ilahtumis gallup

Sitma

Mistä olet ilahtunut viime aikoina ?

32

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erilaisista eläimistä ja luontoelämyksistä. Hyvästä ruuasta ja juomasta. Kukista.. ja pitäiskö sanoo mehiläisistä :P

      • yuwir

        ei seksijuttuja kiitos.


      • yuwir kirjoitti:

        ei seksijuttuja kiitos.

        Täysin tahattomasti tuli, anteeks. Kukista tuli mieleen mehiläiset ja ilahdin, koska ne eivät pistäneet minua ;)


    • Siitä kun

      yybee tuli takaisin palstalle.

      • Kiitti :) Enhän mää ollut kuin vähän hiihtolomalla..Määhän olen juurtunut tänne :P


    • Tänään on kyllä ollut sellainenkin tunnemyräkkävuoristorata, että VOI HERRANJUMALA. Kyllä sinne väliin mahtuu ilahtumistakin... lähinnä parisuhteeni laadun tiimoilta. Pahoittelen siirappisuuttani, mutta se nyt vaan on niin totta, että apkko mainita.

      Mä alan kohta uskoa Jumalaan ja sen sen Rakkauteen, koska huhujen mukaan se koittelee koviten niitä joita se eniten rakastaa.

      • Hossi.

        Onko sulla kuukautiset just ny ?


      • Hossi. kirjoitti:

        Onko sulla kuukautiset just ny ?

        Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.


      • pms_eyes
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.

        eli akalla ei ole mutta sulla on..


      • pms_eyes kirjoitti:

        eli akalla ei ole mutta sulla on..

        Miten niin?

        Mua vaan kyrpii.


      • eipysymukana
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Me ollaan raskaana, ei meillä toistaiseksi ole menkkoja.

        Onko mariamania sun akka?


      • Hossi.
        eipysymukana kirjoitti:

        Onko mariamania sun akka?

        Tuksukenkä on relan akka


      • eipysymukana kirjoitti:

        Onko mariamania sun akka?

        Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?

        Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.


      • eipysymukana
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mistäs sä sellaasta oot päähäs saanu?

        Jos mun akka kirjoottaa tälle palstalle, niin se kirjoittaa vain mun nikillä... Eli relaxed_eyes on mun akka. Eli mä oon palstalaisen näkökulmasta naimisissa itseni kanssa ja sairastan vain erittäin pahaa skitsofreniaa.

        No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.


      • eipysymukana kirjoitti:

        No kun mariamania on myös paksuna, siitä tuli päähän. En seuraa palstaa ihan päivittäin, anteexi.

        Ei mitään anteeksi pyydeltävää. Ja sorry, mulla on ollu vähä rankka ja pahahakin päivä...


    • Eiköhän tuo valoisuuden lisääntyminen ole ilahduttanut viime aikoina... eli kun pääsee kotiin töistä, näkee vielä valoa ulkona - vau! Kevät tulossa :)

    • Nasduck
      • tonou.

        Sitten ilahdut varmaan useasti


      • Nasduck
        tonou. kirjoitti:

        Sitten ilahdut varmaan useasti

        Siksi olenkin elämän ilopilleri.


    • Tänää ilahduin, kun kävin sopimassa työnteon aloittamisesta jo kuukautta aiemmin kuin alunperin piti :) Muksuilla on myös ollut hauskoja juttuja, joista olen tullut hyvälle mielelle. - Tai en edes tiedä onko kyse niistä jutuista vai vaan siitä, että he kertovat niistä minulle.

      Laitanpa myös itseäni ilahduttavan linkin, kun joku jo aloitti :)

      http://www.youtube.com/watch?v=g1Ef8UaM_Eo

    • iso ilahtuminen

      Ilahduin viimeksi todella siitä, että jäin henkiin ja pääsin sairaalasta kotiin. Kotona on maailman paras paikka! :-)

      • niin?

        Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?


      • niinnoh niin
        niin? kirjoitti:

        Olit siis sairaalassa ja siksi pidit taukoa palstailusta, et opiskelujen takia. Olet jazuli?

        Molemmissa ei voi olla yhtä aikaa. :-) Terveenä opiskellaan, sairaana hoidetaan ittensä kuntoon. Valitettavasti sairaudet estää joskus velvollisuudet hetkittäin.


    • Tajusin viime viikolla, että päivät ovat pidentyneet huimasti joulun ajoista, mikä ilahdutti paljon.

    • Mä ilahduin eilen kun joku tuntematon lähetti viestin: olet kaunis nainen.
      Kohteliaisuus piristää kummasti.

    • Jaa... ooo... aaa.. ei... juu... nou...yes...
      Riittääkö se jos tuntee olevansa vaan iloinen? :)

      • Ilahduit, koska huomasit olevasi iloinen?


      • pus-kis kirjoitti:

        Ilahduit, koska huomasit olevasi iloinen?

        Niin :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        Niin :)

        Kyllä se minun mielestäni silloin riittää. Noista muista en tiedä.


    • ~cissi~

      Ilahduin kun näin opiskelukaverin muutamien vuosien takaa. Ei oltu koskaan mitenkään paljon tekemisissä. Ja nyt ohimennen nähtiin, suloiset ruskeat silmät ja söpö hymy! Säälittävää että tollasesta voi ilahtua niin paljon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      223
      7179
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2482
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      38
      1883
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1691
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1674
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1529
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe