Mulla Carlsbergiä tosin tölkissä. Teillä varmasti jotain tosi fiiniä juomaa, kuten aina :D
Mitä lasissa?
31
141
Vastaukset
- coctaiI
Canella Bellini.
- reIaxed_eyes
kossu mullikan urealla iliman jäitä.
- heh hoh
maustettua viinaa ja kahvia
Kahvit vois keittää.
perinteistä perkeleenronkeloa,
eli karpalolonkeroa
tölkissä, ei lasissa.
mur- ap.
Niin, olet varmasti ainoa joka ei juo jotain shamppanjaa crème de cacao liköörillä tms hienoa
Vaikkakaan en usko että juot lonkkua - juot kaljaa. ap. kirjoitti:
Niin, olet varmasti ainoa joka ei juo jotain shamppanjaa crème de cacao liköörillä tms hienoa
Vaikkakaan en usko että juot lonkkua - juot kaljaa.no se oliki ainoa ronkelo,
ny on kaljaa :P
mur- arvasin!
murriperkele kirjoitti:
no se oliki ainoa ronkelo,
ny on kaljaa :P
mur.
rommitoti
- KoppavaHoro
Uuden lääkityksen takia pitäisi saada alkoholinkäyttö minimiin :(
Perjantain kunniaksi kuitenkin punkkua lasi jos toinenkin.
Oluesta tykkään kovasti, joten sen olen vaihtanut ykköseen/alkoholittomaan, koska maistuu ihan yhtä hyvältä. Viinistä ei valitettavasti voi sanoa samaa.- Tykkäät oluesta
koska britit juo sitä aina? :D
- KoppavaHoro
Tykkäät oluesta kirjoitti:
koska britit juo sitä aina? :D
Mä en ole britti.
>>> Lasissa on kivennäisvettä, sen fiinimpää juomista ei nyt löydy. :)
Kepardia olis "peltimukissa" huulten ulottuvilla, punkku oottelee vuoroaan viel.
Ihan uteliaisuudesta täytyy kysyä, että eikö kannattaisi vetää punkku ensin ja keppanat vasta sitten? Meinaan vaan kun on lempijuomani kyseessä. Sitä paitsi miedoilla aloittamisesta ja voimajuomaan lopettamisesta tahtoo tulla darra...
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta täytyy kysyä, että eikö kannattaisi vetää punkku ensin ja keppanat vasta sitten? Meinaan vaan kun on lempijuomani kyseessä. Sitä paitsi miedoilla aloittamisesta ja voimajuomaan lopettamisesta tahtoo tulla darra...
Darran osalta ainoa korrelaatio jonka olen selkeästi huomannut, on se kun joko "unohtaa" syödä riittävästi ja/tai juoda useamman desin vettä ennen nukkumaan menoa/nukahtamista. Kolmas vaihtoehto voisi olla kun juo aivan hiivatisti, etenkin väkeviä, mutta muistamani todistusaineisto ei kerro olenko silloin mahdollisesti myös unohtanut syödä ja/tai juoda vettä :)
Muuten itelleni on se ja sama mitä kaikkea kittaan ja missä järjestyksessä, krabbis on yleensä aina niukka, joskin lievä päänsärky melkein aina taattu. Tosin ainakin mulle suuremmissa määrin nautittuna punkku ja konu takaavat vantteran hedarin, mutta sitten otetaan aamusella vantterammin vasta-aineitakin :)
Itselleni worst case scenario on, ei darran kannalta, ottaa ensin tuntuva myötälaitanen miedommilla juomilla ja kruunata se useammalla snapsilla jotain jyrkempää tööttiä. Siinä lähtee nopeasti kintut alta ja aamulla muisti on enää sana it-tukkurin tuotekatalogissa.
Eli varmaan seuraavaksi punkkua kitapurjeille :)Ratikkakuski kirjoitti:
mää täältä taustalta sanoisin et punkku saattaa aivan hyvin jäähä huomiseen,
muutenki se on mun valitsema, tuo isäntä ku tietäis paremmin mitä kannattais ostaa, mää vaan nappaan jonku hinnan ja etiketin perusteella,
murmurriperkele kirjoitti:
mää täältä taustalta sanoisin et punkku saattaa aivan hyvin jäähä huomiseen,
muutenki se on mun valitsema, tuo isäntä ku tietäis paremmin mitä kannattais ostaa, mää vaan nappaan jonku hinnan ja etiketin perusteella,
murainaki tuos mikä nyt tuola janoisia oottelee oli niin nätti kuva kyljessä..
mur :P- Päänsärystä viis
Toljake kirjoitti:
Darran osalta ainoa korrelaatio jonka olen selkeästi huomannut, on se kun joko "unohtaa" syödä riittävästi ja/tai juoda useamman desin vettä ennen nukkumaan menoa/nukahtamista. Kolmas vaihtoehto voisi olla kun juo aivan hiivatisti, etenkin väkeviä, mutta muistamani todistusaineisto ei kerro olenko silloin mahdollisesti myös unohtanut syödä ja/tai juoda vettä :)
Muuten itelleni on se ja sama mitä kaikkea kittaan ja missä järjestyksessä, krabbis on yleensä aina niukka, joskin lievä päänsärky melkein aina taattu. Tosin ainakin mulle suuremmissa määrin nautittuna punkku ja konu takaavat vantteran hedarin, mutta sitten otetaan aamusella vantterammin vasta-aineitakin :)
Itselleni worst case scenario on, ei darran kannalta, ottaa ensin tuntuva myötälaitanen miedommilla juomilla ja kruunata se useammalla snapsilla jotain jyrkempää tööttiä. Siinä lähtee nopeasti kintut alta ja aamulla muisti on enää sana it-tukkurin tuotekatalogissa.
Eli varmaan seuraavaksi punkkua kitapurjeille :)sen saa ibumaxilla pois, mutta miten yleensä krapula, henkinen morkkis, pelko ja muut tsyykkiset oireet, kuten kaikilla normaaleilla ihmisillä on kankkusessa?
Ja jano? Jotkut sanoo että kannattaa ottaa illalla b-vitamiinia, mutta se ei auta, olen kokeillut monta kertaa.
No joo, tiedän lääkkeet tuohon eka kysymykseeni, eli kolmiomömmöt... tai lisää viinaa. Päänsärystä viis kirjoitti:
sen saa ibumaxilla pois, mutta miten yleensä krapula, henkinen morkkis, pelko ja muut tsyykkiset oireet, kuten kaikilla normaaleilla ihmisillä on kankkusessa?
Ja jano? Jotkut sanoo että kannattaa ottaa illalla b-vitamiinia, mutta se ei auta, olen kokeillut monta kertaa.
No joo, tiedän lääkkeet tuohon eka kysymykseeni, eli kolmiomömmöt... tai lisää viinaa.Pelkoa ei oikein irtoa, henkinen morkkis tulee jos teki jotain tyhmästi, mutta muuten voi olla tsyykkisenä oireena semmonen aikaan saamaton mitä väliä meininki. Mut kaipa se kuuluu siihen, en ole sitä jäänyt yleensä murehtimaan, se kun tuppaa paranemaan ihan sillä yön yli nukkumisella.
No jano lähtee juomalla, etenkin ennen nukkumaan menoa, mutta aamullakin. Vitamiineista en tiiä, monihan noita tohon tilaan napsii ja tokko siitä ainakaan haittaa on. Krabbis nyt kuitenkin yleensä on nesteen ja ravinnonpuutetta, ehkä lähinnä vielä tiettyjen kivennäisaineiden puutetta. Luulen että puoli teelusikallista suolaa ja ruokalusikallinen sokeria tuopilliseen vettä auttaa vitamiineja enemmän.murriperkele kirjoitti:
ainaki tuos mikä nyt tuola janoisia oottelee oli niin nätti kuva kyljessä..
mur :PEikä kuva sitä soppaa ainakaan pahentanut, hyvin soljuu kurkusta alas eikä irvityksiä tule päälle :)
Toljake kirjoitti:
Eikä kuva sitä soppaa ainakaan pahentanut, hyvin soljuu kurkusta alas eikä irvityksiä tule päälle :)
kyllähän tuo ihan kelvollista peruspunkkua oli,
ei sen pahempaa,
mur
Kotona juodaan olut tölkistä eikä lasista. Koff on ollut tarjouksessa lähikaupassa varmaan puoli vuotta, vaikka Lapparia joisin mielummin. (Älkää vaan kysykö, että miksi. Makukin on yhden tölkin jälkeen aivan sama.)
Vaan huomenna juodaan Domppaa. Jesh!- KoppavaHoro
Mä todella toivon, että teillä on joku syy juhlaan. Jos te juotte Domppaa ihan vaan lauantain kunniaksi, niin sitten mä olen kyllä kateellinen.
- ap.
KoppavaHoro kirjoitti:
Mä todella toivon, että teillä on joku syy juhlaan. Jos te juotte Domppaa ihan vaan lauantain kunniaksi, niin sitten mä olen kyllä kateellinen.
Minä en edes tiedä mitä on domppa? Taas jotain helvetin hienoa juomaa varmaan... aa, samalla kun kirjoitan tuli mieleen dom perignon, edes mistään lunttaamatta, siis shamppanja. Eikös se ole liian kallista..
- KoppavaHoro
ap. kirjoitti:
Minä en edes tiedä mitä on domppa? Taas jotain helvetin hienoa juomaa varmaan... aa, samalla kun kirjoitan tuli mieleen dom perignon, edes mistään lunttaamatta, siis shamppanja. Eikös se ole liian kallista..
Domppa = Dom Perignon
Vihreää teetä. Parin euron valkoviinit ei ny maistu, vähän paussia tänä perjantaina.
Kolmos lapparia hörpin pullon suusta. Lonkerotölkki vielä tuossa vieressä odottaa.
Oikiasti saa..tana. Miksi suomalaiset panimot myy keskenkäynyttä kamaa? Täs ei oo niinku mitään järkiä tuhlata rahojansa tälläseen paskaan.
Ymmärrän kyllä peraukis.... tai siis vähempiosaiset, joiden on pakko tätä juoda, kun muuhun ei ole varaa, mutta että joku ostaa suomalaista kaljaa vapaaehtoisesti. Ei v-ittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594