Mistä olet ilahtunut viime aikoina ?
ilahtumis gallup
32
125
Vastaukset
Erilaisista eläimistä ja luontoelämyksistä. Hyvästä ruuasta ja juomasta. Kukista.. ja pitäiskö sanoo mehiläisistä :P
- yuwir
ei seksijuttuja kiitos.
yuwir kirjoitti:
ei seksijuttuja kiitos.
Täysin tahattomasti tuli, anteeks. Kukista tuli mieleen mehiläiset ja ilahdin, koska ne eivät pistäneet minua ;)
- Siitä kun
yybee tuli takaisin palstalle.
Tänään on kyllä ollut sellainenkin tunnemyräkkävuoristorata, että VOI HERRANJUMALA. Kyllä sinne väliin mahtuu ilahtumistakin... lähinnä parisuhteeni laadun tiimoilta. Pahoittelen siirappisuuttani, mutta se nyt vaan on niin totta, että apkko mainita.
Mä alan kohta uskoa Jumalaan ja sen sen Rakkauteen, koska huhujen mukaan se koittelee koviten niitä joita se eniten rakastaa.- Hossi.
Onko sulla kuukautiset just ny ?
Hossi. kirjoitti:
Onko sulla kuukautiset just ny ?
Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.
- pms_eyes
relaxed_eyes kirjoitti:
Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.
eli akalla ei ole mutta sulla on..
- eipysymukana
relaxed_eyes kirjoitti:
Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.
Onko mariamania sun akka?
- Hossi.
eipysymukana kirjoitti:
Onko mariamania sun akka?
Tuksukenkä on relan akka
eipysymukana kirjoitti:
Onko mariamania sun akka?
Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?
Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.- eipysymukana
relaxed_eyes kirjoitti:
Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?
Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.
eipysymukana kirjoitti:
No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.
Ei mitään anteeksi pyydeltävää. Ja sorry, mulla on ollu vähä rankka ja pahahakin päivä...
Eiköhän tuo valoisuuden lisääntyminen ole ilahduttanut viime aikoina... eli kun pääsee kotiin töistä, näkee vielä valoa ulkona - vau! Kevät tulossa :)
- Nasduck
Ilahdun aina kun ymmärrän olevani väärässä..
http://www.youtube.com/watch?v=S2nG4S7VkVM&feature=related- tonou.
Sitten ilahdut varmaan useasti
- Nasduck
tonou. kirjoitti:
Sitten ilahdut varmaan useasti
Siksi olenkin elämän ilopilleri.
Tänää ilahduin, kun kävin sopimassa työnteon aloittamisesta jo kuukautta aiemmin kuin alunperin piti :) Muksuilla on myös ollut hauskoja juttuja, joista olen tullut hyvälle mielelle. - Tai en edes tiedä onko kyse niistä jutuista vai vaan siitä, että he kertovat niistä minulle.
Laitanpa myös itseäni ilahduttavan linkin, kun joku jo aloitti :)
http://www.youtube.com/watch?v=g1Ef8UaM_Eo- laardimies
niin? kirjoitti:
Heikkeeolahjainen vili. on näemmä oppinut häiriköimään vocaroolla
vilipojun vastuuton leikki saattaa johtaa jopa maailmansotaan
Nyt itse Hitlerkin puuttuu asiaan, estääkseen konfktien syttymisen
http://www.youtube.com/watch?v=5Gh_9MUTwJU
RASCALS GO HOME
KEEP THERE IN SILENCE ALONE
- iso ilahtuminen
Ilahduin viimeksi todella siitä, että jäin henkiin ja pääsin sairaalasta kotiin. Kotona on maailman paras paikka! :-)
- niin?
Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?
- niinnoh niin
niin? kirjoitti:
Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?
Molemmissa ei voi olla yhtä aikaa. :-) Terveenä opiskellaan, sairaana hoidetaan ittensä kuntoon. Valitettavasti sairaudet estää joskus velvollisuudet hetkittäin.
Tajusin viime viikolla, että päivät ovat pidentyneet huimasti joulun ajoista, mikä ilahdutti paljon.
Mä ilahduin eilen kun joku tuntematon lähetti viestin: olet kaunis nainen.
Kohteliaisuus piristää kummasti.Jaa... ooo... aaa.. ei... juu... nou...yes...
Riittääkö se jos tuntee olevansa vaan iloinen? :)Sxthsense kirjoitti:
Niin :)
Kyllä se minun mielestäni silloin riittää. Noista muista en tiedä.
- ~cissi~
Ilahduin kun näin opiskelukaverin muutamien vuosien takaa. Ei oltu koskaan mitenkään paljon tekemisissä. Ja nyt ohimennen nähtiin, suloiset ruskeat silmät ja söpö hymy! Säälittävää että tollasesta voi ilahtua niin paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654