Kumpi tulee yhteiskunnalle halvemmaksi?

miettikää

Kuninkaallisen lapsi vai köyhän lapsi?

31

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimimmeko vaihtaa jonkun köyhän lapsen Ruotsin prinsessaan?

• Kuninkaallinen lapsi kuluttaa enempi. Tuotteista/palveluista maksetaan veroa. Valtion kassa kasvaa. Kuninkaallinen lapsi on siis rahasampo.

• Kumpaankohan nykyisin mahtaa kuolla enemmän ihmisiä: Aliravitsemukseen vai ylensyöntiin ja elintasosairauksiin?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kumpaankohan nykyisin mahtaa kuolla enemmän ihmisiä: Aliravitsemukseen vai ylensyöntiin ja elintasosairauksiin?

Kumpi on oma valinta? Voiko niitä verrata?

Kumpaankohan nykyisin mahtaa kuolla enemmän ihmisiä: Aliravitsemukseen vai ylensyöntiin ja elintasosairauksiin?

Ylensyöntiin ja elintasosairauksiin kuolee paljon enempi lapsia kuin aliravitsemukseen.

• Aivan, jos
        ttuplai kirjoitti:

Ylensyöntiin ja elintasosairauksiin kuolee paljon enempi lapsia kuin aliravitsemukseen.

ei oteta KETÄÄN AFRIKKALAISTA TAI AASIALAISTA LASTA MUKAAN.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

No ainakin ne ovat poliittisia valintoja.

En minä sitä sillä kysynyt. Kunhan päivittelen tätä hullua maailmanmenoa.

• Aivan, jos kirjoitti:

ei oteta KETÄÄN AFRIKKALAISTA TAI AASIALAISTA LASTA MUKAAN.

Tai jos käytämme Whitney Houston kerrointa.

• Sitten olet
        Ratikkakuski kirjoitti:

väärällä palstalla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3353 kuten suurin osa kirjoittajista ja tämä ketju

• Sitten olet kirjoitti:

väärällä palstalla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3353 kuten suurin osa kirjoittajista ja tämä ketju

Miten niin? Maailman hullunkurisuus on logiikkaa parhaimmillaan. Vai meinaaks et esim. Globaali talous, Markkinoiden näkymätön käsi tai Politiikka ovat uusi rotu tai naisia?

Mitä hullua siinä on? Pikkuporvarit tukehtuu läskeihinsä ja prole kituuttaa miten taitaa. Niinhän se on mennyt maailman sivu.

• ttuplai kirjoitti:

No ainakin ne ovat poliittisia valintoja.

Pullan syöminen poliittinen kannanotto?

Pullan syöminen poliittinen kannanotto?

Verotus, tuet, mainoskiellot, koulutus, etc.

Mitä hullua siinä on? Pikkuporvarit tukehtuu läskeihinsä ja prole kituuttaa miten taitaa. Niinhän se on mennyt maailman sivu.

USAssa taitaa lihota juuri köyhät.

Käy niin sääliksi suomalaista, nälkäänäkevää proletariaattia...

Jostain syystä peraukiset on keskimäärin lihavampia kuin varakkaat. Väittävät sen johtuvan terveellisen ruuan kalleudesta, minä epäilen yleistä elämänhallinnan puutetta, huonoa itsekuria ja silkkaa tyhmyyttä.

• ttuplai kirjoitti:

Verotus, tuet, mainoskiellot, koulutus, etc.

No nyt ymmärrän paremmin noita `Päivän pulla`-aloituksia.

Jostain syystä peraukiset on keskimäärin lihavampia kuin varakkaat. Väittävät sen johtuvan terveellisen ruuan kalleudesta, minä epäilen yleistä elämänhallinnan puutetta, huonoa itsekuria ja silkkaa tyhmyyttä.

Niin, minäkin tahtoisin ampua ne.

Niin, minäkin tahtoisin ampua ne.

Hyi, miten barbaarista! Minulle riittäisi, jos ne lähetettäisiin internointileireille.

Jostakin kumman syystä Aasialaiset USAssa lihovat ja USAlaiset laihtuvat Aasiassa - miten sun henkilökohtainen vastuu malli selittää sen tai maiden erot? Sen jälkeen voit yrittää selittää identtisillä kaksosille tehdyn kokeen jossa edes sama ylimääräinen energiamäärä ei tuota samaa määrää läskiä.

No nyt ymmärrän paremmin noita `Päivän pulla`-aloituksia.

Eli sun pullansyönti on kasvussa - palstailu vaarantaa terveytesi.

• ttuplai kirjoitti:

Eli sun pullansyönti on kasvussa - palstailu vaarantaa terveytesi.

Olen melko pitkälle immuuni ulkoisille yllykkeille. Popsin äsken porkkanan tupakin päälle.

Hyi, miten barbaarista! Minulle riittäisi, jos ne lähetettäisiin internointileireille.

Olet pehmenemässä. Taannoin haaveilit työttömien roudaamisesta johonkin Afrikkaan ja niiden ampumisesta siellä. Kyllä se siitä.

Olen melko pitkälle immuuni ulkoisille yllykkeille. Popsin äsken porkkanan tupakin päälle.

Eli sä siis itse keksit et erään kasvin lehdet vois kuivata ja niitä alkaa polttamaan. Mä taas keksin Suomen kielen ihan itekseni - kauhee yhteensattuma - siis just sama kieli mitä mun vanhemmatki puhu. Sulle on näköjään käyny ihan samoin.

• ttuplai kirjoitti:

Eli sä siis itse keksit et erään kasvin lehdet vois kuivata ja niitä alkaa polttamaan. Mä taas keksin Suomen kielen ihan itekseni - kauhee yhteensattuma - siis just sama kieli mitä mun vanhemmatki puhu. Sulle on näköjään käyny ihan samoin.

Ei mullakaan oo mitään sanottavaa tähän ketjuun. Oonkohan mä nähnyt ton leffan? Noi näyttää muuten ihan läskeiltä:
        http://is11.snstatic.fi/img/978/1288450929321.jpg

• suomalaiselle varmaan se kuninkaallisen lapsi

• Nasduck

Kuninkaallisissa ja köyhissä (työttömät) on paljon erilaisia yhtäläisyyksiä, joita en malta olla tässä mainitsematta.

- heillä on aikaa toteuttaa itseään
      - on samantekevää, mikä kirjekurssi on käynnissä
      - lähtö- tai menosuuntia ei ole
      - molemmat istuvat jatkuvassa valokeilassa
      - keskiluokka elättää heidät.

• Nasduck

Eli siis (os huomasitte) minä kunnioitan tällaista elämäntapaa, sillä siinä on glamouria, lyksiä & viihdyttävyyttä.

• Kenties...

Abortti?

• KUmpikaan ei maksa mitään. Suomessa ei ole köyhiä eikä kuninkaallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56