Ahde sai lähtöpassit AKT:sta!

Tasapuolisuutta_

Näin minä sen ennustin tapahtuvankin. 29.11.2011 11:27: "Räty on syytön kunnes toisin tuomitaan. Ja jos ei tuomita, niin Hilkalla taitaa olla lähdön aika.

Oikeus on voittanut taas.

278

2657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahtaja ja ja ja

Rikostutkinta Timon osalta on tietääkseni kesken.
      Onko hän ystävällinen kenellekkään
      Jokatapauksessa on nyt selvää,että Timon muroihin EI kusta !!!

• Akka sai kenkää

Joku oli aikakin. Kyllä Rädyllä oli pitkä pinna. Kauan hän kesti Hilkka Ahteen kiusaamista, häirintää, nalkuttamista ja oman pesän likaamista. Lopuksi mitta tuli täytee.
      Näytti sille akalle missä kaappi seisoo!

Tänään kilistellään Rädyn kunniaksi, eikös totta pojat!

• dfhd

On AKT:llä PASKA puheenjohtaja kun ei uskalla kommentoida tekemisiään. !! Vitun lampaat!!!!!!!!

• Rätykö se siellä?

Rätykö se ihan itse tällä palstalla kirjoittelee mm. nimimerkillä akka saa kenkää??

• ENT AKT JÄSEN
        Rätykö se siellä? kirjoitti:

Rätykö se ihan itse tällä palstalla kirjoittelee mm. nimimerkillä akka saa kenkää??

HUKKA PÄTKÄ RÄTY: PELLE MIEHEKSI!

• liiton jäsen64

Kyllä jos ahde ei muuten lähde laitetaan satamassa perseet penkiin ja painetaan muutenkin jarrua.

• oikein että
        liiton jäsen64 kirjoitti:

Kyllä jos ahde ei muuten lähde laitetaan satamassa perseet penkiin ja painetaan muutenkin jarrua.

matti sai aikoinaan kenkää veikkaukselta.ja perinne jatkuu kun akka erotettiin nyt työstänsä.kai niiden pennutkin saa potkut aikanaan...

• oikeuden puolesta

Jo käyttäsi sana akka kertoo mistä on kysymys.

• vellihousut

Kyllähän tuollainen asenne liiton jäsenistössä, kuvastaa Rädyn toimintaa aivan oikeutetuksi. Jos taksijonossa joku kertoo totuuden puheenjohtajasta, on potkut ansaitut. Mitekäs kuski suhtautuisi omiin potkuihinsa .......

• lateri1

Räty saa vielä kenkää kunhan asianomaiset vievät asiat oikeuteen, ei ammattiliitossa sovi oleen minkäänlaista DIKTAATTORIA.

• "yön ritarit"

Mitähän sielä yksi nainen on niin pahaa saanut aikaan,että pitää oikein laittaa "perseet penkkiin". Teillä on täysi narsisti joka teitä vellihousuja vie kuin pässiä narussa. Teidän lakkoonnekin tuli rikkurit töihin, ettekä mahtaneet sillekkään mitään

• Pepsikåla
        oikein että kirjoitti:

matti sai aikoinaan kenkää veikkaukselta.ja perinne jatkuu kun akka erotettiin nyt työstänsä.kai niiden pennutkin saa potkut aikanaan...

Tämä oopperoiden kirkumisesta nauttiva mediaperhe asuu AKT:n omistamassa asunnossa ja ilmeisesti yleistä hintatasoa alemmalla vuokralla, kuten muutama muu AKT:n toimitsija. Ketkut on ketkuja. Verottaja saisi kernaasti tutkia Ahteen asumiskuviot. Enpä ghyvin ihmettelisi vaikka AKT:n subventoimasta vuokrasta syntyisi verotettavaa osuutta. Verovapaasti saa lahjoittaa vain suolarahoja.

• Kana kaakattaja

Hyvä vain, että jäkättäjä suojatyöpaikkainen sossueukko sai kenkää. Rädyllä on munaa, päinvastoin kuin useimmilla ay-hiehoilla ja -pässeillä. Kyllä yksi mies voi olla luomakunnan kruunu ja näyttää esimerkillään muillekin, mistä kansa kusee.

Helkkari, kun mun firmaan ilmestyisi joku sossuakka valittamaan, niin pyöröovesta lentäisi pitkässä kaaressa pihalle samantien.

• syvältä kuin meri
        oikein että kirjoitti:

Mistä ylipäätään tulee tää että Suomessa valitaan johonkin hyväpalkkaiseen virkaan täysin pätemätön ihminen? Ei kai lastentarhanopettajan opinnoilla/työkokemuksella voi pätevöityä tiedottajaksi? Ei ainakaan näyttänyt et olis ollu pätevä, kun lauloi kaikille ihan kaikki, niinku lastentarhanopettajat tekee.
        Jäsenkirja ja jonkun kanssa naiminen voi pätevöittää naisihmisen? Vai?
        Sitten meillä on näitä ylläpidettäviä hurumykke, eeärriä, geeärriä sun muita bimboja, joiden käytöksen takia saamme tuntea häpeää.

• Narsissossu

Demu-mafiaa on loukattu, hei nyt kaikki demut, aletaan jauhaa asian vierestä tapamme mukaisesti, kunnes oikeus ja demokratia on painettu lokaan. Mennään lakkoon, niin työttömiä syntyy lisää ja loputkin firmat lähtee maasta. Meillä demuilla on isona esimerkkinä maisteri Lipponen, jonka yhteydessä narsismin käsite on vain pikkujuttu. Kun Ahteet taas järkkäävät potkuja itselleen, niin huuudellaan, että nyt on vika jossain muualla kuin Ahteissa.

• v-isoE

Telaketju feministit ovat käynnistäneet media hyökkäykseen AKT:tä ja sen ansiokasta puheenjohtajaa vastaan.
        Auto-ja kuljetus alan työnantajat riemuitsevat.

• Hilkalle paljon voim

Olen täysin järkyttynyt noista kolmesta ensimäisestä viestistä.
      Mikäli ette ole tieneet, niin tuo irtisanominen on laiton.
      Työntekijällä on suoja kaikkia toimia vastaan, kun kerran asia on tutkinnassa.
      Ja se ei olisi edes mennyt poliisitutkintaan, jollei jutuissa olisi todisteita ja perää......ONNEKSI en ole teistä kenenkään työkaveri..........tulisi oksennus.

Hilkka tulee saamaan asiansa oikeuteen ja ta tuomitaan jutussa. Se on nyt ihan varmaa. Paljonko se tulee AKTlle maksamaan, ei tiedä vielä kukaan, mutta hehän eivät välitä, kun ei ole omista rahoista kyse: JÄSENET MAKSAVAT TÄMÄNKIN, muistakaa se !!!!!!!!!!!

Hilkalle ja monelle muulle työpaikkakiusauksesta kärsivälle voimia.

Kyllä on täysin käsittämätöntä että AMMATTILIITOSSA voidaan tehdä ihan mitä huvittaa ja kukaan ei auta.
      Toivottavasti SAK jyrähtää nyt ja laittaa Rädylle kunnon kurin.

Mikään liitto ei voi kannattaa pitkään jos vain yksi ihminen siellä sanelee, mitä tehdään.........jäsen maksaa ammattiliiton viulut.

Tuo ei ole ainoa ammattiliitto jossa kiusaamista harrastetaan, ei vain ole vielä tullut lehdistöön, mutta odottakaapa vain..........

On se kumma, ettei ammattiliitossa pärjätä samoilla säännöillä, joita vaativat työnantajilta.......mikään liitto ei voi olla hyvä ajamaan toisten etuja jos oma pesä näyttää tuolta..............

Sääliksi käy jäseniä.

• Tuntuu tutulta

Mikä tahansa järjestö ja sen hallinto saattaa olla täysin narsistin pauloissa, joka häikäilemättömin keinoin saa mitä haluaa.
        Esim epäasiallisesta kohtelusta itse syytetyksi tullessaan kääntää asian päälaelleen ja yhtäkkiä hän onkin uhri.
        Viranomaisten olisi jo korkea aika oppia tunnistamaan ongelma ja puuttua siihen.

• joo niin tuntuu
        Tuntuu tutulta kirjoitti:

Mikä tahansa järjestö ja sen hallinto saattaa olla täysin narsistin pauloissa, joka häikäilemättömin keinoin saa mitä haluaa.
        Esim epäasiallisesta kohtelusta itse syytetyksi tullessaan kääntää asian päälaelleen ja yhtäkkiä hän onkin uhri.
        Viranomaisten olisi jo korkea aika oppia tunnistamaan ongelma ja puuttua siihen.

Toivottavasti SAK rupeaa nyt toimimaan, ihan oikeasti.
        Tuollainen despootti ei voi olla kannattava liitolleen, ei vain voi olla.
        Jäsenethän maksavat nyt tuonkin puheenjohtajan sekoilut. Muistakaapa se!
        Räty ei maksa omasta pussistaan yhtään mitään............

Sen tiedän ettei ole ainoa liitto, jossa on muutama mätäpesäke. Esimiehet ovat täysin kädettömiä hoitamaan kiusaamistapauksia eivätkä edes halua tehdä mitään.
        Sitten käy näin. Asia viedään eteenpäin.........

Kyllä se on hyvävelidemari verkosto joka näitä juttuja tehtailee, eikä osaa käyttäytyä.
        Järkyttävää huomata, kuinka työpaikkakiusaaminen on voimissaan ammattiliitoissa...............
        Liitoissa, joiden pitäisi hoitaa edunvalvontaa...........ei oikein siltä tunnu, kun omatkin suolestetaan noin.

• "Rätyä on kiusattu"
        Tuntuu tutulta kirjoitti:

Tässä on tyypillinen työpaikkaiiusaamistilanne. Narsistinen johtaja on saanut hovinsa mukaan. Itse on mykkänä, heittäytynyt uhrin rooliin. Näinhän se on näissä työpaikkakiusaamisjutuissa. Kohta Räty ilmoittaa jonkin hovilaisen suulla, että häntä on kiusattu. Nyt on juonittu tämä Matti Vahkaoja selvittelijäksi ja tiedän jo loppuraportin se on tämäntapainen:

"Timo Räty on työpaikkakiusattu"

Olen seurannut näitä työpaikkakiusaamisia yli 30 vuotta työni puolesta ja omakohtaistakin kokemusta on..

• AKT:n ongelmat
        "Rätyä on kiusattu" kirjoitti:

Tässä on tyypillinen työpaikkaiiusaamistilanne. Narsistinen johtaja on saanut hovinsa mukaan. Itse on mykkänä, heittäytynyt uhrin rooliin. Näinhän se on näissä työpaikkakiusaamisjutuissa. Kohta Räty ilmoittaa jonkin hovilaisen suulla, että häntä on kiusattu. Nyt on juonittu tämä Matti Vahkaoja selvittelijäksi ja tiedän jo loppuraportin se on tämäntapainen:

Olen seurannut näitä työpaikkakiusaamisia yli 30 vuotta työni puolesta ja omakohtaistakin kokemusta on..

AKT:llä on suuret sisäiset ongelmat ja ristiriidat, jotka tällä kertaa on siirretty muka "vaarattomaan kohteeseen" ja Hilkka Ahteen tapaukseen. Tämä on vain jäävuoren huippu! En minä kyllä viitsisi näin kehnon työpaikan puolesta taistella, mutta ihailen Hilkka Ahdetta, joka jaksaa näin tehdä. Kivusta ja särystä AKT saisi kyllä maksaa hyvän summan rahaa Ahteelle. Paljon turhemmista syistä ja olemattomin edellytyksin on moni johtaja saanut paljon rahaa ja "kultaisen kädenpuristuksen".

• Minua ei hämätä!
        "Rätyä on kiusattu" kirjoitti:

Räty on tosiaan valokuvissa vähemmän uskottavan ja vilpillisen näköinen, mutta Ahde on rehellisen, avoimen ja kunnollisen näköinen. Kuka vähänkään on ihmistuntija pystyy tämän huomaamaan ja tekemään johtopäätökset.

• Näin se menee

Ahde irtisanottu ja takas ei paikkaa saa. Luottamuspula ei ole irtisanomis tai purku peruste.....Jos siis jos Ahde vie jutun käräjille niin max 24kk palkka....yleensä työnantaja tarjoaa sopimusta mikä on summaltaan pikkasen suurempi kuin max oikeudesta. Eli jos Ahde ei mene oikeuteen niin on saanut rahaa enemmän kuin max ja näin tekee itsestä 'hiljaisen'

• ei sosialisti työnt.

Muistammehan ammattiyhdistysmässäilyvideon. Se kertoi miten meillä ammatti-yhdistysjohtotasolla eletään. Tämä on johdonmukaista jatkoa sille. Nyt on näyttöä, ennen oli vain epäilyjä. Jatkoa odotetaan.

• Analytico
        Minua ei hämätä! kirjoitti:

Räty on tosiaan valokuvissa vähemmän uskottavan ja vilpillisen näköinen, mutta Ahde on rehellisen, avoimen ja kunnollisen näköinen. Kuka vähänkään on ihmistuntija pystyy tämän huomaamaan ja tekemään johtopäätökset.

Asiaakin tähän nappuloiden juttujen väliin.
        Olen ollut luottamusmiehenä kolmen eri keskusjäjstön alaisissa liitoissa.
        Jotain on siis tarttunut menettelytavista. Niitä määritellään Suomen Lainsaäädännössä ja sopimuksissa, joita myös on noudatettava!
        Työsopimuslaissa on määräys, että
        "Työsopimus on sopimus, jossa työntekijä sitoutuu tekemään työtä työnantajalle tämän johdon ja valvonnan alaisena palkkaa vastaan."
        Laki määrittelee myös työsopimuksen syntymisestä ja päättymisestä.
        Päättymisiä on kolmea erilaista: Työntekijä irtisanoutuu, Työnantaja irtisanoo tai työsopimus purkautuu. Se on voimakkaampi asia, jossa on oltava erityyisen painavat syyt. Aina ja kaikissa tapauksissa työntekijää ON kuultava ennen kuin työsuhhde voidaan lopettaa!
        Nyt tiedossa ei ole, että Hilkka Ahde olisi saanut tulla kuulluksi!
        Iso ja paha moka työnantajan taholta!
        Varsin kevyiltä tuntuvat esitetyt syyt rouva Ahteen potkujen perusteiksi!

Toisaalta, Olen itsekin joutunut Työpaikkakiusatuksi.
        Ei se ole kovinkaan hauskaa. Miksi kummassa emmissä ihmisissä on se pikku piru, joka joitain kiusaa. Useinkaan käräjillä ei saada hyvitystä, vaikka ihmistä kohdeltu erityisen raa'asti!
        Myötätunnun osoitukseni koko Ahteen perheelle! Rohkeimmat usein saavat turhaan syyllisyyttä kantaa! Olen puolellanne!
        Ystävällisin Terveisin

• Pepsikåla
        Analytico kirjoitti:

Asiaakin tähän nappuloiden juttujen väliin.
        Olen ollut luottamusmiehenä kolmen eri keskusjäjstön alaisissa liitoissa.
        Jotain on siis tarttunut menettelytavista. Niitä määritellään Suomen Lainsaäädännössä ja sopimuksissa, joita myös on noudatettava!
        Työsopimuslaissa on määräys, että
        "Työsopimus on sopimus, jossa työntekijä sitoutuu tekemään työtä työnantajalle tämän johdon ja valvonnan alaisena palkkaa vastaan."
        Laki määrittelee myös työsopimuksen syntymisestä ja päättymisestä.
        Päättymisiä on kolmea erilaista: Työntekijä irtisanoutuu, Työnantaja irtisanoo tai työsopimus purkautuu. Se on voimakkaampi asia, jossa on oltava erityyisen painavat syyt. Aina ja kaikissa tapauksissa työntekijää ON kuultava ennen kuin työsuhhde voidaan lopettaa!
        Nyt tiedossa ei ole, että Hilkka Ahde olisi saanut tulla kuulluksi!
        Iso ja paha moka työnantajan taholta!
        Varsin kevyiltä tuntuvat esitetyt syyt rouva Ahteen potkujen perusteiksi!

Toisaalta, Olen itsekin joutunut Työpaikkakiusatuksi.
        Ei se ole kovinkaan hauskaa. Miksi kummassa emmissä ihmisissä on se pikku piru, joka joitain kiusaa. Useinkaan käräjillä ei saada hyvitystä, vaikka ihmistä kohdeltu erityisen raa'asti!
        Myötätunnun osoitukseni koko Ahteen perheelle! Rohkeimmat usein saavat turhaan syyllisyyttä kantaa! Olen puolellanne!
        Ystävällisin Terveisin

Analyytikko tietänee että suomessa on paljon erilaisia oikeuksia ja joitakin velvollisuuksia. Oikeuksien toteutuminen on suomessa haettu perinteisesti raastuvasta. Loukatuksi itsensä kokevan on osoitettava loukkaus ja oikeutensa toteen.

Ei ylinopeuttakaan saisi ajaa, mutta kuulemma jotkut ajavat silti. Enpä usko että kokenut juristi kuten Räty lähtisi soitellen sotaan. Eiköhän Timppa ole tehnyt kotiläksynsä ja Hilkkakin sen oivaltaa. Nyt vaan Hilkka paperit raastupaan, niin katsotaan kortit. Ja sitä uutta kovan rahan vuokra-asuntoa voisi alkaa katsella jo. Sadasta neliöstä käypänen vuokra helsingeissä on 1000 e/kk.

• hmmmmm.......iiiiikk
        AKT:n ongelmat kirjoitti:

AKT:llä on suuret sisäiset ongelmat ja ristiriidat, jotka tällä kertaa on siirretty muka "vaarattomaan kohteeseen" ja Hilkka Ahteen tapaukseen. Tämä on vain jäävuoren huippu! En minä kyllä viitsisi näin kehnon työpaikan puolesta taistella, mutta ihailen Hilkka Ahdetta, joka jaksaa näin tehdä. Kivusta ja särystä AKT saisi kyllä maksaa hyvän summan rahaa Ahteelle. Paljon turhemmista syistä ja olemattomin edellytyksin on moni johtaja saanut paljon rahaa ja "kultaisen kädenpuristuksen".

Taisi Ahterilla olla rahapula, kun hänellä oli niitä huumejuttujakin, eikös niistä jo ole mainittu aikaisemmin. (niin omista kakaroista on huoli)

Toivon, että Räty selviää tästä Ahterin sotkuista.

Taitaa samanmieliset olla puolustamassa ahteria. Vai, että oikein humalassa töissä. Onpa sivistynyt ..........

• Ajomies

Mitä kumman voimia. Eikös sossut ja hän siinä mukana saa tässä juuri sitä mitä ovat tilanneetkin. Sääliksi käy niitä ulkopuolisia eri liittojen työntekijöitä, jotka ovat joutuneet vastaavassa tilanteessa kärsimään heidän saamattomuudestaan ja osaamattomuudestaan.
        On lähes surkuhupaisaa, että SAK:kin ihmiset ovat tuomitsemassa
        tekemättä jättämistensä seuraukset. Pitävätkö he kansaa näin tyhmänä? Juuri heidän ja muiden demareiden olisi ollut mahdollista vaikuttaa työsuhdeasioihin nousukauden hallitusjaksoillaan. Ai niin, mutta sanonta olikin "Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon".

• susi sukassa

kukahan on ketä kiusannut? Kääntäisin kupin nurin - nähdäkseni.

• glu glu glu glu

Korkkaankin heti ...

(glu-glu-glu)

Aaaaah! Jes! Kai viestintäpäällikölle Ahteelle meni "viesti" perille. Älä anna oven läimäyttää kun poistut ovesta.

Menköön kirjoittamaan muistelmiaan tai vaikka opperaraan kuulemaan kanojen kailotusta.

• Paha sai palkkansa

Hilkka on julkisuudessa leimannut Rädyn kiusaajaksi. Koko suomi tietää leimaamisesta. Kuitenkaan Rätyä ei ole tuomittu. Olisiko Hilkan kannattanut olla hiljaa asiastansa kunnes näytöt on katsottu? Kun lähtee soitellen sotaan, niin näin siinä tahtoo käydä. Tiedottajalta työskentelevältä on lupa odottaa enemmän kuin esimiehensä toistaiseksi perusteettoman julkisen leimaamisen.

• voi älyn jättiläinen

Paha ei ole todellakaan saanut vielä palkkaansa.
        Tuo on niin laiton irtisanominen kuin olla ja voi.
        Sääli, että JÄSENET maksavat nuo oikeuskulut. Ja siitä seuraavat korvaukset.
        Rädyn hölmöilyä on jo katsottu tarpeeksi. Toivottavasti jäsenet tajuavat myöskin tämän..............

KUKA sanoo, että Hilkka on asiat vuotanut lehtiin ????
        MISSÄ NIIN LUKEE ?

• Sofa
        voi älyn jättiläinen kirjoitti:

Paha ei ole todellakaan saanut vielä palkkaansa.
        Tuo on niin laiton irtisanominen kuin olla ja voi.
        Sääli, että JÄSENET maksavat nuo oikeuskulut. Ja siitä seuraavat korvaukset.
        Rädyn hölmöilyä on jo katsottu tarpeeksi. Toivottavasti jäsenet tajuavat myöskin tämän..............

KUKA sanoo, että Hilkka on asiat vuotanut lehtiin ????
        MISSÄ NIIN LUKEE ?

Kerrankin oikeus voitti . Nauraahan sille kaikki, jos työntekijä saa johtajan pois paikaltaan.

• Tuomo R

Ahde luotti siihen, että hän julkisuuden henkilönä saa paljon sympatiaa. Näin on käynytkin, mutta tie oli väärä. Olisi kannattanut hoitaa asiat hiljaisuudessa jos oli jotain hoitamista? Nyt kaiken maailman asiantuntijat antavat lausuntoja potkujen laittomuudesta, vaikka ei tiedetä asiasta muuta, kuin mitä julkisuudessa on ollut.

• 9

Hilkka Ahde on aina ollut ja tulee olemaan hyvin julkisuuden kipeä nainen. Tosi säälittävä tyyppi. Noi potkut oli paras juttu mitä ATK on koskaan tehnyt.

• nimimerkk
        Sofa kirjoitti:

Kerrankin oikeus voitti . Nauraahan sille kaikki, jos työntekijä saa johtajan pois paikaltaan.

Sitte kun Sauli Niinistölle tulee ongelma sihteerikön kanssa, Sauli joutuu lähtemään, näät sihteeriä ei voi irtisanoa edes pressan linnasta

• Järkyttävää!
        Tuomo R kirjoitti:

Ahde luotti siihen, että hän julkisuuden henkilönä saa paljon sympatiaa. Näin on käynytkin, mutta tie oli väärä. Olisi kannattanut hoitaa asiat hiljaisuudessa jos oli jotain hoitamista? Nyt kaiken maailman asiantuntijat antavat lausuntoja potkujen laittomuudesta, vaikka ei tiedetä asiasta muuta, kuin mitä julkisuudessa on ollut.

Meinaatko, että kiusaamisesta pitää vaieta. Sitähän ne psykopaattijohtajat haluavat. Heillä on sadistisia tarpeita, mutta eivät halua paljastaa niitä ulkomaailmalle!

Tämä juttu pitää penkoa juurta jaksain. Koko Suomen kansan pitää nyt saada oppitunti siitä, mitä on työpaikkakiusaaminen, miten se hoidetaan ja miten saadaan Suomessa työpaikkakiusaaminen vähenemään. Siinäpä olisi Niinistöllekin projektia! Eikö juuri ammattiyhdistysliikkeen tule olla ehkäisemässä ja kieltämässä työpaikkakiusaaminen. Tämä on järkyttävää!

• voi teitä
        Tuomo R kirjoitti:

NO, miksei Räty tule ja kerro sitä synkkää totuutta julkisuudessa ??
        Liiton hallituskaan EI ollut erottamisesta kuin yhden enemmistöllä erottamisen kannalla (radyn ääntä ei lasketa). Poliisitutkinta on kesken, tässä Ahteelle oivallinen näyttö liiton tilasta

• nuttu nurin
        9 kirjoitti:

Hilkka Ahde on aina ollut ja tulee olemaan hyvin julkisuuden kipeä nainen. Tosi säälittävä tyyppi. Noi potkut oli paras juttu mitä ATK on koskaan tehnyt.

Niinkö on, "parasta mitä AKT on koskaan tehnyt", eipä tekoja sitten paljon ole.
        Kukas hänet muuten palkkasi ? Mahtaako olla vielä hengissä.... vai onko tämä "ATK" joku aivan erillinen osasto AKTstä

• Liz
        Järkyttävää! kirjoitti:

Meinaatko, että kiusaamisesta pitää vaieta. Sitähän ne psykopaattijohtajat haluavat. Heillä on sadistisia tarpeita, mutta eivät halua paljastaa niitä ulkomaailmalle!

Tämä juttu pitää penkoa juurta jaksain. Koko Suomen kansan pitää nyt saada oppitunti siitä, mitä on työpaikkakiusaaminen, miten se hoidetaan ja miten saadaan Suomessa työpaikkakiusaaminen vähenemään. Siinäpä olisi Niinistöllekin projektia! Eikö juuri ammattiyhdistysliikkeen tule olla ehkäisemässä ja kieltämässä työpaikkakiusaaminen. Tämä on järkyttävää!

Jos kaikki työpaikoillaan kiusatut kertoisivat asiasta mediassa, niin he eivät saisi uutta työpaikkaa kovin helpolla. Asiasta on puhuttava, mutta ei julkisesti. Vanha totuus sanoo: "likapyykki pestään kotona".
        Nyt viestintäpäälliköllä on mennyt puurot ja vellit sekaisin, kun hän viestii yrityksestä vain negatiivisia asioita.

• Liz
        Järkyttävää! kirjoitti:

Jos kaikki työpaikoillaan kiusatut kertoisivat asiasta mediassa, niin he eivät saisi uutta työpaikkaa kovin helpolla. Asiasta on puhuttava, mutta ei julkisesti. Vanha totuus sanoo: "likapyykki pestään kotona".
        Nyt viestintäpäälliköllä on mennyt puurot ja vellit sekaisin, kun hän viestii yrityksestä vain negatiivisia asioita.

• kyllä olet ihan piha
        Liz kirjoitti:

Se on kuule pakko mennä ulos, kun likapyykki halutaan keskustella sisällä, muttei kuitenkaan tehdä mitään asian eteen.

Onko sulla ihan oikeasti ymmärrys hukassa????????????

Tiedän itse monta tapausta juuri ay-liikkeestä, jossa tehdään mitähuvittaa jollekin ja kun tämä yrittää saada tolkkua asioihin ei tule A) apua
        B) ketään ei kiinnosta,kun pelkäävät oman pallinsa puolesta, jolloin olet yksin

Silloin ei yksinkertaisesti jää muuta vaihtoehtoa kuin mennä työsuojelupiiriin.
        Sitten vasta nouseekin haloo, että mikset selvittänyt sisällä.....no, miksihän??????

Sitä sopiikin miettiä.

Mutta sinä varmaan kerrot fiksuna, miksi se likapyykki on edelleen pestävä paikassa jossa ei ole pesijöitä ????????????

Pakko sanoa, mutta noin idioottia kannanottoa ei ole vähään aikaan kuullutkaan..........................hyvä Liz, sinusta kuullaan varmasti vielä lisää !!!!!!!!!!!

• Kurttu pois!
        Liz kirjoitti:

Kukahan tässä on lopulta kiusaaja? Nyt telkaketkufemakot huutaa kurkku suorana, että mies on sika, vaikka femakon peilistä kurkkaisi sama vanha, tuttu ja kurttuinen emakon kärsä.
        Timo näytti vain, kuka talossa on isäntä ja kuka piika, eikös se niin pidä ollakin. Jos piiat alkais määrätä, olisi talo vasaran alla hyvin pian, kuten eduskunnassakin on nähty, oopperakomedioineen viineineen. Timo on oikeuden mies ja puhdas omatunto näkyy kasvoistakin, päinvastoin kuin ryppyisen eukon kulunut naamakurttu vilpillisine silmineen.

• Mä lehden luin...
        Tuomo R kirjoitti:

Seuraa nyt sitten tarkkaan lehtikirjoittelua, kun vaadit, että asia olisi pitänyt hoitaa hiljaisuudessa. Ahteen kiusaamisoikeudenkäynti ja viime perjantain potkuilla ei ole mitään yhteistä. Se on moneen kertaan jo todettu.

Kauanko sinulla olisii mennyt aikaa hoitaa hiljaisuudessa kiusaamistasi ja puhumattomuttaa?
        Kaksi vuotta meni H.Ahteelta, ennen kuin pinna paloi karrelle. Minusta ihan sopiva aika julkistaa nöyryytys.

Potkut, jotka siis eivät liity Ahteen kiusaamisuttuun, on annettu vastoin niitä
        sääntöjä, joita mm.ATK itse ajaa. Jos on aihetta erottaa toimihenkilö, on siihen aivan tarkat menettelyutavat. Eivät pomotkaan saa pomottaa, kaikkia koskee samat säännöt.
        Kai nyt tässä asiassa olet samaa mieltä ammattiyhdistyksen jäsenenä?

• Poru ja villat
        nuttu nurin kirjoitti:

Niinkö on, "parasta mitä AKT on koskaan tehnyt", eipä tekoja sitten paljon ole.
        Kukas hänet muuten palkkasi ? Mahtaako olla vielä hengissä.... vai onko tämä "ATK" joku aivan erillinen osasto AKTstä

Räty rakastaa konflikteja. Kuinka monta kertaa onkaan torpannut sopimukset ja aloittanut lakot? Paljonko niistä on villoja kertyny?. Ilmeisesti ei mitään, koska Ahteen erottaminen on parasta mitä hänen johtamansa ammattiyhdistys on koskaan tehnyt.

Ovatkohan muutkin jäsenet samaa mieltä? Kannattaisi ehkä valita muu liitto.

Nyt on Rädyllä taas konflikti. Nauttinee suuresti. Näihin hänellä on kykyä.

• leikitään ja lauleta

Siinä just näki eukon pätemättömyyden. Ei osannu.

• Entinen AY-aktiivi.
        Mä lehden luin... kirjoitti:

Seuraa nyt sitten tarkkaan lehtikirjoittelua, kun vaadit, että asia olisi pitänyt hoitaa hiljaisuudessa. Ahteen kiusaamisoikeudenkäynti ja viime perjantain potkuilla ei ole mitään yhteistä. Se on moneen kertaan jo todettu.

Kauanko sinulla olisii mennyt aikaa hoitaa hiljaisuudessa kiusaamistasi ja puhumattomuttaa?
        Kaksi vuotta meni H.Ahteelta, ennen kuin pinna paloi karrelle. Minusta ihan sopiva aika julkistaa nöyryytys.

Potkut, jotka siis eivät liity Ahteen kiusaamisuttuun, on annettu vastoin niitä
        sääntöjä, joita mm.ATK itse ajaa. Jos on aihetta erottaa toimihenkilö, on siihen aivan tarkat menettelyutavat. Eivät pomotkaan saa pomottaa, kaikkia koskee samat säännöt.
        Kai nyt tässä asiassa olet samaa mieltä ammattiyhdistyksen jäsenenä?

Olen samaa mieltä. Törkeitä ja sivistymättömiä kannanottoja Rädyn puolesta. Lienevätkö herran itsensä kirjoittamia!

• Jakorasia itkee
        9 kirjoitti:

Huomatkaa, että Ahde on päässyt kouluttamattomana hänelle liian vaativiin tehtäviin.
        Tähän on vaikuttaneet suhteet demari piireissä.
        Muistakaa, kuinka matti Ahde käpälöi alaisiaan. rätyä ei ole syytetty käpälöinnistä, vaan on mennyt sukset ristiin henkilökohtaisissa asioissa.
        Onko kyse lainkaan työpaikkakiusaamisesta?

• /Tutkain

24 kk palkka. Mutta onhan tämä nyt vähän erikoinen tilanne. Kun tutkintakin on kesken.

• jäsenten rahat

vähintään........voi tulla enemmänkin.
        Tuossa on myös syrjintä tasa-arvoisesta kohtelusta ja irtisanominen sen perusteella että avi tutkii asiaa...........
        Tulee isot sanktiot.

Ja JÄSENET MAKSAA muistakaa aina tämä.
        Räty ei maksa omasta pussistaan juuri mitään...............jäsenet maksaa.

Perin kummallista on, että AKT luulee voivansa tehdä ihan mitä huvittaa ja samat säännöt eivät siis koske ammattiliittoa.

Ammattiliiton maine on mennyt.

• niinpä..
        jäsenten rahat kirjoitti:

vähintään........voi tulla enemmänkin.
        Tuossa on myös syrjintä tasa-arvoisesta kohtelusta ja irtisanominen sen perusteella että avi tutkii asiaa...........
        Tulee isot sanktiot.

Ja JÄSENET MAKSAA muistakaa aina tämä.
        Räty ei maksa omasta pussistaan juuri mitään...............jäsenet maksaa.

Perin kummallista on, että AKT luulee voivansa tehdä ihan mitä huvittaa ja samat säännöt eivät siis koske ammattiliittoa.

Ammattiliiton maine on mennyt.

Eikös se joku virkanainen saanut pelkästä kiusaamisesta 100000 € korvaukset.. Tuohon vielä lisää 24kk palkka muut syrjinnät. Niin johan pamahtaa.

• niinpä.. kirjoitti:

Eikös se joku virkanainen saanut pelkästä kiusaamisesta 100000 € korvaukset.. Tuohon vielä lisää 24kk palkka muut syrjinnät. Niin johan pamahtaa.

Aikanaanhan Hilkan mies kiysattiin ulos Veikkauksesta.Jälkikäteen on tullut ilmi,että ansan tekivat isi ahteelle nipistelyyn.

• painolasti keveni

Kenkäiskää myös koko Ahteen "esikunta". Säästyy liiton rahat. Tais niiltäkin akoilta känätys loppua kun klikin pomo sai potkut.

Nyt liitto pitää tervehdyttää ja siipiveikot ja hännystelijät saattaa ovesta ulos. Jos virka-apua tarvitaan henkilöiden ulos kärrämiseen niin vapaahtoisia kyllä löytyy.

"Työsuojelurikos"?? Sallikaa mun nauraa. Ahde on mennä shoppailemana ja ostakoon vaikka suklaata murheeseensa. Me muut korkataan Törleyt.

• alastyrannivalta

Naureskele ihan rauhassa vaan, mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Taidat olla AKT:n jäsenistöä, kun ei tuo oikeinkirjoitus oikein taitu...

• liitot on huijaus

Onneksi kuuluu liittoon. Nyt hän voi hakea apua liiton lakimieheltä.

• Varmaan olis kiva nähdä kun lliton lakimies vastaan oma liitto.

• LÄHELTÄ NÄHNYT
        kalevit kirjoitti:

Varmaan olis kiva nähdä kun lliton lakimies vastaan oma liitto.

Poikani joutui työpaikallaan vastaavaan ja voitti .Pomo sai kenkää ja vaihtoon.Maksoivat sillä molempien lakimiesten mielestä aina työnantaja häviää kunnassakin tapahtuu tälläisiä..Poika sai heti uuden työn ja eikun porskuttaa POMOA hävettää ei se raha vain maineen meno..HILKALLE VOIMIA..PALJON OON AJATELLUT...EI ÄIDILLE HELPPOO...näin ihan omakohtaisesti ja prosessi on pitkä ...täytyy olla näytöt ja Rädyn puhumattomuus on tuossa se ylimielinen asenne niikuin oli poikani tapuksessa hulluks yritettiin leimata terve mies..Erik lääkäri tunnisti tapauksen heti työsyrjinnäksi..ja sekin paperi tärkeen kun jututaan.Pojalla kaikesta paparit tallessa koska niitä jopa työnantajan puolesta piiloteltiin ..oli näyttää toteen..eli ei faktaa pöytään.Työnanataja on vastuussa työtekijöiden hyvin voinnista.SUOMESSA LAKI TÄSTÄ..Onko tässä miten menetelty jos HILKKA joutuu sen kertomaan tuska pitää puhua ulos ettei sairastu.Mielestäni näin saa toimia jos huonosti kohdeltu..muutenhan asiat ei tule päivän valoon.Kuka vaan voi joutua siihen osaan..Liiton lakimiehestä oli apua poikanikin asiassa..muuten olis tullut lyhyt keissi varat olis loppunut ennen totuuden tuloa.

• MIEEES

Vaikuttaa siltä, että sama henkilö on kirjoittanut nuo rätyä ylistävät kommentit. Provo-trolli kyseessä, on finnit jo naamasta puristeltu, nyt on tylsää ja on kiva tulla tänne provoilemaan. Mees runkkaa johonkin anime-sivustolle!

Asiaan: Jos olisin akt:n jäsen, eroaisin välittömästi "liitosta".

• parempi väki

Mä arvaan miten sen kanssa menee:
      Ahden shoppailultaan juoksee minkä korkkareiltaan ehtii (toinen piikki harmillisesti katkee) oikein mahdollisimman kieron asianajajan juttusille.

Siellä nähdään mitä teatraallisin tai kun kyseessä on Ahden oopperaisin itkun vuodatus (välillä kassista maistetaan Stockmannilta ostetua Italialaista suklaata). Asianajaja vääntää huolestuneen myötätuntoisen ilmeen ja nyökkäilee kuunnellessaan Ahteen vuolainta vuodatusta ja itkun pärähdyksiä. Samalla hän vaivihkaa pyödän alla katselee por**videota iphonesta.

Tässä kuviteltu keskustelu:

Ahde:
      ... nyyh ... mä haluun KAIKKI rahat .. täysi irtisanomispalkka ja solariumit NELJÄKSI vuodeksi ... ja rasvaimut ja kohotukset päälle .. sniff .. nyyh ... eikä saa unohtaa. Sairalomalle myös hieronnat ja ... hmm. saatteko myös lomamatkat Thaimaahan ...

Asianajaja (herää horroksestaan):
      ..höhö? joo .. pirautan tässä Finnairiin Vehviläisellä ..eiköhän se järjesty..

Ahde:
      soita heti mitä siinä vetkutat?

Asianaja (lopettaa vatkuttamisen pöydän alla):
      (painaa pikavalintaa iphonesta) Vehviläinen?? Kuule täällä Ahde haluisi ilmaismatkan Thaimaahan. Voitsä järjestää?

Vehviläinen:
      Kyllä kai myös mikä ihmeen konfrenssipuhelu sulta tulee tänne päin ... näyttää ihan...

Asianajaja:
      Hupsista .. liekö joku toinen linja ... tai oikestaan kun tämä asia on tässä ..köh esillä .. voitsa lähettää sen ... öh .. asiakkaani tänne puolen tunnin päästä ... niin Ludmila? Hyvä! Heippa

Ahde: (tuhahtaa)
      Ludmila? "Asiakkaasi"?? Taitaa olla niin, että sinä olet tämän Ludmilan "asiakas".

Asianaja:
      VOn vakuuttaa, että kaikki tapahtuu hyvän hallintotavan mukaisesti.

• mitä hä?

Työpaikkakiusaamisesta ei sun mielestä saisi sanoa ääneen?

• MIEEES

Voi v***u sä oot sekaisin. Lääkkeet hukassa?

• Sofa

Koittakaa nyt proletiaatti nyt ymmärtää, että täällä on tietty hierarkia, jota pitää kunnioittaa.

• os 050 lahti

Lääkkeet? Ei duunarilla ole varaa popsia trendikkäitä mielialalääkkeitä kuten eräillä eläteillä. Kun ahdistaa niin alan mies heittää huiviin kahden tähden jallun ja pari kopsua kyytipojiksi niin eiköhän eräs nimeltämaintsematon naishenkilö ala näyttämää paremman näköiseltä ... tai ainakin jos kiskoo tyhjää vatsaan.

Terveiset vaan osasto 14:sta hämeenlinnaan.

• Laki toimii..

8 §
      Vastatoimien kielto

Ketään ei saa asettaa epäedulliseen asemaan tai kohdella siten, että häneen kohdistuu kielteisiä seurauksia, koska hän on valittanut tai ryhtynyt toimenpiteisiin yhdenvertaisuuden turvaamiseksi.

20 § (11.4.2008/215)
      Rangaistussäännökset

Rangaistus syrjinnästä säädetään rikoslain (39/1889) 11 luvun 11 §:ssä, työsyrjinnästä rikoslain 47 luvun 3 §:ssä ja kiskonnantapaisesta työsyrjinnästä rikoslain 47 luvun 3 a §:ssä

AKT hallituksesta rikosilmoitus..

• aika touhua!!!

Poliisitutkinta kesken ja Ahteelle kenkää?
        Ay liike näyttää mallia kuinka duunaria kyykytetään!!!!

• Tuomo R
        aika touhua!!! kirjoitti:

AKT;n ja Ahteen välisessä riidassa pitää erottaa kaksi eri asiaa. Väitetty työpaikka kiusaaminen on edelleen tutkinnassa. Siitä tulee työsuojelupiirin lausunto myöhemmin. Ahde jatkoi tämän jälkeen julkista hyökkäystä liiton puheenjohtajasta. Tähän AKT;hallituksen oli pakko puuttua, koska se vei liiton toimistosta työrauhan. Täytyy muistaa, että irtisanomisperusteet eivät olleet, että Ahde oli tehnyt tutkinta pyynnön Rädystä vaan sen jälkeinen tilanne julkisuudessa.
        Tämä on useilta kirjoittajilta unohtunut.

• Koppelot alas
        aika touhua!!! kirjoitti:

Nyt AY-liike nosti kerralla profiiliaan näyttävästi niin, että voisin vain kannatuksen takia itsekin liittyä. Jo vuosikymmeniä on kukkahattutädit lespailleet AY-liikkeen maineen ruvelle.
        Nyt nousi esiin oikea Mies, joka pani akan pihalle hankeen. Niin sitä pitää, oikea on tyyli ja muutenkin voitaisiin me miehet ottaa mallia! Annan syntyvän poikani nimeksi ilman muuta Timo. Ja jos se on tyttö, panen nimeksi Hilkka Auliilo Koppelo.

• 6-0 hilkalle
        Tuomo R kirjoitti:

AKT;n ja Ahteen välisessä riidassa pitää erottaa kaksi eri asiaa. Väitetty työpaikka kiusaaminen on edelleen tutkinnassa. Siitä tulee työsuojelupiirin lausunto myöhemmin. Ahde jatkoi tämän jälkeen julkista hyökkäystä liiton puheenjohtajasta. Tähän AKT;hallituksen oli pakko puuttua, koska se vei liiton toimistosta työrauhan. Täytyy muistaa, että irtisanomisperusteet eivät olleet, että Ahde oli tehnyt tutkinta pyynnön Rädystä vaan sen jälkeinen tilanne julkisuudessa.
        Tämä on useilta kirjoittajilta unohtunut.

Mikä "sen jälkeinen tilanne julkisuudessa". Liiton hallitus EI suinkaan ollut yksimielinen Ahteen potkuista, eikä Räty ymmärtänyt edes jäävätä itseään äänestyksessä,eli oikeasti äänin 10-9 Ahde erotettiin. EI mitään kunnollista perustetta irtisanomiselle "luottamuspula" aika ontuva selitys. Varsinkin kun AKTn hallituksessa on,yhtä lukuunottamatta kaikki tuoreita jäseniä, eivät hekään "pitkäaikaisia".Esim luottamusmies on ilmaissut hyvin selkeästi Rädyn olevan narsistinen rähjääjä. Räty on nyt antanut aseet Ahteelle, kun on myöntänyt ettei esim. ole puhunut Ahteelle 2 vuoteen.

• äänin 10-9
        Koppelot alas kirjoitti:

Nyt AY-liike nosti kerralla profiiliaan näyttävästi niin, että voisin vain kannatuksen takia itsekin liittyä. Jo vuosikymmeniä on kukkahattutädit lespailleet AY-liikkeen maineen ruvelle.
        Nyt nousi esiin oikea Mies, joka pani akan pihalle hankeen. Niin sitä pitää, oikea on tyyli ja muutenkin voitaisiin me miehet ottaa mallia! Annan syntyvän poikani nimeksi ilman muuta Timo. Ja jos se on tyttö, panen nimeksi Hilkka Auliilo Koppelo.

Onpa juu AKTn "profiili noussut" , yhteishankkeet muiden liittojen kanssa laitettiin jäihin, Rädyn sekoilujen takia. Rädylle tulee myös lähtö AKTstä. Säälittää se syntyvä poikasi,kun isän maailmankatsomus suosii tälläistä diktatuuria

• HÄPEÄN PUOLESTASI
        Koppelot alas kirjoitti:

HYI SINUA oletpa tosi höyrypää, et ymmärrä yhtään mitään , mutta ilkeä kyllä osaat olla. Tämä on suuri häpeä miten naista sorretaan työpaikoilla. SORTAJAT LUSIMAAN!

• osasto 014

katsoin juuri Mtv3:n uutiset. Ihan uutisten alussa tomittaja sanoi, että Ahde sai "kenkää". Hän käytti tätä sanaa!

Räty: me ollaan sun takanasi.

• Tämä käy

liitolle vielä kalliiksi. Katsotaanhan perkele!
      Tässä käy vielä niin, että hallituskin lähtee.

• Saksan seisoja

Osasto seisovat Rädyn takana.
        Ja jos jollain ei seiso niin lekuri määrätkööt sopivat linimentit niin eiköhän ala taas seisomaan.

Sanoit että "katsotaan *****"? Mistä sait viiden tähden jallua? Älä maista se on varmaan leikattua venäläistä.

• jep jep..

Yhdistyksen päätökseen tyytymätön voi nostaa käräjäoikeudessa päätöstä vastaan moitekanteen, mikäli päätös on syntynyt sääntöjen tai lain vastaisesti. Lain, hyvien tapojen tai omien sääntöjensä vastaisesti toimiva yhdistys voidaan myös lakkauttaa

• Kusetettujäsen
        jep jep.. kirjoitti:

Yhdistyksen päätökseen tyytymätön voi nostaa käräjäoikeudessa päätöstä vastaan moitekanteen, mikäli päätös on syntynyt sääntöjen tai lain vastaisesti. Lain, hyvien tapojen tai omien sääntöjensä vastaisesti toimiva yhdistys voidaan myös lakkauttaa

Meidän firmassa pomolla on munaa antaa alaisilleen kenkää ilman hallituksen koolle kutsumista! Hamehommia!

• Vai Jallua
        Saksan seisoja kirjoitti:

Osasto seisovat Rädyn takana.
        Ja jos jollain ei seiso niin lekuri määrätkööt sopivat linimentit niin eiköhän ala taas seisomaan.

Sanoit että "katsotaan *****"? Mistä sait viiden tähden jallua? Älä maista se on varmaan leikattua venäläistä.

Suo nyt anteeksi, mutta olen niitä harvoja täysin raittiita.

• pässi mieheksi
        Kusetettujäsen kirjoitti:

Meidän firmassa pomolla on munaa antaa alaisilleen kenkää ilman hallituksen koolle kutsumista! Hamehommia!

Lieneekö AKTn käytäntö, antaa "alisillen kenkää" , ilman kunnollisia perusteita. JOS olisin autokuski en AKThen liittyisi. Julkisuudessa Rädyn esiintyminen aivan järjetöntä, asialliseen keskusteluun kykenemätön vellihousu. Eikä ole kanttia tätäkään "keittämäänsä soppaa" itse kommentoida, 11-9 äänestystulos Ahteen
        erottamisesta, EI ole mairitteleva Rädylle.

• Räty voitti!

Kiusaamisen poliisitutkinta raukeaa kun Ahde ei ole enää töissä.

• Ei raukea..

Ja tuolla tempulla sai varmaksi syytteen.. Katsotaan tuleeko Suomen suurimmat korvaukset maksuun AKT:tla. Laiton hallituksen päätös, joten hallitus vielä lisäksi vastuuseen.

• sowhat?!
        Ei raukea.. kirjoitti:

Ja tuolla tempulla sai varmaksi syytteen.. Katsotaan tuleeko Suomen suurimmat korvaukset maksuun AKT:tla. Laiton hallituksen päätös, joten hallitus vielä lisäksi vastuuseen.

Poliisitutkinta raukeaa koska Ahde ei ole enää töissä.

• sowhat?!
        Ei raukea.. kirjoitti:

• väärin infottu
        sowhat?! kirjoitti:

Ei muuten raukea.

• Marssille Helsinkiin

Väärin! Poliisitutkinta ei raukea, oletpa sinä typerä! Päinvastoin nyt tuli lisänäyttöä kiusaamisesta. AVI:n hommat loppuu irtisanomiseen, mutta AVI:han on tehnyt jo rikosilmoituksen, joten ei heitä oikeastaan enää tarvita.

Nyt se vasta oikeudenkäynti alkaakin ja koko kansa seuraa AKT:n mulkeroita. Toivottavasti joutuvat maksamaan ja oikein kunnolla.

Voimia Hilkka Ahteelle! Taistelu jatkuu! Marssille Helsinkiin 15.3.2012

• ei muuten mene noin.
        Marssille Helsinkiin kirjoitti:

Väärin! Poliisitutkinta ei raukea, oletpa sinä typerä! Päinvastoin nyt tuli lisänäyttöä kiusaamisesta. AVI:n hommat loppuu irtisanomiseen, mutta AVI:han on tehnyt jo rikosilmoituksen, joten ei heitä oikeastaan enää tarvita.

Nyt se vasta oikeudenkäynti alkaakin ja koko kansa seuraa AKT:n mulkeroita. Toivottavasti joutuvat maksamaan ja oikein kunnolla.

Avin hommat ei muuten lopu edes irtisanomiseen........on teillä ihan väärää tietoa asiasta.

Tiedän asian, koska minulla on asiat ihan samoin kuin ahteella ja edelleen tutkitaan...........että, paskaa puhutte.

• VOITTO TULI 1-0
        ei muuten mene noin. kirjoitti:

Avin hommat ei muuten lopu edes irtisanomiseen........on teillä ihan väärää tietoa asiasta.

Tiedän asian, koska minulla on asiat ihan samoin kuin ahteella ja edelleen tutkitaan...........että, paskaa puhutte.

Nimen ei lopu ensin tutkitaan ja sit hutkitaan...prosessi jatkuu .Näyttönä laiton irtisanominen se tulee kalliiksi...Poikani voitti vastaavan jutun..Toditeeksi jää jo tuo laiton irtisanominen jos ei Hilkka työssään muuten tyrinyt..ja siitä ei ole missään mainintaa..MYKKÄ POMO miten sen kanssa toimitaan...samoin oli pojallani.mutta sattui sivuun puhumaan savustamisesta ja se riitti..mitähän Rädyllä lipahtaa ja johan oli lehdissä entiset työtekijöidensä kommenteja RädyN käytöksestä huutava ylimielinen ym...että ne käy todisteeksi...HYVIN MENEE HILKKA..VOIMIA TAISTOON...

• Tuomo R
        Marssille Helsinkiin kirjoitti:

Marssille Helsinkiin nim. tarkoitatko, että julkinen teilaaminen jatkuu, vaikka kirjoittajista ilmeseti kukaan ei tiedä tarkoin mitä on tapahtunut Rädyn ja Ahteen välillä. Tämäkö on sitä oikeuden jakamista nyky Suomessa?

• tavan liitto
        Tuomo R kirjoitti:

Marssille Helsinkiin nim. tarkoitatko, että julkinen teilaaminen jatkuu, vaikka kirjoittajista ilmeseti kukaan ei tiedä tarkoin mitä on tapahtunut Rädyn ja Ahteen välillä. Tämäkö on sitä oikeuden jakamista nyky Suomessa?

NO,MIKSEI AKT sitten kerro "totuutta" julkisuuteen ?? Taksijonossa 2v sitten Virve Rostille kerrottu totuus liiton johtajasta, ei pitäisi potkuihin riittää

• Oikeus voittakoon

Kohta ei ole Rätykään.

• Suomen Dakinkääntäjä
        Tuomo R kirjoitti:

Toverituomioistuin päättäköön, mikä on oikein ja väärin. Niin se on demumafiassa ennenkin mennyt ja loistava menneisyys takana voi demut sanoa, että me sen teimme: Perussuomalaiset pesi 100-vuotiaan liikkeen mennen tullen ja jatkoa seuraa. Lipposen 5 prosentin kannatus kuvastaa hyvin tilannetta. Sehän on samaa luokkaa kuin suomenruotsalaisen ankkalammikon asukasmäärä, hienoa, hyvin hoidettu!
        Räty on alfauros, jonka kannattaisi siirtyä Perussuomalaisten ryhdikkääseen ja alati kasvavaan joukkoon kaltaistensa, fiksujen Miesten ja ihanien Naisten seuraan. PS:ssä ei pesi punatovereita eikä femakkoja.

• neljäs-nainen
        Suomen Dakinkääntäjä kirjoitti:

Toverituomioistuin päättäköön, mikä on oikein ja väärin. Niin se on demumafiassa ennenkin mennyt ja loistava menneisyys takana voi demut sanoa, että me sen teimme: Perussuomalaiset pesi 100-vuotiaan liikkeen mennen tullen ja jatkoa seuraa. Lipposen 5 prosentin kannatus kuvastaa hyvin tilannetta. Sehän on samaa luokkaa kuin suomenruotsalaisen ankkalammikon asukasmäärä, hienoa, hyvin hoidettu!
        Räty on alfauros, jonka kannattaisi siirtyä Perussuomalaisten ryhdikkääseen ja alati kasvavaan joukkoon kaltaistensa, fiksujen Miesten ja ihanien Naisten seuraan. PS:ssä ei pesi punatovereita eikä femakkoja.

Voi jytky! Perussuomalaisilla on EDESSÄ katastrofaalinen häviö jos ette ymmärrä TEHDÄ hyvää!!! Mahdollisia tulevia KANNATTAJIA = Perussuomalaisten äänestäjiä mollaamalla pääsette Maaseudunpuolueen maineikkaaseen historiaan!

Luuletko aikuisten oikeasti lisääväsi naisten kannatusta Perussuomalaisille kirjoittelemalla femakoista???????????????

• Skore

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi rikkuriksi seuraavan lakon aikana. Nyt Räty ylitti kaikki rajat irtisanomalla Hilkka Ahteen. Nyt tältä pikku-Napoleonilta, joka täyttää käyttäytymisellään kohtalaisen monta sosiopaatin tunnusmerkkiä, on hävinnyt kaikki raja-aidat.

Jos AKT:n valtuustolla ja jäsenistöllä ole tarpeeksi tolkkua ja munaa potkia Rätyä pois paikaltaan, niie ei kai yksityisen kansalaisen ainoaksi mahdollisuudeksi jää kuin pyrkiä toimimaan kaikkea AKT:n toimintaa vastaan.

Itse olin ahtaajana kymmeniä vuosia sitten ja työtoverit vaikuttivat ainakin silloin ihan järkimiehiltä. Tuntuu siltä, että Räty on vienyt hommasta kaiken tolkun.

• tosiporoporvari

Aivoton johtaa munattomia. Hyvä tulee.

• Onpas outoa.......

Tässä taas yksi hyvä esimerkki kun yrität pitää omia ja toisten puolia niin irtisanotaan ja näin oudolla tavalla. Kaikkialla toitotetaan kiusaamisesta ja siihen pitää puuttua, lastentarhoissa, kouluissa, intissä ja työelämässä. Mutta tämä esimerkki osoittaa ja jopa ammattiliitolta ettei niin voikaan tehdä koska ison herran pallit on vaakalaudalla ja poliisitutkinnassa.

Ammattiliitto nyt munasi lopullisesti itsensä, hallituksen, puheenjohtajat ja millaista jäsenistöä siellä on. Haastattelut, ilmoitukset, tv-esiintymiset jne ovat
      hyvinkin suljettuja ja tiedotus salattua/suljettua. Yhden ihmisen diktatuuria? Voiko näin olla vielä Suomessa ja ammattiliitossa. Voiko siellä olla tuollainen puheenjohtaja ja hallitus sekä käyttää mielivaltaansa.

Julkisuuskuvassa tämä kyseinen ammattiliitto ja sen jäsenistö antaa "oudon ja kylmän" kuvan. Millaiset ovat sen jäsenet? Outoa on myös sekin jos puheenjohtaja ei ole puhunut Ahteelle vuosiin. Eikö sekin jo kerro paljon jostain? Ajatelkaa aikuinen ihminen ja tuon tason tehtävissä.

Kuitenkin tässä tulee paljon oikeustoimessa syytteitä hallitukselle ja sen johtajistolle. Hilkka Ahde saa voiton kaikilla osa-alueilla ja rahaa kuluu. Hallitus ja johtajat tekevät päätökset ja jäsenet maksavat omilla jäsenmaksuillaan herrojen kujeet.

Missään ei ole ollut miksi asioita ei aiemmin ole käsitelty? Annetaan vuosia velloa asioiden ja jos siihen puututaan niin sitten tulee erotus. Kertoo, että organisaation sisällä on "kipeitä ihmisiä".

Varmaan kaikkien aikojen suurin oikeustoimi ja kallein jäsenille. Siinä on syrjintää, kiusaamista, tasa-arvo, yhdenvertaisuutta, laiton erottaminen sekä paljon sellaisia elementtejä, joilla kassa kilahtaa Ahteen eduksi.
      Oikeus vielä määrää Ahteen takaisin työhönkin isojen korvauksien kera.

Kenetkähän pitäisi erottaa ja hallituksen toimintaakin pitäisi varmaan pohtia kokonaa uudelleen.

• Ajan yössä kaukaa

Miettikää tarkkaan Ahteen perheen historiaa, on pettäjää, narkkaria ym. onko Hilkka aina oikeassa? Joka tapauksessa Räty on hoitanut työnsä hyvin, mikä tarkoittaa että on tietyissä piireissä hieman vihattu persoona. Saisiko todella "mukava" tyyppi liiton johdossa aikaan mitään? Epäilen.

• Julkisuuskuva
        Ajan yössä kaukaa kirjoitti:

Miettikää tarkkaan Ahteen perheen historiaa, on pettäjää, narkkaria ym. onko Hilkka aina oikeassa? Joka tapauksessa Räty on hoitanut työnsä hyvin, mikä tarkoittaa että on tietyissä piireissä hieman vihattu persoona. Saisiko todella "mukava" tyyppi liiton johdossa aikaan mitään? Epäilen.

"Ajat yössä kaukaa" mutta nyt et erota jyviä akanoista. Nyt on kyse Hilkka Ahteesta ja hänen työstään. Ei muut seikat liity tähän mitenkään. Et osaa erottaa mistä on kysymys.

Toinen seikka mistä tiedät tämän Rädyn johtamisen liitossa. Täytyy olla samalla tasolla, jotta tietää mistä kirjoittaa ja puhuu. Mistä sinä tiedät ja osaat arvioida onko hän hoitanut työtehtävänsä hyvin.

Julkisuuskuva ja media kertoo aivan muuta!

Miksi sitten kaikki on suljettua, salaista ja mielestäni tämähän on ihan kuin diktatuuria - ykisnvaltias tekee ja johtaa näin.

Jossain mättää aika pahasti kos ka SAK;in on tuominnut erottamisen ja Ahde riitauttaa asian. Tulee kalliiksi liitolle sekä jäsenethän ne maksaa nämä "isojen poikein" erottamisleikit!

• Niki jolla hiki

Akavan Fjäder on läpeensä mukava mies ja Fjäder olisi kelpuuttanut Kitu-tupoa alhaisemmat korotusprosentit. Fjäder puolustaa kirjastotyöntelijöiden oikeutta riistopalkkoihin, mutta on valmis myös tinkimään, vaiukka tiukkaa paikkaa ei tulisikaan.

Jos Räty olisi Akavan johdossa, insinöörien nettoansiot eivät olisi laskeneet 50 % 30 vuodessa.

• faktaa tässä lukekaa
        Julkisuuskuva kirjoitti:

"Ajat yössä kaukaa" mutta nyt et erota jyviä akanoista. Nyt on kyse Hilkka Ahteesta ja hänen työstään. Ei muut seikat liity tähän mitenkään. Et osaa erottaa mistä on kysymys.

Toinen seikka mistä tiedät tämän Rädyn johtamisen liitossa. Täytyy olla samalla tasolla, jotta tietää mistä kirjoittaa ja puhuu. Mistä sinä tiedät ja osaat arvioida onko hän hoitanut työtehtävänsä hyvin.

Julkisuuskuva ja media kertoo aivan muuta!

Miksi sitten kaikki on suljettua, salaista ja mielestäni tämähän on ihan kuin diktatuuria - ykisnvaltias tekee ja johtaa näin.

Jossain mättää aika pahasti kos ka SAK;in on tuominnut erottamisen ja Ahde riitauttaa asian. Tulee kalliiksi liitolle sekä jäsenethän ne maksaa nämä "isojen poikein" erottamisleikit!

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/aktn-ja-timo-radyn-ongelmat-esilla-jo-2010-laitonta-kohtelua

Lukekaa, tämä juttu........kertoo ihan helvetisti tuon talon toiminnasta ja Rädystä.
        Täys narsissi se jätkä on.

• Hyi hel****i!

Nyt on kyse työpaikkakiusaamisesta eikä mistään muusta. Miksi sotket Ahteen perheen tähän. Tarkoitatko, että työpaikkakiusaajat saavat jotain aikaan ammattiliitossa? Työpaikkakiusaajilla on sellaiset luonteen piirteet, että he pystryvät ajamaan vain omaa etuaan!

Alas työpaikkakiusaajat!

• kaukaa yössä

"Ajan yössä" kuvastaa osuvasti liittonne johtajaa. Kaikki lyhdyt ei vaan valaise kulkua. Pitäähän irtisanomiselle olla peruste. Eikä Rädyllä ole kanttia asiaa julkisesti perustella, kun ei liiton hallituskaan perusteita tiennyt. Kuulopuheet jostain 2 vuoden takaa on aika heppoinen peruste.

• 16+15

Tässä se kuuluisa"huumetrokari-video" Jussi Ahteesta: http://www.youtube.com/watch?v=rOBJcO6x3tM

Matti Ahde ei hänkään ole mikään "puhdas pulmunen": http://hikipedia.info/wiki/Matti_Ahde

On siinä "ansiokas" perhe kerta kaikkiaan. Yhteiskunta maksanut luxus elättämisen vimeisen päälle ja eiun vaan valiteta, valiteta, valiteta. Olis hauska tietään asuvatko hetki eläkeyhtiöpomojen malliin luxus asunnossa.

• tooosi---

Alaarvoista lähteä lähteä hikisivulta hakemaan totuutta.
        Tosiasia että äänestys oli 1 äänen päässä,eli Räty pedannut koska homman!!
        ATKlaiset on myös YTK!!!

• tooosi---2
        tooosi--- kirjoitti:

Alaarvoista lähteä lähteä hikisivulta hakemaan totuutta.
        Tosiasia että äänestys oli 1 äänen päässä,eli Räty pedannut koska homman!!
        ATKlaiset on myös YTK!!!

pientä kirotusvirhettä luukuunottamatta tosi!!

• 18+19

en halua mässäillä perhetragedioilla enkä lyödä lyötyä. työpaikkakiusaaja sen sijaan näin usein haluaa. Onko äiti/vaimo vastuussa perheensä miesten valinnoista?

• Påppamies

Harmittaa kun ei saa antaa enempää kuin yhden peukku-plussan. Mediaperhe on täynnä "päälliköitä".

• Hyi hel****ti!

Puhupa asiasta! Nyt taistellaan Suomen pahinta vitsausta työpaikkakiusaamista vastaan!

• hoplaahop

Ne jotka tietävät "rouvan" nuoruudenkin elintavat Valkeakoskella, voi pojat!!!
        nuks, naks niks naks ja poks sekä hik hik

• 88

toivottavasti otti nää valittajat nyt opikseen, heti kun pomo ei miellytä ollaan valittamassa kiusaajaksi ja kähmijäksi. montakohan syytöntä on joutunu eroamaan tai erotettu näiden ITKIJÄ AKKOJEN takia.

• akkoja ootte

Montakohan kuskia "itkisi" asiattomista ja vailla perusteita olevista potkuista

• lohtusyöminen auttaa

Suosittelen Hilkka Ahteelle lohtusyömistä ja shoppailua. TV-kaverat tavoittivatkin hänet ostosparatiisistä. Maksakoot täst edes laskunsa itse eikä vinguttako liiton luottokorttia.

On kitinää kuultu tarpeeksi kauan.Räty kesti näinkin kauan naama peruslukemilla.

• Suklaata!

Tällä palstalla suositeltiin suklaata ja shoppailua Hilkka Ahteelle
        (otsikolla lohtusyöminen auttaa).

Suklaata suosittelen myös Rädyn tukimiehelle Ruomalalle, joka on
        käynyt naisen kimppuun AKT:n talvipäivillä Lahdessa. Asiasta on tehty
        rikosilmoitus, kertoo Iltalehti. Jo on aikoihin eletty, kun pitää oikein
        käsiksi käydä! Jäitä hattuun miehet!!!

• QRM

Tämä on opetus kaikille työntekijöille. Ei kannata tehdä valituksia Pomosta. On viisaampaa vaihtaa työpaikkaa kaikessa hiljaisuudessa. Pomo aina oikeassa silloinkin, kun hän on väärässä.
      Psykopaattijohtaja lähtee vasta silloin, kun firman hallitus huomaa hänen tulevan kalliiksi firman maineelle. Tämä tosin koskee vain yksityissektoria, joka toimii kilpailun paineessa. Sen sijaan ammattiliitot ja julkinen sektori eivät ole kilpailutilanteessa, joten siellä saavat kelvottomat johtajat huseerata kaikessa rauhassa.

• bussikuski vm. 1961

Nyt joukolla irtisanoutumaan AKT:stä. Jäsenien pitää nyt äänestää sillälailla, koska valtuusto on täysiä paskahousuja. Itse ilmoitin erostani liittoon äsken ja liityn mahdollisesti takaisin, kun Räty on poistettu johdosta.
      AKT on menettänyt uskottavuutensa, tosi on.

• fuckakt

OIKEIN bussikuski vm 1961 !!!
        Olet järkevä,tarjoaisin kaljat jos voisin !
        Erosin jo 80 -luvulla kun kuisma ryyppäili jäsenmaksurahojani

• rahtari vm.70

Mä kans erosin jo 3 vuotta sitten AKT:sta. Loimaalle olen maksanut ja homma toimii.

• 16+7

Huono henkilökemia ei oikeuta kiusaamiseen. Uskon että kiusaamista on tapahtunut kun H.A on prosessiin päätynyt. Nyt lopulta tämä hallitusjengi päätyi vielä tukemaan narsistisen loukkauksen kokenutta pomoa. Ei näitä asioita näin ratkaista, se on ihan selvä. Jopa ay-yhteisössä tapahtuu tällaista, niin miksipä ei muuallakin.Itsekin olen kokenut vastaavaa sakinhivutusta ja äärimmäisen raskaita vahingokseni joukolla pelattuja tilanteita. Todistustaakka olisi ollut tilanteessani liian raskas kantaa, niinpä irtisanouduin itse aikoinaan työstäni luottamuspulan takia. Tuskinpa tässäkään varsinaisia voittajia tulee olemaan.

• Voimia Rädylle!

Räty teki vakavan virheen. Virhe on Hilkan palkkaaminen. Eiköhän tehtävään olisi ollut tarjolla koulutettuja ja sopivampiakin tulokkaita.

• Pomolle pillua!

Oletko johtajan koira? Työpaikkakiusaajillahan on sellainen. Koirat räkyttävät ja johtaja on hiljaa. Näinhän se menee. Tyypillinen oppikirjatapaus. Taitaa AKT olla se sairas työyhteisö, joka sallii kiusaamisen. Kiusaamista ei ole ellei yhteisö sitä hyväksy. Onko vielä niin, että naisia rääkätään AKT:ssä? Nyt ei siellä taida olla montakaan naista . Ovat hiljaa jotteivat menettäisi työpaikkaa. Pahimmassa tapauksessa joutuvat antamaan pomolle pillua, jotta saa pitää työpaikan.

• Ei uskottava

Voimia Rädylle-nimimerkillä kirjoittavalle:
        Räty, älä lähetä itse itsellesi viestejä.
        Ne eivät ole uskottavia.

• Yrittäjäystävä
        Ei uskottava kirjoitti:

Voimia Rädylle-nimimerkillä kirjoittavalle:
        Räty, älä lähetä itse itsellesi viestejä.
        Ne eivät ole uskottavia.

Olen Perussuomalainen johtaja keskisuuressa metalliyrityksessä Itä-Suomessa. Voin vakuuttaa täällä itkeville demaripelleille, etten ole ikinä palkannut yhtäkään demaria yritykseeni, koska ne tulee niin kalliiksi: Demuilla ei ole ajatuksissakaan tehdä työtä, vaan tekevät kaikkensa, sotkeakseen työnanatjayrityksen maineen ja kunnian. Minun työntekijäni ovat ahkeria ja valoisia ihmisiä, etupäässä Perussuomalaisia, kuten menestyksemme maailmanlaajuisilla markkinoilla hyvin osoittaa. Annan myös lisää palkkaa siitä, että liittyvät PS-puolueeseen. Se on hyvän tahdon ele puoleltani.

• neljäs-nainen
        Yrittäjäystävä kirjoitti:

Olen Perussuomalainen johtaja keskisuuressa metalliyrityksessä Itä-Suomessa. Voin vakuuttaa täällä itkeville demaripelleille, etten ole ikinä palkannut yhtäkään demaria yritykseeni, koska ne tulee niin kalliiksi: Demuilla ei ole ajatuksissakaan tehdä työtä, vaan tekevät kaikkensa, sotkeakseen työnanatjayrityksen maineen ja kunnian. Minun työntekijäni ovat ahkeria ja valoisia ihmisiä, etupäässä Perussuomalaisia, kuten menestyksemme maailmanlaajuisilla markkinoilla hyvin osoittaa. Annan myös lisää palkkaa siitä, että liittyvät PS-puolueeseen. Se on hyvän tahdon ele puoleltani.

No Suomessa työlain mukaan työnantajan pitää kohdella työntekijöitään tasa-arvoisesti ketään syrjimättä. Suomen PERUSTUSLAKI takaa sen, että meillä on uskonnon, mielipiteen ilmaisun ja järjestäymisvapaus joka koskee kaikkia vauvasta vaariin.

Minusta persaukisesta kaurapuuron keittäjästä tuntuu, että HERRA johtajan on syytä tutustua myös työnantajan velvollisuuksiin ja siihen mitä jokaisen suomalaisen oikeuksiin sekä velvollisuuksiin kuuluu.

Johtaja on myös harhateillä jos MAKSAA jostain muusta kuin työn tekemisestä, se on yhtä fiksua kuin työntekijän laiskottelu tai työnantajan vahingoittaminen!!

Perussuomalaiset voittivat edeskuntavaalit, valta ja sen mukana tuleva VASTUU ei kelvannut!! Kyllä sitä VASTUUTA vallan lisäksi kantavat VANHAT puolueet!!!

• _Timppa_

Hilkka on nyt 55-vuotias työnhakija. Onnea vaan työnhakuun!

• ay aktiivi

Hyvä että saatiin porukalla Hilkka pihalle! Naisen tehtävä on tyydyttää miestään ja olla hellan ääressä!
        Näihin työhommiin naisesta ei vaan ole, olen sen todennut henkilökohtaisesti näissä AY hommissa!

• Hyi hel****i!
        ay aktiivi kirjoitti:

Hyvä että saatiin porukalla Hilkka pihalle! Naisen tehtävä on tyydyttää miestään ja olla hellan ääressä!
        Näihin työhommiin naisesta ei vaan ole, olen sen todennut henkilökohtaisesti näissä AY hommissa!

Arvasin, että näin on . Tämä Räty näyttää olevan niitä vastenmielisiä naisten polkijoita ja AKT:n hallitus aivottomia kumileimasia. En tunne Rätyä, kun ei saa suutaan auki. Yleisellä tasolla johtajissa on paljon narsisteja ja jopa psykopaatteja. Työpaikkakiusaaminen vahvasti korreloi edellä mainittuihin luonteenpiirteisiin.

• Hyi hel*****i!

Ei ole vielä työnhakija. Ensin tämä juttu käydään läpi avoimesti niin, että koko Suomi seuraa tilannetta. Tässä on tyypillinen työpaikkakiusaamistilanne. AKT on Rädyn manipuloinnin vuoksi joutumassa suureen korvausvastuuseen. Rahat eivät muuten mene Rädyn pussista vaan AKT:n. Jättäkää kiireesti tuollainen liitto ! Ny se julkisuuskuva vasta on mennyt!

• ELYn akka
        Hyi hel*****i! kirjoitti:

Ei ole vielä työnhakija. Ensin tämä juttu käydään läpi avoimesti niin, että koko Suomi seuraa tilannetta. Tässä on tyypillinen työpaikkakiusaamistilanne. AKT on Rädyn manipuloinnin vuoksi joutumassa suureen korvausvastuuseen. Rahat eivät muuten mene Rädyn pussista vaan AKT:n. Jättäkää kiireesti tuollainen liitto ! Ny se julkisuuskuva vasta on mennyt!

Nyt heti reippaasti ilmoittautumaan työnvälitystoimistoon ettei tule karenssia. Irtisanottu, mikä irtisanottu. Syystä ja ilman syytä.

• VOI VOI
        ay aktiivi kirjoitti:

Voi toista taitaa olla pillun puutteessa, toivottavasta ei tule räty vastaan pimeällä kujalla

• ja risat

Ootko varma että on vasta 55? Sanoisin 65 ja risat.

• hakkarainen
        VOI VOI kirjoitti:

Voi toista taitaa olla pillun puutteessa, toivottavasta ei tule räty vastaan pimeällä kujalla

Oisk auttanutt jos hilkka ois käynyt taka huoneessa sopimassa asiat rätkyn kanssa.Kumpikin olisi tullut posket punaisina.Ja taas valtakunnassa olisi rauha.Eikä olisi tarvinnut käyttää kenenkään rahoja.Mutta jos on narsisti .Niin eihän sitä milään saa miellitettyä-Sairaushan se on.Pankaa nyt naiset hanttiin.Työpaikka kiusaaminen pitää loppua suomessa.Näin lupasi niinistö.

• Ala-arvoista........

Olen katsellut joskus millaista väkeä sen AKT;n piirissä on niin tulee jotenkin sellainen olo, että sisäisesti siellä ei ole kaikki kunnossa. Koko AKT;n väki on jo ulkoisestikin jotenkin epäsiistin oloisia.

Nyt Räty AKT;n hallitus saisi erota itse ja välittömästi. Ahde palaa takaisin työtehtäviin välittömästi.

Toivon, että oikeus voitta ja ketään ei voi eikä saa kohdella noin ala-arvoisesti.
      Jos tämä on jokin peruste, että kuullut jonkin huhun niin onpa hataralla pohjalla
      AKT;n toiminta.

AKT tarvitsee uuden puheenjohtajan ja hallituksen. Uskottavuus on mennyt ja päätöksenteko todella hataraa.

Toivon myös, että poliittiset päättäjät ottavta kantaa ja Ahteen irtisanoutuminen tullaan perumaan ja Räty saa lähteä johonkin jatkamaan matkaa. Hän on ilmeisemmin koko asian isä ja näin vain toimii diktaattori.

• neljäs-nainen

Näissä työhomissa ihan henkilökohtaisesti koettua on, että kaltaisesi "ay-aktiivi" aktiivi" ei tee muuta kuin mölyää ja naiset tekevät työn!

Näitä "ay-aktiiveja" on naisvaltaisilla aloilla ns. ammattimiehinä 1-2 riittää. Heille pitää olla mielin kielin ja aina ei sekään riitä ja joka saamarin lakossa haetaan korotusta ammattimiehen palkkaan, koska heitä on vain 1 tai 2 ja siinä ylimmässä palkkaluokassa, mutta ilman NAISIA joita suurin osa työntekijöistä on, ette voisi pullistella, ette olisi yhtään mitään!!!

Naiset tekevät raskaimmat ja paskaisimmat työt, saavat pientä palkkaa, vanhempain vapaalla eläke ei kerry!

Hyvä, että Hilkka Ahde teki rikosilmoituksen ja toivon, hänelle voimia taistella näitä ammattimiehiä vastaan ja miehet saavat juuri sen mitä ovat tilanneet!!!

Naisia on työssä ENEMMÄN kuin miehiä niin, että pidä pienenmpää suuta jos aiot täysipäisestä miehestä käydä!!!

• Räty Rulez!

Täältä ääni Rädylle. Ulkoapäin yritetään painostaa, mutta pysy tiukkana! Samoin koko liiton johto: periksi ei anneta, -tana!

Ahteen sooloilu ja AKT:n maineen vieminen lokaan oli sellaista, ettei vähempi kuin potkut olleet paikallaan.

Se on jämpti niin. Menköön Ahde sellaiseen työpaikkaan jonne tarvitaan osaamista.

• 11-9

Niin kauan kuin "pikkuhitleri" neuvottelee hyvät sopimukset on turha kuvitellä että Räty väistyy!
        Hänellä on hyvänä tukena tämä "korvis" jota kaikki pelkää -tiedän koska olen siellä toisella puolella...
        Mietikkääpä tätä...

Nyt tarvitaan joku tätä mafiaa vastaan!

• ay aktiivi
        11-9 kirjoitti:

Niin kauan kuin "pikkuhitleri" neuvottelee hyvät sopimukset on turha kuvitellä että Räty väistyy!
        Hänellä on hyvänä tukena tämä "korvis" jota kaikki pelkää -tiedän koska olen siellä toisella puolella...
        Mietikkääpä tätä...

Kuka teille antoi hyvät sopparit ja palkankorotukset?
        ME! liiton MIEHET! muistakaa se.

• neljäs-nainen
        ay aktiivi kirjoitti:

Miehetkö antoivat HYVÄT palkankorotukset shopparit???? Kattia kanssa!!! Kun teiltä miehiltä NAISET kysyivät miksi meille ei niitä korotuksia tule vastaus oli hyvin miesmäinen: ette ole pyytäneet!!! Kyse oli tavoitteiden asettamisesta tuleviin palkankorotusneuvotteluihin!!!

Yksi myös hyvin miesmäinen piirre alan shoppareissa oli se, että amattimiehen palkan pitää olla 20% enemmän kuin muiden työntekijöiden, se todella ON hyvä, lyömätön pykälä kun sitä käytetään oikein: muiden kuin ammatti-ihmisten palkkohin kunnon korotus ja ammattilaiset saavat 20% sen päälle, mutta se meni aina niin, että ammattilaisen palkkaan sitä korotusta väsättiin ja muut saivat ammattilaisia 20% vähemmän!!!

Niin helkatin eteviä laskijoita te olette!!! Joka lakossa te MIEHET tarvitsitte NAISIA, heidän solidaarisuuttaan, osallistumistaan ja JÄSENMAKSUJA!!! Pää kiinni painajainen!!!

• VOI VOI
        ay aktiivi kirjoitti:

Ja paskannatte omaan toimistoon, Arvaa ketkä nauraa teille työnantajat

• VOI VOI
        11-9 kirjoitti:

Mietikkääpä tätä...

Kohta ei ole kenen puolesta asioita neuvottelis,jäsenistö häviää. Ei jää kuin perseen nuolijat

• paskojaiset
        neljäs-nainen kirjoitti:

Miehetkö antoivat HYVÄT palkankorotukset shopparit???? Kattia kanssa!!! Kun teiltä miehiltä NAISET kysyivät miksi meille ei niitä korotuksia tule vastaus oli hyvin miesmäinen: ette ole pyytäneet!!! Kyse oli tavoitteiden asettamisesta tuleviin palkankorotusneuvotteluihin!!!

Yksi myös hyvin miesmäinen piirre alan shoppareissa oli se, että amattimiehen palkan pitää olla 20% enemmän kuin muiden työntekijöiden, se todella ON hyvä, lyömätön pykälä kun sitä käytetään oikein: muiden kuin ammatti-ihmisten palkkohin kunnon korotus ja ammattilaiset saavat 20% sen päälle, mutta se meni aina niin, että ammattilaisen palkkaan sitä korotusta väsättiin ja muut saivat ammattilaisia 20% vähemmän!!!

Niin helkatin eteviä laskijoita te olette!!! Joka lakossa te MIEHET tarvitsitte NAISIA, heidän solidaarisuuttaan, osallistumistaan ja JÄSENMAKSUJA!!! Pää kiinni painajainen!!!

Näiden vellihousujen lakkoonkin meni rikkurit töihin, mikä oli näille aivan oikein. Tuo lakko maksoi yhteiskunnalle paljon. Myös laiton irtisanominen tulee AKTlle kalliiksi, Ahdehan kertoi vain tutuuden,jos on rätyä ulosteeksi nimittänyt

• YTK

YTK YTK YTK

• Kassarahat hukkaan

Ei ole tasapuolista kesken Timo Rädyn oikeusprosessin sanoa vastapuolta irti työstä. Nyt Timo Räty ja AKT:n kumileimasinhallitus meni liian pitkälle. Minä en ole tarkoittanut liittomaksuja tulevaan oikeudenkäytiin, jossa Hilkka Ahde saa tuntuvat korvaukset laittomasta irtisanomisesta.
      On aivan tyhmää Timo Rädyn luulla, että kiusaamisasia on nyt pyyhkäisty pois päiväjärjestyksestä. Tai sillä, että hän ei ole tavoitettavissa. Jos Timo Räty meinaat olla liiton johdossa, anna kommentteja asiasta äläkä pakoile. On liiton edun mukaista, että puheenjohtaja on tavoitettavissa.
      Kumileimasinhallituksen jäsenet, jotka antoivat lähtöpassit Hilkka Ahteelle, eivät ole koskaan, EIVÄT KOSKAAN, ole itsenäisesti pystyneet ajattelemaan. Timo Rädyn on ollut sanottava, miten menetellään ja tämä "aasilauma" on näin tehnyt.
      Toivottavasti poliisitutkimukset sujuvat nopeasti ja oikeus voittaa. Sehän on kaikkien etu.

• "demarit" ulos

Olet täysin oikeassa. Kyseessä oli joko RÄTY tai AHDE ("demari"-mafian suosikki).

Valinta oli nyt oikea, sillä jäsenistön kannalta Rädyn valinta oli ainoa ja oikea ratkaisu.

Edessä on Metallin ja JHL:n vaalit. Kehoitan aktiivisia äänestäjiä valitsemaan jonkun muun ehdokkaan kuin "demarin". Näin siksi, että nämä "demarit" eivät enää aja sinun asiaa. Huomaat sen, kun saat potkut. Yhtään "demaria" EI ole sinua tukemassa tai auttamassa. Näin siksi, että silloin eliitti-"demari" sai jälleen jatkoaikaa, tähän tappaan:
      http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=634475
      (heinäluomalle palkkiovirka)

• EI demareille !!!!

Vaaleissa todellakin kannattaa äänestää ja niitä, joilla uskoo, että on päätösvaltaa muuttumiseen.............

Demarit hoitavat liittoihin omat suosikit ja senjälkeen on helevetti valloillaan. Kukaan ei kysy pätevyydestä mitään vaan merkitys on sillä, kenen persettä nuolet ja kuinka lujaa...........

• neljäs-nainen

Vai ei ole yhtään demaria sinua auttamassa ja tukemassa? Ovatko SAK:n puheenjohtaja Lyly ja työministeri Ihalainen vihreitä, persuja vai peräti kokoomuksen edustajia???

Niistä palkkioviroista ovat päässeet osallisiksi joka puolueen ansioitunnet ja arvostetut jäsenet. Suomen ammattiyhdistysliike on minun mielestäni hyvin demokraattinen järjestö, jäsenistön aktiivisuudesta riippuu se kuka on ehdolla ja ketä äänestetään?

Täällä on esitetty niinkin rohkeita arvioita, että vain ammattiyhdistysliikkeessä ja julkisellasektorilla narsistiset ihmiset mellastavat, yksityisellä puolella se ei olisi mahdollista. Minä väitän, että yksityisellä puolella narsisteja, yksinvaltiaita joilla pitää olla joku jota kiusata, syyllistää on ihan samalla tavalla. Esim. Kone Oy:n Herlin.

Miehet ovat tällä foorumilla esittäneet, että he ovat neuvotelleet hyvät shopparit ja naisista ei ole työelämässä tai ay-liikkeessä mihinkään muuhun kuin pitämään mies tyytyväisenä hellan ja nyrkin välissä. Uskallan olla eri mieltä! Ilman NAISTEN panosta työelämässä ja ay-liikkeesä meiilä ei tätä hyvinvointiyhteiskuntaa olisi, eikä niin vahvaa ja vaikutusvaltaista ay-liikettä!!

• wtf???

Täällä enemmistö kirjoituksista on epäempaattista vihapuhetta, joka kohdistuu nimenomaan siihen osapuoleen joka ilmaisee tulleensa kiusatuksi.
      Tämä on ehkä vain johdonmukaista jatkoa aiemmalle epäasiallisuudelle. Miksi joissain piireissä on niin vaikea suhtautua ja käsitellä asiallisesti ja neutraalisti työpaikan epäasiallisuuksia? Tunteet on pelissä puolin ja toisin,ongelman juuret monesti juuri kiusaajapuolen tunteiden käsittelytaidoissa ja niiden puutteessa.

• AKT on sairas!

AKT on sairas työyhteisö, jonka varsinaiset ongelmat ei sillä ratkea, että Hilkka Ahde erotetaan. Minä tosin lähtisin heti tuollaisesta työpaikasta ja perään en itkisi! Voisin vähän vaikka maksaakin, jos eroon pääsisin. Jääkööt sinne riitelemään keskenään ja ristiriitatilanteet sen kuin jatkuisivat siellä. Kohta tulisi tilalle uusi kiusattava, koska siellähän ei näköjään osata ratkoa varsinaisia ongelmia vaan ne ikäänkuin siirretään aina johonkin uuteen kohteeseen. On aivan turha kuvitella, että AKT on korvaamaton työpaikka jollekin! Se ei ole sitä kenellekään, mutta se pilasi täysin maineensa kohtelemalla Hilkka Ahdetta täysin väärin ja epäasiallisesti.

• Tuomo R
        AKT on sairas! kirjoitti:

AKT on sairas työyhteisö, jonka varsinaiset ongelmat ei sillä ratkea, että Hilkka Ahde erotetaan. Minä tosin lähtisin heti tuollaisesta työpaikasta ja perään en itkisi! Voisin vähän vaikka maksaakin, jos eroon pääsisin. Jääkööt sinne riitelemään keskenään ja ristiriitatilanteet sen kuin jatkuisivat siellä. Kohta tulisi tilalle uusi kiusattava, koska siellähän ei näköjään osata ratkoa varsinaisia ongelmia vaan ne ikäänkuin siirretään aina johonkin uuteen kohteeseen. On aivan turha kuvitella, että AKT on korvaamaton työpaikka jollekin! Se ei ole sitä kenellekään, mutta se pilasi täysin maineensa kohtelemalla Hilkka Ahdetta täysin väärin ja epäasiallisesti.

AKT ; tila ei korjaannu, sillä että Ahde mustamaalaa puheenjohtajaa julkisesti. Ahteen lähtö tuo tilaa liiton hallinnon tervehdyttämisessä. Ahteen tulo julkisuuten oli selvästi virhearvio.

• mini hameisiin kuski
        Tuomo R kirjoitti:

AKT ; tila ei korjaannu, sillä että Ahde mustamaalaa puheenjohtajaa julkisesti. Ahteen lähtö tuo tilaa liiton hallinnon tervehdyttämisessä. Ahteen tulo julkisuuten oli selvästi virhearvio.

Eikös Rätykin voisi tulla julkisuuteen ja kertoa OIKEAN syyn irtisanomiseen. Tuskin joku 2v sitten taksijonossa kerrottu totuus AKTn johtajasta oikeuttaa irtisanomiseen
        Onko AKTn porukka tälläistä hameväkeä ? Vaihtakaa nyt jo liittoa - vaikka YTKhon

• siinä mietittävää

Seuraavat vaalit lähestyvät. Tarkoitan siis kunnallisvaaleja. Tässä nyt on sellainen asetelma, että kumpi saa mennä Räty vai Ahde. Kumman puolelle SDP kallistuu. Lain ja muiden sääntöjen osalta noudatetaan ns. "kultaista sääntöä":
      "Kenellä on se kulta päättää säännöistä"

Siis kenellä on valta (=kulta) päättää miten asia ratkaistaan. Lain osalta keksitään joku tulkinta kävi miten päin tahansa. Jos joku väittää tekopyhästi, että eihän, että "Suomessa noudatetaan lakeja" tms. ja "meillä ei ole korruptiota" niin senkus vaan, liirum laarum.
      Totuus on, että Valta ratkaisee täällä niinkuin muuallakin.

Eli sitten kysymykseen, mitä vallanpitäjät päättävät: kuka saa mennä Räty vai Ahde.

Ahde on valittu hänen suhteiden avulla, puhtaasti poliittisin perustein (kuuluu Halosen seurapiireihin)
      Räty valittu vaaleilla - hän on alan mies.

Mikäli vallanpitäjät päättävät, että Räty saa mennä niin -kele- mä äänestän seuraavissa vaaleissa Perussuomalaisia protestiksi. Vaihtuu ne vallnpitäjät toisiksi.

• ytk kasvaa taas

"vai että oikein alan MIES". Jos ei saa alaistaan kuriin kuin laittomalla irtisanomisella - en mieheksi kehtaisi nimittää - ja olla sellaisessa liitossa

• jugge4567

AKT ja Räty on asiasta hiljaa.Mielenkiintoista.Tässä kjohtaa tarina näyttää siltä että Ahde saa käräjäoikeudessa "kipurahat" eli laittomasta irtisanomisesta korvauksen.Samalla kun asia menee käräjäoikeuteen AKT:n toiminta Ahteen irtisanomisessa repostellaan perinpohjin julkisuudesssa, voipi olla että Raädyltäkin kommentti silloin asiaan lohkeaa.Odotellaan :)

• Ota yhteyttä timppa

Ai jumalauta minkälaisia kusipäitä sitä voikaan olla olemassa ja tällä meinaan tätä Rätyä! Aivan sairasta meininkiä.

AKT kyllä potkaisi itseään nilkkaan juuri sillä mainitulla korkokengällä ja se jälki säilyy siinä pitkään.

• Eikö se

TIMO uskalla vastata julkisuuteen. Taisi huomata mokanneensa pahasti. Voi, voi pikku raukkaa....

• Räty-Ahde 6-0

AKT tuli julkisuuteen hyvän perustelun kera. Mitenkäs nyt suu pannaan? Aika vaikea kenenkään on kiistää etteikö Hilu herjannut ja panetellut Rätyä. Koko kiusaamisjuttu on vain ja ainoastaan Hilkan näkemys. Ja Hilkka totisesti toi näkemyksensä esille.

Enpä ihmettelisi vaikka Hilkka saisi vielä korvausvaatimuksen tai syytteen.

• Hyi hel****ti!
        Räty-Ahde 6-0 kirjoitti:

AKT tuli julkisuuteen hyvän perustelun kera. Mitenkäs nyt suu pannaan? Aika vaikea kenenkään on kiistää etteikö Hilu herjannut ja panetellut Rätyä. Koko kiusaamisjuttu on vain ja ainoastaan Hilkan näkemys. Ja Hilkka totisesti toi näkemyksensä esille.

Puolustatko työpaikkakiusaajaa? Suomi on johtava työpaikkakiusaamismaa. On oikein hyvä, että kaikki suomalaiset saavat tietää, millaista vastenmielistä touhua siellä AKT:ssä harjoitetaan. Tällä Rädyllä on ilmeisesti hovi, joka taputtaa käsiään kun Ahdetta on rääkätty. Kaikissa työpaikkakiusaamisissa on tietyt lainalaisuudet. Yksi on tämä kieltäminen. Miksi Räty ei tule avoimesti esille asiassa.? Mitä hänellä on salattavaa. Toivottavasti jäsenet jättävät liiton, jolla on noin vastenmielinen joihtaja.
        Rädyn julkisuuskuva on mennyt, mutta nyt on mennyt myös AKT:n. Suomen kansa tulee muistamaan tämän hyvin pitkään. Toivottavasti paha saa palkkansa!

• soopaa on ja paksua
        Räty-Ahde 6-0 kirjoitti:

Kyllä on niin että Räty ei pystynyt tuotakaan lausuntoa tekemään, laittoi varansa sen tekemään..........syyt ovat niin köyhiä kuin olla ja voi.
        Siellä tarvitaan nyt ihan oikeasti lakiapua ja tiedottajaa..........AKT on aivan hukassa.

Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry:n kommentoi viestintäpäällikkönsä Hilkka Ahteen potkuja varapuheenjohtaja Veijo Ruonalan lähettämällä tiedotteella sunnuntai-iltana. Lue koko tiedote tästä.
        AKT ei hyväksy kiusaamista ketään kohtaan

AKT ei hyväksy työpaikkakiusaamista: ei koskaan, ei missään muodossa eikä ketään kohtaan, painottaa Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry:n varapuheenjohtaja Veijo Ruonala. AKT on vahva ammattiliitto joka on aina taistellut työntekijöiden oikeuksien puolesta. Siten tulemme toimimaan jatkossakin.

Viestintäpäällikkö Hilkka Ahteen irtisanomisessa oli kysymys luottamuspulasta hallituksen ja Ahteen välillä. Irtisanominen ei perustu mihinkään yksinomaiseen ja yksittäiseen tapahtumaan. On hyvin valitettavaa että hallitus joutui turvautumaan tällaiseen päätökseen, mutta muuta vaihtoehtoa ei enää ollut jäljellä.

Hilkka Ahteen työsuhteen päättämisellä ei ole myöskään tekemistä meneillään olevan aluehallintoviraston alulle saattaman poliisitutkinnan tai kiusaamisväitteiden kanssa. Ne ovat oma asiansa ja sen suhteen juna etenee Suomen lakien ja asetusten mukaan, kuten muissakin asioissa.

Hilkka Ahteen kohdalla pitää muistaa se, että kyseessä ei ole mikään tavallinen toimistotyöntekijä, vaan päällikköasemassa toimiva ihminen jolla on ollut hyvin itsenäinen asema ja toimenkuva liitossa. AKT:n viestintäpäällikkönä Ahteen tehtävä on ollut sen viestin välittäminen ulospäin, minkä AKT:n johto ja hallinto on linjannut. Tällaisessa päällikkötason tehtävässä toimivan ihmisen tulee käsittää, että hän ei voi työssään välittää julkisuuteen toistuvasti liittoon ja sen puheenjohtajaan kohdentuvaa hyökkäystä. Sellaisella toiminnalla on vahingoitettu vakavasti AKT:n ulkoista kuvaa.

Reilu viikko sitten otin yhteyttä puheenjohtaja Rätyyn ja pyysin häntä kutsumaan koolle ylimääräisen hallituksen kokouksen, asiana ylimääräisen valtuuston tammikuun lopulla antama toimeksianto hallitukselle: valtuusto linjasi, että puheenjohtaja Räty nauttii valtuuston luottamusta ja valtuusto velvoitti AKT:n hallituksen ryhtymään toimiin mikäli on sisäisiä ongelmia toimintatavoissa tai toimintaorganisaatiossa.

Kyseessä ei ollut salainen kokous tai salainen kutsu, vaan liitossamme hallituksen koolle kutsuja on sääntöjen mukaan puheenjohtaja.

Hallituksen ylimääräisessä kokouksessa 2.3. esitin, että viestintäpäällikkö Hilkka Ahteen työsuhteen jatkamiselle ei ole enää jäljellä mitään edellytyksiä, sillä luottamus hallituksen ja viestintäpäällikön välillä on loppu. Katsoin, ettei ollut enää kenenkään osapuolen kannalta järkevää että Hilkka Ahteen työsuhde jatkuu.

Kun AKT puheenjohtajaa on yritetty jatkuvalla syötöllä kyseenalaistaa ja nakertaa, katsoi hallitus että liiton vaaleilla valitun puheenjohtajan työskentelyrauhan turvaamiseksi on ryhdyttävä toimiin, joilla lopetetaan jatkuva kyseenalaistaminen puheenjohtajaa kohtaan.

Viestintäpäällikön tehtävän hoitaminen edellyttää täydellistä luottamusta liitossa. Tämä luottamus oli pidemmän ajan kuluessa mennyt. Luottamusta joko on, tai sitä ei ole, kuvaa AKT:n hallituksen varapuheenjohtaja Veijo Ruonala Hilkka Ahteen irtisanomiseen johtanutta tilannetta.

Veijo Ruonala hallituksen varapuheenjohtajana tuo AKT:n näkökannan julkisuuteen, koska asia näyttää saavan hyvin erikoisia piirteitä. Luottamuspulaan johtanutta vyyhteä ei ole tarpeen yksityiskohdiltaan puida liiton puolelta julkisuudessa, koska AKT ei halua pilata irtisanotun mainetta ja sitä kautta työllistymismahdollisuuksia jatkossa.
        IS

• AKT n loppu tulee...
        Hyi hel****ti! kirjoitti:

Puolustatko työpaikkakiusaajaa? Suomi on johtava työpaikkakiusaamismaa. On oikein hyvä, että kaikki suomalaiset saavat tietää, millaista vastenmielistä touhua siellä AKT:ssä harjoitetaan. Tällä Rädyllä on ilmeisesti hovi, joka taputtaa käsiään kun Ahdetta on rääkätty. Kaikissa työpaikkakiusaamisissa on tietyt lainalaisuudet. Yksi on tämä kieltäminen. Miksi Räty ei tule avoimesti esille asiassa.? Mitä hänellä on salattavaa. Toivottavasti jäsenet jättävät liiton, jolla on noin vastenmielinen joihtaja.
        Rädyn julkisuuskuva on mennyt, mutta nyt on mennyt myös AKT:n. Suomen kansa tulee muistamaan tämän hyvin pitkään. Toivottavasti paha saa palkkansa!

Paha tulee saamaan palkkansa. Räty on jo syönyt jalat tuolistaan........jäsenet kyllä äänestävät jaloillaan, usko pois. Niin hirveä farssi tuo on, ettei paremmasta väliä.

Kaiken huippu oli tuossa heidän lausunnossaan kohta:
        AKT ei hyväksy työpaikkakiusaamista: ei koskaan, ei missään muodossa eikä ketään kohtaan, painottaa Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry:n varapuheenjohtaja Veijo Ruonala.

Eli ne ei hyväksy, mutta harrastaa sitä kuitenkin käytännössä ?????????

Jep.jep.

Missä vitun pallossa toi porukka oikein elää ????????

• Tuomo R

Uskoisin, että Räty tulee julkisuuteen, mtta sen aika ei ole nyt.

• helmat heiluu
        Räty-Ahde 6-0 kirjoitti:

MIKÄ on se hyvä peruste irtisanomiselle ? Lahtelaisen AKTn hallituksen jäsenenkin ainoa kommentti oli, etteikö lehdillä ole tärkeämpää kirjoitettavaa !!!
        Olette työntekiöitä edustava ammatti yhd. liitto, irtisanotte ITSE vailla mitään (ainakaan julkisuudessa) perusteita omia työntekiöitänne ! Huh huh

• Katsos kun vellihousut ei uskalla käydä kuin heikompien kimppuun,sen osoittaa Ruonalankin tapaus,väkivallalla yritetään vielä pelotella pitämään suu kiinni.Olisko omat lääkkeet paikallaan,löytykö miestä miehelle.Tulkoon minun kimppuuni.

• rädyn lähtölaskenta
        Räty-Ahde 6-0 kirjoitti:

"AKT tuli julkisuuteen hyvän perustelun kera" mikä on se hyvä perustelu, en ole moisesta kuullut ? Räty hokee pitkään jatkunutta luottamuspulaa,eikä mitään muuta. Itse Räty ei ole puhunut Ahteelle 2 vuoteen !
        Äänestyksessä Räty sentään myöntää menetelleensä väärin, eli 10-9 äänin erottaminen EI suinkaan ole kaikkien tahto.
        Luottamusmies kertoi suoraan Rädyn olevan rähjäävä narsisti

• liiborson

kyllä se on sillä tavalla, että pitäisi vaihtaa täysin koko akt:n hallitus, niin loppuisi tuo kiukuttelu molempiin suuntiin! myös liiton alaiset työntekijät voisivat laittaa palutetta sinne niin homma alkaisi oikenemaan!

• loppuunkäsitelty

No niin. Selvitys saatiin ja se on kaikin puolin tyydyttävä.
      http://www.akt.fi/index.php?mid=583&a=viewItem&itemid=1670

Hilkka Ahde on irtisanottu tehtävästään hyvän syyn takia ja asia on loppuunkäsitelty.

Täysin asiallinen menettely ja hyvää hallintotapaa noudattaen.

Koirat räkyttävät mutta karavaani kulkee niinkuin sanonta kuuluu. Ahde halusi liikaa ja kuten toinen sananlasku kuuluu "Ahteella on... eikun siis: Ahneella on [italialainen ruoka] loppu."

• oleppa kuulolla sinä

Tästä se kuule vasta alkaakin.............

• Sota!
        oleppa kuulolla sinä kirjoitti:

Tästä se kuule vasta alkaakin.............

Aloitetaan sota työpaikkakiusaajia vastaan! Suomesta pitää juurta jaksain kitkeä pois tämä iljettävä rikollisuus!

• Pthui, pthui, pthui

Juuri näin.

Vanha sanonta "Lähtee kuin kuppa Töölöstä" voidaan korvata ilmaisulla lähtee kuin Ahde AKT:sta.

Hilkan puolustautumisyritys on säälittävä. "Kiusaamisesta pitää saada kertoa". Kuka on tutkinut ja määritellyt Hilkan tulleen kiusatuksi? Kysymyksessä on Hilkan subjektiivinen näkemys tilanteesta. Hilkka on syyttänyt AKT:ta ja Rätyä sen minkä ehtii.

Toivottavasti AKT vaatii korvauksia maineensa lokaamisesta. Hilkka on ymmärtänyt tiedottajan rolinsa täysin väärin, mutta onneksi vahinko ei toistu. Kukaan tervejärkinen tuskin haluaa palkata Hilkkaa tiedottajaksi.

• potkulauta potkis
        Pthui, pthui, pthui kirjoitti:

Juuri näin.

Vanha sanonta "Lähtee kuin kuppa Töölöstä" voidaan korvata ilmaisulla lähtee kuin Ahde AKT:sta.

Hilkan puolustautumisyritys on säälittävä. "Kiusaamisesta pitää saada kertoa". Kuka on tutkinut ja määritellyt Hilkan tulleen kiusatuksi? Kysymyksessä on Hilkan subjektiivinen näkemys tilanteesta. Hilkka on syyttänyt AKT:ta ja Rätyä sen minkä ehtii.

Toivottavasti AKT vaatii korvauksia maineensa lokaamisesta. Hilkka on ymmärtänyt tiedottajan rolinsa täysin väärin, mutta onneksi vahinko ei toistu. Kukaan tervejärkinen tuskin haluaa palkata Hilkkaa tiedottajaksi.

Toi oli kyllä aika paha! ;)

• Marssille!

Juuri näin.

AVI on jo tutkinut, että kyseessä on työpaikkakiusaaminen. Poliisi vielä tutkii. Iljettäviä sosinisteja suuri osa AKT:n porukasta. Kuulin, että naistenpäiväksi puuhataan mielenosoituksia tätä AKT:n mulkeroporukkaa vastaan! Otan töistä vapaapäivän ja lähden marssille!

Alas työpaikkakiusaajat!

• Hyvä Hilkka!

Juuri näin.

Räty itsekö siellä kirjoittelee vai onko kätyrit asialla? Hienoa Hilkka, että jaksat taistella oikeuksiesi puolesta, mutta ei sinne AKT:hen takaisin kannata mennä, vaikuttaa paikalta, jossa on mielivaltaiset pelisäännöt ja paljon ristiriitoja. Ristiriidat eivät johdu sinusta vaan ne jäävät edelleen sinne, kun sinä lähdet. Tuollaisessa työpaikassa en näe mitään tavoittelemisen arvoista. Häpeäisin jopa kertoa, että olen työssä AKT:ssä.
        Seuraavissa vaaleissa annan ääneni Hilkka Ahteelle ja varmaan monet muutkin antavat. Hilkka, tulet saamaan äänivyöryn!!!

• Haloo AKT!!

Haista kuule v.ttu... jos et ole AKT:n pomoja niin siinä tapauksessa mene lääkäriin.. sulla on pahasti lepakoita ullakolla ja tunne-elämäsi on häiriintynyttä.

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P109_01.html

Siinä on sulle muidenkin kuin Hilkan mielipiteitä. On se jännä miten pahimmatkin kusettajat löytävät aina faninsa

• Haloo AKT

Juuri näin.

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P109_01.html

Haista iso paska... Sulla on päässä vikaa

• revi puupää tästä !!

Juuri näin.

Tässäpä sulle faktaa, kuka kiusaa ja ketä............

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/entiset-akt-laiset-kavivat-rajuun-hyokkaykseen-ratya-vastaan/art-1288453056847.html

Osa AKT:n entisistä työntekijöistä, mm. entinen puheenjohtaja Kauko Lehikoinen, ovat käyneet avoimeen hyökkäykseen AKT:n puheenjohtajaa Timo Rätyä ja hallituksen enemmistöä vastaan.
        Entiset työntekijät sanovat aamupäivällä julkistetussa kannanotossaan, että AKT:n hallituksen niukan enemmistön antamat potkut viestintäpäällikkö Hilkka Ahteelle ovat vastoin ammattiyhdistysliikkeen periaatteita ja toimintatapoja.

- Toimenpiteellään hallitus aiheutti korvaamatonta vahinkoa paitsi irtisanotulle ja maamme muilla työpaikoilla kiusatuille, ennen kaikkea AKT:lle sekä laajemmin koko ay- ja työväenliikkeelle toimiessaan tavalla, jota AKT ei voi hyväksyä jäsentensä työnantajilta, tiedotteessa todetaan.

He syyttävät Rätyä avoimesti kiusaamisesta.

- Osa meistä entisistä AKT:n työntekijöistä on omakohtaisesti kokenut Timo Rädyn johtamistavan kiusaamisineen, mitätöimisineen ja huutamisineen. Kysymys ei siis ole pelkästään yhteen työntekijään kohdistuvasta kiusaamisesta, vaan Rädyn luonteenpiirteestä, joka ei sovi henkilöstöjohtamiseen.

- Odotamme, että AKT:n hallinto käynnistää todelliset toimenpiteet palauttaakseen AKT:n uskottavuuden ammattiliitoksi, johon alan työntekijät voivat ylpeänä kuulua. Hallitus ei voi sysätä vastuutaan selvitysmiehelle, jonka mahdollisuudet tehtävän suorittamiseen ovat olemattomat.

Kannanoton ovat allekirjoittaneet seuraavat henkilöt:

Kauko Lehikoinen, entinen puheenjohtaja

Riitta Norrmen, entinen työttömyyskassan johtaja

Jussi Koivunen, entinen sihteeri

Matti Lahtinen, entinen talouspäällikkö

Eino Nykänen, entinen tiedottaja

Väinö Lahtinen, entinen sopimussihteeri

Eljas Piipponen, entinen sopimussihteeri

Mikko Valli, entinen työsuojelusihteeri

Pertti Sulasalmi, entinen työsuojelusihteeri

Jari Kiviharju, entinen AKT:n lakimies

Marko Varajärvi, entinen palkkasihteeri

Mika Koskinen

• ylänappiin

Onko oman hallituksen äänestystulos 9-11 (joista yksi Rädyn ääni?) erottamisesta mielestäsi hyvä tulos ???? Eiköhän siinä ole paljonkin sanomista !

• Sota! kirjoitti:

Aloitetaan sota työpaikkakiusaajia vastaan! Suomesta pitää juurta jaksain kitkeä pois tämä iljettävä rikollisuus!

Esimerkiksi rakennusliiton edustajissa ja ts-valtutetuissa on näitä kiusaajia,aika vaikea on lähteä käräjöimään,kun SAK:n lakimiehet on hampaattomia,mitäpä suotta mitään tekemään,kun palkka juoksee muutenkin.

• Pthui, pthui, pthui kirjoitti:

Juuri näin.

Taidat olla itsekin työpaikkakiusaaja,kun noin nuoleskelet Rätyä ja Ruonalaa.Ei taida olla oikeustajua minkäänlaista.Onhanse niin komeeta mennä olettamansa vahvemman puolelle,mutta nyt taitaa tulla turpaan niin että roiskuu.

• hyi hel****i!

Kuuleppa Veijo Ruonala! Miksi valehtelet, että ette AKT:ssä hyväksy työpaikkakiusaamista. Sitähän te juuri teette. Timo Räty on mykkä mafioso. Työpaikkakiusaamisen ehkäisy on työnantajan tehtävä. Minulla on sellainen käsitys, että AKT on ylimielisesti jättänyt vastaamatta AVI:n kyselyihin. Eivät muuten olisi rikosilmoitusta tehneet. Onko parempi, että koko Suomen kansa käy tämän jutun juurta jaksain läpi. Nyt siinä tulee niin käymään.
      Eikö AKT:n yläpuolella ole SAK: Sieltä pitää nyt löytyä kuri tälle kiusaajaporukalle!

Ajatteleppa Ruonala vain omia töitäsi, että niitä riittäisi tämän jälkeen. Eikä kannata enää alkaa valtuusto-tai eduskuntavaaliehdokkaaksi! Ahde saa töitä mistä vaan. Mutta ensin AKT pitää panna kuriin.

• Uudet ihmiset.......

Koko tässä prosessissa olen ihmetellyt millainen "kettu" on oikein tämä puheenjohtaja. Hän pakennee kuin koira veräjästä. Millainen liitto ja sen jäsenistö on? Ei anneta lausuntoja ja kaikki on kuin salatiedettä. Miten tällainen hallitus ja sen puheenjohtaja voi johtaa koko liittoa. Eikö johtajan tule olla ulospäisuuntautunut ja rehti.

AKT;N lausnnot julkisuudessa kovinkin outoja, vaietaan, ei kerrota, ei puhuta ja jos puheenjohtaja ei pysty puhumaan asioista niin kyllä hänen olisi aika jatkaa matkaa. Tuntuu kuin pienet lapset leikkisivät hiekkalaatikolla. Jos et leiki minun kanssa en leiki sinunkaan. Onpa outoa viestintää ja johtamista ammattiliiton johtoportaassa. Aika pahasti taitaa olla asiat sekaisin. On kyllä uskottavuus mennyt ja mitä ajattelee sen jäsenistö?

Eiköhän olisi uudistaa koko liittoa ensin sanomalla hallitus ja sen puheenjohtaja irti. Sen jälkeen vasta lähdetään miettimään miten jatkossa kyseistä liittoa tulee uudistaa, johtaa tasapuolisesti henkilöstöä ja katsoa uuteen suuntaan. Kyllä julkisuuskuva on todella ryvettynyt ja kuka edes viitsii maksaa tällaiseen liittoon jäsenmaksujaan kun nekin rahat käyetään kalliisiin oikeusprosesseihin ja jäsenistö maksaa. Tämä on kallis paukku kaikilla asteilla liitolle sekä julkisuuskuva liittoa ja sen hallitusta sekä puheenjohtajaa kohtaan ei ole enää koskaan uskottava!

• Kiusaajat kuriin!

Kuka on tämä Matti Vehkaoja? Onko Rädyn kavereita kuten väitetään? Tunnen erään toisenkin työpaikkakiusaajan, joka ei saa suutaan auki, mutta salaa rääkkää ihmisiä ja sitten edessäpäin puhuu ihan muuta. Onko tämä Veijo Ruonala ns. johtajan koira? Tässähän kaikki työpaikkakiusaamisen lainalaisuudet täyttyvät. Minkä vuoksi tarvitaan Vehkaoja tutkimaan asiaa kun jo AVI ja poliisi ovat tutkimassa. Meinaako AKT: n mafiaporukka nousta poliisin ja AVI:n yläpuolelle? Tästä pitää tehdä eduskuntakysely, eikö Suomi olekaan oikeusvaltio? Kyllä suomessä on tuhansia ja kymmeniä tuhansia kiusattu, mutta nyt pitää asiat tuoda julki. Kaikkien muidenkin työpaikkakiusattujen pitää tulla esiin!

• Räty+koira ulos!

Paetkaa jäsenet äkkiä tuollaisesta liitosta. Luvassa on oikeudenkäyntejä ja muhkeat korvaukset Ahteelle. Se mulkero-Räty aikoo livistää kuin koira veräjästä. pannut koiransa asialle. Näinhän se menee kaikissa kiusaamisjutuissa. Kaava näyttää olevan sama.

• Räty vaikenee
        Räty+koira ulos! kirjoitti:

Paetkaa jäsenet äkkiä tuollaisesta liitosta. Luvassa on oikeudenkäyntejä ja muhkeat korvaukset Ahteelle. Se mulkero-Räty aikoo livistää kuin koira veräjästä. pannut koiransa asialle. Näinhän se menee kaikissa kiusaamisjutuissa. Kaava näyttää olevan sama.

Räty vaikenee, koska ei osaa sanoa mitään! Valokuvissa hän on vilpillisen näköinen. Joskus on tilanteita, joissa kuva kertoo enempi kuin sanat.

• Ex- demari

Niin kysyit toveri Matti Vehkaojasta. Hän on aina ollut AKT: n likaisen työntekijä, joka on aina todistanut AKT: n puolesta niin työtyömioistuimessa kuin muissakin oikeusasteissa AKT: n puolesta, ja joka junttasi toveri Rätyä ainoan sivistyneen puheenjohtaja Lehikoisen jälkeen ( Kuisman jälkeen ). Toveri Vehkaoja todisti myös kaveriania vastaan Vantaan kihlakunnanoikeudessa päätösoikeudenkäynnissä, josta ei ollut ilmoitettu etukäteen. Ja hän totesi, että Liikenne OY: ssa ja Hakunilan Liikenne OY:ssa toteutettu kolmen päivän lakko ei ollut toteutettu uuden amattiliiton perustajaa vastaa, vaan johtui vaan hänen henkilökäyttäymisestään osaston kommunistijohtoa vastaan, vaikka n. 35%: a Suomen suurimman yksityisen linja-autoyrityksen työntekijöistä oli liittynyt uuteen yhdistykseen, joka ei ollut AKT: n, vaan silloisen KVL: n ( TVK: n alainen nyk. STTK ). Yhdistyksen pj. menetti puoleksistitoita vuodeksi pitkäaisen työpaikkansa ja joutui tyytymään lääkärin apuun. Päälle painoivat myös jättilainat omakotitaloa ja sen saneeraamista Vastaan.

Hilkan kohtelu on vain hyttysen " kusi " verrattuna kaverin vastaavaan, josta ei saanut demlan tuomarien avustuksella euroakaan,vaan oikeudenkulut jaettiin molempien kesken tasan.

Ps. Kukaan ei ole koskaan Suomessa kokenut vastaavaa demlan juristien mielivaltaa.

• Voi s***ana!

Räty- tule esille! Olet tyypillinen työpaikkakiusaaja, panet koirasi asialle!

• Tuomo R

Mitä ulkoisia erikoispiirteitä työpaikkakiusaajissa on, voisitko kertoa?

• piste ei pillku

ASIA ON LOPPUUNKÄSITELTY - meneekö ämmät kalloonne?

• SRA-756

Ei ole käsitelty, vaan nyt vasta alkaa tapahtumaan. Pakene Räty vuorille, kun vielä ehdit ! Ja vie perskärpäsesi mukanasi. Hyi saatana mikä kukkopoika!

• Haloo AKT

• Pillku!!??

Mikä se sellainen pillku on? Kysyn tämän nimimerkiltä piste ei pillku.
        Onko muukin ajattelusi samalla tasolla kuin tekstin tuottaminen?
        Sinäkö ihan itse siellä päätät, että asiat on loppuun käsitelty?
        Nythän niiden käsittely vasta alkaa, koska Ahde erotettiin laittomasti.

• Hilarion

...tämä on osoitus siitä, että herran pelko on viisauden alku....vieläkin suomalaisessa yhteisössä...ei parane astua herrojen varpaille...vaikeneminen on kultaa ja mitä näitä kaikkia viisauksia meillä onkaan iskostettu päähän ja koitappa siinä sitten puhua viisaita...elikkä totuudenmukaisuuksia...

• Näin Suomessa

Niille, joille asia on epäselvä vielä todettakoon, että asiat on tehty "Hyvä-veli hallintotavan" mukaisesti.

• mypu

Hukkapätkillä on usein Napoleon kompleksi. Eivät siedä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa arvostelua, kehuja sensijaan otetaan mielellään vastaan. Nuoleskeleva hovi on todella mieluinen.

• järki mukaan.......

Hävettää olla AKTn jäsen. Lähes tonni menee vuodessa jäsenmaksuihin, jolla luulisi saavan muutakin vastinetta, kuin takuun ansiosidonnaisesta päivärahan jos joutuu ongelmien eteen!

• MINÄ VAIHDON ,TYYTYV

VAIHDA HYVÄ IHMINEN LIITTOSI (TYÖTTÖMYYS) KASSAN PUOLELLE ,MAKSUT PUTOAA TODELLA REILUSTI, ETKÄ TARVII EROTA LIITOSTA.VOIT SIIRTYÄ MYÖS,
        TOINEN VAIHTOEHTO ON LIITTYÄ TYÖTTÖMYYS KASSAAN YTK: n,
        maksat koko vuodessa vain 99€ ja saat työttömyys turvan .tutustu niiden sivustoon ja huomaat , että palkka nousee enemmän kuin 30€ /kk jonka nämä paska liitot työläisilleen ajaa.

• vaihda heti
        MINÄ VAIHDON ,TYYTYV kirjoitti:

VAIHDA HYVÄ IHMINEN LIITTOSI (TYÖTTÖMYYS) KASSAN PUOLELLE ,MAKSUT PUTOAA TODELLA REILUSTI, ETKÄ TARVII EROTA LIITOSTA.VOIT SIIRTYÄ MYÖS,
        TOINEN VAIHTOEHTO ON LIITTYÄ TYÖTTÖMYYS KASSAAN YTK: n,
        maksat koko vuodessa vain 99€ ja saat työttömyys turvan .tutustu niiden sivustoon ja huomaat , että palkka nousee enemmän kuin 30€ /kk jonka nämä paska liitot työläisilleen ajaa.

TUO TYÖTTÖMYYS KASSA ON HYVÄ, ja siihen voi aina siirtyä entisestä liitosta vanhana jäsenenä, ei tule karenssi aikaa .Olen samaa mieltä palkkapussi tuntuu jo vähän mukavammalta, on lomarahan aikaan melkoinen lovi kun liitot vievät todella runsaalla kädellä näistäkin rahoista. AJATTELE 99€ /VUOSI EIKÖ
        OLE KOHTUUS.Liitot vetää rahaa hurjasti ihmisiltä.Ootte ihmeen sokeita.

• perehtynyt

kylläpä lomaltapaluurahat, pekkaset, taulukonmukaiset palkat sullekkin kelpaa. ilman ay-toimintaa näistä ois turha haavella!

• ja enta CV?

Minä kyllä ihmettelen todellakin tuota Hilkka Ahteen viestintää julkisuudessa.
      On oikein suvun voimalla lööpeissä - krokotiilinkyyneleiden vuotaessa silmistä haiskahtaa jo oopperalta!

• holmöläisen liitto

Niin ja AKTn Räty lähti juhlimaan hallituksen kokouksen jälkeen 11-9 äänestystuloksen jälkeen, laitonta irtisanomistaan

• että aikaiset kehtaa

Kyllä narsistin on aika väistyä eli rädyn.Nyt eletään kuitenkin v.2000 jolloin
      asiat ja kohtelut on toisella asteella kun v.1700.AIKA uleinen kanta on että räty pellolle nopeasti ja lopullisesti, kusi on päähän noussut ei voi mitään.
      Orjat jotka räty on saanut puhumaan samaa kieltä eiku mukaan, lopputili ja loma-
      rahat.Vain näin työilma puhdistuu kun se jumalten parvi poistuu.

• YTK RULES!!

olen tuosta koko sotkusta sitä mieltä että liityin tänään ytk:n
      akt:n toiminta on kuin suoraan pohjois-koreasta,ei tuollainen
      hitlerimäinen diktaattori sovi ammattiliiton johtoon-näkemiin AKT!

• aktjäsen

montakohan pekkaspäivää se ytk on sulle neuvotellut? Ei susta taitais ite sellaseen olla!"

• ELV

Miksi Timo Räty ei nyt tule esiin? Lymyilee jossain kuin ämmät konsanaan. Ei taida olla ihan puhtaat jauhot pussissa.

• Tuomo R

Lakimiehet on antaneet hyvän neuvon...älä puhu julkisuudessa tästä asiasta sen aika tulee myöhemmin. Hyvä neuvo.

• AKT toimii hyvin

Amerikoissa oli aikoinaan kuljetusalan pomona Jimmy Hoffa. Suomessa on samanlainen tyyppi johtamassa kuljetusalaa nimeltään Timo Räty. Voidaan vaan toivoa että Räty häipyy iäksi yhtä nopeasti kuin Hoffa.

On se hyvä että ammattiliiton johto näyttää työnantajille mallia kuinka ihmiset joista ei tykätä potkitaan pois. Ei muuta kuin kaikki AKT:laiset pihalle epäluottamuksen takia. AKT ei voi sanoa mitään sillä sehän on täysin heidän omien sääntöjen mukaan.

Erittäin hyvä esimerkki ammattiliittojen gangsteri otteista.

• aktakt

voi voi mikä poru yhen loisen irtisanomisesta! omaan pesään paskoja ja sdp.n jäsenkirjalla työpakan saanu! joutaa punahilkka kortistoon vaik kuka tollasta valittajaa palkkais. ahteen porukka semmonen "käenpesä" ! kerranki jollai järjestöpomolla munaa tehä päätöksiä!

• tyhjä penaali

Kukas sen "jäsenkirjalla" teille töihin otti ? "Pesän sotkemisesta" EI julkisuuteen ole liiemmin perusteita tullut, eikä hallituksenne äänestystulos ole asiaa yhtään selvemmäksi tehnyt (11-9)

• ei hyvä
        tyhjä penaali kirjoitti:

Kukas sen "jäsenkirjalla" teille töihin otti ? "Pesän sotkemisesta" EI julkisuuteen ole liiemmin perusteita tullut, eikä hallituksenne äänestystulos ole asiaa yhtään selvemmäksi tehnyt (11-9)

Äänestystulos on oikeastaan 10-9,koska myös Räty itse äänesti asiasta.

• ero puhdistaa ilmaa

Työpaikkaa on vaihdettava jos on vaikeaa olla töissä. Nyt kävi kai niin, ettei ko. rouva H.Ahde oikein tajunnut lähteä niin häntä piti oikein kehoittaa poistumaan työpaikalta erottamalla tehtävästään. Ei siinä sen kummempaa. Nyt sitten ollaan etusivun tyttönä vielä vanhanakin. Avioliitossakin erotaan jos ei tulla toimeen saatikka töistä.

• Ei saa tyhmä olla!

Ero puhdistaa ilmaa nimimerkille: Ei se ilma AKT:ssä siitä puhdistu, että Ahde sieltä lähtee. Jos Räty olisi lähtenyt niin sitten voitaisiin näin sanoa.

Rädyn tukimies Ruomala myönsi juuri käyneensä naisen kimppuun Lahdessa.
        Asiasta on tehty rikosilmoitus. Niin että sen tasoista on johtoryhmä. Siellä oikeudessa tulee sitten kaikki nämäkin asiat esille ja puitua perusteellisesti. Ei se niin yksinkertaista ole että joku vaan erotetaan mielivaltaisesti ja sillä selvä.

• Näin on!

Tasapuolisuutta_ -nimimerkin aloitus oli naurettava. Hän oikein ennustaa! Kyllä tässä niin tulee käymään, että Räty tekee tunnetuksi kaikille omat huonot ominaisuutensa ja on sen jälkeen leimautunut mies loppu elämäkseen. Ahteen ei tule käymään mitenkään ja vaikka hänet erotettaisiin, seuraavissa vaaleissa Ahde tulee saamaan suuren kannatuksen.

• Nimet ylös!

Lehdet ovat julkaisseet nimet, ketkä äänestivät Ahteen erottamisen puolesta ja ketkä äänestivät vastaan. Tässä nimet kertauksen vuoksi, ottakaa nimet talteen niin tiedätte ketä äänestätte seuraavissa vaaleissa:

Hilkka Ahteen erottamista kannattivat:
        Puheenjohtaja Timo Räty
        Pentti Hämäläinen Jyväskylästä
        Veijo Kalliokumpu Rovaniemeltä
        Matti Karjalainen Joensuusta
        Jorma Kauppinen Iisalmesta
        Jori Kopra Helsingistä
        Jani Lindholm Helsingistä
        Vesa Malinen Lahdesta
        Auvo Porkka Haminasta
        Veijo Ruonala Oulusta
        Veli-Jukka Ventä Vaasasta

Potkuja vastustivat:
        Liittosihteeri Arto Sorvali
        Palkkasihteeri Vesa Lackman
        Jarkko Arpula Kotkasta
        Reijo Havu Porista
        Petri Korhonen Tampereelta
        Kai Laaksonen Turusta
        Hannele Lehdonkivi Helsingistä
        Asko Mäki-Rahkola Helsingistä
        Jouni Nurmela Espoosta

• AKT tarkkailtavana
        Nimet ylös! kirjoitti:

Lehdet ovat julkaisseet nimet, ketkä äänestivät Ahteen erottamisen puolesta ja ketkä äänestivät vastaan. Tässä nimet kertauksen vuoksi, ottakaa nimet talteen niin tiedätte ketä äänestätte seuraavissa vaaleissa:

Hilkka Ahteen erottamista kannattivat:
        Puheenjohtaja Timo Räty
        Pentti Hämäläinen Jyväskylästä
        Veijo Kalliokumpu Rovaniemeltä
        Matti Karjalainen Joensuusta
        Jorma Kauppinen Iisalmesta
        Jori Kopra Helsingistä
        Jani Lindholm Helsingistä
        Vesa Malinen Lahdesta
        Auvo Porkka Haminasta
        Veijo Ruonala Oulusta
        Veli-Jukka Ventä Vaasasta

Potkuja vastustivat:
        Liittosihteeri Arto Sorvali
        Palkkasihteeri Vesa Lackman
        Jarkko Arpula Kotkasta
        Reijo Havu Porista
        Petri Korhonen Tampereelta
        Kai Laaksonen Turusta
        Hannele Lehdonkivi Helsingistä
        Asko Mäki-Rahkola Helsingistä
        Jouni Nurmela Espoosta

Vaikka ei asioista mitään ymmärtäisikään luetteloista voi sen päätellä, että paljon on pielessä kaikki asiat AKT:ssä.

11 henkilöä kannatti erottamista ja 9 henkilöä vastusti.
        Kaikki vastaajat olivat miehiä paitsi yksi ainoa oli nainen.
        Siis varsinainen "miesjuntta" oli heittämässä ulos julkisesti yhtä naista!!!
        Mikä asetelma!!! Voiko Suomessa sattua tällaista!!!
        Sitäpaitsi äänet puolesta ja vastaan jakautuivat melkein tasan.
        Pelkästään jo se tieto kertoo hyvin paljon AKT:n sisäisistä ristiriidoista
        ja kahtiajakautumisesta. Mikä siellä oikein mättää???

• Oikeudenmukaisuus
        AKT tarkkailtavana kirjoitti:

Vaikka ei asioista mitään ymmärtäisikään luetteloista voi sen päätellä, että paljon on pielessä kaikki asiat AKT:ssä.

11 henkilöä kannatti erottamista ja 9 henkilöä vastusti.
        Kaikki vastaajat olivat miehiä paitsi yksi ainoa oli nainen.
        Siis varsinainen "miesjuntta" oli heittämässä ulos julkisesti yhtä naista!!!
        Mikä asetelma!!! Voiko Suomessa sattua tällaista!!!
        Sitäpaitsi äänet puolesta ja vastaan jakautuivat melkein tasan.
        Pelkästään jo se tieto kertoo hyvin paljon AKT:n sisäisistä ristiriidoista
        ja kahtiajakautumisesta. Mikä siellä oikein mättää???

Moni Timo Rädyn alaisista on jo pitkään voinut pahoin, kirjoitti Iltalehti äskettäin. Räty itkettää tuon tuostakin naisia ja saa älyttömiä raivonpuuskia kertoi entinen alainen.

AKT:n talvipäivillä Lahdessa Rädyn tukimies Ruomala myönsi Iltalehdelle käyneensä naisen kimppuun. Asiasta on tehty rikosilmoitus. Mitä AKT:n sisällä tapahtuu, se selviää tarkemmin oikeudenkäynneissä, joissa käsitellään Hilkka Ahteen laitonta irtisanomista. Näin siis kaikki tulee aikanaan suuren yleisön tietoon. Vaikka Hilkka Ahde erotettaisiin voittaja ei siis kuitenkaan tule olemaan Timo Räty vaan hän kaivaa nyt tässä vain itselleen kuopan. Oikeudenmukaisuus toteutukoon tässä asiassa.

• rekkakuski 2

Ahde ei ole saanut maailmassa mitään muuta aikaan kuin narkkaripojan.

• Rekkakuskille

Rekkakuski 2:lle: Täysin epäasiallinen kommentti. Vaikka kasvattaisi lapsensa kuinka hyvin hänestä voi tällaisessa yhteiskunnassa kasvaa minkälainen hyvänsä. Todella yksipuolista ajattelua sinulta. Lue hyvä mies kaikki tekstit tältä sivulta ja yritä edes ajatella laajemmin asiaa. Mistä voit itse olla varma, ettei sinun lapsistasi tai lasten lapsistasi tule koskaan narkkaria, alkoholistia, homoa tai muuten poikkeavaa?

Ketä tahansa voi kohdata onnettomuus. Ostaa hometalon, sairastuu, tulee avioero, jää työttömäksi, rahat loppuu jne. lista on loputon. Kohtalo voi olla mikä tahansa. Lopulta voi joutua varastamaan jopa ruokaa, kun ei ole rahaa. Sitten voi joutua vankilaan ja ihan mitä vaan. Jotkut on herkempiä kuin toiset eivätkä kestä tällaista. Paljon on Suomessakin perheenisiä, jotka ovat ampuneet koko perheensä ja lopuksi itsensä kun eivät ole kestäneet tilannetta. Rekkakuski, sinulta puuttuu mielikuvitus.
        Nyt eletään vuotta 2012. Yritä sinäkin seurata aikaasi!

• huhheijaa kuskia
        Rekkakuskille kirjoitti:

Rekkakuski 2:lle: Täysin epäasiallinen kommentti. Vaikka kasvattaisi lapsensa kuinka hyvin hänestä voi tällaisessa yhteiskunnassa kasvaa minkälainen hyvänsä. Todella yksipuolista ajattelua sinulta. Lue hyvä mies kaikki tekstit tältä sivulta ja yritä edes ajatella laajemmin asiaa. Mistä voit itse olla varma, ettei sinun lapsistasi tai lasten lapsistasi tule koskaan narkkaria, alkoholistia, homoa tai muuten poikkeavaa?

Ketä tahansa voi kohdata onnettomuus. Ostaa hometalon, sairastuu, tulee avioero, jää työttömäksi, rahat loppuu jne. lista on loputon. Kohtalo voi olla mikä tahansa. Lopulta voi joutua varastamaan jopa ruokaa, kun ei ole rahaa. Sitten voi joutua vankilaan ja ihan mitä vaan. Jotkut on herkempiä kuin toiset eivätkä kestä tällaista. Paljon on Suomessakin perheenisiä, jotka ovat ampuneet koko perheensä ja lopuksi itsensä kun eivät ole kestäneet tilannetta. Rekkakuski, sinulta puuttuu mielikuvitus.
        Nyt eletään vuotta 2012. Yritä sinäkin seurata aikaasi!

"rekkakuski 2" ajaa kyllä itse yössä kauas. Kukaan meistä EI voi lastemme elämää korjailla eikä heidän puolestaan elää - vaikka sitä monet vanhemmat yrittää....
        Todella ala-arvoinen kommentti ! EI kukaan halua lapsestaan juoppoa, narkkaria , huoraa tms. (-luulisin)
        Keskustelun aihekkaan ei osunut nappiin - keskustellaan AKTn hallituksen antamista potkuista Ahteelle äänin 11-9 (yksi näistä 11 oli Rädyn ääni)

• jk

vai niin

• oikeuden puolesta

Räty tulee häviämään ja oikeus siis voittaa. Rädyn tulisi ehkä käydä myös psykiatrin juttusilla.

• Dar Jeeling

Ai tääläkö ne AKT:n velliperseet hallituksen jäsenet kommentoi tapahtunutta - muuten kyllä pysyy pää pensaassa samoin kuin itse Rädylläkin. Nämähän on oikein miesten miehiä!

• Ei Sössyläinen

SÖssyDemissä TUULEE. Luuleeko Räty olevansa Suomen PUUUTTTIN? Saa tedä mitä haluaa.Ei noin ison JOHTAJAN varpaille kukaan hypi.Ainakaan Sössyläiset.

• jokui

Ahteen Matti, kyllä joutui veikkauksen johtajana, pois , kun jakoi rahaoja epämäärisille yhdistyksille, ei nipistelyoltä niinkuin on julkisuudessa sanottu on. se on tosi.. NIM: Palitrom.

• jokui jokui ?

Tässä keskustelussa EI ole kyse Matista !! Olet ymmärtänyt taas väärin !
        Eiköhän niitä "väärin rahaa jakavia" ole Suomessa aika paljon.
        Toista am.yhdistysliikettä en muista, joka erottaa työntekiöitään, vailla perusteita !

• Palitrom

Ja, tuohon , lisäättynä Hilkka yrittää samaa kuin muutkin ja yrittää rahoittaa tulevat eläkepäivät Matin kanssa, ja elää karipialla. T

• Turbo 99

Matissa, ja Hilkassa, ei ole muuta kuin , punainen saabbi, ja punainen tiili talo, siis , joskus Oulussa kun asuivat,

• elämää nähnyt

Onpa taas markkinat. Äijä kourii vieraissa muija purkaa kiukkuaan työpaikalla. Aika normaalia toimintaa Suomessa. Ei kannattaisi suurempaa meteliä nostaa . Sosdemithan suurimpia irtisanomis ilmoitus lappupinoja työmailla jakelevat hymyssä suin .Ei kannata yksistä potkuista äläkkää nostaa. Tämä kun on täysin normaalia työelämässä.

• waheli

Se on sitä mies energiaa AKT:ssä. Naiset pihalle jos ei sauno porukassa!

• Syvä kurkku

Räty saa fudua kuten myös hallitus ihan kohta. Hallituksessa kun on asiasta keskustelut niin perustelut Hilkka Ahteen erottamiselle on ollut lähinnä huhupuheet ja musta tuntuu jutut. Mitään faktaa hallituksella ei ole ollut.

• rekkakuski2

Tälläkö palstalla ne totuudet julkaistaan,sinulle joka vastasi rekkakuski2.

• solida

Jaa, Hilkka hakee , kovia korvauksia, niinkuin Matti, muttta ei onnistu, kun laki on edellä, ja media : Muutta toivon , Hilkalle , hyvät voinit , ja , Mutta sanon että, ei kannata , kuin matti teki, kun oli veikkauksen , muka johtajana.

• Räty lähtee myös!

Ei työntekijää niin vaan irtisanota jos naama ei miellytä!
        Pitäishän ainakin Ay liikkeessä se tajuta?

• Hullut Akat ilmiö

Näitä akkoja on kyllä nähty. Meilläkin yksi johtaja akka pantiin pihalle kun luuli voivansa tehdä mitä tahansa oman akkamaisen päähänpinttymiensä vuoksi ja lähinnä ajoi katkeamattomilla höpinöillään muut hulluuden partaalle jos ei saanut tahtoaan läpi kuin pikku lapset. Eihän sitä kukaan kestänyt tarvittiin vain uusi toinen johtaja hoitamaan homma kuntoon. Ja tämä Ahdekin on pelkkä julkisuuden kipeä kun on alkanut iltalehdille ruikuttamaan keskeneräisiä poliisi ja muita tutkintoja, ekas pitää tutkia eikä huudella koko maailmalle.

• ffdsadgfasdfasdfda

"Meilläkin yksi johtaja akka pantiin pihalle kun luuli voivansa tehdä mitä tahansa oman akkamaisen päähänpinttymiensä vuoksi ja lähinnä ajoi katkeamattomilla höpinöillään muut hulluuden partaalle jos ei saanut tahtoaan läpi kuin pikku lapset."

Aivan samoinhan tuo Räty käyttäytyy kun tuo teidän johtaja-akkanne.

• kantapään kautta ...

Voi teitä, lukekaapa ohjekirjanne; liiton säännöt, yhdistyksen säännöt. lait ja asetukset joiden puolesta toimitte, työsuojelulaki jne... Teidän pitää noudattaa samoja kriteereitä itseenne kuin mitä vaaditte työnantajalta.

• Ammattitaito

Miksi ihmetellään, kun ammattitaidoton poliitikon vaimo pistetään ulos??
      Jos palkattaisiin osaavia, koulutuksen saaneita ihmisiä töihin, ei tarvitsisi ihmetellä näitä mestareita.

• pois vaan sekin

Kuka AKThen väen sitten palkkaa ? "ammattitaidottomia" ! Eikös sellainenkin kannattaisi erottaa !

• Porvarien kätyrit on aina yritetty soluttaa työväin järjestöihin jotta tuhoaisi ne sisältäpäin.

• tulo sopimukset.

timo pidä pintasi jos nämä oikeisto temarit saavat sinut lähtemään niin sen jälkeen ei kukaan pidä työmiehen puolia oikeesti..lyly eikä ihalainen ei voi sietää että jouku tavallinen ahtaaja pyytää lisää liksaa.

• Miepä vaan

sanon tähän vaan, että räty riti rallaa...

• Hilkalle voimia

Onko tämä Räty joku psykopaatti? Hänellä on samanlaiset kuolleet silmät kun eräällä nimeä mainitsemattomalla norjalaisella. Pelottava katse.

• Ruusunpiikki

Siinä Demari sai maistaa omaa lääkettään demarihan on kova syömään muita.

• masa maalta

Demut kusee työläisen päälle se on nähty jo90 luvun lamassa, kun Aho-Viinanen ehdotti leikkauksia oli demarit orkanisoimassa yleislakkoa, mutta kun lipponen pääsi johtoon tehtiin leikkaukset ammattiyhdistysliikkeiden kanssa "konsensuksessa" Nyt sitten yritetään räty syrjäyttää jotta pystyttäisiin kurjistamaan työläisiä helpommin! Miettikääpä kun demarit sanoo jottei eläkkeellejääntiikää nosteta, mutta miksi SAK julistaa ensimmäiseksi että voidaan nostaa??no siksi kun demujen käsikassarat on niin pyytäny jottei syyt nostosta vaikuttas demujen äänestystulokeen ja vaalitappioon kusetusta ko homma

• tn

Kyllä Timo Rädyn pitää nyt katsoa peiliin ja erota itse. Tuskinpa on syytön. Hilkka Ahde on kyllä fiksu nainen,kun uskalsi tuoda asian esille eikä nöyristele Rädyn edessä. Työpaikka kiusaaminen on yleistä työpaikoilla ja siihen tulee puuttua eikä lymyillä esimiehen takana. Potkut vaan Rädylle ei näin voi jatkua... Eteenkin kuljetusalalla työntekijää nöyryytetään kuin orjaa. Pitäisi vaihtaa koko porukka,joka seisoo Rädyn takana. Mieshän on pelkkä vitsi.

• naurettavaa pelleilyä koko juttu. tässä on paljon suuremmat asiat takana. sak käyttäytyy pellen lailla, yksi ihminen on tärkeämpi kuin kymmenettuhannet työpaikan menettäneet työttömät. AY:liikkeen pitää katsoa peiliin,siellä suurin syyllinen

• tulin näin vo.......

• rivot puheet?
        tulin näin vo....... kirjoitti:

Raty riti rallaa..........http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030515286094_uu.shtml

Mitä se Ahde sitten huuteli siellä taksitolpalla? Oma kokemukseni on, että taksitolpalla oleva väki on yleensä jonkin verran juovuksissa. Silloin kyllä varsinkin naisihmiset pukkaa huutamaan rivouksia ja riettauksia ohikulkijoille.

Nyt jos Ahde on kovaäänisesti purkanut mielipahaansa AKT:hen keskellä katua muitten kuullen niinkin selvästi, että puheet ovat kantautuneet muuallekin niin ei se hyvä juttu ole. Jos joku kerran huutelee niin ei siitä vielä mitään synny. Täytyy uudella useammin ja toistuvasti, että huutelujen kohde saa tarpeeksensa.

Kukaan ei vielä parista "Haist ... !" -puheesta vedä hernettä nenään. Ei juopuneen puheista niin välitetä. Kyllä jotain on enempi ollut taustalla. Onko sitä jatkunut esimerkiksi viikkotolkulla?

Tuolla ketjun yläpäässä joku vihjaisi jotenkin, että puheet olisi ollut nimenomaan rivoja ("Lähti kuppa Töölööstä", jne.). Tiedä häntä mistä on kyse.

• saru9

ahteen perhettä ei olisi pitänyt syntyäkään tähän maailmaan.täysiä nollia koko perhe.

• Onko?

akt.ssä rähisty jo vuosia keskenään?

asiaa on yritetty ratkaistakin?

tämän joukon ongelmat lian suuria ratkaista tilanne "omaa pesää ei liata" ja
      nyt henköongelmat annettu poliisille ja medialle?

lienee syytä käydä laajempikin likapyykkikeskustelu työpaikkojen(ja erityisesti aktn) johtamis, kiusaamis, ahdestelu(seksuaalinen) ongelmista?

• suruko

Tänä keväänä ovat tuhannet työntekijät saaneet potkuja, pitäisikö yhden Ahteen takia kansanliikettä perustaa, hyvä että lähtee, rauhoittuu tilanne eikä meidän tarvitse lukea hänen typeriä syytöksi...!

• irvikuva

Räty kuvittelee olevansa joku "Hoffa". Sellainen ylimielinen ilmekkin... Surkimus koko mies...ammattiyhdistysjohtajan irvikuva. Tulee jäsenistölle vielä kalliiksi, jos jaksavat sitä hyysätä. Sille löytyis varmaan Pohjois Koreasta töitä...asenne olisi sinne sopiva.

• onsseposse
    • monoa tuli

minäkin sain kerran potkut. aastoin sit työnantajan oikeuteen ja sain yli 25 tonnii korvauksia laittomasta irtisanomisesta.

• irtisanottu

kaikki sympatiat Hilkka Ahteelle!

• Pepsikåla

55-v työtön ja ilmeisesti kohtapian myös asunnoton nainen. Ja on kuuluisa. Nyt vaan valkkaamaan työtarjouksia. Kuvat kertovat paljon haluttavuudesta työmarkkinoilla.

• Hyi hel****i!

Räty tulee AKT:lle hyvin kalliiksi. Hänestä tulisi päästä eroon kuluista välittämättä. AKT ei kykene ratkaisemaan sisäisiä ongelmia, kun Räty näyttää kiistävän kaiken. Hilkka Ahteesta on tehty syntipukki. Tyypillinen hyvä veli-järjestelmä, joka korruption muoto. Sitä on kuuleman jo harjoitettu AKT:ssä kestityksineen.

• Huomenta onhan aikoihin eletty!
      Hilkka kaima olet hyvällä asialla,pidä pääsipystyssä meidän naisten tulisi nousta oikein parrikaadille näitä nuoria johtajia
      kohtaan.
      Omat kokemukseni aikoinaan olivat tosi törkeitä,
      olin nuori hain osatonhoitajanpaikka erästä tavaratalosta hämeestä, työ haastattelua piti kaksi nuorta kölviä hyvin ylimielisiä,eräs kysymys heiltä minkä alan työntekijä mihesi on kerroin hän on muurari,sen sanottuani hörähtivät nauramaan En sen koomin ovea avannut sinne.

• Tapaus on saavuttanut turhaa julkisuutta, koska kohteena on politiikon vaimo, ja nainen. Jos kyseessä olisi tavallinen ihminen niin koko homma menis maton alle.

Nyt tästä tehdään joku femakoiden sota miehiä vastaan. Kun on oikeen tönitty kapakassa. no itse sanon näin jos nainen halua olla mies niin sitä silloin kohdellaan niin ku miestä.

Vituttaa muutenki tällanen ihmisten lokeroiminen ja syrjiminen.
      Hilkka Ahde on ansainnut potkunsa.
      Tapaus muistuttaa hiukan Johanna Korhosen potkuja lapin kansasta. Kyseessä jos ois ollu tavallinen ihminen tai mies. Asia olis sillä selvä mutta kun kyseessä oli lesbo nainen niin siitä tehtiin numero. Vittu että oksettaa tollanen hyysääminen. Eivät oo edes naisia.

• ihminen18

Hey mr, edustat sitä miehen logiikkaa, jonka kanssa ei kannata keskustella. Siis sitä samaa, jota AKT:n kiusaajaosapuoli edustaa. Tuollaisia henkisiä ja fyysisiä väkivaltatilanteita ei toki pidä lakaista maton alle. Eikä seksuaalinen suuntautuminen, sukupuoli tai henkilökemia voi olla syrjintäperuste.

Itse olen naisihminen, jonka kohdalla työpaikkakiusaamisesta valittaminen ei johtanut minkäänlaisiin toimenpiteisiin tai selvityksiin. Asia lakaistiin maton alle, en jaksanut taistella yksin. Irtisanouduin kun en jaksanut asiatonta kohtelua.

Kaikesta huolimatta olen valtavan helpottunut kun ei tarvitse taistella tuulimyllyjä eli "Miehen ja muiden hyvien jätkien logiikkaa" vastaan. Tyypillistä ihan tietyn tason ja tyypin organisaatioille. Enpä ryhdy enempää ruotimaan, vakat kantensa valitsee...Hyvä vaan, että tämä ilmiö ja maan tapa tehdään näkyväksi.

• toimihenkilö
        ihminen18 kirjoitti:

Hey mr, edustat sitä miehen logiikkaa, jonka kanssa ei kannata keskustella. Siis sitä samaa, jota AKT:n kiusaajaosapuoli edustaa. Tuollaisia henkisiä ja fyysisiä väkivaltatilanteita ei toki pidä lakaista maton alle. Eikä seksuaalinen suuntautuminen, sukupuoli tai henkilökemia voi olla syrjintäperuste.

Itse olen naisihminen, jonka kohdalla työpaikkakiusaamisesta valittaminen ei johtanut minkäänlaisiin toimenpiteisiin tai selvityksiin. Asia lakaistiin maton alle, en jaksanut taistella yksin. Irtisanouduin kun en jaksanut asiatonta kohtelua.

Kaikesta huolimatta olen valtavan helpottunut kun ei tarvitse taistella tuulimyllyjä eli "Miehen ja muiden hyvien jätkien logiikkaa" vastaan. Tyypillistä ihan tietyn tason ja tyypin organisaatioille. Enpä ryhdy enempää ruotimaan, vakat kantensa valitsee...Hyvä vaan, että tämä ilmiö ja maan tapa tehdään näkyväksi.

Oma kokemukseni kertoo, että näitä "Pil ja Pulla"-tyylisiä
        nuoleskelijahiippareita ja skeidanjauhajia löytyy työpaikoilla yllättävän paljon nk. miehissä. Heidän käyttäytymistään ei oikein miesten käyttäytymiseksi uskoisikaan. Lihavat ja usein moniongelmaiset naiset ovat kuitenkin se masinoiva voima, joka saa/pitää tätä sukupuolettomien surkimustenkin joukkoa vallassaan. Tämä naisten joukko kostaa jostakin syystä omaa surkeuttaan ja ikääntymistään kanssaeläjilleen. Kiinnekohtaa äijäsurkimuksen ja kääkän välillä ei aina voi julkisesti löytää. Se saattaa piillä vaikkapa vuosien takana pikkujouluissa, mutta narussa äijänkääkkää viedään.
        Kun tavallinen ihminen on työpaikalla ystävällinen kaikille, hän saattaa tulla huomaamattaan vedetyksi mukaan tähän ilkeiden juoruakkojen ja äijäsurkimusten toimintaan, jota ei ole ollenkaan halunnut. Irtautuminen tästä ryhmästä onkin sitten vähän kuin ero jostakin jengistä. Pahimmillaan se saattaa toimia vaikka polkuna kiusattavien leiriin tai merkitä jopa potkuja.

• neljäs-nainen

Sinä olet sitten mies, vai? "******* muutenki tällänen ihmisten lokeroiminen ja syrjiminen."

" Asia olis ollu sillä selvä, mutta kun kysessä oli lesbo nainen niin siitä tehtiin numero. *****, että oksettaa tollanen hyysääminen. Eivät oo edes naisia.

No itse sanon näin jos nainen halua olla mies niin sitä kohdellaan niin ku miestä."

Ompa miehellä lokerot!! Vaikka olen nainen ja hetero niin MIESTÄKÄÄN ei saa lyödä tai töniä ja nainen on nainen, vaikka on lesbo!! Väkivalta ei ole koskaan ikinä eikä missään mikään ratkaisu mihinkään!

• kummeksuja

HS kirjoitti tänään AKT:n omistamista asunnoista ja niiden vuokrista. Onhan kautta aikain ollut työsuhdeasuntoja, mutta työntekijä joutuu maksamaan niistä veroa asuntoedusta. Ihmettelen, miten alhainen vuokra voi poistaa veron, joka asuntoedusta syntyy?
      Toisekseen ay-väkihän näissä alhaisissa vuokrissa jää saajapuolelle, no niillä on niin paljon rahaa, että voivat tukea asukkaita halvoilla vuorilla!
      Tuotto asunnoista toki jää alhaiseksi. Ei haittaa - rahaa on!

• ihmisiäkö kaikki

Hilkka Ahdehan on ainakin peruskoulutukseltaan LASTENTARHAN OPETTAJA!

Ei tuo työpaikka vaikuta kovinkaan paljon poikkeavan tarhoista: pikkulapset vasta opettelevat sosiaalisia taitoja, mutta tuolla työpaikalla ei liene vieläkään taitoa...
      Taustat selvitettävä - perinpohjin penkominen auttanee muitakin samanlaisia työpaikkakiusaamis-tilanteita. En osaa sanoa, kuka on syyllinen, kuka uhri! Päättäköön oikeus!

• Matteusko

Varoitus ja määräaikainen virastapidättäminen olisi pitänyt tulla ensin. Siksi mielestäni erottaminen suinpäin ei ole oikein eikä tule saamaan lainvoimaa, vaikka se oikeassa järjestyksessä annettuna olisikin (ollut) aiheellinen.

• huomioitsija

VOI,VOI, - TAAS SE ON TULLUT RÄIKEÄSTI ESIIN, SE "PIKKUMIEHEN SYNDROOMA" - LÖYTYYHÄN NÄITÄ MUITAKIN - NAAPURISSA putin, joskus joku napoleon, etc. etc.

• duunarityttö

En tiedä, mitä todellisuudessa on tapahtunut, mutta on se hyvä nyt hienostorouvankin hyvä huomata, kuinka paljon kaikki todellisuudessa maksaa, kun suojatyöpaikka ja tukiasunto menee alta. Tervetuloa pätkätöihin ja kursseille ja pankin ikeen alle.

• Irtisanoutunut

Aika moni täällä vihaa henkilökohtaisesti jompaa kumpaa ja aika usein juuri tätä kiusattua osapuolta. Kertoohan se ainakin ihmisluonteesta ja sen keskivertotyhmyydestä jotain. Tällaisia idiootteja pääsee paljon myös keskijohtoon ja jopa tietyillä aloilla ylimpäänkin johtoon.
        Kyse on nyt kuitenkin periaatteesta ja sikäli abstraktimmasta asiasta kuin henkilökohtaisesta tykkäämisestä. Ja siksi tämä julkinen keskustelu onkin nyt ihan välttämätön!! On ihan varma että tällaisista asetelmista on irtisanouduttu vielä enemmän kuin irtisanottu. Seuraukset yksilölle voi olla katastrofaaliset, ei riipu välttämättä vain siitä onko duunari vai akateeminen, enemmänkin nykyään perhe-, talous- ja terveystilanteesta. Vastuuttomat esimiehet eliminoitava!!

• Me Naiset -lukija

Minullakin muistui mieleen Hilkan koulutus, kun aamulla telkussa joku kertoi Rädyn käyttävän sanontaa "ei ole kaikki muumit laaksossa".

• metallintyttö

Kiitos aloittaja, olen samaa mieltä. Räty on pitänyt AKT:laisten puolta, ahde omaa puoltaan. Vai onko ahde jotain tehnyt palkkansa eteen. Taitaa olla niin, että Räty ei ole demari, siitä tässä on kyse. Demarithan ne on kautta-aikain omaa pesää sotkeneet ja työnantajien etua ajaneet, jos mietitään esim. metalliliiton hommaa, ihan naurettavaa pelleilyä, halvalla menee työntekijät mutta menkööt ja potkuja satelee koko ajan. Nyt hirveä haloo yhden irtisanomisesta.

• Snif

Ihmeellistä asiassa on vaan mediamasinointi ja asiaton keskustelu. Räty on hoitanut työnsä esimerkillisesti enkä yhtään ihmettele että ajojahtia syntyy. Koskahan Sanoma ja pienemmät mediat sen lopettavat ? Varsinainen kiusaamisselvittely on poliisin asia ja tullaan salaamaan koska asiat ovat henkilökohtaisia ja liiton sisäisiä. Niiden julkistaminen olisi vahingollista osapuolille. Miksi siis sudet ovat liikkeellä ? Asiahan ei kuulu oikeasti juuri kenellekkään koska päällikkötason ihmisten valtataistelussa ei ole yhteiskunnallista sisältöä eikä se kosketa oikeasti ketään.

• roppakaupalla

Nyt on fröökkynällä tilinteon paikka , oikeusteitse yhteiskunnan kermaan kuuluvalla
      on mahdollisuus rokottaa liitolta " jäsenmaksu " varoista miljoonakorvaus . Ehkäpä
      tilanne on hyvin suunniteltu jo vuosien varrella .

• jerrmo

kyllä tää soppa on kiehunu pahasti yli. joka päivä lepataan porukkaa pihalle vähän kyseenalasin perustein ja ei siitä isompaa numeroa tehä kun köyhistä on kyse! mutta kun hienostorouva saa kenkää niin kyllä puollustajia piisaa. jopa uusi presidenttikin ottaa kantaa asiaan joka on tutkinallisesti kesken! aika arveluttavaa! räty tehny sen minkä parhaaksi katsonu! akt on liitto joka on aina puollustanu omiaan kovillaki otteilla ja antanut lakkoapua muillekkin, joka kertoo siitä että sielä hojetaan hommat niin ku pitääki eikä hienostella kuten esim. metallissa! räty kovanlinjan johtaja ja jos meno ei miellytä ni menee muualle piipertään!

• Rääkätty

Meitä on tuhansia ja kymmeniätuhansia työpaikkakiusattuja täällä Suomessa. Hilkka Ahteen asiasta puhutaan, koska hän on julkisuuden henkilö ja koska tilanne koskee ammattiyhdistysliikettä, joka pitäisi olla niitä viimeisiä paikkoja, jossa kiusaamista harjoitetaan. Työpaikkakiusaamisets puhutaan liian vähän vaikka se on polttava ongelma monissa paikoissa. On oikein hyvä, että asia on nyt julkisuudessa ehkä tätä kautta myös me muut rääkätyt saamme asiaamme esille.

• Epäiliä

Miten kävisi jos tavallinen lastentarhanopettaja hakisi viestintäpäällikön virkaa ? Onkohan niin että Ahde valittiin aikoinaan pelkästään entisen eduskunnan puhemiehen rouvana ja julkisiiden henkilönä virkaan vailla vaadittavaa koulutusta (tiedotusoppi)
      Montakohan pätevää hakijaa hän syrjäytti ?
      Vai.....järjestikö "hyvä veli" porukka hyväpalkkaisen viran kaverin vaimolle ?

• kännikala?

Eilen uutisissa mainittiin, että Ahde asuisi jossain AKT:n maksamassa ökyasunnossa (vähän niinkuin Finnair skandaalissa).

Lisäksi oli juttua, että Ahde olisi ollut humalassa raamineuvotteluiden aikaan. Kuinka näissä uutisissa esitetyissä asioissa on perää?

Meinaan, jos on neuvotteluissa kännissä niin silloin kyllä liiton asiat menevät hunningolle.

• Miksi täällä on näin paljon anonyymeja kirjoittelijoita eikö kirjoittajien omatunto ole kypsynyt kirjoittamaan omalla nimellä taikka tunnistettavalla nimimerkillä.
      Mistä tästä AKT:n jutussa oikeasti on kyse? lehdet kirjoittelevat AKT:n hallituksen jäsenilleen antamista lahjuksista jos tämä on totta niin silloinhan se on selvä että lahjusten antamisesta on tuomittava rangaistuksiin.
      Muistuttaisin että ajoneuvoliikenne on yhä suurin ennenaikaisiin kuolemiin johtavista tapaturmaisita tekijöistä ja jos meno AKT:ssä on kuin viidakossa ei se lupaa yhtään turvallisuutta ja tasaarvoisuutta sekä kaikkia huomioon ottavaa likkennekulttuuria.

• Sependeus

Hilikka lipsautti haastattelussa että "mun jäsenten" jonka huomasi ja äkkiä korjasi "meidän jäsenten". Tämä lipsaus paljasti vallankaappaus halukkaan!
      Katsokaa pätkä netistä niin tiedätte.

• ei korppi korpilta..

Onkohan kenelläkään tietoa, kukahan mahtoi olla sataman luottamusmiehen vaalipäälikkö ???????????????

• palina 69

Miksi kukaan ei puhu Hilkka Ahteesta, se että onko hänkään niin puhdas pulmunen, niin kuin kuvitellaan. Jos jollain on tietoo niin kertonee ?

• 1+1+1

Jaa Ahteista, olisiko niin että jos laarissa on yksi pilantunut peruna, niin eikös kanatais ottaa pois kun muutenhan sitä pilaantuu koko laari.

• Entinen AKT:läinen

Niinpä niin . Jos kiusattu olis ollu joku muu niin olis vaiettu hiljaiseksi. Mutta hyvä vaan kun nyt nousi kolli pöydälle ja jospa vaikka kerrankin oikeus voittais. Yksi "mies" vedättää 51000 jäsentä niin se on aika koomista.. Itse olen aikanani ollut AKT:n jäsen , mutta takuulla olisin eronnut tämän jutun yhteydessä odottamaan johtajan vaihtumista. AKT:n valtuuston jäsenet hei, kurkistakaas sinne housuihinne , onko teillä munaa laittaa asiat lailliselle tielle? Liiton uskottavuus on kohta vitsi ihmisten huulilla. Tuleeko sit kohta tutkinta läppäreistä ja kännyköistä , olivatkohan lahjuksia ???

• Mikä on?

Sys s*tana, mitä naistenvihaajia tämä keskustelukanava on täynnä. Pitäis suurin osa ilmottaa epäasiallisiksi viesteiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      55
      3129
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2944
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2820
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2638
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2538
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2520
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2291
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2178
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe