Euroviisun sanat suomeksi

vaikeita sanoja

Mistä voi saada euroviisukappaleen När jag blundar sanat oikein käännettynä suomeksi? Ne ymmärrä kunnolla ruotsia.

16

4133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeita sanoja

ei sit kukaan osaa ruotsia eikä ymmärrä mitä laulussa sanotaan

• oi miksi

När Jag Blunder-----When I close my eyes.

Eihän tuo kuulosta oikealta englanniksi. Suomeksi se sitten olisi : Kun suljen silmäni eikä sekään tunnu oikealta.

Oli miten oli, mutta aika noloa että valitsivat ruotsinkielisen biisin, kun ruotsalaisetkaan eivät laula euroviisuissa ruotsiksi vaan englanniksi.

Tämä ruotsalaisuuden aivopesy suomalaisille näyttää toimivan.

• äidille

Laulaja kertoi telkkarissa että laulu oli alkujaan tehty äidin 50v. syntymäpäivän kunniaksi ja siinä ihaillaan äitiä.

• "När Jag Blunder-----When I close my eyes.

Eihän tuo kuulosta oikealta englanniksi. Suomeksi se sitten olisi : Kun suljen silmäni eikä sekään tunnu oikealta."

En ymmärrä, mitä ajat takaa. Miten sinä sitten kääntäisit suomeksi laulun nimen När jag blundar? Eikö ainoa oikea käännös ole juuri tuo "kun suljen/ummistan silmäni"?

• Hadderi hadderaa
        äidille kirjoitti:

Laulaja kertoi telkkarissa että laulu oli alkujaan tehty äidin 50v. syntymäpäivän kunniaksi ja siinä ihaillaan äitiä.

Äiti on Siuntion Aktian pankinjohtajan puoliso ja pankinjohtaja taas on Siuntion entinen Aktian pankinjohtaja poika.

• Iaurakoo

Äiti on hyvä ihminen, jos siitä oliosta lauletaan salakielellä. Kuulemma ei ole tytärtään halunnut tämän jälkeen nähdä.

• Voi lauraako voi

Siis ei ole. Asun paikkakunnalla ja tiedän. Äiti ei suvainnut sitä, ettei laulettu suomeksi.

• ...

Aha, kiitos tiedosta.

• ohikulkija35
      • ap.

Kiitos.

• vaikeita sanoja
        ap. kirjoitti:

Kiitos.

turpa kiinni ap , ei tiusta linkistä ollut apua

SAATanan APINAN monnerrusta tuo linkkikin täynnä

Ydinohjus ruotsiin, niin Johan lähtisi

• tässon faktat

Ammattitaidottomat radiotoimittajatkin kommentoivat että nyt ruotsalaiset äänestää meitä kun lauletaan ruotsiksi - eivät äänestä, kahdesta syystä:

- eivät ymmärrä suomenruotsia
      - ovat Azerbaizanissa eri semifinaalissa kuin Suomi, joten eivät voi vaikka joku haluaisikin

• kottilanpoika

se laulaa fuck me fuck me fuck me mee naimisiin kanssani

• kottilanpoika

siis , **** nai mua **** nai mua **** nai mua
        sanoin joita ei suomi 24 ssä saa kertoa

ennen maa repee ....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3243
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2935
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1385
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1228
    Aihe