tarvita...

        hohohoooooo, mikä pelle!!!

        Hei pelle, kuis p.anee gnld on syvältä!


    • paska tuote

      Kokeilin myymistä , säännöt oli että vain kotikutsuilla saa tuotteita kaupata. Ei siis ovelta ovelle, kirppareilla, oman yrityksen hyllyllä, jos eri yritys. Vain kotikutsut.
      Äkkiä selvisi myynnin hankaluus ja nokiin tuli semmonen tonnin luokkaan. Koska kaikki tuotteet ostat ensin itse mitä meinaat kaupata. Ja tuotteiden hintalaatusuhde maailman huonoimpia.

      • pyydä apua

        Miten voi tehdä tappiota tonnin verran tuotteella jolla on tarve jokaisessa kotitaloudessa. Tuotteissa on yli 20% kate eikä mitään markkinointi tai varastointi kuluja. Kaiken lisäksi tuotteissa on tyytyväisyys takuu joka mahdollistaa tuotteen palauttamisen ja saat rahasi takaisin. Jos tavoitteesi on tienata ota puhelu GNLD turun toimistoon ja pyydä apua. Siellä vastaa oikeat ihmiset eikä automaatti. Minulla kokemusta yrityksestä ja tuotteista yli 10 vuotta. Kaikki on toiminut GNLD puolesta niin kuin on luvattu mutta ne ihmiset joille olen mahdollisuuden tarjonnut eivät ole aina toiminut niinkuin ovat aikonut ja se ei ole GNLD vika.


    • Hermann Humbug

      "maailman kokeneimmat ja kunnioitetuimmat ruoka-aineiden asiantuntijat". Siis ketkä? Yhtä hämäriä asiantuntijoita kuin Jim-kanavan ns. dokumenttien monet, eräät ja useat. Samanlaisen lööperin tuntijat lähinnä.

      • Hoo, todistan!

        Olen täysin varma, että GNLD:n tuotteilla voitaisiin korjata paljon ongelmia:
        Jos esim. Alppilan koulun ruokalassa tarjoiltaisiin kokonaisia ruoka-aineita ja syvänmeren lohta, ja standardisoituja ja patentoituja ainesosia, niin häiriköt paranisivat, ja kohtapa luokissa olisi vain kilttejä ja aktiivisesti opetusta seuraavia oppilaita.


    • Nojustjoo1

      "GNLD liiketoiminta tarkoittaa sitä, että teet mitä itse haluat ja milloin haluat. GNLD liiketoiminnassa olet oma johtajasi, omistat itse liiketoimintasi ja rakennat oman tulevaisuutesi. GNLD:n uskomattoman liiketoiminnan ansiosta sinulla on valta päättää omasta tulevaisuudestasi, toteuttaa unelmasi ja olla oman liiketoimintasi johtaja."

      Asia Suomeksi:
      - Tilulilu lal lal lalalaa, plää plää päläpälä. Tilulilu lei lallati laa. Pimpeli pom pompeli lalla lei. Laa laa laa la la lallallei jne jne...
      Uskomatonta liirun laarumia!

      • Hoo, todistan!

        Nojustjoo1:n vahvin alue ei näytä olevan sarkasmi, tai edes ironia.
        Jos halusin pitää yllä GNDL-lahkolaisten ilkkumista pienellä, ajankohtaiseen aiheeseen liitetyllä trollilla, niin odotin siihen hauskaa jatkoa, en copy-paste-täytteellä aloitettua väärin ymmärrettyä ja tylsää huomautusta.


    • Onecapita

      Aivan mahtavaa suosittelumarkkinointia taas.

      Itse en ole koskaan käyttänyt GNLD-tuotteita ja olen huomannut kuinka tunnen oloni todella terveeksi ja kukkaroonkin jää enemmän rahaa. Täytyy sanoa siis, että olen todella tyytyväinen ratkaisuuni ja suosittelen muillekin GNLD-tuotteiden välttelemistä nyt ja ikuisesti. Kaupasta saa varmasti parempia tuotteita ja paljon halvemmalla eikä tarvitse sekaantua verkostomarkkinointiin millään tavoin.

      Ole siis mukana meissä GNLD-tuotteiden välttelijöissä! Sinulla on myös mahdollisuus lisäsäästöihin, kun et ala itsenäiseksi GNLD-edustajaksi. Jo muutamassa kuukaudessa voit huomata kuinka tilillesi jää säästöön selvää rahaa, joka muuten olisi kulunut GNLD-lahkon kustannuksiin. Perhe-, sukulaisuus- ja kaverisuhteetkin pysyvät hyvänä, kun et mene lokaamaan niitä verkostosyövällä.

    • MitenEroon

      Jouduin yllätetyksi. Tilasin tuotteita ja jouduin samalla ns. distributoriksi. En ole seuraihminen enkä ole koskaan järjestänyt kotikutsuja en edes syntymäpäiviä. Nyt olen lukenut sääntöjä ja olen todella ihmeissäni, että mihin oikein olen joutunut. No se yksi paketti oli ihan hyvää tavaraa, melko tyyristä tosin. Se Starter Kit oli kovin kummallinen. Samat tekstit kuin kotisivuilla ja maksoi yli 50€ vaikka tein selväksi, että en ole myyjätyyppi. Olen nyt peloissani, että saanko olla rauhassa vai aletaanko minua uhkailemaan tai komentelemaan. Tämä ns. sponsori yrittää minua opastaa ja kertoo juttuja, joita en usko. Kysehän ei ole mistään ihmeaineista. Kun olen lukenut noita sivuja, koen että ne ovat täynnä uhkauksia. Annan ihmisten elää elämäänsä ja päättää omista asioistaan. Toivon itselle samaa. Mitä mieltä olette?

      • Kohta-saippuapesulle

        GNLD on hieno mahdollisuus hankkia saippuaa, itsellänikin on jo yli 3000 palasaippuaa.
        Aika kuluu mukavasti saippuakaappeja järjestellessä ja uusia saippuoita tilaillessa.
        Kerran kävi tosin sellainen pieni takaisku että yläkerran saippuakaappi kaatui ja 1500 palasaippuaa rymisi portaita alas, vaimo suuttui mokomasta sen verran että lähti ovet paukkuen eikä sitä ole sen koommin näkynyt.
        Sain kuitenkin lisätilaa vaimon vaatekaapeista uusille saippuoille.


      • Takateline
        Kohta-saippuapesulle kirjoitti:

        GNLD on hieno mahdollisuus hankkia saippuaa, itsellänikin on jo yli 3000 palasaippuaa.
        Aika kuluu mukavasti saippuakaappeja järjestellessä ja uusia saippuoita tilaillessa.
        Kerran kävi tosin sellainen pieni takaisku että yläkerran saippuakaappi kaatui ja 1500 palasaippuaa rymisi portaita alas, vaimo suuttui mokomasta sen verran että lähti ovet paukkuen eikä sitä ole sen koommin näkynyt.
        Sain kuitenkin lisätilaa vaimon vaatekaapeista uusille saippuoille.

        "Sain kuitenkin lisätilaa vaimon vaatekaapeista uusille saippuoille."

        Onni onnettomuudessa siis. Mieluummin saippua kuin suuttuva vaimo.


      • Kohta-saippuapesulle

        "Onni onnettomuudessa siis. Mieluummin saippua kuin suuttuva vaimo."

        Juuri näin, vaimohan on monellakin miehellä mutta eipä taida kovin monella olla viittä kaapillista palasaippuoita.


    • ProNeolife

      Jos vähän viitsisi perehtyä asiaan ennen typerää kirjoittelua, saisi tietää että monet Neolifen (GNLD) ravintolisät ovat tehty kokonaisista ruoka-aineista, eikä esim. heinästä, levästä ym, kuten monilla kilpaijoilla.
      Tosin syvänmeren lohista minäkään en ole kuullut. Vain Pohjois-Atlantin villeistä lohista, jota tuotteisiimme kyllä käytetään.
      Mitä puhdistustuotteisiin tulee, minulta on tilattu parin viime päivän aikana 27 litraa Superkymppiä, koska se on hyvää ja edullista käytössä.
      Olen tyytyväinen jälleenmyyjä ja toimintamme liikevaihto on kasvanut paljon viimeisen parin vuoden aikana.
      Menestystä kaikille siinä mitä päätättekin tehdä.

      • Rompila

        "Neolifen (GNLD) ravintolisät ovat tehty kokonaisista ruoka-aineista"

        Ei tuosta vieläkään selviä mikä on KOKONAINEN ruoka-aine? Kuorimattomista perunoistako ne ravintolisät tehdään vai?

        "levästä ym, kuten monilla kilpaijoilla."

        Levä on ruoka-aine, ellet sattunut tietämään. Tutustupa hieman japanilaiseen keittiöön niin opit uutta.


      • ProNeolife

        Ok. On meilläkin levää yhdessä tuotteessa jodin lähteenä. Monet käyttävät sitä tuotteissaan karotenoidien lähteenä raaka-aineen halpuuden vuoksi. Kannattaa tutustua kuitenkin siihen, mistä täällä kirjoitat. Ota siis selvää.


      • Rompila
        ProNeolife kirjoitti:

        Ok. On meilläkin levää yhdessä tuotteessa jodin lähteenä. Monet käyttävät sitä tuotteissaan karotenoidien lähteenä raaka-aineen halpuuden vuoksi. Kannattaa tutustua kuitenkin siihen, mistä täällä kirjoitat. Ota siis selvää.

        "Kannattaa tutustua kuitenkin siihen, mistä täällä kirjoitat. Ota siis selvää."

        Otetaan otetaan, vaikka heti. Eli kerro nyt sitten vihdoinkin mikä se sellainen KOKONAINEN ruoka-aine oikein on? Ja miten niitä käytetään GNLD:n tuotteissa?


      • Tippelitoo

        "Mitä puhdistustuotteisiin tulee, minulta on tilattu parin viime päivän aikana 27 litraa Superkymppiä, koska se on hyvää ja edullista käytössä."

        Äitini joskus miekka ja kivi piti tuosta Superkympistä, mutta lakkasi ostamasta sitä kun sitä ei markettimatkalla saa napattua mukaansa ja kaverinsa lakkasi puuhailemasta Goldenin parissa.

        Minusta Superkymppi on aina haissut tautisen pahalle, enkä ole viitsinyt sitä käyttää. Puhdasta saa aikaan paremmallakin hajulla.


    • Onecapita

      Sillon kun tuotteiden hintoja ei kehdata ilmoittaa edes nettisivuilla saati sitten myydä suoraan esim. verkkokaupan kautta, on yrityksessä ja tuotehinnoittelussa jotain pahasti vialla. Pääsääntöisesti tällöin on kyseessä pyramidimallinen verkostokusetus, jossa tuotemyynti on vain sivuseikka. Yritys tekee rahansa kasvattamalla verkostoja sen sijaan, että keskittyisi tuotemyyntiin.

      • ProNeolife

        Verkkokauppaa GNLD:llä ei ole ja hinnat ovat jälleenmyyjän ja asiakkaan välinen asia. Kyllä tuotemyynti on tärkeässä osassa toimintaa. Meillä oma myynti oli viimeisen 12 kk:n aikana yli 30.000€. Me jälleenmyyjäthän sen valinnan teemme, kumpaan keskitymme. Taas fiilispohjainen ja perusteeton väite Onecapitalta.


      • Onecapita

        "Verkkokauppaa GNLD:llä ei ole"
        - Sehän helpottaisikin tuotemyyntiä oleellisesti ja sotisi näin verkostomarkkinoinnin ideologiaa vastaan.

        "hinnat ovat jälleenmyyjän ja asiakkaan välinen asia."
        - Siinä taas todellinen huippumyyjä :D Miksi hinnat täytyy salata, kun ne ovat kuitenkin yksi oleellinen asia ostopäätöstä tehtäessä? Voin vastata sun puolesta: siksi, koska tuotemyynti on sivuseikka.

        "Kyllä tuotemyynti on tärkeässä osassa toimintaa."
        - Kaikki yrityksen toiminnassa indikoi jotain täysin tuon vastaista.

        "Meillä oma myynti oli viimeisen 12 kk:n aikana yli 30.000€."
        - Mitäs tästä pitäisi päätellä? Kenellä meillä? Kuinka paljon oli asiakkaita? Kuinka paljon oli jälleenmyyjiä? Mikä oli myyntivoitto?

        "Me jälleenmyyjäthän sen valinnan teemme, kumpaan keskitymme."
        - Verkostopisneksessä jälleenmyyjät tuppaa lähes poikkeuksetta keskittymään verkostojen rakentamiseen, koska tuotemyynnillä on lähes mahdotonta saada aikaiseksi menot kattavaa tulovirtaa.

        "Taas fiilispohjainen ja perusteeton väite Onecapitalta."
        - Perustelisitko miten väitteeni ovat perusteettomia?


      • ProNeolife

        Se, että verkkokauppa helpottaisi myyntiä oleellisesti, on mielipiteesi, ei fakta. Jos yrityksen valitsema strategia on olla käyttämättä verkkokauppaa, sitten asia on niin.
        Hinnat ovat todella jm:n ja asiakkaan välisiä. Minä ja puolisoni pelkästään myymme GNLD-tuotteita yli 30.000 euroa vuodessa asiakkaille ja jokainen heistää tietää hinnat tasan tarkkaan tilausta tehdessään. Osa asiakkaista ostaa asiakashintaan ja osa jälleenmyyjähintaan, koska ovat rekisteröityneitä saamaan alennuksen. Mitä tästä nyt pitäisi päätellä? Ainakin sen, että tuotteet liikkuvat mukavasti..?
        Ja me todellakin teemme sen valinnan, kumpaan keskitymme. Koko bisneksen idea on se, että työ jaetaan ja jokainen käyttää ja myy sen verran kuin haluaa. Ei ole tarkoituskaan, että vain yksi myy kaiken.
        Toki meillä on mukana paljon ihmisiä jotka vain myyvät ja saavat siten omat tuotteensa halvemmalla, jopa ilmaiseksi.
        Me pidämme tärkeänä sekä myyntiä että sponsorointia.

        Väitteissäsi ei ole perää, koska ne perustuvat vastustuksen tunteeseen ja luuloihin, eivät tietoon. En puolustele toiminnassamme esiintyvää perättömiä väitteitä tai ammattitaidottomuutta, joka joskus korvataan innolla ja uskomuksilla. Näitä asioita kitketään pois koko ajan.
        Näistä kirjoittamistani asioista olen varmasti pätevä kertomaan nämä faktat juuri niinkuin ne ovat ja ilman mitää puolustelevaa tunnetta. Jonkun mielestä tämä homma on ihan perseestä ja toiset tykkäävät, sillä sipuli.
        Oli mukavaa oikoa harhaluuloja täällä, nyt on taas aika keskittyä bisneksen rakentamiseen.


    • Onecapita

      "Se, että verkkokauppa helpottaisi myyntiä oleellisesti, on mielipiteesi, ei fakta. Jos yrityksen valitsema strategia on olla käyttämättä verkkokauppaa, sitten asia on niin."
      - Se että kukaan ei voi ostaa tuotetta ottamatta ensin selvää missä on mahdollisesti tavoitettavissa oleva jälleenmyyjä järkevän välimatkan päässä, tekee tuotemyynnistä hankalaa ja asiakashankinnasta tulee myyjäverkoston kasvattamisen kustannuksella sivuseikka. Tuotteen ostaminen käy myös mahdottomaksi, mikäli jälleenmyyjää ei ole siedettävän välimatkan päässä tai muuten hoitamassa jälleenmyyntiä juuri ostopäätöshetkellä.

      Muun muassa tämä yllä mainittu on selvä merkki siitä, että yritys keskittyy pyramidimallisiin jälleenmyyjäkuvioihin tuotemyynnin sijaan. Eikö sinulla ole minkäänlaista hajua oikeasta myyntityöstä, kun tämä selkeä kuvio on niin hankala hahmottaa?

      "Hinnat ovat todella jm:n ja asiakkaan välisiä."
      - Miksi?

      "Minä ja puolisoni pelkästään myymme GNLD-tuotteita yli 30.000 euroa vuodessa asiakkaille ja jokainen heistää tietää hinnat tasan tarkkaan tilausta tehdessään. Osa asiakkaista ostaa asiakashintaan ja osa jälleenmyyjähintaan, koska ovat rekisteröityneitä saamaan alennuksen. Mitä tästä nyt pitäisi päätellä? Ainakin sen, että tuotteet liikkuvat mukavasti..?"
      - No tästä voi ainakin päätellä, että tuo 30.000 euron bruttotulo on kahden henkilön aikaansaama. Eli yhdelle henkilölle 15.000 e/v. Kuukaudessa tienaat siis bruttona 1250 euroa verkostostasi. Sitä onko se missään järkevässä suhteessa tehtyyn työmäärään, en osaa sanoa, koska en tiedä panostasi tähän. Asiakasmäärääsi et kertonut, etkä sitä montako jälleenmyyjää verkostossasi on.

      "Väitteissäsi ei ole perää, koska ne perustuvat vastustuksen tunteeseen ja luuloihin, eivät tietoon."
      - Juurihan tuossa olen tiedoillani perustellut väitteeni. Kaikki väitteeni perustuvat selkeisiin faktoihin.

      "En puolustele toiminnassamme esiintyvää perättömiä väitteitä tai ammattitaidottomuutta, joka joskus korvataan innolla ja uskomuksilla. Näitä asioita kitketään pois koko ajan."
      - Verkostomarkkinointia ei olisi, jos ei jälleenmyyjiin ajautuisi mainitsemasi kaltaisia toheloita. Nehän ovat juuri bensa verkostomarkkinoinnin moottorissa. Juuri näillä eväillä verkostomarkkinointi vielä tänäkin päivänä sinnittelee kuvioissa mukana, vaikka internet on tehnyt verkostoinnista auttamattoman vanhanaikaisen ja tehottoman myyntitavan.

    • ProNeolife

      Aloit sitten laskemaan myyjän ja vaimon tuloja sillä perusteella, että he myyvät yli 30.000€ vuodessa? Huomaa selvästi että sekoitat myynnin liikevaihdon ja tulot keskenään. Ja sanoitko aiemmin tietäväsi myynnistä jotain? Minä kerto nyt sinulle:
      Kun myy jotain liikevaihdolla x, siitä ei tule sitä määrää tuloa. Tulo y muodostuu myyntivoitosta ja mahdollisesti omista ostoista tulevista bonuksista.
      Tuon oman myynnin lisäksi meille tulee tuloja verkostosta n. 50.000€ vuodessa. Älä ala nyt laskemaan, paljonko jää " puhtaana käteen" ym sontaa, koska se miten tuloutamme rahat, on meidän asiamme. Ihan niinkuin miten käytät palkkasi, on oma asiasi. Nämä ovat faktalukuja ilman mielipidettä.
      Jos GNLD Neolife on mielestäsi huono juttu, tee jotain muuta kuin pyöri täällä taistelemassa tuulimyllyjä vastaan. Ja jos joku hakee tältä palstalta tietoa alasta, niin oikeampi osoite on esim www.networkmarketingpro.com tai pyjamabosses.com.
      Tämä taas tästä. Meillä on monta tapaamista sovittuna kivojen ihmisten kanssa ja paljon taas tuotteita toimitettavana asiakkaille, vaikka nämä puhuisivat täällä mitä :-)

      • Onecapita

        Joo, joo, oot tosi massimies. Verkostomyyjällehän liikevaihtoa tulee siitäkin, kun syöttää tilaamiaan vitamiinipillereitä lemmikkikilpikonnalleen (viittaus Autobonus-dokumenttiin).

        Se on vain fakta, että verkostomarkkinointi tuo valtaosalle myyjistä joko olemattomat lisätulot tai persnettoa. Sille on myös ihan faktapohjaiset syynsä, miksi marginaalinen osa yrityksistä käyttää verkostomarkkinointia jälleenmyyntikanavanaan. Jälleenmyyjän kannalta verkostosyöpää voisi verrata kalliiseen harrastukseen.


    • ProNeolife

      Ei alle 60.000€ vuosiansiot tuosta busineksesta tee minusta "massimiestä". Mutta siihen nykyinen aktiivisuus ja taidot riittävät, ei enempään. Liikevaihto meillä tulee omasta käytöstä ja asiakkaiden ostoista, eikä siitä että tuotteita hävitetään pisteiden takia.
      Miten vm tuo jälleenmyyjälle persnettoa? Aina kun joku ostaa tuotteen jostain, mistä tahansa kaupasta, tulee miinusta tilille. Tärkeintähän on se, että ihminen kokee saavansa vastinetta rahoilleen. Eikä se ole muiden asia tuomita mitä, mistä ja miten ostetaan. Suoramyynnin ja verkostomarkkinoinnin kautta ostetaan Suomessa joka päivä yli puolella miljoonalla eurolla (fakta) tuotteita ja se kertoo siitä, että ostaminen muualta kuin kivijalkakaupasta on ihan ok nykypäivänä.

      Iso joukko suomalaisia käy töissä joka päivä, mutta silti elää velaksi ja luottokorttien voimalla. Minusta sekin on kallis harrastus, käyttää 8 tuntia päivässä toisen palveluksessa ja mitään ei jää. Tuttavani aloitti Neolife-toiminnan aikanaan saadakseen 300€ kuussa, koska päätyön palkka oli liian pieni. Hän sai tuloja 1. kuussa 280€ ja reilun puolen vuoden kuluttua enemmän tuloja kuin siitä päätyöstään. Kuinka moni toivoisi saavansa 300€ palkankorotuksen? Veikkaan että heitä on paljon, se on iso summa silloin kun sitä ei ole.
      Vaikka vm-yrityksiä on satoja, ellei tuhansiakin, ei tämä koskaan kivijalkakauppa tulekaan syrjäyttämään.
      Vaikka joidenkin verkostomarkkinoinnin jälleenmyyjien toiminnassa on varmasti paljon vielä, petrattavaa, niin ei koko alaa kannata haukkua sen takia. Sanon vielä senkin, että osan firmoista tuotteet eivät ole mielestäni hyviä ja ne kuuluisivat ehdottomasti halpahalleihin ja peruspunttisaleille tällaisen luottamukseen perustuvan jakelutavan sijasta.
      Meille tämä on ollu hyvä juttu, niin tuotteiden puolesta, kuin ansiomahdollisuutenakin. Bonuksena vielä 15 ulkomaanmatkaa, joista osan pääyritys on maksanut.
      Kannatan asiallista keskustelua hehkuttamisen tai parjaamisen sijasta.

    • Eimullamuuta

      "Onni onnettomuudessa siis. Mieluummin saippua kuin suuttuva vaimo."

      Juuri näin, vaimohan on monellakin miehellä mutta eipä taida kovin monella olla viittä kaapillista palasaippuoita."

      Ei vitt* , nauroin melkeen nuuskat ulos :)

    • gnldlläHerkuttelija

      Joskus teimme testin omega 3:lla, siten että täytimme muovimukin kuumalla vedellä ja laitoimme omega3 kapselin mukiin. Apteekin omega3 syövytti mukista pohjaa ja reunoja pois ja kauheeta keltaista mömmöä jäi mukin reunoille ja pohjalle. GNLD omega3 salmon oil:lla muki pysyi ehjänä ja puhtaana. Apteekin tuote kauheaa myrkkyä. Siitähän tehtiin silloin valituskin. Nykyisistä apteekin tuotteista en tiedä. Mutta en koske pitkällä tikullakaan niihin.

      Myös vitamineilla olen tehnyt testiä. Ampiaisia ja mehiläisiä tulee pörräilee GNLD vitamiini veteen ja hukkuvat sinne. Muista tuotteista ampparit ja mehiläiset pysyvät kaukana, sillä ne kyllä haistavat ja maistavat myrkyt.

      Ystävät ja tutut jotka käyttävät gnld lisäravinteita ovat terveitä ja ei mitään pientä flunssan poikasiakaan ole. Elävät pitkän hyvän elämän terveinä ja aktiivisina. Vanhat GNLD gubet kertovat samanikäisistä ystävistään: "ovat sairaita, kuolevat ennen aikoja, sairastuvat syöpään, alzhaimeriin, verenpainetautiin, menee kourallinen lääkkeitä päivittäin".

    • Hetalainen

      En suosittele tätä gnld touhua kenellekkään, menin hölmöyksissäni mukaan jokunen vuosi sitten , 700euron aloituspaketti, tulot nolla euroa, kaikki ystävyyssuhteet olisi pitännyt kaupallistaa. GNLD koulutustilaisuudet kuin herätyskokouksia. Ei kiitos koskaan enää.

    • Asiakas2

      Yksittäisellä edustajallakin voi olla oma kauppa.
      Itse olen ainakin ostanut Golden Storesta tuotteeni vuosia.

    • Asiakas2
    • Anonyymi

      VAROITUS!!!
      LUKEKAA Tämä!!!!!
      Verkostomarkkinointi ja pyramidipelit
      Alan kritiikkiä ja tutkimustuloksia

      GNLD eli Golden Neo-life Diamite eli Golden Products -tuotteet
      Kirjoittanut Petteri Haipola


      Historia
      GNLD on yksi vanhimpia verkostomarkkinointialan yrityksiä maailmassa. (monitasomarkkinointi eli MLM) Se perustettiin USA:ssa vuonna 1958. Yhtiö laajensi toimintansa Eurooppaan vuonna 1973. Suomessa Golden Products jälleenmyyjiä on ollut erityisen paljon 1990-luvulla ja nyt uudestaan 2000-luvun loppua kohti tultaessa. Verkostopyramidit näyttävät elävän sykleissä. Ensin kyllästetään markkinat raivoisan markkinointistrategian avulla, sitten pyramidi romahtaa perustuksesta alkaen ja jälleenmyyjien määrä tippuu alas. Myyjien määrä saadaan vähitellen uudeen kasvuun, kun aiempi kohu vaimenee ja ihmiset unohtavat huijauksen laajuuden. Noin kymmenen vuoden kuluttua saavutetaan uusi huippu, kunnes pyramidi romahtaa uudelleen markkinoiden kyllästymisen vuoksi. Viimeisenä mukaan lähteneille ei riitä uusia myyjiä alalinjaan ja tuotteiden suoramyynti sukulaisille ei lyö leiville.

      Yritys nousi maassamme parrasvaloihin Jari Sarasvuon toimiessan yhtiön edustajien kouluttajana 1990-luvun puolivälissä. Hän sanoi, "ettemme me myy tuotteita tai koulutusta vaan unelmia". Kuinka totta tämä onkaan. Sarasvuo sanoutui myöhemmin irti koulutuksesta ja kertoi Iltalehden haastattelussa olleensa pettynyt verkoston jäsenten ahneuteen, mikä ylitti kaikki hänen odotuksensa. Artikkelista kertova uutinen on sittemmin poistettu netistä. (Artikkelista kertoi Antti Vanhala, jonka kirjoitus Tupperwaresta löytyy yhä Teemu Mäntysen pyramidisivuilta)

      Golden Products 1990-luvulla Suomessa
      Oy Golden Products Ab:n myyjäverkoston toiminta oli aggressiivista värväystä ja katteettomien lupausten herättämistä ehdokkaissa. Yhtiö tuomittiin Markkinaoikeudessa 500.000 markan (noin 84.000 euron) uhkasakkoihin harhaanjohtavan ja totuudenvastaisen markkinointitavan vuoksi.

      Suomen Suoramarkkinointiliitto ry vastaan Oy Golden Products Ab ja Golden Products Aktiebolag. Uusien jäsenten värvääminen verkostomarkkinointiorganisaatioon.
      http://www.finlex.fi/fi/oikeus/mao/1994/19940014
      SSML tukee nykyään Goldenin toimintaa ja yhtiö on sen jäsenyritys. Markkinointitapa ei ole lainkaan muuttunut. (SSML/Jäsenyritykset/suoramyynti) Samat katteettomat lupaukset ja toiveiden herättäminen palkkioiden tuomasta ostovoimasta harhaanjohtavan ja totuudenvastaisen markkinoinnin avulla rehottaa uudestaan verkostossa.

      Golden Products -toiminnasta tehtiin ainakin yksi ajankohtaisohjelma YLE:n TV1:ssä 1990-luvun puolivälin tienoilla, mutta en muista, mikä ohjelma se oli. Siinä käsiteltiin värväyskokousten hurmahenkisyyttä ja harhaanjohtavaa markkinointia. Ohjelman katsoneet saivat oikean kuvan järjestelmästä, mikä on petollista pyramidipeliä.

      Teemu Mäntynen on ensimmäinen Suomessa verkostomarkkinointia julkisesti voimakkaasti kritisoinut henkilö Jukka Pöyryn ohella (Huijarisivut). Hän kritisoi erityisen voimakkaasti GNLD:n organisaatiota ja myös lukijat lähettivät paljon palautetta Goldeniin liittyen. Teemu ja hänen Pyramidisivunsa "jäivät eläkkeelle" vuonna 1998. Sivustolla on silti ajankohtaisesti merkittävää luettavaa ja paljastavia tietoja pyramidien toiminnasta.

      Pyramidisivut (poistettu netistä)
      Sivustokartta: lue Artikkelisarjat ja Palautesivut
      Golden ja työttömät
      Golden-hinnat
      500 000 markan uhkasakko Oy Golden Products Ab:lle
      Lukijoiden artikkeleita
      Hyvä mahdollisuus hävitä rahansa
      Golden Products -tuotteiden jälleenmyyjänä ja verkoston rakentajana on hyvä mahdollisuus hävitä rahansa ja aikansa verkoston ylätasojen sekä pääyhtiön hyväksi. Myyjiä on liikaa eikä uusia myyjiä ole mahdollista värvätä jatkuvasti yhtiön toiminta-alueella niin paljon, että myyjien määrä moninkertaistuisi joka vuosi. Yhtiön toiminta-alueella on jo tällä hetkellä niin paljon myyjiä kuin mitä sen markkinaosuus alalla on. Kasvua tulee vain sen verran, mikä on uusien ja lopettavien myyjien välinen erotus. Tämä on hyvin vähän eikä riitä kuin yhdelle sadoista tai tuhansista verkostomarkkinoijista kannattavan liiketoiminnan rakentamiseen.

      GNLD:n jälleenmyyjistä valtaosa tekee tappiollista tulosta. Tämä käy ilmi yhtiön liikevaihdosta ja jälleenmyyjien määrästä. Katsotaanpa lukuja nyt yhdessä:

      GNLD:n edustajien liikevaihto ja liiketoiminnan tulos Suomessa vuodelta 2006
      8 500 000 GNLD:n liikevaihto
      6 500 jälleenmyyjiä
      1 308 liikevaihto/vuosi/jälleenmyyjä
      109 jälleenmyyjän liikevaihto/kk
      27 -> 54 Palkkiot/kk
      -60 ostot omaan käyttöön/kk
      -60 toiminnan kulut minimi/kk
      -93 -> -66 Tappio/kk minimi
      -33 -> -6 Tappiot/kk, kun ostot ei kuluja
      Esimerkin kulut on laskettu minimiin. Todelliset kulut muodostuvat helposti 100 - 200 euroon/kk. Luvuista käy ilmi, että tyypillinen GNLD:n jälleenmyyjä toimii jatkuvasti tappiolla. Tämä tilanne ei muutu miksikään, vaikka kaikki maailman ihmiset GNLD:n toiminta-alueella lähtisivät mukaan verkostoon jälleenmyyjiksi. Palkkiojärjestelmän pyramidikaavion vuoksi suurin osa jäll

      • Heitätkö linkin koko tekstiin. Tällä palstalla on 5000 merkin maksimikoko tekstille, joten koko tavara ei mahdu tähän.

        Mielenkiintoista luettavaa! Onecoinistienkin kannattaisi lukea (turha toivo, eivät he ymmärrä)


      • Anonyymi

        Olen ollut mukana GNLD,ssä Life Plus,assa sekä Amwayssä kaikki erinomaisia yrityksiä, mutta siellä et pärjää jollet osaa myydä sekä rekrytoida(luoda tiimiä) nopeammassa tahdissa mitä ihmiset lopettavat. Tämä vaatii rahaa ja pitkään tutkimista ja opettelemista miten se tehdään. Ainoastaan 2 - 3 % menestyvät verkostomarkkinoinnissa.

        Pian julkaistaan ONPASSIVE, mikä nyt ei ole verkostomarkkinointiyritys, mutta siellä ei vaadita ylhäällä mainittuja taitoja, ONPASSIVE on 100 % automatisoitu ja tekee työt puolestasi. Asiakkaiden hankinta, myynnit ja rekrytoinnnit,ja vielä asiakaspalvelu hoituu yhtiön puolesta. ONPASSIVE on tie menestykseen , riippumatta siitä mitä toimintaa sinulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut mukana GNLD,ssä Life Plus,assa sekä Amwayssä kaikki erinomaisia yrityksiä, mutta siellä et pärjää jollet osaa myydä sekä rekrytoida(luoda tiimiä) nopeammassa tahdissa mitä ihmiset lopettavat. Tämä vaatii rahaa ja pitkään tutkimista ja opettelemista miten se tehdään. Ainoastaan 2 - 3 % menestyvät verkostomarkkinoinnissa.

        Pian julkaistaan ONPASSIVE, mikä nyt ei ole verkostomarkkinointiyritys, mutta siellä ei vaadita ylhäällä mainittuja taitoja, ONPASSIVE on 100 % automatisoitu ja tekee työt puolestasi. Asiakkaiden hankinta, myynnit ja rekrytoinnnit,ja vielä asiakaspalvelu hoituu yhtiön puolesta. ONPASSIVE on tie menestykseen , riippumatta siitä mitä toimintaa sinulla on.

        Ennustaja on kertonut ettei onpassivea julkaista lähiaikoina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustaja on kertonut ettei onpassivea julkaista lähiaikoina

        Maaliskuussa, silloin ei enää pääse perustajajäseneksi. Asiakkaaksi kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaliskuussa, silloin ei enää pääse perustajajäseneksi. Asiakkaaksi kyllä

        Valehtelit. Ei julkaista !


    • Anonyymi

      Neolife GLND:ssä mukana oleva tuttuni vei minut kokoontumis-showhun ja rekrytilaisuuteen, joita GLND järjestää.

      Siellä oli tyypillinen vitamiiniuskovien energinen esitelmä, kerrottiin miten erityisiä ja mahtavia tuotteet ovat.
      Kerrottiin myös, että miten hyvin hommalla tienaa kun on ahkera. Joku välipomopuolen nainen selitti oman tarinansa.

      Omegakapselitkin kuulemma vain lohen parhaista kylkipaloista. Salli mun nauraa. Oikeastihan niihin käytetään koko kala perä silmän ympärystä myöten.

      Vitamiinibisneksessä roikkuva tuttuni on tietenkin myös rokotekielteinen. Koska ne GLND vitamiinit kuulemma suojelevat, myös rokotettujen ihmisten läsnäololta.
      :) Hih hih hih

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe