t:kyrsiintynyt monte24
jo on perkele et näitä täytyy jatkuvasti muutella
mistä hemmetistä se sisäänkirjautuminen hoidetaan nykyään
9
<50
Vastaukset
ei jumakekka et on tääkin tehty nyt hakalaks, kirjaannu ny sähköpostissas jotta pääsee keskusteluihin rekattuna kirjoittamaan, AAAARRRRGGGGHHHHTT!!!!!
KUKA IDIOOTTI SIELLÄ OIKEIN NÄISTÄ PÄÄTTÄÄ????
IHME KU EI KEHITÄ SELLAISTA SISÄÄNKIRJAUTUMISTA ET ENS TÄYTYY JUOSSA ASUINRAKENNUKSENSA YMPÄRI JOTTA PÄÄSEE KIRJAUTUMAAN AAARRRGGGGHHHHTTTT!
TURHAA AJANTUHLAUSTA.Tosahan se on melkein entisellä paikallaan ylhäällä, kunhan on scriptit päällä.
Scripit???? siis mitkä??? jassoon siis tulee näkyviin vasta sitten ku oon vaivaloisesti kirjautunut, voi hyvä luoja, säästä miuta ja maailmaa typeriltä nörteiltä.
monte24 kirjoitti:
Scripit???? siis mitkä??? jassoon siis tulee näkyviin vasta sitten ku oon vaivaloisesti kirjautunut, voi hyvä luoja, säästä miuta ja maailmaa typeriltä nörteiltä.
niin et haukkunut sua toljake sit
monte24 kirjoitti:
Älä välitä itse olin toisen profiilissa tossa päivällä.
http://aijaa.com/006169691036ruby.nyyti kirjoitti:
Älä välitä itse olin toisen profiilissa tossa päivällä.
http://aijaa.com/006169691036joo luin päivällä tuosta, merkillinen juttu.
monte24 kirjoitti:
joo luin päivällä tuosta, merkillinen juttu.
En tiedä kauanko se oli niin, kun kirjoittelin siellä naistenvaiva puolella, tuli jo naiset hätyyttää mene nyt jätkä pois täältä selittämästä ja tulin sitten tänne koska täällä ei ole tolla sukupuolella niin väliä.
ruby.nyyti kirjoitti:
En tiedä kauanko se oli niin, kun kirjoittelin siellä naistenvaiva puolella, tuli jo naiset hätyyttää mene nyt jätkä pois täältä selittämästä ja tulin sitten tänne koska täällä ei ole tolla sukupuolella niin väliä.
suomi24 sekoa aina kun on uudistuksia tulossa, joka kerta ihan sama juttu, sit sitä hienosäädetään kuukauseja
monte24 kirjoitti:
Ei huolta, homma selkee :)
Scriptit on juttuja joita voi joissain selaimissa/selain lisukkeissa blokata.
Palstan kirjautuminen on scriptattu, joten se voisi blokkaantua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607