mies, huolisitko naisen jos...

kyselenvaan

Huolisitko tyttöystäväksi naisen joka olisi todella kaunis, mutta antaisi helposti?

45

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjdfjdso

      Oho tuli ehkä epäselvästi kysymys siis tarkoitin että tutustuttaessa baarissa esim. antaisi heti samana iltana.

    • En ole mies mutta olen ollut avoliitossa miehen kanssa, joka antoi helposti.

      • vielakysyn

        miks oot sinkut palstalla sitten?
        Eli kuinka monta tuntia olitte tunteneet ennenkuin menitte sänkyyn?
        Oletko todella kaunis?
        Minua kiinnostaanämä asiat että tarvitseeko olla kovin kaunis jos haluaa parisuhteen mutta on taipumusta horoiluun :)


      • Stalker Joonatan

        Mutta väität silti ettet harrasta yhden illan suhteita.

        (Muistamme myös taannoisen "panettaa, kyllä nyt mulukku kelpaisi"-ketjusi.)


      • ijiojuo
        Stalker Joonatan kirjoitti:

        Mutta väität silti ettet harrasta yhden illan suhteita.

        (Muistamme myös taannoisen "panettaa, kyllä nyt mulukku kelpaisi"-ketjusi.)

        en tiedä mistä puhut, olen eri henkilö.


      • vielakysyn kirjoitti:

        miks oot sinkut palstalla sitten?
        Eli kuinka monta tuntia olitte tunteneet ennenkuin menitte sänkyyn?
        Oletko todella kaunis?
        Minua kiinnostaanämä asiat että tarvitseeko olla kovin kaunis jos haluaa parisuhteen mutta on taipumusta horoiluun :)

        "miks oot sinkut palstalla sitten?"
        Huomaa aikamuoto.

        "Eli kuinka monta tuntia olitte tunteneet ennenkuin menitte sänkyyn?"

        Olisikohan ollut kuusi tuntia.

        "Oletko todella kaunis?"

        En.

        "Minua kiinnostaanämä asiat että tarvitseeko olla kovin kaunis jos haluaa parisuhteen mutta on taipumusta horoiluun :) "

        En harrasta "horoilua" mutta sillä ei ole merkitystä ainakaan niiden parisuhteiden kohdalla, joita olen sivusta seurannut.


      • Stalker Joonatan kirjoitti:

        Mutta väität silti ettet harrasta yhden illan suhteita.

        (Muistamme myös taannoisen "panettaa, kyllä nyt mulukku kelpaisi"-ketjusi.)

        Avoliitto on sinusta yhden illan suhde?


      • Stalker Joonatan
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Avoliitto on sinusta yhden illan suhde?

        Tiesitkö heti ekana iltana nussiessasi että tässä on nyt avoliitto kyseessä?


      • Stalker Joonatan kirjoitti:

        Tiesitkö heti ekana iltana nussiessasi että tässä on nyt avoliitto kyseessä?

        En tietenkään, mutta miten se tekisi siitä yhdenillan jutun?


      • Moraalipoliisi
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En tietenkään, mutta miten se tekisi siitä yhdenillan jutun?

        No turha sitten tuomita yhden illan suhteita jos periaatteessa itsekin niitä olet harrastanut. Se että yhden yön juttu jatkuikin pidemmälle ei asiaa muuta.


      • Moraalipoliisi kirjoitti:

        No turha sitten tuomita yhden illan suhteita jos periaatteessa itsekin niitä olet harrastanut. Se että yhden yön juttu jatkuikin pidemmälle ei asiaa muuta.

        Milloin olen tuominnut yhdenillan jutut?
        En ole "periaatteessa harrastanut" mitään, vaan minulla on kerran ollut aikomuksena hankkia yhden illan juttu. Miten harrastatetaan jotain, kun sitä on koitettu kerran siinä onnistumatta?


      • Noin puhuu mies, joka ei ole koskaan antanut, eikä saanut.


    • mies ilman naista

      Huolisin tietenkin. sellanen nainen on tosi mukava.

      • fdkjfodsjor

        Eli ei haittaisi jos olisi horo jos on tarpeeksi kaunis?


    • Tuskin huolisin, naisessa täytyy olla jotain vikaa jos on kuvailemasi kaltainen. Ainakin tutkisin taustat erittäin huolellisesti.....epätoivoinen kenties.

      • fjeijfoew

        mutta tutkisit taustat kuitenkin koska nainen on kaunis...


      • fjeijfoew kirjoitti:

        mutta tutkisit taustat kuitenkin koska nainen on kaunis...

        Aivan sama kaunis tai ei, ensin tutkitaan ja sitten vasta........riesa mikä riesa ja eihän sitä koskaan tiedä, josko anoppi olisi vielä parempi.


    • ::::oooo::::

      No huolisin tietysti. Paitsi jos hän seurustelun aikana antaisi helposti muillekin kuin minulle.

      Naisten pihtailu on muutenkin ihan mennyt yli tässä maassa.

      • Komppaan. Mulla on samoja aatoksia... sitä vaan lisäisin että pitää sitten olla mun mieleen niin sillon kyllä (ei kenenkään muun mielestä kaunis vaan mun mielestä), mutta jos ei ole niin juttu ei etene mihinkään edes sinä iltana.


    • hbgvi

      Pitäisi tutustua naiseen vähän paremmin, jotta tietäisi onko hän myös pettäjätyyppiä.

    • eyjke567

      En huolisi.

      En koe olevani niin erityinen että ajattelisin hänen tekevän niin ainoastaan minun kanssani.

      • Onneksi entinen avomieheni ei ajatellut samalla tavalla. Ainoa yhdenillan yritykseni vaihtuikin lennossa pisimmäksi suhteekseni.


      • huorasta ei vaimoa
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Onneksi entinen avomieheni ei ajatellut samalla tavalla. Ainoa yhdenillan yritykseni vaihtuikin lennossa pisimmäksi suhteekseni.

        Jos hän ei ajatellut niin, niin miksi hän sitten on entinen avomies.


      • huorasta ei vaimoa kirjoitti:

        Jos hän ei ajatellut niin, niin miksi hän sitten on entinen avomies.

        Niin'pä nyt alkoi meikäläistäkin kiinnostamaan.


      • huorasta ei vaimoa kirjoitti:

        Jos hän ei ajatellut niin, niin miksi hän sitten on entinen avomies.

        Koska päätin muuttaa. Miksi kuvittelet että haluaisin naimisiin tai että minut jätettiin?
        Yhä olemme ystäviä tietenkin.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Koska päätin muuttaa. Miksi kuvittelet että haluaisin naimisiin tai että minut jätettiin?
        Yhä olemme ystäviä tietenkin.

        "Olemme yhä ystäviä" Teini suhde! Ei tartte vastata.


      • mies ei arvostanut
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Koska päätin muuttaa. Miksi kuvittelet että haluaisin naimisiin tai että minut jätettiin?
        Yhä olemme ystäviä tietenkin.

        Miksi sitten päätit muuttaa.


      • modelli kirjoitti:

        "Olemme yhä ystäviä" Teini suhde! Ei tartte vastata.

        Teinisuhde? Ei ollut.


      • mies ei arvostanut kirjoitti:

        Miksi sitten päätit muuttaa.

        Koska halusin ammatin.


      • modelli kirjoitti:

        "Olemme yhä ystäviä" Teini suhde! Ei tartte vastata.

        Miksi eron pitäisi olla aina riitaisa? Sekö on aikuista? Olen ystäviä kaikkien exieni kanssa yhä.


    • Wandering man

      Kävi sellainen tapaus, että tapasin naisen ja päädyin seurustelemaan tämän kanssa. Sain vasta vuoden seurustelun jälkeen tietää, että tämä oli päätynyt tapaamisiltanamme toisen miehen sänkyyn.
      Jos tämän olisin tiennyt, olisi saattanut kyllä koko suhde jäädä väliin.

    • lajfdlkjl

      Olen nuori nainen ja harrastan yhden illan juttuja, en ole valmis vielä parisuhteeseen eron jälkeen. Naisella on oikeus, siinä missä miehelläkin saada seksiä, se ei tee naisesta halpaa, lutkaa, erilaista, vikaista, bimboa, alempiarvoista, huoraa... jne jne jne. Kaveripiirissä olen huomannut että kaverit ovat kateellisia sille, että elän niin kuin itse haluan, enkä niin kuin muut odottavat minun elävän.

      "kaverit" selän takana jauhavat kaikenlaista, laittavat vähän lapin lissää juttuihin ja näin tuntevat olonsa viiden 1 lapsen, seksittömyyden, ylipainon ja muiden elämän faktojen kuormittamana hitusen paremmaksi, aika säälittävää vai mitä?

      Olen valmistunut hyväpalkkaiseen ammattiin jossa ei voi olla tyhmä, muuten ei pärjää.

      Olen huomannut myös sen, että JOTKUT miehet eivät kestä sitä, että nainen elää niin kuin haluaa, omaa mielipiteitä ja myös kertoo ne ääneen. Voin myös porukassa ihan helposti kertoa mitä mieltä olen sinkkujen seksistä. Tällöin aika monesti miehille tulee olo että "tuolta saa" mikä ei tietenkään ole totta, valitsen itse juttuni. Se että minulla on seksielämä ei tarkoita sitä että haluan "antaa" sitten kaikille miehille ja lopettaa heidän seksinnälän... on se kumma ettei joillain vain mene jakeluun tämä asia..

      Voisiko olla mahdollista, että miehet jotka ovat tuhansia vuosia eläneet vain itselleen(suhteesta ja lapsista huolimatta) ja panneet itsensä "miehekkääksi" pelkäävätkin nyt, että tämä kuuluisa "miehen oikeus" ei olekaan enää heille tarkoitettu, omaa tilaa selvästi lisäävä asia?

      • Poikamies 38-v.

        "Olen nuori nainen ja harrastan yhden illan juttuja, en ole valmis vielä parisuhteeseen eron jälkeen."

        Provoillessa on syytä muistaa, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät harrasta tai pidä yhden illan jutuista, ja heillä on myös samanlainen oikeus mielipiteeseensä. Toki naisella on nykyisin ihan samat oikeudet kuin miehellä, paitsi oikeuksia vielä vähän enemmän. Siitä huolimatta kukin voi toimia kuten parhaaksi katsoo, kunhan vain ei sotke siinä sivussa muiden suhteita tai käyttäydy muuten edesvastuuttomasti.

        Kun nyt sallit itsellesi kaikenlaista, kai myös sallit mahdolliselle kumppanillesi samat vapaudet ? Sellainen suhde ei kuitenkaan toimi, jossa pelataan eri säännöillä...


      • lksjojkl
        Poikamies 38-v. kirjoitti:

        "Olen nuori nainen ja harrastan yhden illan juttuja, en ole valmis vielä parisuhteeseen eron jälkeen."

        Provoillessa on syytä muistaa, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät harrasta tai pidä yhden illan jutuista, ja heillä on myös samanlainen oikeus mielipiteeseensä. Toki naisella on nykyisin ihan samat oikeudet kuin miehellä, paitsi oikeuksia vielä vähän enemmän. Siitä huolimatta kukin voi toimia kuten parhaaksi katsoo, kunhan vain ei sotke siinä sivussa muiden suhteita tai käyttäydy muuten edesvastuuttomasti.

        Kun nyt sallit itsellesi kaikenlaista, kai myös sallit mahdolliselle kumppanillesi samat vapaudet ? Sellainen suhde ei kuitenkaan toimi, jossa pelataan eri säännöillä...

        Oikeuksia ei todellakaan ole mitenkään enemmän kuin miehillä, voisitko kertoa mitä oikeuksia esimerkiksi?

        "Provoillessa on syytä muistaa, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät harrasta tai pidä yhden illan jutuista, ja heillä on myös samanlainen oikeus mielipiteeseensä"

        tuosta huomaa, kuinka outoa on miehelle että nainen ajattelee näin, ei kertakaikkiaan voida ymmärtää että nainen haluaa seksiä ilman sitoumuksia, ja on silti ihan järkevä normaalin ÄO:n omaava ihminen.. leimataan provoksi heti :D ei vitsi..

        tottakai muistan että kaikki eivät ajattele näin eivätkä halua yhden illan juttuja, enhän ole toisin sanonutkaan:)

        En ole sotkenut yhdenkään ihmisen suhdetta/harrastanut seksiä varatun ihmisen kanssa tai kaverin exän kanssa, tai mitenkään muutoin aiheuttanut kenellekään mitään haittaa tai surua. En ole millään tavalla käyttäytynyt edesvastuuttomasti itseäni tai muitakaan ihmisiä kohtaan.

        Minä en seurustele. Kuten siis aiemmin kirjoitin: olen ERONNUT ja en valmis vielä PARISUHTEESEEN.

        tuosta kommentista myös huomaa, että kuinka sinkkunainen jolla on seksielämä, AINA yhdistetään pettämiseen, edesvastuuttomuuteen, toisten ihmisten elämän pilaamiseen jne jne jne...

        Jos parisuhteessa elävä mies lähtee vieraan naisen mukaan, se on YKSINOMAAN MIEHEN SYYTÄ vai luuletko että miehet kertovat että joo olen parisuhteessa ja kaipaisin vähän vierasta *******???

        Tuosta sun jutustas saa kuvan että on sinkkunaisen vika jos mies pettää omaa vaimoaan, eli siis nainen on käyttäytymisellään vastuussa miehen seksin halusta ja mies ei kykene mitenkään hillitsemään eikä estämään omaa käyttäytymistään... siinä sulle miettimistä


      • Poikamies 38-v
        lksjojkl kirjoitti:

        Oikeuksia ei todellakaan ole mitenkään enemmän kuin miehillä, voisitko kertoa mitä oikeuksia esimerkiksi?

        "Provoillessa on syytä muistaa, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät harrasta tai pidä yhden illan jutuista, ja heillä on myös samanlainen oikeus mielipiteeseensä"

        tuosta huomaa, kuinka outoa on miehelle että nainen ajattelee näin, ei kertakaikkiaan voida ymmärtää että nainen haluaa seksiä ilman sitoumuksia, ja on silti ihan järkevä normaalin ÄO:n omaava ihminen.. leimataan provoksi heti :D ei vitsi..

        tottakai muistan että kaikki eivät ajattele näin eivätkä halua yhden illan juttuja, enhän ole toisin sanonutkaan:)

        En ole sotkenut yhdenkään ihmisen suhdetta/harrastanut seksiä varatun ihmisen kanssa tai kaverin exän kanssa, tai mitenkään muutoin aiheuttanut kenellekään mitään haittaa tai surua. En ole millään tavalla käyttäytynyt edesvastuuttomasti itseäni tai muitakaan ihmisiä kohtaan.

        Minä en seurustele. Kuten siis aiemmin kirjoitin: olen ERONNUT ja en valmis vielä PARISUHTEESEEN.

        tuosta kommentista myös huomaa, että kuinka sinkkunainen jolla on seksielämä, AINA yhdistetään pettämiseen, edesvastuuttomuuteen, toisten ihmisten elämän pilaamiseen jne jne jne...

        Jos parisuhteessa elävä mies lähtee vieraan naisen mukaan, se on YKSINOMAAN MIEHEN SYYTÄ vai luuletko että miehet kertovat että joo olen parisuhteessa ja kaipaisin vähän vierasta *******???

        Tuosta sun jutustas saa kuvan että on sinkkunaisen vika jos mies pettää omaa vaimoaan, eli siis nainen on käyttäytymisellään vastuussa miehen seksin halusta ja mies ei kykene mitenkään hillitsemään eikä estämään omaa käyttäytymistään... siinä sulle miettimistä

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai miten se meni...?!


      • gasg
        lksjojkl kirjoitti:

        Oikeuksia ei todellakaan ole mitenkään enemmän kuin miehillä, voisitko kertoa mitä oikeuksia esimerkiksi?

        "Provoillessa on syytä muistaa, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät harrasta tai pidä yhden illan jutuista, ja heillä on myös samanlainen oikeus mielipiteeseensä"

        tuosta huomaa, kuinka outoa on miehelle että nainen ajattelee näin, ei kertakaikkiaan voida ymmärtää että nainen haluaa seksiä ilman sitoumuksia, ja on silti ihan järkevä normaalin ÄO:n omaava ihminen.. leimataan provoksi heti :D ei vitsi..

        tottakai muistan että kaikki eivät ajattele näin eivätkä halua yhden illan juttuja, enhän ole toisin sanonutkaan:)

        En ole sotkenut yhdenkään ihmisen suhdetta/harrastanut seksiä varatun ihmisen kanssa tai kaverin exän kanssa, tai mitenkään muutoin aiheuttanut kenellekään mitään haittaa tai surua. En ole millään tavalla käyttäytynyt edesvastuuttomasti itseäni tai muitakaan ihmisiä kohtaan.

        Minä en seurustele. Kuten siis aiemmin kirjoitin: olen ERONNUT ja en valmis vielä PARISUHTEESEEN.

        tuosta kommentista myös huomaa, että kuinka sinkkunainen jolla on seksielämä, AINA yhdistetään pettämiseen, edesvastuuttomuuteen, toisten ihmisten elämän pilaamiseen jne jne jne...

        Jos parisuhteessa elävä mies lähtee vieraan naisen mukaan, se on YKSINOMAAN MIEHEN SYYTÄ vai luuletko että miehet kertovat että joo olen parisuhteessa ja kaipaisin vähän vierasta *******???

        Tuosta sun jutustas saa kuvan että on sinkkunaisen vika jos mies pettää omaa vaimoaan, eli siis nainen on käyttäytymisellään vastuussa miehen seksin halusta ja mies ei kykene mitenkään hillitsemään eikä estämään omaa käyttäytymistään... siinä sulle miettimistä

        Melkoinen stoori(siis toi pettäminen yms) vain yhdestä lauseesta: "kunhan vain ei sotke siinä sivussa muiden suhteita tai käyttäydy muuten edesvastuuttomasti."

        Tosiaankin lauseella ei viitata edes sukupuoleen mitenkään. Kalikka taisi tosiaan kalahtaa.


    • Poikamies 38-v

      No, en oikein. Kyse on ihan siitä etten harrasta irtosuhteita ja haluan tutustua ihan normaalisti ennen sen "syvempää" tutustumista. Miehellä on yleensä myös isommat riskit pelissä, kuten riski elatusmaksuista (hetken hurma ja 18-vuoden elatusnakki). Mitä taas tulee seksiin, siinä touhussa pitää olla myös tunnepuoli mukana, ja se ei synny ihan ensisilmäyksellä parin tunnin tuttavuuden aikana.

    • Mitämitähäh

      Antaisi mitä? Anteeksi? Ruokaa?....

    • :)))

      En huolisi. En harrasta yhdenyönsuhteita enkä luota sellaiseen parisuhdekumppanina, joka tuntemattoman tai puolitutun kanssa sellaiseen pystyy.

    • afgagtraerg

      no eihän se hyvänen aika kerro siitä ettei ole kykenevä olemaan uskollinen parisuhteessa! siis olen itse parisuhteessa 100% luottamuksen arvoinen, enkä ikinä voisi pettää, sinkku on sinkku, ja varattu on varattu! niin yksinkertaista se on ainaki mun kohdalla.

      Minkä takia et voi luottaa sellaiseen ihmiseen, mitä se yhden yön jutut sitten mielestäsi kertoo naisesta?

      • Clint Itäpuu

        Monet yhden yön jutut kertovat että nainen on aika impulsiivinen. Eikä halua pidentää seksisuhdetta, jolloin seksikin on yleensä parempaa. Voi olla tietysti että nainen on silti tiukan uskollinen parisuhteessa, mutta se riippuu hänen persoonastaan muuten, onko se uskottavaa.

        Jos yhden yön juttuja on vain muutama, se ei kerro oikeastaan mitään.


      • :)))

        Minulle se tunne on kertakaikkiaan liian voimakas ja ylivoimainen, että haluaisin kokea seksiä tuntemattoman kanssa, johon en ole suhteessa. En voi luottaa ihmiseen kumppanina, jonka tunteita en voisi ymmärtää, ja joka ei käsitä minun tapaani kokea maailma. Minulle ei merkitse sanat luottamuksesta. Sanat ovat halpoja. Tunnetason/kokemustason yhteys on tärkeämpää. Ilman sitä ei ole todellista luottamusta.


    • erilainen otus

      Kyllä huolisin, kunhan ei tapahtuisi syrjähyppyjä.

    • Tässä totuus

      Kauniit naiset eivät anna helposti. Helpoimpia ovat tavallisen näköiset sekä ehkä jopa hieman rumat naiset. Erityisesti lihavat naiset ovat helppoja. Muuten kuin lihavuuden takia rumat saattavat olla vaikemapiakin.

    • Totta ja kai

      Ilman muuta, sillä kuulostaa rennolta. Eipähän tarvitsi alkaa käymään kauppaa jostakin avioliitosta tai seurustelusta jos haluaa vähän läheisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      213
      4871
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1608
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      59
      1598
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      183
      1358
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      69
      1221
    6. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1106
    7. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1089
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      69
      1012
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      80
      995
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      114
      990
    Aihe