Mistä olet ilahtunut viime aikoina ?
ilahtumis gallup
32
88
Vastaukset
Erilaisista eläimistä ja luontoelämyksistä. Hyvästä ruuasta ja juomasta. Kukista.. ja pitäiskö sanoo mehiläisistä :P
- yuwir
ei seksijuttuja kiitos.
yuwir kirjoitti:
ei seksijuttuja kiitos.
Täysin tahattomasti tuli, anteeks. Kukista tuli mieleen mehiläiset ja ilahdin, koska ne eivät pistäneet minua ;)
- Siitä kun
yybee tuli takaisin palstalle.
Tänään on kyllä ollut sellainenkin tunnemyräkkävuoristorata, että VOI HERRANJUMALA. Kyllä sinne väliin mahtuu ilahtumistakin... lähinnä parisuhteeni laadun tiimoilta. Pahoittelen siirappisuuttani, mutta se nyt vaan on niin totta, että apkko mainita.
Mä alan kohta uskoa Jumalaan ja sen sen Rakkauteen, koska huhujen mukaan se koittelee koviten niitä joita se eniten rakastaa.- Hossi.
Onko sulla kuukautiset just ny ?
Hossi. kirjoitti:
Onko sulla kuukautiset just ny ?
Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.
- pms_eyes
relaxed_eyes kirjoitti:
eli akalla ei ole mutta sulla on..
- eipysymukana
relaxed_eyes kirjoitti:
Onko mariamania sun akka?
- Hossi.
eipysymukana kirjoitti:
Tuksukenkä on relan akka
eipysymukana kirjoitti:
Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?
Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.- eipysymukana
relaxed_eyes kirjoitti:
Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?
Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.
eipysymukana kirjoitti:
No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.
Ei mitään anteeksi pyydeltävää. Ja sorry, mulla on ollu vähä rankka ja pahahakin päivä...
Eiköhän tuo valoisuuden lisääntyminen ole ilahduttanut viime aikoina... eli kun pääsee kotiin töistä, näkee vielä valoa ulkona - vau! Kevät tulossa :)
- Nasduck
Ilahdun aina kun ymmärrän olevani väärässä..
http://www.youtube.com/watch?v=S2nG4S7VkVM&feature=related- tonou.
Sitten ilahdut varmaan useasti
- Nasduck
tonou. kirjoitti:
Sitten ilahdut varmaan useasti
Siksi olenkin elämän ilopilleri.
Tänää ilahduin, kun kävin sopimassa työnteon aloittamisesta jo kuukautta aiemmin kuin alunperin piti :) Muksuilla on myös ollut hauskoja juttuja, joista olen tullut hyvälle mielelle. - Tai en edes tiedä onko kyse niistä jutuista vai vaan siitä, että he kertovat niistä minulle.
Laitanpa myös itseäni ilahduttavan linkin, kun joku jo aloitti :)
http://www.youtube.com/watch?v=g1Ef8UaM_Eo- laardimies
niin? kirjoitti:
Heikkeeolahjainen vili. on näemmä oppinut häiriköimään vocaroolla
vilipojun vastuuton leikki saattaa johtaa jopa maailmansotaan
Nyt itse Hitlerkin puuttuu asiaan, estääkseen konfktien syttymisen
http://www.youtube.com/watch?v=5Gh_9MUTwJU
RASCALS GO HOME
KEEP THERE IN SILENCE ALONE
- iso ilahtuminen
Ilahduin viimeksi todella siitä, että jäin henkiin ja pääsin sairaalasta kotiin. Kotona on maailman paras paikka! :-)
- niin?
Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?
- niinnoh niin
niin? kirjoitti:
Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?
Molemmissa ei voi olla yhtä aikaa. :-) Terveenä opiskellaan, sairaana hoidetaan ittensä kuntoon. Valitettavasti sairaudet estää joskus velvollisuudet hetkittäin.
Tajusin viime viikolla, että päivät ovat pidentyneet huimasti joulun ajoista, mikä ilahdutti paljon.
Mä ilahduin eilen kun joku tuntematon lähetti viestin: olet kaunis nainen.
Kohteliaisuus piristää kummasti.Jaa... ooo... aaa.. ei... juu... nou...yes...
Riittääkö se jos tuntee olevansa vaan iloinen? :)Sxthsense kirjoitti:
Niin :)
Kyllä se minun mielestäni silloin riittää. Noista muista en tiedä.
- ~cissi~
Ilahduin kun näin opiskelukaverin muutamien vuosien takaa. Ei oltu koskaan mitenkään paljon tekemisissä. Ja nyt ohimennen nähtiin, suloiset ruskeat silmät ja söpö hymy! Säälittävää että tollasesta voi ilahtua niin paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876