ilahtumis gallup

Sitma

Mistä olet ilahtunut viime aikoina ?

32

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erilaisista eläimistä ja luontoelämyksistä. Hyvästä ruuasta ja juomasta. Kukista.. ja pitäiskö sanoo mehiläisistä :P

      • yuwir

        ei seksijuttuja kiitos.


      • yuwir kirjoitti:

        ei seksijuttuja kiitos.

        Täysin tahattomasti tuli, anteeks. Kukista tuli mieleen mehiläiset ja ilahdin, koska ne eivät pistäneet minua ;)


    • Siitä kun

      yybee tuli takaisin palstalle.

      • Kiitti :) Enhän mää ollut kuin vähän hiihtolomalla..Määhän olen juurtunut tänne :P


    • Tänään on kyllä ollut sellainenkin tunnemyräkkävuoristorata, että VOI HERRANJUMALA. Kyllä sinne väliin mahtuu ilahtumistakin... lähinnä parisuhteeni laadun tiimoilta. Pahoittelen siirappisuuttani, mutta se nyt vaan on niin totta, että apkko mainita.

      Mä alan kohta uskoa Jumalaan ja sen sen Rakkauteen, koska huhujen mukaan se koittelee koviten niitä joita se eniten rakastaa.

      • Hossi.

        Onko sulla kuukautiset just ny ?


      • relaxed_eyes
        Hossi. kirjoitti:

        Onko sulla kuukautiset just ny ?

        Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.


      • pms_eyes
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.

        eli akalla ei ole mutta sulla on..


      • pms_eyes kirjoitti:

        eli akalla ei ole mutta sulla on..

        Miten niin?

        Mua vaan kyrpii.


      • eipysymukana
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.

        Onko mariamania sun akka?


      • Hossi.
        eipysymukana kirjoitti:

        Onko mariamania sun akka?

        Tuksukenkä on relan akka


      • eipysymukana kirjoitti:

        Onko mariamania sun akka?

        Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?

        Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.


      • eipysymukana
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?

        Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.

        No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.


      • eipysymukana kirjoitti:

        No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.

        Ei mitään anteeksi pyydeltävää. Ja sorry, mulla on ollu vähä rankka ja pahahakin päivä...


    • Eiköhän tuo valoisuuden lisääntyminen ole ilahduttanut viime aikoina... eli kun pääsee kotiin töistä, näkee vielä valoa ulkona - vau! Kevät tulossa :)

    • Nasduck
      • tonou.

        Sitten ilahdut varmaan useasti


      • Nasduck
        tonou. kirjoitti:

        Sitten ilahdut varmaan useasti

        Siksi olenkin elämän ilopilleri.


    • Tänää ilahduin, kun kävin sopimassa työnteon aloittamisesta jo kuukautta aiemmin kuin alunperin piti :) Muksuilla on myös ollut hauskoja juttuja, joista olen tullut hyvälle mielelle. - Tai en edes tiedä onko kyse niistä jutuista vai vaan siitä, että he kertovat niistä minulle.

      Laitanpa myös itseäni ilahduttavan linkin, kun joku jo aloitti :)

      http://www.youtube.com/watch?v=g1Ef8UaM_Eo

    • iso ilahtuminen

      Ilahduin viimeksi todella siitä, että jäin henkiin ja pääsin sairaalasta kotiin. Kotona on maailman paras paikka! :-)

      • niin?

        Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?


      • niinnoh niin
        niin? kirjoitti:

        Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?

        Molemmissa ei voi olla yhtä aikaa. :-) Terveenä opiskellaan, sairaana hoidetaan ittensä kuntoon. Valitettavasti sairaudet estää joskus velvollisuudet hetkittäin.


    • Tajusin viime viikolla, että päivät ovat pidentyneet huimasti joulun ajoista, mikä ilahdutti paljon.

    • Mä ilahduin eilen kun joku tuntematon lähetti viestin: olet kaunis nainen.
      Kohteliaisuus piristää kummasti.

    • Jaa... ooo... aaa.. ei... juu... nou...yes...
      Riittääkö se jos tuntee olevansa vaan iloinen? :)

      • Ilahduit, koska huomasit olevasi iloinen?


      • pus-kis kirjoitti:

        Ilahduit, koska huomasit olevasi iloinen?

        Niin :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        Niin :)

        Kyllä se minun mielestäni silloin riittää. Noista muista en tiedä.


    • ~cissi~

      Ilahduin kun näin opiskelukaverin muutamien vuosien takaa. Ei oltu koskaan mitenkään paljon tekemisissä. Ja nyt ohimennen nähtiin, suloiset ruskeat silmät ja söpö hymy! Säälittävää että tollasesta voi ilahtua niin paljon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe