heips ! olen 17v. tyttö ja aloittamassa pian seksin. Kuinka luotettava kondomi on ? Mistä tiedän olisinko raskaana, kun kuukautiset tulevat muutenkin todella, todella epäsäännöllisesti ja harvoin :O en haluaisi käyttää e-pillereitä, mutta jos aloittaisin miten niitä tulisi käyttää? Kiitos vastauksista !
17v.ja eka kerta !
6
939
Vastaukset
- 8+15
Kondomi ehkäisee sukupuolitauteja mutta toki myös raskautta n.97%. Olisi hyvä jos olisit käynyt gynetologilla ennen ekaa kertaa. E pillerien käyttö ei ole pakollista
- 20+4
onko kuukautesi alkaneet vasta lähiaikoina esim. Vuosi tai kaksi sitten. Uskon että huomaat jos olet raskaana eikä testin tekemisestä ole haittaa.
- kannipaali
YLEENSÄ E PILLERIT HALLERIT MITÄ LIE VOISI KÄYTTÄÄ MUTTA MIUN MIELESTÄ MUISTA TÄÄ ON MUN MIELIPIDE ETTÄ EI TULISI KÄYTTÖÖN MUTTA VOIHA NIITÄ HEITTÄÄ HEDUTII AIN TUNNIN VÄLEI MUTTA MINÄ OLEN MIES ETTÄ OTAN AINAKIN TOLLASIS TILANTEIS TULISI KÄYTTÄÄ NIIT PILLEREIT JOSSE ON LÄÄKÄRIN KÄSKY KANNATTA E PILLEREIT SITTE SYYÄ
- kaalimato.com
Hei,
Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta ja sitä tulee käyttää jos ei ole varma kumppanin terveydestä. Oikein käytettynä kondomina ehkäisyteho on 97 - 98 %. Kaikista varmin ehkäisy on käyttää ehkäisypillereitä ja kondomia yhtä aikaa. Sinun kannattaa varata aika gynekologilta ehkäisyasioiden keskustelua varten. Häneltä saat tietoa erilaisista ehkäisyvaihtoehdoista ja siitä kuinka niitä käytetään.
Terveisin
Kaalimato.com - Pallokala
"Mistä tiedän olisinko raskaana, kun kuukautiset tulevat muutenkin todella, todella epäsäännöllisesti ja harvoin :O"
Huonot lähtökuopat seksiin. Onnea nyt kuitenkin. Huolestu vasta sitten, jos kuukautisesi lakkaavat kokonaan. Sitten olet varmasti raskaana. Ja jos epäilet asiaa, tee testi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550