Miksi naiset eivät halua tavata/treffeille TB:lle tai yleensäkään huoltoasemille. Ja pitääkö paikkaansa, että mitä isompi pää, sitä kovempi päänsärky ja sitä useammin.
Kysymys naisille.
16
199
Vastaukset
En ymmärrä lässytyksestäsi taaskaan mitään mutta olen kyllä ollut treffeillä huoltsikalla.
Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?
modelli kirjoitti:
Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?
Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.
gloriana_demeter kirjoitti:
Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.
Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.
modelli kirjoitti:
Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.
Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?
gloriana_demeter kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?
Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?
modelli kirjoitti:
Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?
Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.
gloriana_demeter kirjoitti:
Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.
Väitätkö sinä gloriana_demeter minulle, että sinä et omaa mitään tunteita minua kohtaan, kun sinun sormesi asettuvat näppäimistölle vastataakesi minulle. Väitätkö sinä tosissasi, ettei sormesi ala hikoilemaan ja sydämmesi pompahtelemaan oudosti kun vastaat minun viesteihini.
oon mä kerran käyny TB:llä miehen kans kahvilla kun muuta kahvilaa ei lähistöllä ollut.
Siis treffeillä, kumpi maksoi? Tai mitäpä se mulle kuuluu....ohitetaan kysymys...missä hiton hornassa sä asut?
- mustispeppers
Mä en mielellään tekis treffejä millekään huoltikselle, kun siellä se kaffi on ihan tervaa ja kun mä saan aina pannun viimeset sumpit kuppiini, niin olisi ihanaa vaikka termospullon kanssa treffailla :) Jos se kaffi oli itsekeitettyä.
- gtfasz3333333333334
No, itse en ainakaan tahdo mennä mihkään inhottavan bensanhajun keskelle. Kertoo tosin jo aika paljon henkilöstä jos tahtoo treffeille mennä huoltsikalle.
- ArJa
Olen mä joskus käynyt huoltsikka-treffeillä, ei se mua haittaa.
Ainut, että ainakin täällä huoltsikka on niin täynnä testosteronia ja paikallisia "punaniskoja", että se vähän ahistaa... - ~cissi~
Koska naiset ei halua ylipäätään kahvitreffeille. Ja vielä raksamiesten ja taksareiden sekaan. Joopa, mäkin lähden tästä Rantaperkiön Shellille glitteriä varisten. Treffaan kerralla enempi miehiä.
Toi päänsärky kuullostaa kyll aika ufo-jutulta ;)
Olen käynyt pari kertaa treffeillä ABC:llä, jopa omasta ehdotuksestani. - Mutta ei ne ABC:t taida mitään varsinaisia huoltoasemia enää nykyää olla. - Enemmän ravintola-kauppakeskuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
