oisko joillain vinkkejä sellaseen leipomiseen missä ois haastetta ja tulis paljon aineita siihen. ei mieluiten mitään täytekakkua vaa just vähän niinkun keksejä,pullaa,leivoksia tai jotain sellasta :D
Haastavaa leivottavaa?
8
1362
Vastaukset
- vaikeusaste
Tee sacherkakku niin ihan varmasti työvaiheita riittää ja aikaa kuluu. Kerrospikkuleipiä, voileipäkakku, viinereitä.
- m..,,.
Etsi täältä www.foodnetwork.co.uk
- ansskukka^^
kiitos molemmille:)
- .....
Charlotte Russe alusta alkaen!!! Itsellä suklaakeittokirja, jossa ihana ohje, vielä ei ole iskenyt että jaksaisin oikeesti tehdä.
- Kokkioppilas
Joo Charlotte Russe tai helpompana Appelsiinilotta. Myös Berliinimunkit jollain hillolla ovat monivaiheisia, leipäkakku, tai joku prinsessaleivonnainen, vaikka oma soveltavasi täyte, kääretorttupohjalla, ja kokoat siitä leivonnaisia, päällystät esim- sokerimassalla jos siitä pidät tai marsipaanilla. Vaahtokarrkimassaa esim. Confetista, nam (: Tai jotain kinuskitäytteisiä munkkeja tai jotain.
Tee itse jäätelöä, siihen kinuskikastiketta itse tehtynä ja vaikka itsetehdyt dominot tai omenarulla. - ........
Olen tehnyt prinsessakakkua usein, enkä pidä vaivalloisena. Kunhan on tarpeeksi muovia, jonka välissä kaulia päällinen, sitäkään ei tarvitse nykyisin itse värjätä niin kuin kultaisella 80-luvulla.
- safkaseireeni
Tässä jo melko haastava: http://safkaseireeni.blogspot.fi/2012/06/vadelma-miroire.html
- hellanlettastiina
kokeilla makaron-pikkuleipien valmistusta, jos haastetta kaipaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521