Kumpi tulee yhteiskunnalle halvemmaksi?

miettikää

Kuninkaallisen lapsi vai köyhän lapsi?

31

87

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimimmeko vaihtaa jonkun köyhän lapsen Ruotsin prinsessaan?

• Kuninkaallinen lapsi kuluttaa enempi. Tuotteista/palveluista maksetaan veroa. Valtion kassa kasvaa. Kuninkaallinen lapsi on siis rahasampo.

• Kumpaankohan nykyisin mahtaa kuolla enemmän ihmisiä: Aliravitsemukseen vai ylensyöntiin ja elintasosairauksiin?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kumpaankohan nykyisin mahtaa kuolla enemmän ihmisiä: Aliravitsemukseen vai ylensyöntiin ja elintasosairauksiin?

Kumpi on oma valinta? Voiko niitä verrata?

Kumpaankohan nykyisin mahtaa kuolla enemmän ihmisiä: Aliravitsemukseen vai ylensyöntiin ja elintasosairauksiin?

Ylensyöntiin ja elintasosairauksiin kuolee paljon enempi lapsia kuin aliravitsemukseen.

• Aivan, jos
        ttuplai kirjoitti:

Ylensyöntiin ja elintasosairauksiin kuolee paljon enempi lapsia kuin aliravitsemukseen.

ei oteta KETÄÄN AFRIKKALAISTA TAI AASIALAISTA LASTA MUKAAN.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

No ainakin ne ovat poliittisia valintoja.

En minä sitä sillä kysynyt. Kunhan päivittelen tätä hullua maailmanmenoa.

• Aivan, jos kirjoitti:

ei oteta KETÄÄN AFRIKKALAISTA TAI AASIALAISTA LASTA MUKAAN.

Tai jos käytämme Whitney Houston kerrointa.

• Sitten olet
        Ratikkakuski kirjoitti:

väärällä palstalla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3353 kuten suurin osa kirjoittajista ja tämä ketju

• Sitten olet kirjoitti:

väärällä palstalla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3353 kuten suurin osa kirjoittajista ja tämä ketju

Miten niin? Maailman hullunkurisuus on logiikkaa parhaimmillaan. Vai meinaaks et esim. Globaali talous, Markkinoiden näkymätön käsi tai Politiikka ovat uusi rotu tai naisia?

Mitä hullua siinä on? Pikkuporvarit tukehtuu läskeihinsä ja prole kituuttaa miten taitaa. Niinhän se on mennyt maailman sivu.

• ttuplai kirjoitti:

No ainakin ne ovat poliittisia valintoja.

Pullan syöminen poliittinen kannanotto?

Pullan syöminen poliittinen kannanotto?

Verotus, tuet, mainoskiellot, koulutus, etc.

Mitä hullua siinä on? Pikkuporvarit tukehtuu läskeihinsä ja prole kituuttaa miten taitaa. Niinhän se on mennyt maailman sivu.

USAssa taitaa lihota juuri köyhät.

Käy niin sääliksi suomalaista, nälkäänäkevää proletariaattia...

Jostain syystä peraukiset on keskimäärin lihavampia kuin varakkaat. Väittävät sen johtuvan terveellisen ruuan kalleudesta, minä epäilen yleistä elämänhallinnan puutetta, huonoa itsekuria ja silkkaa tyhmyyttä.

• ttuplai kirjoitti:

Verotus, tuet, mainoskiellot, koulutus, etc.

No nyt ymmärrän paremmin noita `Päivän pulla`-aloituksia.

Jostain syystä peraukiset on keskimäärin lihavampia kuin varakkaat. Väittävät sen johtuvan terveellisen ruuan kalleudesta, minä epäilen yleistä elämänhallinnan puutetta, huonoa itsekuria ja silkkaa tyhmyyttä.

Niin, minäkin tahtoisin ampua ne.

Niin, minäkin tahtoisin ampua ne.

Hyi, miten barbaarista! Minulle riittäisi, jos ne lähetettäisiin internointileireille.

Jostakin kumman syystä Aasialaiset USAssa lihovat ja USAlaiset laihtuvat Aasiassa - miten sun henkilökohtainen vastuu malli selittää sen tai maiden erot? Sen jälkeen voit yrittää selittää identtisillä kaksosille tehdyn kokeen jossa edes sama ylimääräinen energiamäärä ei tuota samaa määrää läskiä.

No nyt ymmärrän paremmin noita `Päivän pulla`-aloituksia.

Eli sun pullansyönti on kasvussa - palstailu vaarantaa terveytesi.

• ttuplai kirjoitti:

Eli sun pullansyönti on kasvussa - palstailu vaarantaa terveytesi.

Olen melko pitkälle immuuni ulkoisille yllykkeille. Popsin äsken porkkanan tupakin päälle.

Hyi, miten barbaarista! Minulle riittäisi, jos ne lähetettäisiin internointileireille.

Olet pehmenemässä. Taannoin haaveilit työttömien roudaamisesta johonkin Afrikkaan ja niiden ampumisesta siellä. Kyllä se siitä.

Olen melko pitkälle immuuni ulkoisille yllykkeille. Popsin äsken porkkanan tupakin päälle.

Eli sä siis itse keksit et erään kasvin lehdet vois kuivata ja niitä alkaa polttamaan. Mä taas keksin Suomen kielen ihan itekseni - kauhee yhteensattuma - siis just sama kieli mitä mun vanhemmatki puhu. Sulle on näköjään käyny ihan samoin.

• ttuplai kirjoitti:

Eli sä siis itse keksit et erään kasvin lehdet vois kuivata ja niitä alkaa polttamaan. Mä taas keksin Suomen kielen ihan itekseni - kauhee yhteensattuma - siis just sama kieli mitä mun vanhemmatki puhu. Sulle on näköjään käyny ihan samoin.

Ei mullakaan oo mitään sanottavaa tähän ketjuun. Oonkohan mä nähnyt ton leffan? Noi näyttää muuten ihan läskeiltä:
        http://is11.snstatic.fi/img/978/1288450929321.jpg

• suomalaiselle varmaan se kuninkaallisen lapsi

• Nasduck

Kuninkaallisissa ja köyhissä (työttömät) on paljon erilaisia yhtäläisyyksiä, joita en malta olla tässä mainitsematta.

- heillä on aikaa toteuttaa itseään
      - on samantekevää, mikä kirjekurssi on käynnissä
      - lähtö- tai menosuuntia ei ole
      - molemmat istuvat jatkuvassa valokeilassa
      - keskiluokka elättää heidät.

• Nasduck

Eli siis (os huomasitte) minä kunnioitan tällaista elämäntapaa, sillä siinä on glamouria, lyksiä & viihdyttävyyttä.

• Kenties...

Abortti?

• KUmpikaan ei maksa mitään. Suomessa ei ole köyhiä eikä kuninkaallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      568
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      46
      471
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe