heips ! olen 17v. tyttö ja aloittamassa pian seksin. Kuinka luotettava kondomi on ? Mistä tiedän olisinko raskaana, kun kuukautiset tulevat muutenkin todella, todella epäsäännöllisesti ja harvoin :O en haluaisi käyttää e-pillereitä, mutta jos aloittaisin miten niitä tulisi käyttää? Kiitos vastauksista !
17v.ja eka kerta !
6
867
Vastaukset
- 8+15
Kondomi ehkäisee sukupuolitauteja mutta toki myös raskautta n.97%. Olisi hyvä jos olisit käynyt gynetologilla ennen ekaa kertaa. E pillerien käyttö ei ole pakollista
- 20+4
onko kuukautesi alkaneet vasta lähiaikoina esim. Vuosi tai kaksi sitten. Uskon että huomaat jos olet raskaana eikä testin tekemisestä ole haittaa.
- kannipaali
YLEENSÄ E PILLERIT HALLERIT MITÄ LIE VOISI KÄYTTÄÄ MUTTA MIUN MIELESTÄ MUISTA TÄÄ ON MUN MIELIPIDE ETTÄ EI TULISI KÄYTTÖÖN MUTTA VOIHA NIITÄ HEITTÄÄ HEDUTII AIN TUNNIN VÄLEI MUTTA MINÄ OLEN MIES ETTÄ OTAN AINAKIN TOLLASIS TILANTEIS TULISI KÄYTTÄÄ NIIT PILLEREIT JOSSE ON LÄÄKÄRIN KÄSKY KANNATTA E PILLEREIT SITTE SYYÄ
- kaalimato.com
Hei,
Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta ja sitä tulee käyttää jos ei ole varma kumppanin terveydestä. Oikein käytettynä kondomina ehkäisyteho on 97 - 98 %. Kaikista varmin ehkäisy on käyttää ehkäisypillereitä ja kondomia yhtä aikaa. Sinun kannattaa varata aika gynekologilta ehkäisyasioiden keskustelua varten. Häneltä saat tietoa erilaisista ehkäisyvaihtoehdoista ja siitä kuinka niitä käytetään.
Terveisin
Kaalimato.com - Pallokala
"Mistä tiedän olisinko raskaana, kun kuukautiset tulevat muutenkin todella, todella epäsäännöllisesti ja harvoin :O"
Huonot lähtökuopat seksiin. Onnea nyt kuitenkin. Huolestu vasta sitten, jos kuukautisesi lakkaavat kokonaan. Sitten olet varmasti raskaana. Ja jos epäilet asiaa, tee testi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200