Kysymys naisille.

Miksi naiset eivät halua tavata/treffeille TB:lle tai yleensäkään huoltoasemille. Ja pitääkö paikkaansa, että mitä isompi pää, sitä kovempi päänsärky ja sitä useammin.

16

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä lässytyksestäsi taaskaan mitään mutta olen kyllä ollut treffeillä huoltsikalla.

• Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?

• modelli kirjoitti:

Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?

Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.

Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.

• modelli kirjoitti:

Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.

Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?

Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?

Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?

• modelli kirjoitti:

Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?

Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.

Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.

Väitätkö sinä gloriana_demeter minulle, että sinä et omaa mitään tunteita minua kohtaan, kun sinun sormesi asettuvat näppäimistölle vastataakesi minulle. Väitätkö sinä tosissasi, ettei sormesi ala hikoilemaan ja sydämmesi pompahtelemaan oudosti kun vastaat minun viesteihini.

• oon mä kerran käyny TB:llä miehen kans kahvilla kun muuta kahvilaa ei lähistöllä ollut.

• Siis treffeillä, kumpi maksoi? Tai mitäpä se mulle kuuluu....ohitetaan kysymys...missä hiton hornassa sä asut?

• mustispeppers

Mä en mielellään tekis treffejä millekään huoltikselle, kun siellä se kaffi on ihan tervaa ja kun mä saan aina pannun viimeset sumpit kuppiini, niin olisi ihanaa vaikka termospullon kanssa treffailla :) Jos se kaffi oli itsekeitettyä.

• gtfasz3333333333334

No, itse en ainakaan tahdo mennä mihkään inhottavan bensanhajun keskelle. Kertoo tosin jo aika paljon henkilöstä jos tahtoo treffeille mennä huoltsikalle.

• ArJa

Olen mä joskus käynyt huoltsikka-treffeillä, ei se mua haittaa.
      Ainut, että ainakin täällä huoltsikka on niin täynnä testosteronia ja paikallisia "punaniskoja", että se vähän ahistaa...

• ~cissi~

Koska naiset ei halua ylipäätään kahvitreffeille. Ja vielä raksamiesten ja taksareiden sekaan. Joopa, mäkin lähden tästä Rantaperkiön Shellille glitteriä varisten. Treffaan kerralla enempi miehiä.

• Just joo....pientä epätasapainoa. Mä haluun Hiltoniin!! mut kirjoittelen S24:lla:D

• Toi päänsärky kuullostaa kyll aika ufo-jutulta ;)

Olen käynyt pari kertaa treffeillä ABC:llä, jopa omasta ehdotuksestani. - Mutta ei ne ABC:t taida mitään varsinaisia huoltoasemia enää nykyää olla. - Enemmän ravintola-kauppakeskuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe