Kosin karkauspäivänä

KoppavaHoro

ja kuinkas siinä sitten kävikään..?

Rukkaset tuli.

49

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoppavaHoro

Ja nekin vain kuvainnollisesti.

• sininen_sitruuna

Mää en uskaltannu, ois ollu liian iso riski joutua naimisiin! ;)

• KoppavaHoro

Mä ehkä tiesinkin vastauksen, mutta nyt voin sanoa appiukkokokelaalle, että minä ainakin olen tehnyt kaikkeni! :D

• sininen_sitruuna

No joo... mie oon kerran naimisissa ollu, eikä oo hinkua toista kertaa. :)

• Voi, voi harmittava takaisku.
      Saitko kauniin hamekankaan lohdutukseksi? :)

• KoppavaHoro

En oo vielä saanut mitään. Paitsi nyt yhden omakotitalon, mutta kuitenkin. Farkut meinasin vaatia.

• KoppavaHoro kirjoitti:

En oo vielä saanut mitään. Paitsi nyt yhden omakotitalon, mutta kuitenkin. Farkut meinasin vaatia.

Hieno ajatus, farkut on käytännollisemmät kuin hame.
        Kannattaa toivoa oikein sellaisia superhienoja ja hintavampia, niitä kun ei välttämättä itse tule hankittua.
        Kaikesta huolimatta olisin toivonut sinulle miehesi myöntävää vastausta.

Ehkä se haluaa kehitellä rauhassa jotain romanttista ja unohtumatonta kosintahetkeä? Ainakin mies tietää tunteesi ja toiveesi, nyt se voi kypsytellä ajatusta mielessään. Tsemppiä sinulle. :)

• KoppavaHoro
        tosi..typy kirjoitti:

Hieno ajatus, farkut on käytännollisemmät kuin hame.
        Kannattaa toivoa oikein sellaisia superhienoja ja hintavampia, niitä kun ei välttämättä itse tule hankittua.
        Kaikesta huolimatta olisin toivonut sinulle miehesi myöntävää vastausta.

Ehkä se haluaa kehitellä rauhassa jotain romanttista ja unohtumatonta kosintahetkeä? Ainakin mies tietää tunteesi ja toiveesi, nyt se voi kypsytellä ajatusta mielessään. Tsemppiä sinulle. :)

Niin nuo ystävät väittävät. Ja kai se on hyväksyttävä, että mies haluaa edes jossain asiassa pitää langat käsissään. :)

• Olen tyrmistynyt. :-(

Miksi?

• KoppavaHoro

En minä tiedä. Sanoi vain, että "tällaisia asioita ei hoideta Skypen kautta".

Onhan tuo aiemmin sanonut senkin, ettei nainen voi kosia, vaan että se on miehen homma. Minä olin kuitenkin uskollinen itselleni ja annoin siis piutpaut miehen horinoille ja tein mitä halusin.

• KoppavaHoro kirjoitti:

En minä tiedä. Sanoi vain, että "tällaisia asioita ei hoideta Skypen kautta".

Onhan tuo aiemmin sanonut senkin, ettei nainen voi kosia, vaan että se on miehen homma. Minä olin kuitenkin uskollinen itselleni ja annoin siis piutpaut miehen horinoille ja tein mitä halusin.

Jokainen tehkööt tavallaan. Vaan asiaa varmaan auttaisi, jos siippa olisi samaa mieltä...

Vaan yhtä asiaa minä en ymmärrä. Meillä on molemmilla ulkomaalainen puoliso kulttuurieroineen. Minä olen heti alkumetreillä huomannut, että jos yritän jotain perinnettä noudattaa, niin heti saan takkiini. Kosinta oli katastrofi ja niin oli häät ja häämatkakin.

Tässä on nyt mennyt vuosikynnen oppiessa, että se, mikä minulle on tärkeää, ei vältttämättä ole toiselle ja ennen kaikkea sama toisin päin. Vaan arki on aina vaan yhtä huumaavaa!!! ;-)

• KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jokainen tehkööt tavallaan. Vaan asiaa varmaan auttaisi, jos siippa olisi samaa mieltä...

Vaan yhtä asiaa minä en ymmärrä. Meillä on molemmilla ulkomaalainen puoliso kulttuurieroineen. Minä olen heti alkumetreillä huomannut, että jos yritän jotain perinnettä noudattaa, niin heti saan takkiini. Kosinta oli katastrofi ja niin oli häät ja häämatkakin.

Tässä on nyt mennyt vuosikynnen oppiessa, että se, mikä minulle on tärkeää, ei vältttämättä ole toiselle ja ennen kaikkea sama toisin päin. Vaan arki on aina vaan yhtä huumaavaa!!! ;-)

Mä tiedän oikeastaan aika tarkastikin sen, mikä toiselle on tärkeää. Välillä vaan on hyvä vähän testata, pitääkö hän omaa tärkeäänsä minun tärkeääni tärkeämpänä :D

En todella odottanutkaan saavani muunlaista vastausta. Mutta nyt olen ainakin ite näyttänyt sen, että haluan juuri hänet ukokseni ja että olen jopa kääntänyt takkini (myös) avioliittoasian suhteen. Toivoisin, että miehen itsetunnolle tämä kävisi, siis hyvässä. Se on sellainen mies, joka ansaitsee tietää kuinka ihana ja hyvä onkaan. Osittain toimin siis myös imartelumielessä, mutta en olisi hätkähtänyt jos sieltä olisi se kyllä tullut. Mulla on aurinko Minässä tällä hetkellä, ja tunne (eiku siis TIETO) siitä mitä haluan, tahdon ja tarvitsen on voimakkaampi kuin koskaan aikaisemmin.

• KoppavaHoro kirjoitti:

Mä tiedän oikeastaan aika tarkastikin sen, mikä toiselle on tärkeää. Välillä vaan on hyvä vähän testata, pitääkö hän omaa tärkeäänsä minun tärkeääni tärkeämpänä :D

En todella odottanutkaan saavani muunlaista vastausta. Mutta nyt olen ainakin ite näyttänyt sen, että haluan juuri hänet ukokseni ja että olen jopa kääntänyt takkini (myös) avioliittoasian suhteen. Toivoisin, että miehen itsetunnolle tämä kävisi, siis hyvässä. Se on sellainen mies, joka ansaitsee tietää kuinka ihana ja hyvä onkaan. Osittain toimin siis myös imartelumielessä, mutta en olisi hätkähtänyt jos sieltä olisi se kyllä tullut. Mulla on aurinko Minässä tällä hetkellä, ja tunne (eiku siis TIETO) siitä mitä haluan, tahdon ja tarvitsen on voimakkaampi kuin koskaan aikaisemmin.

No seuraava kiviriippa on, että missä muussa asiassa "tuuliviirin" mieli on muuuttunut. Ehdottomuus ei ole pop avioliittomarkkinoilla sen enempää kuin tuuliviirisyyskään. Eikä sillä, ettekö sinulle niin kovin onnea toivoisi. ;-)

• puskalisko
        Ratikkakuski kirjoitti:

hahahahhahahaha :'D

"jos yritän jotain perinnettä noudattaa, niin heti saan takkiini. Kosinta oli katastrofi ja niin oli häät ja häämatkakin. "

• KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

No seuraava kiviriippa on, että missä muussa asiassa "tuuliviirin" mieli on muuuttunut. Ehdottomuus ei ole pop avioliittomarkkinoilla sen enempää kuin tuuliviirisyyskään. Eikä sillä, ettekö sinulle niin kovin onnea toivoisi. ;-)

Noh, en minä ainoa "tuuliviiri" tässä suhteessa ole. Ja itseasiassa minusta on hyvinkin tervettä, että ihminen muuttaa mieltään asioista, kun elämä vie ja tuo lastua laineilla.

• viIi.

Ei karkauspäivänä saada rukkasia vaan hamekangas..

Hähä! :D

• ...

Sinulle sitä lienee lähetetään muinakin päivinä, mutta mukava että tänäänkin.

• KoppavaHoro

Mä toivon, että saan farkut.

• viIi.
        KoppavaHoro kirjoitti:

Miksi et pukeudu hameeseen, mekkoon tai leninkiin, kuten naisen kuuluu?

• sininen_sitruuna
        KoppavaHoro kirjoitti:

Nykyäänhän nainen voi pyytää mitä vaan... Sehän on sitten toinen asia mitä saa! ;)

• KoppavaHoro
        viIi. kirjoitti:

Miksi et pukeudu hameeseen, mekkoon tai leninkiin, kuten naisen kuuluu?

Mistäs moista päättelet? Viime vuonna pukeuduin hameeseen/mekkoon ainakin kaksi kertaa.

• viIi.
        KoppavaHoro kirjoitti:

Mistäs moista päättelet? Viime vuonna pukeuduin hameeseen/mekkoon ainakin kaksi kertaa.

Niin, mutta naisen ei ole soveliasta pukeutua housuihin..

• sininen_sitruuna kirjoitti:

Nykyäänhän nainen voi pyytää mitä vaan... Sehän on sitten toinen asia mitä saa! ;)

Näin on. Tänään pyysin yhtä asiaa, mutta sain vaan pahan mielen - paljon parempi olisi ollut, jos en olisi saanut mitään :D

• sininen_sitruuna
        sxthsens kirjoitti:

Näin on. Tänään pyysin yhtä asiaa, mutta sain vaan pahan mielen - paljon parempi olisi ollut, jos en olisi saanut mitään :D

Mitäs sitten pyysit? ;)

• Onkohon tuota erinnettä koskaan aidosti noudatettu? - Niinkuin ennenvanhaan.

Entä kun kangaskaupan kassa kuiskisi selän takana. et tuokin kankaan hävi ostamassa jonkun peräkammarin vahapoika. Niin miten niitä on kehdannut pitää päällään? Kamalasti uusia hameuta! :)

• no huh virheitä!. Naurattaa niin etten näe, enkä osaa näppäillä :'D

• KoppavaHoro

En henkilökohtaisesti tunne ketään, joka olisi hamekankaan saanut. Mutta eiköhän se vanhapiikuus ollut silloin muinoin vielä pahempi häpeä kuin saatu hamekangas?

• sxthsens kirjoitti:

no huh virheitä!. Naurattaa niin etten näe, enkä osaa näppäillä :'D

Meinaatko, että maailma muuttuisi paremmaksi, jos ei olisi mitään hassuja perinteitä?

• KoppavaHoro
        KoppavaHoro kirjoitti:

En henkilökohtaisesti tunne ketään, joka olisi hamekankaan saanut. Mutta eiköhän se vanhapiikuus ollut silloin muinoin vielä pahempi häpeä kuin saatu hamekangas?

Ite oon sitä mieltä, että aina kannattaa yrittää, jos siihen on minkäälaista syytä. Tässä tapauksessa jo ihan perinteen vuoksi.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Meinaatko, että maailma muuttuisi paremmaksi, jos ei olisi mitään hassuja perinteitä?

No en nyt tiedä. Kaipa nyt jotain tarkoitusta palvelleet - siis alunperin :)

• KoppavaHoro kirjoitti:

Ite oon sitä mieltä, että aina kannattaa yrittää, jos siihen on minkäälaista syytä. Tässä tapauksessa jo ihan perinteen vuoksi.

Juu. Kyllä vanhapiikuus on ollut varmaan pahempaa. Ja onhan se mieheltäkin vaatinut ryhtiä ostaa se kangas siltä kaupasta :)

• sxthsens kirjoitti:

Juu. Kyllä vanhapiikuus on ollut varmaan pahempaa. Ja onhan se mieheltäkin vaatinut ryhtiä ostaa se kangas siltä kaupasta :)

Vau! Pointti naiseltakin miesten puolesta!

Ps. Jopa feikkinikiltä, jonka karvaiset pallit paistavat kuutamossa tänne asti... ;-)

• KoppavaHoro kirjoitti:

No minulla on yksi naispuolinen kaveri, joka hankki vuoden 1996 karkauspäivänä sen seitsemän roiskeläppää. ;-)

Minäkin kävin Eurokankaassa ostoksilla ja myyjä väitti, että on oikein vuosikymmen päivä. ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Vau! Pointti naiseltakin miesten puolesta!

Ps. Jopa feikkinikiltä, jonka karvaiset pallit paistavat kuutamossa tänne asti... ;-)

No kiitos x'D

Sinulta taisi jäädä huomaamatta, että tarkoituksella/vahingossa entinen hajosi :- rikki- kaput jne. Vähän kun mun vanhat koneet. :)

• Mies kosii sitten kun se on siihen valmis. Nykymies ei vaan koskaan ole siihen valmis. Sun pitää ottaa sitä päästä kiinni ja raahata alttarille.

p.s. Ei tää karkausviikko ole täälläkään oikein putkeen mennyt, (vaikka meidän kaksvuotias oppikin lukemaan oman nimensä) on ollut keskenmenoa ja sen sellaista...

• ex-xena

Voi ei... Otan osaa.

• Ratikkakuski

Kuka on sanonut, että "shotgun-wwedding" olisi mennyt pois muodista? ;-)

• Ziisös Kraist:.!1%#?
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuka on sanonut, että "shotgun-wwedding" olisi mennyt pois muodista? ;-)

.

"Giv' me mo'"

http://youtu.be/HYAIdECtPbU

.

• puskalisko

voihan viddu... :( sitä tarvii nyt varmaan vähän aikaa itkeä ja märsätä.

terveisin lisko ja osanotto

• KoppavaHoro

Voi hitto. Otan osaa!

Joskus luonto tietää meitä paremmin, vaikka ei selitäkään. :( Pitää yrittää ajatella asia niin, että onneksi tapahtui nyt, jos lapsella ei kerran ollut elämisen edellytyksiä.

• ex-xena kirjoitti:

Voi ei... Otan osaa.

Kiitos.

• puskalisko kirjoitti:

voihan viddu... :( sitä tarvii nyt varmaan vähän aikaa itkeä ja märsätä.

terveisin lisko ja osanotto

Kiitos.... vaikka raskaus ei ollutkaan suunniteltu niin on tässä surua aikalailla ollut...

• KoppavaHoro kirjoitti:

Voi hitto. Otan osaa!

Joskus luonto tietää meitä paremmin, vaikka ei selitäkään. :( Pitää yrittää ajatella asia niin, että onneksi tapahtui nyt, jos lapsella ei kerran ollut elämisen edellytyksiä.

Kiitos.

Elämä jatkuu....

• Olet 2 vuoden päästä naimisissa. Teille syntyy ruskeasilmäinen poikalapsi 3 vuoden päästä

• KoppavaHoro

:) No, tuo toinen kohta on vielä ensimmäistäkin epätodennäköisempi. Nykyisen lääkityksen aloitus käytännössä tarkoitti myös valintaa asian suhteen.

• puskalisko

sano sitte jos haluat rekisteröidä parisuhteen minun kanssani. Itse olen täysin valmis joukkopiruiluun.

Kai sait hamekankaan !1!!1111

• KoppavaHoro

Haha, pidän mielessä! Juurikin rekisteröidyn parisuhteen minä haluankin! Huutava vääryys, ettei heteropareille sellaista suoda.

• ...

munkin muija kosi......halvan, valmiin hameen lupasin sille pistouvata.

• ethän ylläty?

"munkin muija kosi......halvan, valmiin hameen lupasin sille pistouvata."

Oothan varmasti tarpeeksi rikas?

Kannattaa ensin tarkistaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      73
      1279
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      748
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      118
      696
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56