Mistä löytyy kunnollinen mies?

sanni41vee

Mistä löytyy mies joka

* Ei läträä alkoholin kanssa
* Ei tupakoi
* Huolehtii itsensä, asuntonsa ja vaatteidensa puhtaudesta ja siisteydestä.
* On omillaan toimeen tuleva
* Omaa normaalin järjen juoksun
* On työelämässä
* Ei omaa lapsia
* Ei ole sekaantunut huoriin ja harrastaa seksiä vain vakiintuneessa suhteessa
* Omaa omia mielipiteitä, eikä ole mikään valötavirran mukana kulkija
* On nähnyt maailmaa
* On väh. 180 senttinen ja sporttinen
* Ikää väh. 30 ja enint. 43v

44

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap.

      Hih!
      * korjaus - siis Omaa omia mielipiteitä, eikä ole mikään VALTAVIRRAN mukana kulkija

    • totuudenlaukoja

      Heh, 41v kurppa asettelee ehtoja täällä, huutelee tuuleen jos vaikka tuuli kuiskaisi jotain takaisin. Tässä vinkki sinulle, rakas kurppa kurppanen: lopeta se vinkuminen, riittää kun tuuli vinkuu.

    • teen-lover-MAN

      Tein pedofiilista nettivinkin poliisille.

    • deft

      Jopas on vaatimuksia. Luulisi että tietää kyllä mistä kyseisiä miehiä löytyy, jos tietää noinkin suuresti että mitä tahtoo.
      Mä olen ihan tyytyväinen itseeni siinä, etten täytä jokaista kohtaa. Tosin musta kiinnostuukin aivan erilaiset naiset ja se on ihan ookoo.

    • 25-v.

      Mulle kiitos kans tuollainen! :) Tosin pituus on ihan yks ja hailee, eikä maailmaakaan ole välttämättä tarvinnut koluta ihan kokonaan :).

      Jos vielä olisit alle kolmikymppinen ja täältä Pohojois-Suomesta (Oulu), niin enpä voisi parempaa toivoa!

    • mies37

      Laita ilmo tonne treffi puolelle. Veikkaan, että yksi sadastatuhannesta miehestä täyttää noi kriteerit ja löytämiseen saattaa mennä koko elinikä tai elinikä ei riitä.

    • Ei löydy sulle

      "* On väh. 180 senttinen ja sporttinen"

      Sinä varmaan olet sitten 175-senttinen pitkäsäärinen sporttinen 25-vuotias kaunotar?

      oho, taisi ollakin vain 41-vuotias 168-senttinen persjalkainen ämmä.

      Täytän kaikki vaatimukset muuten, mutta olet liian vanha mulle.

      • 180 cm

        vastaa naisella 165 cm pituutta. Ja miksi sporttinen mies vastaisi pitkäsääristä kaunotarta?


      • Ei löydy sulle
        180 cm kirjoitti:

        vastaa naisella 165 cm pituutta. Ja miksi sporttinen mies vastaisi pitkäsääristä kaunotarta?

        "vastaa naisella 165 cm pituutta. Ja miksi sporttinen mies vastaisi pitkäsääristä kaunotarta? "

        Vitut vastaa. MItä sinä höpötät?

        Tarkistappa faktat uudelleen ennen kuin alat länkyttämään.

        Totta kai sporttinen vastaa pitkäsääristä kaunotarta eikä 168 senttistä lyhyttä persjalaista tonttua.


    • juupa juu

      Ei löydy helposti.. Sinulla on liian tiukat vaatimukset.

    • cgfnmdgbn

      mikäs "mies" se sellanen on jolla ei vähintään äpärää ole 4 kymppisenä. hä?

    • kareckek

      Mistä löytyy samanlainen tyttö 22v miehelle.

    • Ei mistään

      Olen aika laiska siivoamaan joten asuntoni siisteydessä on välillä parantamisen varaa. Seksiä harrastan vain itseni kanssa. Muuten vastaan kuvaustasi.

    • kriteerit kohdallaan

      Onnea etsintään... Noilla kriteereillä sitä nimittäin tarvitaan. Olen todella pahoillani, että en ole 180cm pitkä ja näin ollen en ole kunnollinen mies...

    • Harlekiineista?

    • Luc4

      Kaikki mätsää mutta pituus 176. Peli menetetty. :-(

    • että näinnnnnnnnnnn

      Tosiaankin on pitkä vaatimuslista, ja nainen on kuitenkin jo kaukanan parhaista päivistään naisena.
      Tällaisia ne naiset juuri ovat. Naisille ei nämä asiat valkene kuin vasta joskus 5-6 kymppisinä siksi kun naisilla aina nuorena ja kauneimmillaan on niitä miehiä niin paljon heitä piirittämässä joista saa valita mieleisiään itseään nussimaan.

    • ,.....,

      Näin samanikäisenä naisena pitää tarkastella vähän omia toiveitani:

      Mistä löytyy mies joka

      * Ei läträä alkoholin kanssa -> Alkkis ei saa olla mutta silloin tällöin voi ottaa reippaamallakin kädellä (kuten itsekin joskus)

      * Ei tupakoi -> en polta itse mutta ei ole kynnyskysymys

      * Huolehtii itsensä, asuntonsa ja vaatteidensa puhtaudesta ja siisteydestä. -> mielellään..Ja jos jaksaa voi huolehtia minunkin asuntoni puhtaudesta (vitsi vitsi)

      * On omillaan toimeen tuleva -> kyllä mieluusti

      * Omaa normaalin järjen juoksun -> juu

      * On työelämässä -> mielellään

      * Ei omaa lapsia -> jos on niin mielellään täysi-ikäisiä tai lähellä sitä

      * Ei ole sekaantunut huoriin ja harrastaa seksiä vain vakiintuneessa suhteessa
      -> jos on "sekaantunut huoriin" niin on ainakin kohdellut naista naisena eikä kauppatavarana. On saanut harrastaa seksiä vakiintuneen suhteen ulkopuolellakin.
      * Omaa omia mielipiteitä, eikä ole mikään valötavirran mukana kulkija -> kyllä

      * On nähnyt maailmaa-> en ole itsekään fyysisesti nähnyt paljoa mutta ainahan voi "virtuaalimatkustaa"

      * On väh. 180 senttinen ja sporttinen -> väh. 170 cm riittää..saa olla sporttinen mutta ei tarvi mainostaa sitä.

      * Ikää väh. 30 ja enint. 43v -> joo..paitsi enint. 50 v. mutta silloin pitää olla kyllä oikeasti nuorekas

    • Mielikuvitus mies? No ei vaiskaan, on tuo ihan täytettävissä oleva juttu... jos haluaa nähdä vaivaa siis. Mulla menee muutama asia ohi tosta mut pystyn ne kyl täyttään halutessani... mikäli näkis huomattavasti vaivaa asioiden eteen, paitti ikää ei pysty muuttaan. Mutta herää kysymys onko millainen sit vastapuolella? Koska jos tommonen lista on niin parempi täyttää sit itsensäkin nuo asiat, muuten ei tuu kauppoja.

      • sanni41vee

        On minulla referenssejä, jo 47 miestä on minut kelpuuttanut. Maistuis varmaan sullekkin.


      • sanni41vee kirjoitti:

        On minulla referenssejä, jo 47 miestä on minut kelpuuttanut. Maistuis varmaan sullekkin.

        No jaa, muuten kyl mutta mulle oot liian vanha... oisit 10v nuorempi niin sit vois kattoa vähän.


      • Ap.
        itmies kirjoitti:

        No jaa, muuten kyl mutta mulle oot liian vanha... oisit 10v nuorempi niin sit vois kattoa vähän.

        Oet rasisti - IKÄRASISTI!


      • Ap. kirjoitti:

        Oet rasisti - IKÄRASISTI!

        Miten sanomani nyt siihen liittyy? En vaan halua liian suurta ikäeroa verrattuna itteeni.


    • sumo1234

      Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
      "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran. Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

      Nainen menee kauppaan.

      Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

      Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

      Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

      Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

      Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

      Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

      • Oli tuo vähän hauska, mutta aavistin lopun jo lukiessani ensimmäisiä rivejä.


    • Kdikf

      Satukirjoista

    • vinkkivinkki

      Kyllähän noita on (useimmiten noin hyvillä on kuitenkin jo lapsia tohon ikään mennessä), mutta jos lisäät sun listaan vielä että pitäis olla sinkkumarkkinoilla tyrkyllä, niin sit en tiedä ainootakaan. Hyvät miehet ei vaan kauaa hengaile yksinään, kyllä ne joku aina nappaa mukaansa.

    • miksei kelpaa

      Miksei 8 kg ylipainoa omaava 167cm ruma mies kelpaa sulle?

    • Eipä siinä kait muuta kun kirjoitat listan paperille, käyt kyselemässä vastaan tulevilta miehiltä täyttääkö ne kaikki kriteerit ja sitten vaan otat miehen matkaan jos se sinun kanssa haluaa lähteä. ;)

    • asfswgwswg

      Siinä väität sujuvasti että etsit tollasta täydellistä miestä, mutta entä sitten kun sellainen osuu kohdalle... Luultavasti sanot miehelle ettei kiinnosta, ja menet antamaan vittuasi jollekin rentulle panomiehelle. Että osasikin olla taas tekopyhä aloitusviesti...

    • vaikeeta on

      Tavallisesti te ikivalkkaajat liitätte tuohon listaan vielä viimeiseksi kohdaksi

      * kemiat pitää kolahtaa

    • Jack Dempsey, 47vee

      Asetunpa testipenkkiin:

      * Ei läträä alkoholin kanssa
      -en läträä, joskus saattaa mennä olut ruuan päälle
      * Ei tupakoi
      -lopetin kymmenkunta vuotta sitten
      * Huolehtii itsensä, asuntonsa ja vaatteidensa puhtaudesta ja siisteydestä.
      -riman yli mennään vielä kirkkaasti..
      * On omillaan toimeen tuleva
      -ihan kohtuullisesti, säästöönkin jää
      * Omaa normaalin järjen juoksun
      -tästä voidaan jo olla montaakin mieltä
      * On työelämässä
      -kyllä
      * Ei omaa lapsia
      -ei ole ainakaan tultu elatusmaksuja vaatimaan
      * Ei ole sekaantunut huoriin ja harrastaa seksiä vain vakiintuneessa suhteessa
      -aijai nyt kärähdin..mutta tuosta on jo vuosia aikaa
      * Omaa omia mielipiteitä, eikä ole mikään valötavirran mukana kulkija
      -pitää paikkansa, välillä liiaksikin
      * On nähnyt maailmaa
      -kyllä, mutta lisääkin voisi nähdä
      * On väh. 180 senttinen ja sporttinen
      -sentit riittävät mutta sporttisuus jäi 80-luvulle
      * Ikää väh. 30 ja enint. 43v
      -tähän se sitten lopullisesti tyssäsi, olen yli-ikäinen ja joudan siis vanhainkotiin. Moi!

    • v.tutus

      Tiedän kyllä tuon kumppanin löytämisen vaikeuden. Ikävä kyllä täällä näkyy osa laittavan agressiivista viestiä kun toinen vain tahtoisi löytää jonkun joka rakastaa ja joka rakastaa takaisin. Mehän emme tiedä vaikkas kirjoittaja olisi kuinka kaunis ja fiksu, muttei vain löytänyt sitä "oikeaa". Eivät kaikki ole nirsoja, vaikka laittavatkin kriteerejä. Mielestäni se on vain tervettä, jokainen meistä laittaa jonkinlaisia kriteerejä -tietysti niistä joustetaan, se kuuluu elämään se. Ei se tarkoita että jos tänne kriteerinsä kirjoittaa, olisi uppiniskainen joustamaton vanhapiika.
      Eikä 40v nainen ole vanha! Ja ei todellakaan tarkoita nykypäivänä sitä, että kaikki löytäisivät nuorempana puolison - Eikä sitä, että ne jotka löysivät, olisivat onnellisia puolisonsa kanssa.

    • Naisten mielestä tältä palstalta ei löydy "kunnollisia" miehiä, ja ikäsi puolesta olet kurppa, joten tasan menee =)

    • paitsi minä

      Ei taida suomesta löytyy miestä joka ei olis huorien kanssa leikkinyt.

    • 18+1

      Täältä löytyy kolmekymppinen mies, joka täyttää listasi ja on paljon muutakin hyvää ;)! Paitsi pituudesta jää 2 senttiä uupumaan :(. Mistä löytyisi vastaava nainen. Itse en asu pääkaupunkiseudulla, niin tarjontaa ei juurikaan ole. Mistä päin sinä olet?

    • uyiiuyi

      Avaus kuulostaa sen verran negatiiviselta, että sori en olisi kiinnostunut vaikka kriteerit täytänkin....

    • etsivä löytää.

      Hollywoodista.

    • sinkku 86

      Laskin että täytän ehkä 7 tai 8 noista, mutta mitäs väliä sillä on kun oon muutenkin alle kolmekymppinen... ihan suht realistiset kriteerit mun mielestä, en tosin ole ihan varma mitä tuolla alkoholin "läträämisellä" tarkkaan ottaen sitten tarkoitetaan...

      Harrastaa seksiä vain vakituisessa suhteessa... hmmm. No mun mielestä toi menee kyl vähän liian pitkälle jos ajattelee asiaa siltä kantilta, että mitä se on keneltäkään muulta pois jos sinkkumies harrastaa irtosuhteita.

    • vastaus kysymykseen.

      Tuskinpa ainakaan tältä palstalta...

    • ...

      Täytän kyllä nuo kaikki kriteerit satunnaista tupakanpolttoa lukuunottamatta. Ja senkin voin lopettaa halutessani.

      Mutta mitäpä sillä on väliä. Etsit selkeästi jotain satukirjojen prinssi Uljasta, ja tuo lista on vain sopiva tekosyy olla kiinostumatta reaalimaailman ihmisistä.

      Onnea valitsemallasi polulla.

    • Herkii ny hetkeksi!

      Onpa tiukkaa settiä. Miehethän suorastaan jäykistyvät lukiessaan moista ja sulkevat applensa masentuneesti tokaisten: "Kura*erse!"

    • nähty on

      Täältä!!! Olen juuri tuollainen , mutta sehän ei teille suomi neidoille riitä.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1658
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1034
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      914
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      30
      809
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      252
      763
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      207
      696
    Aihe